Şimdi Ara

D-Smart Üyeliğiniz Sonunda Size Yapılan Teklifler (324. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.917
Cevap
102
Favori
511.053
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 322323324325326
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2010 dan beri D-smart modül üyesiyim. Paketim hoş geldin paketi olmasına rağmen hep mega paket hediyesi ile kullanmam sağlandı. Geçen yıl 11.85 TL ile tüm kanallar açık anlaşma yapmıştık. Üyeliğim kasım ayında sona ereceği için bugün ikinci kez aradılar ve sundukları teklif tam bir şaka. Sadece hoş geldin paketi için 17 lira! Kabul etmedim tabi ve "Hem paket içeriğini azaltıp hem de fiyatı arttırıyorsunuz" dedim. Müşteri hizmetleri "ama dolar arttı" deyince istemsizce yüksek sesle güldüm. O zaman 29 liraya mega paket verelim deyince iyice kızdım çünkü online işlemler üzerinden bile mega paket için bana sunulan teklif 24 lira. Siz biraz düşünün ve biz sizi sonra tekrar arayalım dedi. Eğer aynı şartlarda bir teklifte bulunacaksanız aramanıza gerek yok, iptal ederiz olur biter dedim. Bakalım ne olacak.
  • novicem N kullanıcısına yanıt
    Taahhüdüm 13 ekimde bitiyordu. Hoşgeldin paketi üzerine tüm kanallar hediye ve d smart GO 15 TL ye kullanıyordum. İptal birimine bağlandım. Aynı fiyattan, aynı kanallara 1 yıl güncelleme yaptılar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sonunda ben de hoşgeldin paketi üzerine mega paket hediye (d-smart go mega pakete dahil zaten) 12 TL'ye yapılan 1 yıllık teklifi kabul ettim. Aslında bu sefer kesin iptal edecektim ama teklif uygun geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi novicem -- 6 Ekim 2018; 15:13:18 >
  • Merhabalar. 2 senelik uyeyim. Mega paket hd + 16 mbps ve 100 gb akk internet 88 tl oduyorum. Tahattutum kasim 17 de bitiyor. Yine ayni fiyattan devam edelim diyorlar. Kabul etmedim. 1 aydan fazladir ariyorlar. Indirime hic yanasmadilar. Sizce nsl. 2 sene az gibi gorunse de yine de indirim yapmalari lazim diye dusunuyorum. Modul degil, normal cihaz kullaniyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • romwar kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Bende ayni durumdayim, paket ve uyelik suremiz ayni. Son durum ne yaptiniz. Ne teklif aldiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternet+mega paket 16 mb 100akn 66 TL tüm kanallar açık.yalın internet hd plus cihaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tekno33 T kullanıcısına yanıt
    Çok iyi aynı paketi 78 tl kullanıyorum



    Kafalarına göre vallahi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 17 ekimde bitecek modül üyeliğim için iptal birimini aradım aynı ücretimden 13,85 tl ye bütün kanallar açık(Belgesel+eğlence dahil) 12 ay taahhüt yeniledim.Aslında birkaç gün önce akrabamın üyeliği iptali için faks çektik dönüş yaptılar yine bütün kanallar açık 12 tl ye yeniledi söyledim bu nasıl iş diye ama olamaz falan dedi çok ta üzerinde durmadım anlaştım.
  • eleysen E kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun gayet iyi bir teklif.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim
  • 7 senelik üyeliğimi bitirdim nihayet darısı sizin başınıza.
  • 4 Aralıkta sözleşmem bitiyor iptal etmeyi düşünüyorum. Faturalar malum aylık kesiliyor 4 Aralık iptali nasıl olacak 30 Kasımda iptal etsem 4 gün için ceza çıkar mı 4 Aralıkta iptal etsem kısıt fatura mı çıkar.
  • Aboneliğim 04 aralik 2018 tarihinde bitiyor.Yenilemek istemiyorum şeklinde yazarsanız olur.30 kasımda veya 1 aralıkta fax çekmeniz yeterli olur.ceza ödemezsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BTK şikayetim. Sizce bir şey çıkar mı bu şikayetten :)

    Dsmart TV abonesiyim kullanmakta olduğum uydu cihazını açmak istediğimde cihaz açılmıyor uzun denemeler sonucunda açıldığında da sinyal hatası, kartı yeniden takın hatası veriyor ve cihaz kanal değişimi sırasında kendiliğinden kapanıyor. Mülkiyeti Dsmart'a ait olan cihaz arızalı olduğundan uydu yayınlarını izleyemiyorum. Bu durumu Dsmart'a ilettiğimde cihaz değişimi yapamadıklarını sistemlerinde bir güncelleme olduğunu tarafıma ilettiler. Bir süre sonra aynı şikayet ile tekrar aradığımda bu kez cihazı servise götürmemi istediler. Ben Hatay 'ın Kırıkhan İlçesinde ikamet ediyorum bulunduğum ilçede Dsmart servisi yok bana en yakın servis 45-50 km uzaklıkta. Dsmart ilk abonelikte cihazı ücretsiz getirip eve kurdu şimdi mülkiyeti kendilerinde olan cihaz arızalı, servis eve gelmek için benden ücret istiyor. Yada benim servise gitmemi istiyor. Dsmart benden kaynaklanmayan nedenlerden dolayı bana tv hizmetini sağlıklı olarak sağlayamıyor. Ben faturalarımı zamanında ödeyerek üzerime düşen görevi yerine getiriyorum. Dsmart ise bana hizmet veremiyor ve bu işlemin benim tarafımdan düzeltilmesini istiyor. Dsmart'ın yükümlülüğünü yerine getirmesi için uydu cihazımın evde ücretsiz olarak çalışır hale getirilmesini aksi durumda benden kaynaklanmayan sebeplerden dolayı tarafıma hizmet verilemediğinden sözleşmemin Dsmart'ın yükümlülüğünü yerine getirememesi sebebiyle tarafıma her hangi bir ceza -ödeme yansıtılmaksızın iptalini istiyorum.Gereğini rica ederim.
  • Klasik her yıl olduğu gibi az önce arandım.Halihazırda kullanmakta olduğum Mega HD + Bütün Kanallar açık+

    16 MB 100 GB internet(yalın) toplamda 48,51 TL ödüyordum.Telefondaki yetkili, aynı fiyat olacak şekilde aynı

    internet ve TV de hoşgeldin paketine devam edebileceğimi söyledi.Bense tam kabul edecekken kanalların

    hepsinin şimdiki gibi açık olacak dimi diye sorunca hayır cevabını aldım.Bense hepsi şimdiki gibi açık

    olacaksa devam edelim yoksa günü gelince kapatırız dedim.

    10 dk laf anlattı işte şöyle uygun böyle uygun falan diye, neticeye gelirsek en son benim gibi

    kullananlar yeniaboneliklerini ne kadar dan yaptırdılar.Ona göre yol haritası çizicem kendime ,olmadı artık

    kapattırıcam her yıl yıldım artık ,teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halilcc

    BTK şikayetim. Sizce bir şey çıkar mı bu şikayetten :)

    Dsmart TV abonesiyim kullanmakta olduğum uydu cihazını açmak istediğimde cihaz açılmıyor uzun denemeler sonucunda açıldığında da sinyal hatası, kartı yeniden takın hatası veriyor ve cihaz kanal değişimi sırasında kendiliğinden kapanıyor. Mülkiyeti Dsmart'a ait olan cihaz arızalı olduğundan uydu yayınlarını izleyemiyorum. Bu durumu Dsmart'a ilettiğimde cihaz değişimi yapamadıklarını sistemlerinde bir güncelleme olduğunu tarafıma ilettiler. Bir süre sonra aynı şikayet ile tekrar aradığımda bu kez cihazı servise götürmemi istediler. Ben Hatay 'ın Kırıkhan İlçesinde ikamet ediyorum bulunduğum ilçede Dsmart servisi yok bana en yakın servis 45-50 km uzaklıkta. Dsmart ilk abonelikte cihazı ücretsiz getirip eve kurdu şimdi mülkiyeti kendilerinde olan cihaz arızalı, servis eve gelmek için benden ücret istiyor. Yada benim servise gitmemi istiyor. Dsmart benden kaynaklanmayan nedenlerden dolayı bana tv hizmetini sağlıklı olarak sağlayamıyor. Ben faturalarımı zamanında ödeyerek üzerime düşen görevi yerine getiriyorum. Dsmart ise bana hizmet veremiyor ve bu işlemin benim tarafımdan düzeltilmesini istiyor. Dsmart'ın yükümlülüğünü yerine getirmesi için uydu cihazımın evde ücretsiz olarak çalışır hale getirilmesini aksi durumda benden kaynaklanmayan sebeplerden dolayı tarafıma hizmet verilemediğinden sözleşmemin Dsmart'ın yükümlülüğünü yerine getirememesi sebebiyle tarafıma her hangi bir ceza -ödeme yansıtılmaksızın iptalini istiyorum.Gereğini rica ederim.
    Bu şikayetimle ilgili Dsmart dönüş yaptı eve servis geldi. Evet cihaz arızalı dedi bir form doldurdu gitti. Bugün aradım servisi siz cihaz değişimi talep edeceksiniz müşteri hizmetlerinden dedi. Mh ise servis yapacak dedi.

    Servis bulunduğum yere 50 km yoldan geliyor ne için cihaz arızalı mı diye bakmak için ben zaten servise de müşteri hizmetlerine de cihaz arızalı diyorum adamlar inanmıyor eve bakmaya geliyor. Şimdi de git servisten cihazı değiştir diyorlar. E servis eve cihazı getirse evde değiştirse olmaz mıydı diyorum ses yok. İlla iptal ettirecekler. Kullanmadan ücret ödüyorum sözleşme 4 aralıkta doluyor. iptal ettireceğim. 25 kasımda dilekçe gönder dedi temsilci 1 kasımda göndereyim faturayı da ödeyeyim dedim 120 tl ücret çıkar diyor. fauram zaten 18 Tl :(
  • 29₺ 24 aylık kontratta verilen teklif mega +Belgesel + eğlence paketi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MeganeCC M kullanıcısına yanıt
    19 tl TL'ye alanlar var zorlayın biraz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • halilcc kullanıcısına yanıt
    Tüm bu süreçten sonra dsmart servis gönderip cihazı evde değiştirdi. Tüm kanallar açık 18.5 tl ödüyorum. 4 aralıkta süre doluyor aynı fiyattan devam etmek mantıklı olur heralde. Daha teklif gelmedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 100gb adil kota 24mbit vdsl internet , aile paketi artı bütün kanallar açık 1 sene 72 tl ye uzattım iyimi beyler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 322323324325326
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.