Şimdi Ara

d-smartın hd teklifi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.113
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Halihazırda 2007 cihazımla sd full paketi aylık 12,99 a iziyorum. Bugün aradılar full hd paketi (89,99)luk aylık 26 liraya hd cihaz hediyesiyle beraber 2 yıl taahütle verebileceklerini söylediler. ben de 2007 cihazlara at 13 kanalı taahhüt süresi sonunda ücretsiz izleyip izleyemeyeceğimi sordum. izleyemeyeceğimi söyleyince ben de kabul etmedim. tüm ısrarlarına rağmen kabul etmeyince biraz da tehditvari şekilde cihazı 2 yıl bozulmadan nasıl kullanmayı düşündüğümü sordu. ben de sinirlenerek siz cihazı uydudan göndereceğiniz bi sinyalle bozmazsanız kullanırım dedim. görevli sinirlendi ve telefonu kapattı.



    _____________________________
  • Demekki bozmayı düşünüyorlar açık açık tehdit ettiklerine göre... Hayret bişey...
    _____________________________
    ASUS Z9PE-D8 WS ; 2 Adet Xeon E5-2689 ; 64 Gb Ram ;Samsung 960 pro SSD ; Asus Gtx 1080 Ti ; Creative X-FI Titanium Fatal1ty Pro ; Xilence 1200W Psu
  • Bu dijital platformlar iyice cıvıttı. Kim müşteri belli değil. Hem kendi getirdikleri sözleşme şartlarına uymuyorlar hemde gel bize taahhüt ver diyorlar.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veterinersin

    Halihazırda 2007 cihazımla sd full paketi aylık 12,99 a iziyorum. Bugün aradılar full hd paketi (89,99)luk aylık 26 liraya hd cihaz hediyesiyle beraber 2 yıl taahütle verebileceklerini söylediler. ben de 2007 cihazlara at 13 kanalı taahhüt süresi sonunda ücretsiz izleyip izleyemeyeceğimi sordum. izleyemeyeceğimi söyleyince ben de kabul etmedim. tüm ısrarlarına rağmen kabul etmeyince biraz da tehditvari şekilde cihazı 2 yıl bozulmadan nasıl kullanmayı düşündüğümü sordu. ben de sinirlenerek siz cihazı uydudan göndereceğiniz bi sinyalle bozmazsanız kullanırım dedim. görevli sinirlendi ve telefonu kapattı.

    Sizler böyle söyleyince ben işkilleniyorum. Çünkü ben hd değiştir kampanyasından yararlandım. Elimdeki 2008 cihazı değiştirdim ve 2 yıl taahhüt verdim. Paketim bitince önceki haklarımın devam edip etmeyeceğini de defalarca teyit ettirdim. Bana paketim bitince süresiz ücretsiz kanallarımın devam edeceğini söylediler. 2 sene sonra bu sözlerinden dönmelerinden korkuyorum.
    _____________________________




  • 2 yıl bozulmadan mı ? saçmalamış resmen mh.
    _____________________________
    Eskiler Bilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sub0

    quote:

    Orijinalden alıntı: veterinersin

    Halihazırda 2007 cihazımla sd full paketi aylık 12,99 a iziyorum. Bugün aradılar full hd paketi (89,99)luk aylık 26 liraya hd cihaz hediyesiyle beraber 2 yıl taahütle verebileceklerini söylediler. ben de 2007 cihazlara at 13 kanalı taahhüt süresi sonunda ücretsiz izleyip izleyemeyeceğimi sordum. izleyemeyeceğimi söyleyince ben de kabul etmedim. tüm ısrarlarına rağmen kabul etmeyince biraz da tehditvari şekilde cihazı 2 yıl bozulmadan nasıl kullanmayı düşündüğümü sordu. ben de sinirlenerek siz cihazı uydudan göndereceğiniz bi sinyalle bozmazsanız kullanırım dedim. görevli sinirlendi ve telefonu kapattı.

    Sizler böyle söyleyince ben işkilleniyorum. Çünkü ben hd değiştir kampanyasından yararlandım. Elimdeki 2008 cihazı değiştirdim ve 2 yıl taahhüt verdim. Paketim bitince önceki haklarımın devam edip etmeyeceğini de defalarca teyit ettirdim. Bana paketim bitince süresiz ücretsiz kanallarımın devam edeceğini söylediler. 2 sene sonra bu sözlerinden dönmelerinden korkuyorum.

    bende cihazımı değiştirdim. şöyle bir durum var aslında; hd kanalların hepsinde görüntü süper ve bu yüzden artık sd kanalların yüzüne bile bakmıyorum. 2 sene sonra hiç paket almazsam, şimdi beleş olan 3-5 tane sd kanaldan hangisini seyrederimki? hd görüntüye alıştıktan sonra artık beni sd kanallar tatmin etmez 2 sene sonrada duruma göre ya ds deva yada dg
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: forever eagle

    quote:

    Orijinalden alıntı: sub0

    quote:

    Orijinalden alıntı: veterinersin

    Halihazırda 2007 cihazımla sd full paketi aylık 12,99 a iziyorum. Bugün aradılar full hd paketi (89,99)luk aylık 26 liraya hd cihaz hediyesiyle beraber 2 yıl taahütle verebileceklerini söylediler. ben de 2007 cihazlara at 13 kanalı taahhüt süresi sonunda ücretsiz izleyip izleyemeyeceğimi sordum. izleyemeyeceğimi söyleyince ben de kabul etmedim. tüm ısrarlarına rağmen kabul etmeyince biraz da tehditvari şekilde cihazı 2 yıl bozulmadan nasıl kullanmayı düşündüğümü sordu. ben de sinirlenerek siz cihazı uydudan göndereceğiniz bi sinyalle bozmazsanız kullanırım dedim. görevli sinirlendi ve telefonu kapattı.

    Sizler böyle söyleyince ben işkilleniyorum. Çünkü ben hd değiştir kampanyasından yararlandım. Elimdeki 2008 cihazı değiştirdim ve 2 yıl taahhüt verdim. Paketim bitince önceki haklarımın devam edip etmeyeceğini de defalarca teyit ettirdim. Bana paketim bitince süresiz ücretsiz kanallarımın devam edeceğini söylediler. 2 sene sonra bu sözlerinden dönmelerinden korkuyorum.

    bende cihazımı değiştirdim. şöyle bir durum var aslında; hd kanalların hepsinde görüntü süper ve bu yüzden artık sd kanalların yüzüne bile bakmıyorum. 2 sene sonra hiç paket almazsam, şimdi beleş olan 3-5 tane sd kanaldan hangisini seyrederimki? hd görüntüye alıştıktan sonra artık beni sd kanallar tatmin etmez 2 sene sonrada duruma göre ya ds deva yada dg


    aynı durum bendede mevcut ancak atv ve a haber hd sorunu yaşıyorum
    _____________________________
    [simage]https://store.donanimhaber.com/9c/79/24/9c7924daf4bf30f775fc96eb12f9b634.png?utm_campaign=DonanimHaber




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    D-Smart HD+ Çekmeyen kanallar
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.