Şimdi Ara

DACIA SANDERO STEPWAY 0.9 tCE Easy-R (Yakıt Tüketimi)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
41
Cevap
2
Favori
45.213
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Dacia’nın ilk otomatik vitesli aracı olan makyajlanmış Sandero Stepway Easy-R 0.9 tCE 90 HP 140 NM gücündeki modeli konuğumuz oldu. Dacia Sandero Stepway’in yenilenen tüm özellikleri, yakıt tüketimi, 0.9 tCE motorun 0-100 km hızlanması gibi birçok konuda test gerçekleştirdik.







  • oyle bir yazıyor ki bazı forumdaşlar;

    biz çocukken(80ler) babamızın arabasında (79 şahin) daha yollar böyle duble muble bile değilken tır konvoyları solluyorduk.( babam solluyordu yani :)) )

    şimdiki modern teknolojili atmosferikler sollayamamayacak öyle mi?

    anasının karnından turboyla doğan nesil alışmış kolaylığa;

    sollamaya çıkmadan vitesi küçültürsün oldu bitti.

    duyanda atmosferik motorları oyuncak arabalar için üretiyorlar sanacak.

    nedir bu turbo hayranlığı anlamış değilim. yeni bir teknolojide değil; nerden baksan 50 yılı geçkin bir teknoloji turbo.

    üreticilerin kolayıma gelen bir şey turbo, kim uğraşacak az yakan, iyide giden atmosferik motor yapmakla; koy turboyu oldu bitti.

    hayırlı günler.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Dacia Sandero Stepway 0.9 TCe Easy-R: Yakıt Tüketimi İncelemesi

    Dacia Sandero Stepway 0.9 TCe Easy-R, yakıt verimliliğiyle dikkat çeken bir bütçe dostu araçtır. Bu kompakt crossover, şehir içi ve uzun yolculuklarda düşük yakıt tüketimini hedefleyen modern bir motora sahiptir.

    Dacia 0.9 Motor Teknolojisi

    Sandero Stepway'deki 0.9 litrelik TCe motor, üç silindirli bir turboşarjlı benzinli ünitedir. Bu motor, yalnızca 90 beygir güç üretmesine rağmen, etkileyici bir tork sağlar ve bu da özellikle düşük devirlerde performans sağlar.

    Easy-R Otomatikleştirilmiş Şanzıman

    Easy-R otomatikleştirilmiş şanzıman, manuel bir şanzımanın rahatlığını otomatik bir şanzımanın kolaylığıyla birleştirir. Bu sistem, debriyaj pedalını ortadan kaldırır ve vites geçişlerini otomatik olarak gerçekleştirir.

    Yakıt Tüketimi Performansı

    Dacia Sandero Stepway 0.9 TCe Easy-R'nin yakıt tüketimi, sürüş tarzına ve koşullarına bağlı olarak değişebilir. Ancak resmi verilere göre, bu araç şehir içinde ortalama 5,3 litre/100 km, şehir dışında ise 3,9 litre/100 km yakıt tüketmektedir.

    Kullanıcı Yorumları

    Dacia Sandero 0.9 TCe Easy-R'nin kullanıcı yorumları genel olarak olumludur. Kullanıcılar, aracın düşük yakıt tüketimine, pratik boyutlarına ve uygun fiyatına dikkat çekmektedir. Ancak bazı kullanıcılar, otomatikleştirilmiş şanzımanın bazen gecikmeli veya sarsıntılı olabileceği konusunda yorum yapmıştır.

    Sonuç

    Dacia Sandero Stepway 0.9 TCe Easy-R, yakıt verimliliği arayan bütçe odaklı alıcılar için uygun bir seçenektir. Bu araç, şehir içi ve uzun yolculuklar için pratik ve ekonomik bir seçim sunar.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 0.9 dci ise yokuşu bile kaldıramaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakpinar1222

    0.9 dci ise yokuşu bile kaldıramaz

    Laf olsun diye mi yaziyonuz? Tce diyo

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakpinar1222

    0.9 dci ise yokuşu bile kaldıramaz

    yüzyıllar geçsede otomobil konusunda ki şu cehaletiniz asla geçmeyecek !azalmayacak ! dimi ?

    Acaba dünyada bizden başka millet varmıdır şu çekmiyor muhabbetini yapan

    Keşke yazmadan bi araştırsanız o çekmez dediğiniz 0.9 motor , 1.4 den daha seri ve güçlüdür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the_zula -- 8 Mart 2017; 20:48:33 >
  • deneme tahtasi kullanıcısına yanıt
    hmm dikkat etmeliyim ama 0.9 yokuşu zor kaldırır
  • Bu stepway i cok begenen birisiyim.



    Makyajla çok daha güzel bi hale gelmiş.



    Senelik 8-10.000 km yapan otomatik olmazsa olmaz diyen



    Yerden yüksek park etmesi kullanmasi kolay diyen icin 1 numarali araba.





    7-7.5 dan fazlada yakmaz bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kraldan çok kralcılar türemiş forumda

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Clio 0.9 tce yakıt tüketimi
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • tam sehir ici arabasi.
  • Tup takiliyor mu buna

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yakpinar1222 Y kullanıcısına yanıt
    Evet yokuşu zor kaldırır. Tasarlayan mühendisler zaten su ürünleri mezunuydu... Siz dizel 3.0litre-benzin 4.0litre - lpg 5.0 litre hacim altı araçlara binmeyin gitmez yoksa..



    Araç güzel. Sadece sehirici olarak bakılmamali. Son hız aramayan kullanıcılara hitap eder. Lpg derdi olmadan her türlü binilir. Takip...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artık yeni nesil ufak turbolu araçlar Şehir içinde 1.6 motoru yolda gömüp üstüne toprak atıyor.

    0.9 Turbo beslemeli ilgili aracın 0-100 11 saniye 1.6 Astra,Megane 4 1.6 gibi artık eski kalmış motorlardan iyi çekiyor az yakıyor.

    Daha az yakıyor daha hızlı kalkıyor kötü yönü nedir max hızı daha düşük aracın %90 şehir içinde kullanıyorsanız ufak turbo beslemeli motor kullanmak bence çok daha mantıklı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 9 Mart 2017; 0:7:0 >
  • kamyon bile sollayamazsın bunla
    forumdakilerin lafıyla araba alma aptallığı da yapmayın sakın gidin kendiniz deneyin. ağzı olan konuşuyor burda.
  • Tamam turbo olduğu için hacmine göre iyi ama bu forumda düşük hacim turbo araçlar çok abartılıyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eryphore

    kamyon bile sollayamazsın bunla
    forumdakilerin lafıyla araba alma aptallığı da yapmayın sakın gidin kendiniz deneyin. ağzı olan konuşuyor burda.

    Bos ver.Onlar 1.6 atmosferik tuplu arabalariyla hizli gittiklerini sansinlae

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakpinar1222

    hmm dikkat etmeliyim ama 0.9 yokuşu zor kaldırır

    yaş kaçtı?
  • Her sene aynı arabaları piyasaya sunuyorlar bıktık artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: başaran

    Her sene aynı arabaları piyasaya sunuyorlar bıktık artık

    Ne saçma bir yorum.



    Adam her sene kasa mı değiştirecek ?



    Allah Yarabbim ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife


    quote:

    Orijinalden alıntı: başaran

    Her sene aynı arabaları piyasaya sunuyorlar bıktık artık

    Ne saçma bir yorum.



    Adam her sene kasa mı değiştirecek ?



    Allah Yarabbim ya.

    2008 den beri sandero aynı sandero

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: başaran


    quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife


    quote:

    Orijinalden alıntı: başaran

    Her sene aynı arabaları piyasaya sunuyorlar bıktık artık

    Ne saçma bir yorum.



    Adam her sene kasa mı değiştirecek ?



    Allah Yarabbim ya.

    2008 den beri sandero aynı sandero

    Poloda 2010'dan beri aynı.



    Değişmesin kalsın böyle daha iyi en azından fazla değer düşmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MyWorldLife kullanıcısına yanıt
    Insan citroenin yaptıgı gibi köklü bir tasarımsal degisiklik ariyor bi süre sonra sıkılıp, f/p olarak iyi bir araç ama keske daha fazla degisiklik olsaydi görüntü olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.