Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

D-Smart Üyelik İptali Ana Konu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir Kullanıcı, 8 Masaüstü Kullanıcı
111
Cevap
4
Favori
80.753
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> Uydu Teknolojileri ve Dijital Yayın >> D-Smart >> D-Smart Üyelik İptali Ana Konu
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Er
    10 Mesaj
    Yaptıkları şey işi yokuşa sürmek. Ben iptal ettirdim. Müşteri hizmetlerini arayıp iptal istediğinizi söyleyip kararlı konuşun. iptal dilekçesi ve kimlik fkopisini faks çekebilirsiniz. Şu sayfada detaylı anlatılmış işinize yarayabilirhttps://bit.ly/2RGCZTc



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mujobest -- 28 Haziran 2019; 17:42:11 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1066 Mesaj
    arkadaşlar merhaba babam dsmart ve İnternet paketi almış tv yi kurdular ama internet hizmeti veremeyeceklerini söylüyorlar iptal ettirmek için aradığımızda 400tl taahhüt bedelini istediler burada satıcı yükümlülüğünü yerine getiremediği için iptal hakkı doğmaz mı ilk olarak tüketici heyetine mi başvurmamız gerekir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1919 Mesaj
    Aboneliğimin 2. ay 7. günündeyim. aboneliğimi iptal ettirmek istedim 925 TL cayma bedeli çıkardılar. Bu şerefsizlik değilde nedir? Şikayet etsem sonuç alabilirmiyim sizce?
    _____________________________
    Sistemim: AMD Ryzen 5 1600 3.60GHz/3.40GHz 12MB | Asus ROG STRIX B350-F GAMING DDR4 | ASUS GTX770 2GB 256 BIT | Adata 8 GB 2133 Mhz DDR4 | 250GB Samsung 850 Evo SSD | COOLER MASTER HAF-922 RED | COUGAR 700W 80 Bronze | VIEWSONIC 23" VX2370smh IPS BenQ 24" XL2411Z 144Hz 1ms
  • Yarbay
    5228 Mesaj

    https://sikayet.btk.gov.tr/index.php



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    HuRGeNeR@L kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1919 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lene

    https://sikayet.btk.gov.tr/index.php

    Alıntıları Göster
    Teşekkür ederim.
    şikayette bulundum. 10 iş günü içeriisinde işletme cevap verecektir yazdı. bekleyip görelim bakalım.

    ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HuRGeNeR@L -- 8 Ağustos 2019; 12:7:55 >
    _____________________________
    Sistemim: AMD Ryzen 5 1600 3.60GHz/3.40GHz 12MB | Asus ROG STRIX B350-F GAMING DDR4 | ASUS GTX770 2GB 256 BIT | Adata 8 GB 2133 Mhz DDR4 | 250GB Samsung 850 Evo SSD | COOLER MASTER HAF-922 RED | COUGAR 700W 80 Bronze | VIEWSONIC 23" VX2370smh IPS BenQ 24" XL2411Z 144Hz 1ms
  • Yüzbaşı
    293 Mesaj
    Modüllü üye olup iptal ettiren arkadaşlar, modül mülkiyeti normalde bize ait. Ekipmanları teslim edin diyorlar mı? Nasıl bir yol izlediniz?
    _____________________________
  • Yarbay
    5228 Mesaj

    Modül sizin zaten iade etmene gerek yok.. Gelen SMS standart.. Yani Kutulu kullanan üyeler için.. Siz yukarıda ki linkten iptal ettirdiniz.. Sonra e devletten bak orda yazar.. İptal edildimi tamamdır.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    newbie1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    5228 Mesaj

    İlk iş gününde ararlar hemen.. İPTALİniz için ben yardımcı olacağım diye. Senden onay alıp İPTALİ gerçekleştirecek.. Cihaz onlara aitse en yakın Bayiye gidip teslim edin VS.. Standart prosedürü söyleyecek..

    Ha teslim kağıtı almayı unutma sakın..



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    HuRGeNeR@L kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    293 Mesaj

    Ben faks yolladım, alındı bilgisi sms ile geldi, şimdi iptal etmeyelim taciz telefonları zamanı. Sanırım biraz erken davrandım
    Cevap için teşekkürler.
    |
    |
    Lene kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    101 Mesaj
    Bende geçenlerde iptal için başvurdum bayide dilekçe yazdık yolladık sonra mail geldi "..aboneliğinizin iptaline yönelik dilekçeniz tarafımıza ulaşmıştır. Abonelik iptal işleminiz tamamlanacaktır. " şeklinde ve bayi bana dediki telefonunuza mesaj gelecek o zaman alıcıyı iade edecekseniz. Fakat hiç mesaj gelmedi ama şimdi bir mail daha geldi ve Taahhüt Sonlandırma Cihaz Bedeli 150TL şeklinde bir fatura var. Bununla ilgili ne yapabilirim acaba bilginiz var mı çünkü kaç gündür mesaj gelmesini bekliyorum birde direk fatura çıkarmışlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karma999 -- 29 Ağustos 2019; 18:38:40 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7865 Mesaj
    Hellofax ile fax çeksek oluyor mu ?



    Edit:Oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marrusia -- 1 Eylül 2019; 14:48:34 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    596 Mesaj
    Merhaba. Ağustos 2018'te n11 üzerinden yıllık peşin ödemeli D-Smart modül aldım. Bugün ise iptal dilekçesi gönderdim. İptal olursa modülü iade etmem mi gerekiyor yoksa bende mi kalacak?
    _____________________________
  • Yarbay
    5228 Mesaj

    Modül senin.İptal sonrası zaten bol bol aranacaksın.Güzel teklifler gelecek. Mutlaka yararlan..



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    techturch kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    596 Mesaj

    Teşekkürler. İşin açığı iptal niyetinde değilim ancak iyi teklif gelmezse iptal ettireceğim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Lene kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    596 Mesaj
    İptal faxı sonrası 12 ay bütün kanallar açık şekilde aylık 20 TL. Ayrıca 45 TL fatura indirimi tanımladı. Yani aylık 16,25 TL'ye geldi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    7865 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: techturch

    İptal faxı sonrası 12 ay bütün kanallar açık şekilde aylık 20 TL. Ayrıca 45 TL fatura indirimi tanımladı. Yani aylık 16,25 TL'ye geldi.
    Guzel fiyat banada 20 lira ama bahsettigin 45 tl indirimi vermediler

    Gerci benimki modul degil uydu alicisi ve kendime ait degil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marrusia -- 6 Eylül 2019; 21:15:17 >
    |
    |
  • Teğmen
    112 Mesaj
    TAhattüm doldu bütün turktelekomdan aradılar iptal işlerinizi biz yapalım ev internetinizi bize taşıyın diye böyle birşey var mı varsa hiç uğraşmayım bunlarla



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    723 Mesaj
    Bugün cihaz bana ait olmasına rağmen iptal sonrası dsmart aşağıdaki mesajı göndermis. Bu rutin herkese gonderilen bir mesajmidir? İleride sorun yasarmiyim fatura çıkarırlarmı arkadaslar?



    D-Smart cihazinizin iade suresi dolmak uzeredir. Cihaz iadesi yapilmamasi durumunda D-Fix 250 TL, HD : 500 TL HD PLUS : 1.450 TL olmak uzere cihaz bedeli fatura edilmektedir. Lutfen cihazinizi iade ediniz.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    7132 Mesaj
    müsteri hizmetlerini şu an 2. kez aramaktayım ve ilkinde iptal birimine aktarıyorum dedi ve 15dk net bekledikten sonra kapattım, tekrar aradım ve adamı pişman ettirmeyin dedim ve tekrar iptal birimine bağladılar ve iğrenç bir müzik eşilğinde 17dk oldu ve halen bekliyorum..
    inat ettim kapattıracam.
    bir daha da bu yavşaklardan birşey almayacağım...
    kapatın arkadaşlar.. bu kadar yavşaklık olamaz....
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7132 Mesaj
    2. aramamda 39 dk da iptal ettiler
    sırada dilekçeyi faxlamak ve cihazı teslim atmek var
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
instagram takipçi
Masal
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
google reklamları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,428
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.