Şimdi Ara

Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu (160. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.321
Cevap
53
Favori
712.143
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 hafta
  • Cevaplayan Üyeler 544
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 67
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 10 saat 41 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 52
  • Favoriye Eklediklerim 53
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • *XhsyPhoiDeus* (282 mesaj) sfzb67 (209 mesaj) himzo (148 mesaj) LaZsTyL (138 mesaj) Carsever (102 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (736 mesaj) Mobil (557 mesaj) Tablet (46 mesaj) Mini (15 mesaj) Uygulama (11 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, babam için duster bakıyoruz. 50-60 arası. fakat donanım farklarını gösteren bir bilgi bulamadım. Laureate ile Ambiance arasındaki farkı gösterir bir link paylaşabilecek var mı acaba? Veya donanımlar arasındaki fark hakkında bilgi verecek.
    şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anadolu

    Merhaba, babam için duster bakıyoruz. 50-60 arası. fakat donanım farklarını gösteren bir bilgi bulamadım. Laureate ile Ambiance arasındaki farkı gösterir bir link paylaşabilecek var mı acaba? Veya donanımlar arasındaki fark hakkında bilgi verecek.
    şimdiden teşekkürler.
    Laureate üst donanimdır.ambiancedan gozle gorulur fark olarak araç rengi tampon,çelik jant,arka camlar elektrikli,yan aynalar elektrikli,araç içi döşeme rengi, krom ic kapı kolları.aklimda olanlar bunlar.sunu da ekleyeyim 90 beygir ve 110 beygir farkı var .110 beygiri öneririm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anadolu

    Merhaba, babam için duster bakıyoruz. 50-60 arası. fakat donanım farklarını gösteren bir bilgi bulamadım. Laureate ile Ambiance arasındaki farkı gösterir bir link paylaşabilecek var mı acaba? Veya donanımlar arasındaki fark hakkında bilgi verecek.
    şimdiden teşekkürler.
    2013 öncesi bakiyorsanız Laurete donanimlarda opsiyonel Guvenlik Paketi var. Yan havayastigi sadece bu guvrnlik paketi olan Dusterlarda bulunuyor. Digerleri 2 airbagli.

    Bence buna dikkat edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alphace

    Bildiklerim:

    Rodaja gerek yok. İlk birkaç binde fazla zorlamayın

    Tüketiminiz iyi, ben 4x4 ile 7-8 arası dolaşıyorum. Fakat haftada bir en az 10-15 dk 3000 devir kullanınki DPF dolmasın.

    Radyoda o özellik yok.

    Islık sesi 2000 civarında geliyorsa tipik egzoz sesi. Arıza değildir.

    Facebook da Duster Off Road Türkiye gruba var. Cevaplarınızı daha çabuk bulursunuz.
    selam hocam dpf nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    2013 öncesi bakiyorsanız Laurete donanimlarda opsiyonel Guvenlik Paketi var. Yan havayastigi sadece bu guvrnlik paketi olan Dusterlarda bulunuyor. Digerleri 2 airbagli.

    Bence buna dikkat edin

    Alıntıları Göster
    Haklısınız, olsa iyi olur da ilanlarda insanlar karman çorman yazmış. Ambiance paketi Laurete yazan da var. Ancak araç başına gittiğimizde belli olur sanırım bu iş.




  • realitych r kullanıcısına yanıt
    Egr gibi dizelin çevreyi kirletmesini engellemek için icat edilmiş bir parça. Filtre diyebiliriz, uzun süre düşük devirde kullanılırsa kurumlar tıkıyor. Haftada bir 15 dk yüksek devirde kurumları yakıyor. Uzun yolda da temizlenir. Tıkanırsa çekiş düşer, yakıt artar, kanser, kolesterol, tansiyon vs. sebep olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: realitych

    selam hocam dpf nedir

    Alıntıları Göster
    Dizel partikül filtresi.dizel yakıt yandıktan sonra olusan egzoz dumanindaki çevreye ve insan sagligina zararlı kurumları filtreler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler merhaba. 2017 Duster otomatik kullanıyorum (1.5 DCi) dün Lukoil'den 100 TL'lik yakıt aldım. Yakıt aldıktan sonra arıza lambası yandı ama araçta gidişinde çekişinde sorun yoktu. Bugün daha yarım saat önce falan görseldeki 3 numaralı uyarı ışığı yandı. Çekişinde yine sorun yok. Kırmızı olarak yanmadı turuncu olarak yanıyor. Daha önce bu sorunu yaşayan var mıdır? Çözümü nedir?

  • Ünal kullanıcısına yanıt
    hocam arıza lambası neden yanmıştır bilemiyorum ancak 3 numaralı ışık benim aracımda kışlık jant lastiklerimi taktığımda 5 numaralı ışıkla birlikte yanıyor.bende yanmasının sebebi kışlık lastiklerin takılı olduğu jantlarda basınç sensörü olmadığı için.sizin aracınızın orjinal jantları takılıysa belki de lastik basınçları düşüktür biraz hava basıp tekrar kontrol edin ışık bu şekilde sönebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatih8134 -- 27 Ağustos 2018; 0:47:7 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatih8134

    hocam arıza lambası neden yanmıştır bilemiyorum ancak 3 numaralı ışık benim aracımda kışlık jant lastiklerimi taktığımda 5 numaralı ışıkla birlikte yanıyor.bende yanmasının sebebi kışlık lastiklerin takılı olduğu jantlarda basınç sensörü olmadığı için.sizin aracınızın orjinal jantları takılıysa belki de lastik basınçları düşüktür biraz hava basıp tekrar kontrol edin ışık bu şekilde sönebilir.
    Basınç sensörü var araçta o yönden sıkıntı yok onu yakmadı ama motor arıza lambası ve ve 3 numaralı ışık yanıyor.
  • 2017 lerde TPS sensörü yok, tekerlek dönüş hızından ölçüm yapıyor.

    Aracın garantisi var, serviste clip ile bakarlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TPS TCS vs ne var bilmiyorum ama lastik basıncını gösteriyor.

    Ankara Balgat'ta bulunan Cihan otoya götürdüm aracı öğlen bıraktım. Kontrol ettiler yol testi bilgisayar testi yaptılar hiç bir sorun yok araçta. lambaların neden yandığı belli değil. Anlık olarak yakıtta pislik oluştuysa ondan da olabilir dedi servis yetkilisi bana. Şu anda hiç bir sıkıntı yok araçta. Işıklar yanarken de sıkınytı yoktu çekişinde gidişinde falan.
  • arkadaslar 2016 dusterimda sag kapi biraz sert kapatilmazsa tam kapanmiyor . bunu. cozumu nedir acaba . arac garantili kaza bisey yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alphace

    2017 lerde TPS sensörü yok, tekerlek dönüş hızından ölçüm yapıyor.

    Aracın garantisi var, serviste clip ile bakarlar
    TPMS sensoru var hocam, nerde yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    TPMS sensoru var hocam, nerde yok

    Alıntıları Göster
    Bende 2015 var ve sensör sibopta.
    2017 de siboptaki sensörleri iptal ettiler, sizde varsa elde kalanları takmışlardır.
  • Merhabalar,

    Renault Demirkollar yetkili satıcısı olarak İstanbul / Altunizade bölgesinde hizmet vermekteyiz. Siz değerli donanım haber üyeleri için Renault & Dacia grubunda tüm araçlar için avantajlı fiyatlarla yardımcı olabilirim.
    Daha önce forum.donanimhaber.com aracılığı ile 7/8 arkadaşa araç satışı gerçekleştirerek bu sitede ilk adımı attık. Bundan sonraki süreçte gerek fiyat talepleriniz gerekse satış bölümü dahilinde sormak istediğiniz sorular için tarafıma aşağıdaki numaradan ulaşabilrsiniz.

    Özkan Küçük 0532 437 50 36
    Renault Demirkollar Motorlu Araçlar A.Ş.
  • Öncelikle iyi forumlar

    Öncelikle kendimi tanıtayım adım Ertaç ÇAKMAK . Bizim yani kendi ailemden bahsediyorum ilk duster maceramız 2016 model 4x4 110bg almamız ile başladı.Aracı 2016 yılının haziran ayında Elazığ Tugut Özkaya renault & dacia bayisinden satın aldık ve araç yaklaşık 1 ay sonra bize verilebıldı.Aracı bayiden almak için abim ve babam birlikte gittiler neyse araba uzun bir süreden sonra tarafımıza verilmş oldu.

    Araç daha henüz 500km tamamlamadan şanzıman arızası verdi arızada şu şekil araç 1. vitesten çıkmama 2. vitese de geçmeme sorunu araç elazığdaki servise gidiyor ve bu durumun normal olduğu sıkıntısının olmadığını dair bir açıklama yapılmış teknik servis çalışanları tarafından işin tuhaf tarafı bu durum ne servis bilgi sistemine girişi yapılmaması daha.Aracı kullandıkça aracın yakıt göstergeside bazen yanlış yakıt durumu gösterdiği fark edildi.Araç yaklaşık 2000 km de iken hem şanzıman hemde yakıt gösterge durumu için tekrar servise götürüyor ve tekrardan aracın şanzımanla alakalı bir sorun olmadığı ve yakıt deposunu full doldurmamız gerektiğine dair bir cümle söyleniyor ve tabi bu durumlar sisteme not olarak düşülmüyor nede aracın servise bu şikayetlerden dolayı geldiğine dair herhangi bir belge hazırlanmıyor ve tarafımıza verilmiyor.Yaklaşık 6000 km de iken araç tekrardan servise gidiyor ve aynı durum tekrarlanıyor.

    Araç 12313 km de iken araçta tekrardan elazığ servisine gidiyor ve servis çalışanları şikayetimizden dolayı değil de servise gelip gitmemizi sebep göstererek araç tamire giriyor.ARACIN 1 2 3 VİTESLERİ SENKROMEÇLERİ İLE BİRLİKTE DEĞİŞİMİ YAPILIYOR.AMA ARACIN HALEN VİTES GEÇİŞLERİNDE BİR DEĞİŞİM OLMUYOR AKSİNE DAHA DA BERBAT BİR HALE DÖNÜŞÜYOR BU DURUM SERVİSE BİLDİRİLİYOR SORUN YOK DENİP ARAÇ GERİ VERİLİYOR DAHA SONRA ŞİKAYETLERDEN DOLAYI MOTOR VE ŞANZIMAN YAĞI DEĞİŞTİRİLİYOR AMA HALEN ÇÖZÜM BULUNMUYOR.

    ARAÇ İLK BAKIMA GİRDİĞİN DE 1. YIL BAKIMI ARACI ALT TAKIMDAN SES GELDİĞİNE DAİR ŞİKAYETTE EKLENİYOR SERVİSTE AMA HERHANGİ BİR SORUN YOK DİYE SADECE BAKIMLARI YAPILIP ARAÇ GERİ VERİLİYOR.ARAÇ DEFALARCA ALT TAKIMDAN SES GELDİĞİ İÇİN SERVİSE BİLGİ VERİLİYOR AMA HER SEFERİNDE SORUN YOK DİYE GERİ VERİLİYOR TABİ BU ARADA ŞANZIMAN VE YAKIT DEPO SORUNU DEVAM EDİYOR.ARAÇ 27400 KM DE ARKA SAĞ ALT KISIMDAN SES İÇİN SERVİSE VERİLİYOR AMA SORUN YOK DENİYOR SERVİS TARAFINDAN.27581 KM TEKRAR VERİLİYOR HEM ALT TAKIM HEMDE ARKA SAĞ ALT KISIMDAN GELEN ŞİKAYET İÇİN ARKA AMORTİSÖR DEĞİŞİMİ OLUYOR AMA ALT TAKIM SESI HALEN DEVAM EDİYOR TABİ HER SERVİSE GİRİŞİNDE ŞANZIMAN SORUNU SÖYLENİYOR AMA AMA SERVİS GİRİŞ FORMUNA YAZILMIYOR YAZILSADA SORUN YOK DENİYOR.ARAÇ 30238 KM İKEN HEM LASTİK DEĞİŞİMİ HEMDE ŞANZIMAN SORUNU İÇİN SERVİSE VERİLİYOR TEKNİK SERVİS MÜDÜRÜ HAKAN BEY VE SERVİSTE BİR USTA ARACIN ŞANZIMAN SORUNU İÇİN ARACA BAKIYOR SIKINTI YOK DENİYOR VE SADECE LASTİK DEĞİŞİMİ YAPIP BANA VERİLEN KAĞIDA DA ŞANZIMADA SORUN YOK DİYE YAZILIP GERİ ARAÇ TARAFIMA VERİLİYOR

    ARAÇ 2. YIL BAKIMI İÇİN VE ŞANZIMANDAKİ SORUN NEDENİ İLE BU SEFER MALATYA URMA OTOMOTİVE RANDEVU ALINIP GİDİYOR ARAC BAKIMLARI YAPILIYOR ŞANZIMAN TEST EDİLDİĞİNDE SORUN OLDUĞU TARAFIMIZA SÖYLENİYOR.VE MALATYADAKİ SERVİSİN ÇOK YOĞUN OLDUĞU SOYLENİYOR VE ARACA ŞUAN TAMİR EDEMEYECEKLERİNİ HEM BİZİM HEMDE KENDİLERİNE UYGUN OLAN BİR ZAMANA RANDEVU ALIP O ZAMAN GELİNİRSE TAMİR EDİLECEĞİ SÖYLENİYOR ARAÇ BU ŞEKİLDE OADAN ALINIP ELAZIĞA GERİ DĞNÜLÜYOR. BİR GÜN SONRA ARAÇ PARKETAŞI OLAN YOLDAN GİTTİĞİ SIRADA MOTOR ALT KIMINDAN SES GELİYOR VE ELAZIĞ SERVİSİNE GİDİLİYOR SERVİS BUNUN ONARIMI İÇİN 300 TL ÜCRET TALEP EDİYOR ŞİMDİ ŞÖYLE SİZE BİR SORU SORAAYIM 2. BAKIMA KADAR DEFALARCA ALT TAKIMDAN SES GELDİĞİ İÇİN SERVİSE GİDİYOR ONARIM OLMUYOR BÜTÜN BAKIM ONARIMLARI SERVİSLERDE YAPILAN ARACIN SERVİS TARAFINDAN YAPILAN BİR ARIZA İÇİN MÜŞTERİDEN 300 TL İSTEMEK NEDİR RESMEN ENAYİ APTAL YERİNE KOYUYORLAR. ELAZIĞ SERVİSİ BUNU ÜCRETLE YAPACAĞINI SÖYLERKEN MALATYA SERVİSİ ARACI ŞANZIMAN İÇİN GETTİRDİĞİMİZ ZAMAN ÜCERTSİZ OLARAK O ARIZANINDA GİEDRİLECEĞİNİ SÖYLEDİLER ARIZA ŞU MOTOR KORUMA SACINI TUTAN VİDALARIN VİDA YATAKALRI YALAMA YAPMIŞ .

    NEYSE ARAÇ 26 HAZİRANDA MALATYA SERVİSİNE VERİLİYOR YAKLAŞIK 20İŞ GÜNÜ SERVİSTE KALIYOR DEFALARCA İKAME ARAÖ ŞSTEMEİZE RAĞMEN SERVİS ARAÇ VERİLMEDİ NORMALDE GARANTİ BELGESİNDE BU DURUM HAKKINDA BİR MADDE OLMASINA RAĞMEN BU DURUM MÜŞTERİ HİZMETLERİNE BİLDİRİYOR VE BELLİ BİR TARİH VERİLİYOR EĞER ARAÇ HALEN YAPILMAMIŞ İSE İKAME ARAÇ VERİLECEK DENİLDİ SÖYLENEN TARİHTE ARAÇ TAMİR EDİLDİ DİYE MALATYA SERVİSİNDEN ALINIYOR AMA ARAÇ SEHİRLER ARASI YOLDA GİDERKEN 6 VİSTESTE İKEN UĞULTU GİBİ BİR SES GELİYOR DURUM ARANARAK MALATYA SERVİSİNE BİLDİRİLİYOR AMA SORUN TEŞKİL ETMEDİĞİNİ EĞER UĞRAYABİLİRSEK ARACI ELAZIĞ SERVİSİNE GÖTÜRÜLMESİNİ İSTEMİŞLER MALATYA SERVİSİNDEN ARAÇ ÇIKIŞI YAPILDIĞINDA HERHANGİ BİR FATURA BELGE HİÇ BİR YAZILI BELGE VERİLMEMİŞ.

    NEYSE ARAÇ 1 AY SONRA SOL ÖN TEKERDEN VE ALT TAKIMDAN GELEN SES, SOL ARKA AMORTİSÖR, ARACIN YOKUŞA ÇIKARKEN ARKA CAM SUYUNUN AKMASI, YAKIT GÖSTERGESİ, RÖLANTİ DE İKEN ARACIN MOTOR SESİNİN TUHAF ÇIKMASI ,6. VE 5. VİTESTE İKEN ARACIN İÇİNDE UĞULTU ŞİKAYETLERİ YUZUNDEN ÇEKİCİ İLE ELAZIĞ SERVİSİNE ÇEKİLİYOR.BEN VE AİLEM ŞİMDİYE KADAR YAŞAMIŞ OLDUĞUMUZ SORUNLAR ARIZALAR VE OLUŞAN ARIZALARIN BİR TÜRLÜ GİDERİLEMEMESİ ÜSTÜ ÜSTÜNE ARTMASI YÜZÜNDEN MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARADIM VE BU YAŞADIĞIM SORUNARI KENDİLERİENE ANLATTIM TABİ BURAYA YAZDIKLARIM YAŞAMIŞ OLDUKLARIMIZIN ÖZETLENMİŞ HALİ ÖYLE SÖYLEYEYİM SİZ FORUMDAKİ ARKADAŞLARA.MÜŞTERİ HİZMETLERİNDEKİ KİŞİYE BU SORUNLARDAN DOLAYI YENİ ARAÇ TALEP ETTİĞİMİ İLETTİM .BÖLGE SORUMLUSU BANA GERİ DÖNÜŞ YAPTI İSTEĞİMİ GERİ CEVİRDİ YAŞAMIŞ OLDUĞUM DURUMLARDAN DOLAYI İNDİRİM İSTEDİM KENDİ ARACIMI ARTI BELLİ BİR ÜCRET VEREYİM ÜSTÜNÜ SİZ TAMAMLAYIN DEDİM BÖLGE SRUMLUSU RAHŞAN HANIMA BUNU KENDİSİ YAPAMAYACAĞINI SÖYLEDİ SERVİSİN BANA VERDİĞİ İNDİRİM TUTARI 2000 TL ŞAKA GİBİ


    SONUC OLARAK FİRMANIN MÜŞTERİLERİNE VERDİĞİ DEĞER ÖNEM SIFIR ÜRÜNÜ SATIN ALMADAN ÖNCEKİ DEĞER VE İLGİYİ SATIŞ SONRASI MUMLA ARANIYOR GARANTİ BELGESİNDE MÜŞTERİNİN HAKLARINA DAİR MADDELERİ HİÇE SAYIYORLAR.MÜŞTERİLERİ HEP KANDIRIYORLAR YALAN YANLIŞ BİLGİ VERİYORLAR.BU FİRMADAN ARAÇ ALDIĞIMIZ GÜNE BİNLERCE DEFA NALET OKUYORUM .UMARIM YENİ ARAÇ ALACAK ARKADAŞLAR BU YAZDIKLARIMI DİKKATE ALIR VE BİZİM DÜŞTÜĞÜMÜZ HATAYA DÜŞMEZLER.




  • Renault harici bir serviste arıza tespiti yaptırıp belgelendirin.
    Dacia destek hattına yazın veya telefon açın. Dava açacağınızı da ilave edin.
    Şikayevar sitesine de yazın.
    İnat ederlerse avukata danışıp belgelerinizi ibraz edin.
  • Akinci A kullanıcısına yanıt
    DEFALARCA ARADIM MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ VE DEFALARCA YAŞAMIŞ OLDUĞUMUZ MAĞDURİYETİ ANLATTIM HER DEFASINDA DURUMU BÖLGE SORUMLUSU OLAN RAHŞAN HANIMA İLETECEKLERİNİ SÖYLENDİ.

    BÖLGE SORUMLUSU İLE İLK GÖRÜŞMEMİZDE TEKRARDAN BÜTÜN DURUMU ANLATTIM .EKSTRADAN RAHŞAN HANIMA ARACIN MALATYA SERVİSİNDE İKEN DEFALARCA SERVİS ÇALIŞANINDAN İKAME ARAÇ TALEP ETMEMİZE RAĞMEN TARAFIMIZA HERHANGİ BİR ARAÇ VERİLMEDİĞİNİ VE VERİLMEME SEBEBİNİN DE BİZİM RENAULT MARKA BİR ARAÇ KULLANMADIĞIMIZ DACİA MARKA BİR ARAÇ KULLANDIĞIMIZ İÇİN ARAÇ VERMEDİKLERİNE DAİR SERVİS TARAFINDAN SÖYLENEN CÜMLEYİ KENDİSİNE İLETTİM.BÖLGE SORUMLUSU ÖZÜR DİLEMESİ GEREKEN YERDE BİRDE KENDİ SERVİSİNİ SAVUNDU.

    BÖLGE SORUMLUSUNDAN YAŞAMIŞ OLDUĞUM MADURİYETTEN VE ARIZALARIN GİDERİLEMEMESİNDEN ÖTÜRÜ ARACIMIN ALINIP YERİNE YENİ SIFIR BİR DUSTER TARAFIMA VERİLMESİNİ İSTEDİM TABİKİ DE BU İSTEĞİM RED EDİLDİ.BU DURUMA SİNİRLENDİĞİM İÇİN KENDİSİ İLE BAYA BİR SÜRE TARTIŞTIK VE GÖRÜŞME SONUNDA ARACIMA HERHANGİ BİR MÜDAHALEDE BULUNMAMASINI İSTEDİM BU GÖRÜŞMEYİ YAPTIĞIMDA ARACIM ELAZIĞ TURGUT ÖZKAYA OTOMOTİVDE İDİ.KENİLERİNE GERİ DÖNÜŞ YAPACAĞIMIDA SÖYLETİP GÖRÜŞME SONLANDIRILDI.

    BİR GÜN SONRA TEKRAR RAHŞAN HANIMIN BENİ ARAMASI İÇİN DACİA DESTEK HATTINI ARADIM.KENDİSİNE BİR ÖNCEKİ GÖRÜŞMEMİZDEKİ İKAME ARAÇ DURUMU VE BENİM SIFIR ARAÇ TALEP ETME DURUMLARINI HATIRLATTIM VE KENDİSİNE GARANTİ BELGESİNDE YAZILI OLAN VE HAKLILIĞIMI KANITLAYAN MADDELERİ OKUDUM VE HER SÖYLEDİĞİM ŞEYE BÜLBÜL GİBİ CEVAP VERİRKEN BU MADDELERE KARŞILIK HİÇ BİR CÜMLE SÖYLEYEMEDİ. MADDELER UZUN OLDUĞUNDAN YAZAMADIM FOTOĞRAF ÇEKİP YÜKLEMEK İSTEDİM AMA MALESEF YAPAMADIM .AMA FORUMDAKİ ARKADŞLAR GARANTİ BELGESİNİ AÇIP OKURLARSA HEM BENİM HAKLILIĞIMI HEMDE KENDİ HAKLARINI NELER OLDUĞUNU ÖĞRENMİŞ OLACAKLARDIR.

    2. GÖRİŞMEMİZDE TEKRARDAN ARAÇ İSTEDİM TEKRARDAN İSTEĞİM RED EDİLDİ KENDİSİNDEN FARKLI BİR ÇÖZÜM ÖNERİSİ İSTEDİM FAKAT HER DEFASINDA ARICIN TAMİR EDİLECEĞİNİ ARAÇ DEĞİŞİMİNİ KABUL ETMEDİLER.TAMİR EDİLME İSTEĞİNİ DE BEN RED ETTİM VE KENDİSİNE ARACIMIN ALINMASI VE ÜZERİNE BELLİ KENDİMİN BELLİ MİKTAR PARA VERECEĞİMİ BELLİ BİR İNDİRİMİNDE KENDİ YAPMASINI İSTEDİM BANA KENDİSİNİN İNDİRİM YAPAMAYACAĞINI YAPARSA YETKİLİ BAYİNİN İNDİRİM YAPACAĞINI SÖYLEDİ VE BAYİNİN BENİ ARAYIP NE KADAR BİR FİYAT İSTEYECEKELRİNİ SOYLEYECEĞİNİ İLETTİ TAMAM DEDİM.BUNU İSTEMEMDEKİ AMAÇ MAHKEME İŞLERİNİN UZUN VE YORUCU OLMASI VE DAVA AÇILMASI DURUMUNDA DAHA ÇOK MAĞDUR OLMA DURUMUNDAN ÖTÜRÜ.

    NEYSE ELAZIĞ BAYİSİNDEN TUĞÇE HANIM ARADI KENDİSİ SATIŞ SORUMLUSU İMİŞ ALINACAK MODELİ SORDU 4X4 DUSTER PRESTİGE DEDİM ARACA SADECE OTOMATİK KLİMA EKLEDİM VE BİRDE OPAK RENK OLARAK UZAY MAVİSİ RENGİNİ SEÇTİM BANA ARAÇ FİYATINI 153 BİN TL OLARAK SÖYLEDİ RAHŞAN HANIM YANİ BÖLGE SORUNLUSUNUN KENDİSİNE HERHANGİ BİR BİLGİ VERMEDİĞİNİ ANLADİM VE DURUMU KENDİSİNE ANLATTIM ARACIMA 76 BİN TL FİYAT BİÇTİLER 36000 KM 2 YIL SÖZ DE GARANTİSİ DAHA OLMASINA RAĞMEN. İYİ DEDİM PEKİ İNDİRİM OLARAK BANA SADECE 2 BİN TL EK İNDİRİM YAPTI KISA BİR HESAP YPARSAK 75 BİN TL BİR ÜCRET İSTEDİ.ŞUNA BAKAR MISINIZ UĞRADIĞIM HAKSIZLIĞA MAĞDURİYETE RAĞMEN VERİLEN İNDİRİM SADECE 2 BİN TL ŞAKA GİBİ.BİRDE BAYİ ÇALIŞANI EĞER BÜYÜK BİR İNDİRİM OLACAK İSE BUNU BÖLGE SORUMLUSUNUN YAPABİLECEĞİNİ KENDİSİNİN YAPAMAYACAGINI İLETTİ .

    YANİ ANLAYACAĞINIZ BENLE RESMEN DALGA GEÇTİ BÖLGE SORUMLUSU .DAHASIDA VAR BENDE BAYİNİN SATİŞTAN GÖREVLİ KİŞİ 153 BİN TL ÜCRET ÇIKARDI BENİM GÖRÜŞME YAPTIĞIMDA 4X4 PRESTİGE 143 BİN TL İDİ VE OTOMATİK KLİMA OPSİYONU 1000 TL İDİ FİYAT 144 BİN TL OLMASI GEREKİRKEN 153 BİN TL OLMUŞTU 4EYLÜL-17 EYLÜL TARİHLERİ ARASINDA BELİRLENEN FİYAT LİSTESİNE GÖRE HESAP YAPILMIŞTI SERVİS SATIŞ SORUMLUSU İLE 6 EYLÜL TARİHİNDE GÖRÜŞME YAPTIK.

    BİRAZ ARAŞTIRMA YAPTIĞIMDA BU İŞİN PAZARLAMA STRATEJİSİ OLDUĞUNU ÖĞRENDİM ADAMLAR BİR ALT ÖTV DİLİMİNİN SINIRINA FİYATI YERLEŞTİRİYOR SADE ARAÇ FİYATINI BU ARAÇ FİYATININ ÜSTİNE 1 LİRA DAHİ EKLENSE BİR ÜST ÖTV DİLİMİNE ARAÇ GİRİYOR 1 LİRA ARTMASİ GERKİR İKEN DAHA FAZLA ARTIYOR.TABİ BUNU ÇOK SONRADAN ÖĞRENME ŞANSIM OLDU.

    KISA KESEYİM MESAJ YİNE BAYA UZUN OLDU 6 EYLÜL TARİHİNDEN ŞİMDİYE KADAR DEFALARCA MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ YANİ DACİA DESTEK HATTINI ARAMAMA RAĞMEN BÖLGE SORUMLUSU BANA BİR DEFA BİLE DÖNÜŞ YAPMADI SÖZDE DACİA DESTEK HATTINDAN EDİNDİĞİM BİLGİYE GÖRE KENDİSİ SÖZDE BİR DEFA ARAMIŞ AMA TELEFONUM MEŞGUL İMİŞ BUDA YALAN ARADIĞI VE TELEFONUMUN MEŞGUL OLDUĞUNA DAİR KENDİ SİSTEMLERİNE NOT DÜŞÜLEN TARİH VE ZAMAN DA TELEFONUM KESİNLİKLE MEŞGUL DEĞİLDİ CEP TELEFONUMDA ÇEKİYORDU.YANİ SİSTEME YAZDIĞI ŞEYİN YALAN OLDUĞUNU SİZE AÇIKÇA SÖYLÜYORUM BÖLGE SORUMLUSU İLE 6-7 EYLÜLDEN BU ZAMANA KADAR TELEFONUMA HERHANGİ BİR ARAMA GELMEDİ.

    YİNE BELLİ BİR YERE KADAR YAZABİLDİM DAHA DEVAMIDA VAR AMA ARTIK SİNİRDEN YAZAMIYORUM

    BURADA YAZDIĞIM HER CUMLEMİN HER LAFIMIN ARKASINDAYIM BUNLARI YAZMAMDAKİ AMAÇ FİRMANIN MÜŞTERİSİNE VERDİĞİ ÖNEMİ SİZE GÖSTERMEKTİ BİZİM UĞRADIĞIMIZ MAĞDURİYETİ HİÇBİRİNİZİN YAŞAMAMASI UMUT EDİYORUM. GARANTİ BELGESİNDE BULUNAN HAKLARINIZI MUTLAKA OKUYUN VE BİLİN.BAYİ ÇALIŞANLARINA GÜVENMEYİN HER SERVİSE GİTTİĞİNİZDE HER DURUMU RAPOR ETTİRİN.
    BU YAZDIKLARIMI ŞİKAYETVAR.COM ADRESİNE DE YAZACAGIM DAHASIDA DA VAR SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA DA PAYLAŞACAĞIM.PAYLAŞACAĞIM Kİ HERKES BU FİRMANIN NASIL OLDUĞUNU ÖĞRENSİN




- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.