Şimdi Ara

Dacia şimdi de MPV segmentine giriyor; İşte Lodgy (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
14.218
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Dacia Lodgy: Türkiye’de ilk gösterim, 2012 İstanbul Autoshow’da.,bi arkadaşımdan duyduğuma göre geçen hafta renault basından ve internet dünyasından bazı arkadaşları fas marakeş e basın davetlisi olarak götürmüş ve araçları orada test etmişler, kısa zaman sonra bütün detaylar kolaylıkla bulunur. link bir daha paylaşayım.


    http://otomobiltutkunu.com/?p=4151
  • arabam.com da detaylı incelemesi var.gayet başarılı bir model olmuş.abs ve esp tüm donanım seviyelerinde standart olacak.ayrıca yalıtım konusunun üstünde de detaylı çalışılmış.can otomatikleri kapılarda ve dört cam otomatik.1.5 90 beygir ve 110 beygir motor seçeneğiyle gelecek ülkemize.
  • Ne zaman ki Küllük Vites kolu ve havalandırma kapaklarında köklü değişkliğe giderlerse evet o zaman dacia yeni birşey yapmış derim.
  • iki yıldır sandero blackline kullanıcısım arcımı sıfır km.aldım,almadan önce şu ön yargılı yorumlar beni neredeyse caydırıyordu ama sonunda almaya karar verdim sonuç ,== iyikide almışım çünkü olumsuz yorumların hemen hemen hepsi arcın daha direksiyonuna bile geçilmeden yapılan yorumlar,millet sanki bu karalama işinden para kazanıyorcasına saçma sapan yorumlar yapıyorlar,iki yıldır hiç keşke bu arabayı almasaydım diye bişey demedim tek keşkem biraz daha para bulabilsemde duster 4x4 dizelini alabilsem diyorum.
  • dacia yı kötüleyen ey cahiller iyi okuyun ve sonra konuşun,,, firmamızda yolcu taşımada kullandığımız 20 adet 7 kişilik dacia logan var şu an kilometreleri 1 milyonu geçti ve motorları ortalama 700 bin kilometrede rektefiye gördü bana bi araç gösterinki o kadar kullanmaya motoru yetsin hepside canavar gibi çalışıyo. herşey marka amblem demek değil yakıtını bakım ücretlerinin avantajını yazmaya bile gerek yok ....

  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH Misafiri

    dacia yı kötüleyen ey cahiller iyi okuyun ve sonra konuşun,,, firmamızda yolcu taşımada kullandığımız 20 adet 7 kişilik dacia logan var şu an kilometreleri 1 milyonu geçti ve motorları ortalama 700 bin kilometrede rektefiye gördü bana bi araç gösterinki o kadar kullanmaya motoru yetsin hepside canavar gibi çalışıyo. herşey marka amblem demek değil yakıtını bakım ücretlerinin avantajını yazmaya bile gerek yok ....

    USTAM BİZDE BU ARABAYI DÜŞÜNÜYORUZ AMA 1 MİLYON İMKANSIZ BU ARABALAR 7 YILLIK DESEN GÜNDE 390 KİLOMETRE YOL YAPMASI GEREKİR BUNUN İMKANI VARMI FİRMANIZ ŞEHİR İÇİNDE DEĞİLMİ
    DAHA AÇIKLAYICI KONUŞURSANIZ SEVİNİRİM




  • Bu araç piyasayı sallayacak gibi
  • Olumsuz yorum yapanlar dikkatinizi vererek okuyun yazdıklarımı. Aracı 3 Yıldır kullanıyorum hiçbir sorunla karşılaşmadım. Arabama sağ taraftan, iki kapının ortasından 70 KM Hız ile çarptılar. Arabada tam 4 kişiydik. Hiçbirimizde çizik bile oluşmadı. Diğer araç sürücüsü ise motoru kucağına aldı. Adamın ölmediğine hala dua ediyorum. Birebir yaşamış biri olarak arabanın Sağlamlığından şüphe edenin aklından şüphe ederim.(Araba Dacia Sandero)

  • Sanki biraz abartmışsın gibi geldi bana.. 70 km hız ve ortadan ilginç.. :)
  • Arkadaşlar, dacia doker ile lodgy arasındaki fark nedir okuyan varmı.. ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goldenheart_tr

    cenevreden ilk foto benden. başka fotolarda var. işte link.http://www.motorward.com/2012/03/geneva-2012-dacia-lodgy-mpv/

    Dacia şimdi de MPV segmentine giriyor; İşte Lodgy


    bu dokkanın kabini değilmi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PaSaLi_TuRK

    Arkadaşlar, dacia doker ile lodgy arasındaki fark nedir okuyan varmı.. ?

    Lodgy Binek Dokker Ticari versiyonu.Farkları bu ayrıca

    Lodgy 4.5mt Dokker 4.3mt uzunlukta
    Ön kapılara kadar aynılar Dokker arka kapıdan itibaren daha geniş yük taşımak için
    Dokker arka kapılar sürgülü

    Dokker 75-90hp dci Lodgy 90hp - 110hp Dci 6 vites 112gr-116gr CO2
    Lodgy bagaj hacmi devasa ve 7 kişilik versiyonda var.
    Dokker yük taşımak için Kangoo arka dingile sahip 700kg taşıma kapisetesi var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 25 Ağustos 2012; 23:06:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH Misafiri

    Olumsuz yorum yapanlar dikkatinizi vererek okuyun yazdıklarımı. Aracı 3 Yıldır kullanıyorum hiçbir sorunla karşılaşmadım. Arabama sağ taraftan, iki kapının ortasından 70 KM Hız ile çarptılar. Arabada tam 4 kişiydik. Hiçbirimizde çizik bile oluşmadı. Diğer araç sürücüsü ise motoru kucağına aldı. Adamın ölmediğine hala dua ediyorum. Birebir yaşamış biri olarak arabanın Sağlamlığından şüphe edenin aklından şüphe ederim.(Araba Dacia Sandero)

    gecmis olsun

    carpan arac hangi marka/ modeldi ?
  • Yaklaşık 44 yıldır araç kullanırım,diğerlerini boşverin son 12 yıldırda Skoda STW dan şaşmadım ama artık ortalama bütçeye sahip kişi yada aileleri F/P olarak artık bu markayı alamaz kullanamaz hale geldi.
    Daica' yı uzun zamandır inceliyorum. Benim derdim yakıt ve bagaj kapasitesi. 2 yıldır StepWAY' e takıldım. Daha sonra Duster' ı inceledim. Yakınımda olan bu 2 modelinde 90 BG olması Ortak özelliği, agrasif kullanmazsanız inanılmaz düşük yakıt tüketimi var. Stepway ile 3 kişi (233 kg+145 kg yük) ile Çankırı-Ankara-Eskişehir-Bursa Balıkesir-Burhaniye toplam 840 km yol yapıldı 100 km=3.8 litre EU motorin yaktı. ortalam süratimizi 90-110 km Bursa çevre yolunda 150-160 km-h bastık 53 km kadar. Akçay' da yaklaşık 30 km dolaşıldı dur-kalk ortalama tüketim 4.8 lt 100 km. de. Çeşitli abudik gubidiklerle benim 1.4 /75 BG Skoda Combi ile aynı yolu aynı kişilerle Akçayda 7.5 litre, 840 km uzun yolda biraz daha fazla ağırlıkla 5.6 litre benzini gaza dokunmaya korka korka yaktım. Tabi şehir içine girince 5.9 lt. reye fırlayıverdi dur-kalklarla.
    3 Topik açmışsınız dişe dokunur bir bilgi yok malesef. Güvenlikten tutunda tüm tenkit konuları donanım üzerine. Bir kere bu araç Avrupa birliğine dahil bir ülkede ve Renault garantisi altında üretiliyor. Bu nedenle güvenlik testlerinden geçmeden kesinlikle yola çıkamaz. TUV vermezler. Adamlar bizim gibi her önüne gelene imalat yada ithal izni vermezler, hele hele kağıt üstünde asla. Ne çabuk unuttunuz Anadol'ları Haci Murat' ları, Şahinler, Doğanlar hala yollarda fink atıyor. ÖN SAĞDAN DARBE Alıp SOL arkası patlayan, 40 km ile duvara toslayıp motoru ön koltukla olan nice Şahin' leri, Doğan' ları görmedik mi?, yıllarca güvenlik kavramının ne olduğunu bilmeden binmedik mi, kullanmadık mı? Bu nedenle geçin bir kalem güvenlik sorununu, Lafı bile edilemez. Donanıma gelince elbette size 9500 €'lık araç satıyorsa iç plastikleri koltuklarıda ona göre olacaktır. Bende beğenmedim Stepway' in örneğin turuncu kırmızı ışıldayan gösterge tablosunu. Hatta suspansiyon sistemini-Koltuklarını ama fiyatıda göz önüne alın. Parasına göre mal, herhalde Land Rover almıyoruz. Geçen yıl 3 Romen plakalı ve metalik cam göbeği renginde arka 5. kapısı üzerine Stepne monte edilmiş DUSTER gördüm, Edremit'te mazot alırken ve adamlardan müsade isteyip yakından inceledim. Araçlar 2011 model 3-5 aşağı yukarı 52.000 km yapmış 3 aile oetak 25 günlük bir tur amacıyla geze4 geze Yunanistan üzerinden Bodrum' a geçmişler ve Bükreş' e dönüyorlarmışlar. Araç birbirinin aynısının tıpkısı İç mimarisi Açık fıstık yeşili-bej rengindeydi uyumlu ve güzeldi, sırıtan bir şey yoktu. Nedendir bilinmez bize gelenler hep gri-koyu gri ve siyah vb. iç karartıcı renklerdir. Görüştüğüm Romenler ortalama 4.2 litre Motorin yaktıklarını söylediler. Tek kötü yan olarak Bagaj kapasitelerini gösterdiler şikayetçiydiler ve bu nedenlede tavan bagajı kullanmaya mecbur kaldıklarını belirttiler. Zaten bagaj Stepway'de komik denecek kadar küçük, Duster' da ise benim Skoda Combi'den de az-biraz küçük olması.
    Diğer taraftan bir önemli nokta kendini ispatlamış süper ekonomik 1.5 dCi Renault motor. Benzinlisini bilmiyorum. TR' de imal edilen Renault araçlarla hiç ilgilenmedim. Tipleri bana nedense hiçbir zaman cazip-çekici gelmedi. Clio-Fluence dışında.
    LODGY' de de aynı motor var.Bagaj kapasitesi 2 sıralı koltukta 827 litre( Ki Süper bir olay benim için) 3 sıralıda 217 litre ağırlık olarakta pek fena değil. 90 BG MOTOR ve TORK' u FAZLAYLA YETERLİ görünüyor. İlk algılarıma göre 110 BG motor gereksiz olabilir. Ama neymiş 90 BG motorun 100 mt hızlanması 13 sn. imiş, Bu yaştan sonra BMW ile oto yolda yarışacak değilim. Kısaca anlatmak istediğim gençlerin hoşuna gitmeyebilir. Bu araç bence gençlere hitap etmiyor. Çünkü gerek genel görünüşü, gerekse genelde çizgileri çok cazip-çekici değil pek fazla albenisi yok, özellikle renk seçenekleri bile tüm Dacia' larda 2012 de neredeyse tamamı abuk-subuk, Bu nedenlede dikkat edin özellikle Duster' da millet eli mahkum siyah ve beyaz renklere kaçıyor. Tüm bunlara rağmen LODGY, kişisel görüşüm, Tam bir aile aracı niteliğinde.
    Sürüş incelemelerini inceledim yabancı sitelerde ve arabam.com' da. Bana, yüksekliğine rağmen dengeli bir araç olarak geldi. Fiyatıda donanıma göre 32-38.000 arasında olursa şahsen alırım. Üstüde zaten beni aşar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bipekkan -- 5 Ekim 2012; 17:37:40 >




  • lodgy hakkındaki sorulara cevap verilir 1000 km kadar kullandım
  • Dacia nın sitesinde göremedim, acaba resmi satış yok mu ?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.