Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

D-Smart Üyeliğiniz Sonunda Size Yapılan Teklifler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
7.338
Cevap
109
Favori
379.555
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> Uydu Teknolojileri ve Dijital Yayın >> D-Smart >> D-Smart Üyeliğiniz Sonunda Size Yapılan Teklifler
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2134 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı:

    2 sene 19 tl taahhut
    Hepsi açıkmı aile spor mu



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1505 Mesaj
    Dün fax çekmiştim arayan olmayınca, Bugün ben arayıp görüşme yaptım. 24 ay sözleşme, 16 Mbit ilk 1 yıl Mega Paket , 3 ay ek paketler, ikinci yıl sadece hoşgeldin paketi 67 Tl dedi. Bende uzatmadım stres yaptı artık bende, onayladım. Benim için 16 Mbit önemliydi, belki ek paketlerin süresini uzatabilirdim ama bu teklifte iyi bana göre. Bu fiyata telekomda 16 Mbit interneti vermiyorlar.
    _____________________________
    Renault C a p t u r O u t d o o r 1.5 dCi Edc
  • Yüzbaşı
    432 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ps3xbox360

    Dün fax çekmiştim arayan olmayınca, Bugün ben arayıp görüşme yaptım. 24 ay sözleşme, 16 Mbit ilk 1 yıl Mega Paket , 3 ay ek paketler, ikinci yıl sadece hoşgeldin paketi 67 Tl dedi. Bende uzatmadım stres yaptı artık bende, onayladım. Benim için 16 Mbit önemliydi, belki ek paketlerin süresini uzatabilirdim ama bu teklifte iyi bana göre. Bu fiyata telekomda 16 Mbit interneti vermiyorlar.
    vay arkadaş babam 83 liraya uzattı şaka gibi Allah belalarını vermesin diyim hadi benim ocakta bitiyor receiver istemiyorum diyorum arızalı alayı diyorum 80 falan da bana demişti sadece nete lan sadece nete 80 verdikten sonra demirörene paramı kazandırırım !!!
    _____________________________
    Olduğu kadar olmadığı kader
  • Yarbay
    2398 Mesaj

    Yeni uzattıysa iptal ettirin. Cayma bedeli çok çıkmaz kurtulmuş olursun



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    crops77 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    37 Mesaj
    21.85TL Ödediğim Mega(HD) paketini 23 TL den Hoş geldin paketine çevirip 12 ay taaahhüt ile Mega paketi hediye ederek devam etmemi teklif ettiler.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    625 Mesaj
    bugun dsmartı aradım dedım pesın aldıgım modul bıttı arayacaktınız aramadınız teklıfınız nedır mega pakete 35 normal aılespora 25 cekınce daha ıyı fıyat vermezsenız ıptal ettırıcem dedım yok vermıcez bunu kabuledersenız olur dedı faks cekmekten baska care kalmadı
    |
    |
    _____________________________
    Falan Filan İNTER MİLAN :)
  • Yüzbaşı
    625 Mesaj
    bugun 20 dk telefonda bekledıkten sonra telefonla ıkna etmeye calıstılar verdıgı ona gore en dusuk teklıf 21 tl 1 sene hosgeldın paketı mega kanalları da hedıye ederız mega paketı gıbı kullanmıs olursunuz dedı kabul etmedım ıptal edıcem dedım onayladı fax yollayın dedı bakalım ne cıkacak ,acıkcası sadece spor kanalı lazım bana onun ıcın de module 20 ustu para odenmez fatura ındırımı verın dedım herkese verıyormussunuz yok oyle bı kampanya dedı
    |
    |
    _____________________________
    Falan Filan İNTER MİLAN :)
  • Yarbay
    2134 Mesaj
    Geçen sene modül almıştım 21 liradan 12 ay her şey açıl mega ve belgeselsever paket vs sonra ayrıca fatura bonusu verdiler ortalama aylık 19 liraya 1 sene kabul ettim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    33 Mesaj
    Faxı gönderdim. (0212 477 03 33). 1 aydır aynı teklifi sunuyorlar. Mega paket 24 ay 12 ayda eğlence ve belgesel sever verdi. 35.85. Her gün aynı teklif dedim. Başka teklif sunamıyoruz dediler. Ben de kabul etmedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scuderdia -- 26 Kasım 2019; 16:17:33 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    625 Mesaj
    bana 4 tane sundu ılkı 25 tl kabul etmedım sonra aynı paketı aılesporu 2 senelık 23 dedı yıne kabul etmedım ,ıptal ıcın aradım tekrar oncelıkle telefondan kayıt acılmalıymıs galıba neyse 15 dk beklemeden sonra baglandı nıye ıptal edıyorsunuz vs dedı neyse anlattım 24 aylık giriş paketı verelım 12 ay mega paket hedıye 21 tl dedı cok dedım zaten bı mac ızlıyorum kapatın dedım ,son olarak 12 aylık giriş paketı yapalım 19 tl 12 ay aldınız ıcın 12 ay mega paket kanalları acık olsun dedı yıne kabul etmedım faksı yolladım bakalım nolcak ,he bıde donduralım 2 ay fatura gelmesın dusunun dedı ona d a yanasmadım,20 tl nın altına 24 aylık aılespor verırlerse alırım gıbı,seneye fıyatları daha da artırırlar ekonomık çöküş ekonomımızı vurunca
    |
    |
    _____________________________
    Falan Filan İNTER MİLAN :)




  • Teğmen
    205 Mesaj
    İptal faksı sonrası 21 tl bütün kanallar açık ve dsmart go dahil 12 ay taahhütlü teklif geldi. Kabul ettim. İptal öncesi 26 lira megapaket teklif etmişlerdi.
    |
    |
    _____________________________
    Gamertag: Burkiburks
  • Yüzbaşı
    625 Mesaj
    12 aylık 21 tl butun kanallar acık 1 adet de fatura ındırımı aldım kabul ettım 1 faturayı dusunce 19 altına gelmıs oldu
    |
    |
    _____________________________
    Falan Filan İNTER MİLAN :)
  • Yüzbaşı
    625 Mesaj
    D-Smart GO 23-11-2018 30-10-2020
    Belgeselsever + Eğlencesever Paketi (12 Ay) 27-11-2019 26-11-2020 -
    Mega (HD) (12 Ay) 27-11-2019 26-11-2020
    |
    |
    _____________________________
    Falan Filan İNTER MİLAN :)
  • Yarbay
    2189 Mesaj
    Bugün aylık 21 tl ye full paket verdiler 45 TL fatura indirimi ile 17.25 tl ye uzattım
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    106 Mesaj
    2008 abonesiyim. Tüm kanallar açık 12 ay 21 tl teklif ettiler. Fatura indirimi vermediler. Anlaşılan fatura indirimi için illa iptal fax ı çekmek lazım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    439 Mesaj
    Faxdan sonra tüm kanallar açık 13.50 teklif ettiler 2 yıl taahhütlü kabul etmedim, bakalım.. Not:7 yıldır kutulu aboneyim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1473 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ahweto

    Faxdan sonra tüm kanallar açık 13.50 teklif ettiler 2 yıl taahhütlü kabul etmedim, bakalım.. Not:7 yıldır kutulu aboneyim.
    Ben iptal etmeye çalışıyorum, fax çektim, toplam 11 kez aradılar. Her seferinde daha iyi teklif geliyor ama ben gerçekten iptal etmeye çalışıyorum. :-) Bu arada hala iptal işlemi başlamadı. :-)

    Şimdiye kadar verilen en iyi teklif: Bedavadan ilk 6 ay full kanallar, sonrasında 16 TL full kanallar, 2 yıl taahhüt dediler.
    _____________________________
    _-Pinokyo'yu yapan Gepetto Usta değilim ki, her odunu adam edeyim...-_



    <<<===Panasonic TX-P50G10E===>>> incelemesi için buraya tıkla...
  • Yüzbaşı
    451 Mesaj
    Aylık 21 Lira tüm kanallar açık 2 ay fatura bonusu ile teklifi kabul ettim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    243 Mesaj

    Hocam yeni yeniledim cayma bedeli fazla çıkarmı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    mobilephone kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2398 Mesaj

    Fazla uçuk çıkmaz diye tahmin ediyorum. 1 aylık indirimsiz fiyat farkını alırlar



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    fbbr10 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
Bey Azura
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
haberler
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.