< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Telekom Antalya'da biz kabloyu verebiliriz ama kendiniz dairenize kadar çektirirsiniz demişti 2 sene kadar önce sanırım . Binaya kutuyu koydular kabloyu verdiler öyle duruyor < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
siz hattı beleşe onlara döşeteyim, sonra iptal edip diğer şirkete bağlantı yaptırayım derdindesiniz. türktelekom hattı döşer hizmeti başlatır iptal edince en az 2 aylık fatura keser iptal ettiğiniz için aslında bayağı pahalı olan ücreti 12 aylık taahhütle indirimli verdiğinden bahisle keseceği faturada indirimsiz olur. Ve inşallah yapmaz bu hatti ben döşedim kimseyede yar etmem deyip hattıda toplamaz. |
|
_____________________________
** skodaclubturkey.com **
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Yıllardır VDSL türknet kullanıyorum. Hatta bir ara dedim kendi dairelereme çektireyim fiber kabloyu aktif edermisiniz tüm dairelere kablo çekilmeden aktif etmeyiz dedi görüştüğüm kişi . E başkası kablo net kullanıyor onlar çektirmek istemiyor dedim . Yok kullanmasin ama kabloyu cektirmeniz lazım tüm dairelere dedi 12 daire var < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hocam bizde önce en üst kata çıkıp oradan bodruma kadar kablo uzattılar. Sonrasında ellerindeki kağıda göre yaptılar ama bizim binada çok tartışmalı oldu. Komşumuz olayı anlamadan gelen adama yok çekince adamlar bir daha yapmadılar bina içinde olmalarına rağmen. Bizde baskı yaptık ama adamlar nuh diyor peygamber demiyorlar. Bize 3 ay sonra bağlantının aktif olacağını söyleyip gittiler. Üstteki arkadaşın söylediğini söylediler. Bütün mahalleyi kazmadan fiberi aktif etmeyeceğiz dediler bize de. |
|
_____________________________
|
|
Turk telekom fiber dönüşümü bina bazlı yapıyor. Fiber çekilecekse tüm dairelere çekilmesi gerekiyor. Fiber çekilince bakır kablo sökülmüyor veya devredışı bırakılmıyor. Ben de binama fiber çektirdim. Ben fiber kullanıyorum komşular vdsl kullanmaya devam ediyor. Ama kabloları çekildi duruyor, isterlerse fibere geçebilirler sonra. |
|
_____________________________
|
|
Bu dediğiniz olay 2 ay önce bizim binada da yapıldı.T.Telekom altyapı güncellemesi adında bütün dairelerin kapılarına kadar fiber kablo çekildi.Sanırım fiber kullanmak için başvuruda bulunmak gerekiyor.Fakat altyapı sağlayıcı kendi modemini kullandırmakta ısrar ediyor bir de kira ücreti felan var sanırım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suazo -- 30 Eylül 2025; 13:19:36 > |
|
_____________________________
|
|
peşin ödeme yapılır evet diğer türlü hayır bana göre |
|
_____________________________
NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur
|
|
Turk Telekom'a dilekçe vererek zorla kiraladıkları router'i iade eden kullanıcılar mevcuttu araştırın bulursunuz. Turknet cihaz dayatmıyor kendi routerinizi kullanabiliyorsunuz ama TT altyapısında fiberde en fazla 100Mbit alabilirsiniz Turknet ile. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
ftth sistem ise alınır fakat sistem 100 mbps gösteriyorsa planlama erişime gidin veya şikayet kaydı oluşturun |
|
_____________________________
NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur
|