Şimdi Ara

D-smart Teknik Yardım (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
811
Cevap
15
Favori
132.511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam, umarım burda bana yardımcı olabilecek birisi vardır. Bugün TV'yi açtığımda D smartta görüntü vardı ses yoktu. Cihaz coax ile amfiye bağlı
    ordan ses geliyor. Diğer cihazların hdmi kablolarını değiştirdim yine ses yok, d smarta bağlı hdmi kablosunu diğer cihazlara bağladığımda ses var.
    TV deki hdmi girişlerin yerlerini değiştirdim yine ses yok. Aldım cihazı servise götürdüm, hiçbirşey yokmuş gibi çalıştı adi karektersiz.
    Eve geldim yine tık yok. Bana birisi yardımcı olsun lütfen. Az sonra balkondan atıcam cihazı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çantaci -- 14 Kasım 2013; 19:55:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çantaci

    Selam, umarım burda bana yardımcı olabilecek birisi vardır. Bugün TV'yi açtığımda D smartta görüntü vardı ses yoktu. Cihaz coax ile amfiye bağlı
    ordan ses geliyor. Diğer cihazların hdmi kablolarını değiştirdim yine ses yok, d smarta bağlı hdmi kablosunu diğer cihazlara bağladığımda ses var.
    TV deki hdmi girişlerin yerlerini değiştirdim yine ses yok. Aldım cihazı servise götürdüm, hiçbirşey yokmuş gibi çalıştı adi karektersiz.
    Eve geldim yine tık yok. Bana birisi yardımcı olsun lütfen. Az sonra balkondan atıcam cihazı.

    Merhaba,

    Menü>Ayarlar>Sistem Ayarları>Ses Ayarları kısmına gelelim. Burdaki seçeneği Dolby Digital gibi bir seçenek olması lazım. Onunla değiştirelim. Veya diğer seçenekleri deneyelim. Kontrol etmiş oluruz. Farklı bir tv'de denediniz mi cihazı? TV kaynaklı da olabilir problem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bc_

    quote:

    Orijinalden alıntı: çantaci

    Selam, umarım burda bana yardımcı olabilecek birisi vardır. Bugün TV'yi açtığımda D smartta görüntü vardı ses yoktu. Cihaz coax ile amfiye bağlı
    ordan ses geliyor. Diğer cihazların hdmi kablolarını değiştirdim yine ses yok, d smarta bağlı hdmi kablosunu diğer cihazlara bağladığımda ses var.
    TV deki hdmi girişlerin yerlerini değiştirdim yine ses yok. Aldım cihazı servise götürdüm, hiçbirşey yokmuş gibi çalıştı adi karektersiz.
    Eve geldim yine tık yok. Bana birisi yardımcı olsun lütfen. Az sonra balkondan atıcam cihazı.

    Merhaba,

    Menü>Ayarlar>Sistem Ayarları>Ses Ayarları kısmına gelelim. Burdaki seçeneği Dolby Digital gibi bir seçenek olması lazım. Onunla değiştirelim. Veya diğer seçenekleri deneyelim. Kontrol etmiş oluruz. Farklı bir tv'de denediniz mi cihazı? TV kaynaklı da olabilir problem.


    Ayarlarla ilgili olamazdı çünkü ayarları hiç ellemedim. TV'den de kaynaklı değildi çünkü diğer receiver da herhangi bir sorun yoktu.
    Durum şu an kendiliğinden düzeldi gece bütün fişleri çıkardım sabaha hiçbir şey yoktu.




  • ff



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DiceMan512 -- 22 Nisan 2014; 3:09:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DiceMan512

    Merhabalar ben 2 gün önce d-smart üyesi oldum. 2 sorum var :

    1) Cihazın ortalama açılması süresi nedir? Bana çok geç açılıyor gibi geldi. Acaba cihazımda sorun olabilir mi?

    2) Cihazı açtıktan sonra görüntü geliyor fakat ses gelmiyor. Tekrar kapatıp açtığımda ise ses geliyor. Devamlı böyle. Bu sorun yazılımsal mıdır yoksa donanımsal mı acaba?

    Cevabınız için şimdiden teşekkürler.

    Merhaba cihazlar yaklaşık 1 dakika gibi bir sürede açılıyor.

    2. sorun ise zaman zaman yazılımsal zaman zaman cihazla ilgili olabiliyor. Cihazınız yeni olduğu için bir süre 1. kanalda kapatıp bekletir misiniz. Ayrıca kullanmadığınız zamanlarda fişten çıkarmayın. Sadece kumandadan kapatın. Cihaz kapalıyken de yazılım güncellemesini sağlayabiliyor. Bu şekilde problem giderilebilir. 1-2 gün içerisinde problem devam ederse cihaz değişimi için talepte bulunun müşteri hizmetlerinden. Zaten hemen yardımcı olurlar.




  • Arkadaşlar, Moviesmart Classic kanalında , klasik film yayınlandığına şahit oldunuz mu hiç? Bu kanalın adı niye classic , yada yayınlanan filmler niye classic tabir edilen filmler değil.
  • bugun dsmart cam modul aldım müşteri hizmetlerinden aktif ettim ancak web sayfasından uye olduktan sonra hesap eklemek için bilgileri girdim telefona guvenlik kodu gelmesi gerekiyor am bir türlü gelmedi. müşteri hizmetleri konudan bi haber web sayfasının bile içerigini bilmiyorlar.
    daha önemli sorun ise evdeki samsung 46es6340 tv me kartı taktım özelliklerinde dsmart diye birşey var ordan kanalları arattım ancak sadece uydudaki kanallar açılıyor diğer kanallar şifreli sinyal diyor. müşteri hizmetleri çözemedi sorunu. bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.
  • Bugün bir şey farkettim. 600 kanal içinde show tv ve show tv hd yok. İnternette arattım ve bazı kullanıcılar da da show tv yokmuş. Pek seyretmediğim bir kanal ama neden sadece show yok anlamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frotolkien

    bugun dsmart cam modul aldım müşteri hizmetlerinden aktif ettim ancak web sayfasından uye olduktan sonra hesap eklemek için bilgileri girdim telefona guvenlik kodu gelmesi gerekiyor am bir türlü gelmedi. müşteri hizmetleri konudan bi haber web sayfasının bile içerigini bilmiyorlar.
    daha önemli sorun ise evdeki samsung 46es6340 tv me kartı taktım özelliklerinde dsmart diye birşey var ordan kanalları arattım ancak sadece uydudaki kanallar açılıyor diğer kanallar şifreli sinyal diyor. müşteri hizmetleri çözemedi sorunu. bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.


    Şifreli sinyal sorunu benimde başıma geldi. Modül, yuvasına zor oturuyormuş. Samsung Servis takmıştı benimkisini.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: martenzit9

    quote:

    Orijinalden alıntı: frotolkien

    bugun dsmart cam modul aldım müşteri hizmetlerinden aktif ettim ancak web sayfasından uye olduktan sonra hesap eklemek için bilgileri girdim telefona guvenlik kodu gelmesi gerekiyor am bir türlü gelmedi. müşteri hizmetleri konudan bi haber web sayfasının bile içerigini bilmiyorlar.
    daha önemli sorun ise evdeki samsung 46es6340 tv me kartı taktım özelliklerinde dsmart diye birşey var ordan kanalları arattım ancak sadece uydudaki kanallar açılıyor diğer kanallar şifreli sinyal diyor. müşteri hizmetleri çözemedi sorunu. bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.


    Şifreli sinyal sorunu benimde başıma geldi. Modül, yuvasına zor oturuyormuş. Samsung Servis takmıştı benimkisini.

    Cevap için teşekkürler, ancak biraz daha güç kullansam kırılabilir, sorun acaba dsmarttami yoksa samsung tvdemi. Aynı modeli kullanıp modül calistirabilen varmi merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • D smart cihazım kart takılı değil ya da ters takılmış diyor, halbu ki cihaza ellemedim bile. Tüm hatlar dolu diyor, sanırım millet hücum etmiş. 2 numaralı uyarı kodu diyor. Rezillik ne diyim!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vbalikci

    D smart cihazım kart takılı değil ya da ters takılmış diyor, halbu ki cihaza ellemedim bile. Tüm hatlar dolu diyor, sanırım millet hücum etmiş. 2 numaralı uyarı kodu diyor. Rezillik ne diyim!

    Kartı çıkarıp çipli kısmı kuru ve temiz bi bezle silip tekrar takar mısınız. Eğer sorun giderilmezse bi sinyal gönderilmesi gerekebilir müşteri hizmetlerinden. O da olmaz ise kart temazsızlık sorunu vardır, kartın değişmesi gerekebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bc_

    quote:

    Orijinalden alıntı: vbalikci

    D smart cihazım kart takılı değil ya da ters takılmış diyor, halbu ki cihaza ellemedim bile. Tüm hatlar dolu diyor, sanırım millet hücum etmiş. 2 numaralı uyarı kodu diyor. Rezillik ne diyim!

    Kartı çıkarıp çipli kısmı kuru ve temiz bi bezle silip tekrar takar mısınız. Eğer sorun giderilmezse bi sinyal gönderilmesi gerekebilir müşteri hizmetlerinden. O da olmaz ise kart temazsızlık sorunu vardır, kartın değişmesi gerekebilir.

    Deneyeceğim dostum, ama müşteri hizmetlerinin çok yoğun olması sebebiyle çalışmaması komik yani. :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vbalikci

    quote:

    Orijinalden alıntı: bc_

    quote:

    Orijinalden alıntı: vbalikci

    D smart cihazım kart takılı değil ya da ters takılmış diyor, halbu ki cihaza ellemedim bile. Tüm hatlar dolu diyor, sanırım millet hücum etmiş. 2 numaralı uyarı kodu diyor. Rezillik ne diyim!

    Kartı çıkarıp çipli kısmı kuru ve temiz bi bezle silip tekrar takar mısınız. Eğer sorun giderilmezse bi sinyal gönderilmesi gerekebilir müşteri hizmetlerinden. O da olmaz ise kart temazsızlık sorunu vardır, kartın değişmesi gerekebilir.

    Deneyeceğim dostum, ama müşteri hizmetlerinin çok yoğun olması sebebiyle çalışmaması komik yani. :(

    Müşteri hizmetlerinde çalışan kişi sayısı akşam 30-40 kişi olduğu ve abone sayısı 600bin olduğu için müşteri hizmetlerine ulaşamamanız çok normal. BTK'ya şikayet edin gitsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bc_

    quote:

    Orijinalden alıntı: vbalikci

    quote:

    Orijinalden alıntı: bc_

    quote:

    Orijinalden alıntı: vbalikci

    D smart cihazım kart takılı değil ya da ters takılmış diyor, halbu ki cihaza ellemedim bile. Tüm hatlar dolu diyor, sanırım millet hücum etmiş. 2 numaralı uyarı kodu diyor. Rezillik ne diyim!

    Kartı çıkarıp çipli kısmı kuru ve temiz bi bezle silip tekrar takar mısınız. Eğer sorun giderilmezse bi sinyal gönderilmesi gerekebilir müşteri hizmetlerinden. O da olmaz ise kart temazsızlık sorunu vardır, kartın değişmesi gerekebilir.

    Deneyeceğim dostum, ama müşteri hizmetlerinin çok yoğun olması sebebiyle çalışmaması komik yani. :(

    Müşteri hizmetlerinde çalışan kişi sayısı akşam 30-40 kişi olduğu ve abone sayısı 600bin olduğu için müşteri hizmetlerine ulaşamamanız çok normal. BTK'ya şikayet edin gitsin

    Dostum dediğini yaptım düzeldi :D Teşekkür ederim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vbalikci

    quote:

    Orijinalden alıntı: bc_

    quote:

    Orijinalden alıntı: vbalikci

    quote:

    Orijinalden alıntı: bc_

    quote:

    Orijinalden alıntı: vbalikci

    D smart cihazım kart takılı değil ya da ters takılmış diyor, halbu ki cihaza ellemedim bile. Tüm hatlar dolu diyor, sanırım millet hücum etmiş. 2 numaralı uyarı kodu diyor. Rezillik ne diyim!

    Kartı çıkarıp çipli kısmı kuru ve temiz bi bezle silip tekrar takar mısınız. Eğer sorun giderilmezse bi sinyal gönderilmesi gerekebilir müşteri hizmetlerinden. O da olmaz ise kart temazsızlık sorunu vardır, kartın değişmesi gerekebilir.

    Deneyeceğim dostum, ama müşteri hizmetlerinin çok yoğun olması sebebiyle çalışmaması komik yani. :(

    Müşteri hizmetlerinde çalışan kişi sayısı akşam 30-40 kişi olduğu ve abone sayısı 600bin olduğu için müşteri hizmetlerine ulaşamamanız çok normal. BTK'ya şikayet edin gitsin

    Dostum dediğini yaptım düzeldi :D Teşekkür ederim :)

    Rica ederim.




  • bc_ kullanıcısına yanıt
    hocam bu sinyal olayını modül takıncada etkilermi ? örnek şhow tv nin modül yokken sinyali iyiyse modülü takınca düşermi? (modül tv ye takılı bu arada)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frotolkien

    bugun dsmart cam modul aldım müşteri hizmetlerinden aktif ettim ancak web sayfasından uye olduktan sonra hesap eklemek için bilgileri girdim telefona guvenlik kodu gelmesi gerekiyor am bir türlü gelmedi. müşteri hizmetleri konudan bi haber web sayfasının bile içerigini bilmiyorlar.
    daha önemli sorun ise evdeki samsung 46es6340 tv me kartı taktım özelliklerinde dsmart diye birşey var ordan kanalları arattım ancak sadece uydudaki kanallar açılıyor diğer kanallar şifreli sinyal diyor. müşteri hizmetleri çözemedi sorunu. bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.

    aynı sorun bendede oldu 5 gün d smart m.h. ile akraba olduk sonuç 0 sonunda servise yönlendirdi sanki servis çok biliyor gibi adam direk kartı ters takmışındır dedi ( müneccin servis telefonda)çok biliyor ama kartı ters takınca uyarı çıkacağını bilmiyor neyse tepem attı harbiden doğru takılı kartı çıkarıp ters taktım tabi uyarı çıktı kartı yanlış taktınız doğrusunu takıp baktım bu defada bu kart bu modülün değil m.h arayın dedi bende o ekrandayken online hesabıma girip sinyal yenile bölümünden sinyal yeniledim şifreli kanaldayken yani kanal D HD de ilkinde ses yok tekrar yeniledim şak açıldı ve çok bilmiş servisin eve gelip bi halt yapmadan 40 tl yi cebe indirmesinden de kurtulmuş olddum hay ben senin gibi m.h. ve servisin...... demede dur neyse online hesaba ttlf kodu gelmesini tam hatırlamıyorum ama benim 2 hesap var ilki cihazlı üyelik onuda smart kart no su ile açmıştım yeni hesabıda tc no bilgisiyle açtım 2 3 seçenek var hesab açmak için face ile dahil sizde onları deneyin çünkü online hesabınız çok işe yarıyor bu olayda artı m.h. yada servisle muhattab olup çıldırmaktanda kurtuluyorsunuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 24 Kasım 2013; 3:26:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mito1172

    hocam bu sinyal olayını modül takıncada etkilermi ? örnek şhow tv nin modül yokken sinyali iyiyse modülü takınca düşermi? (modül tv ye takılı bu arada)

    Valla bu değişken bir durum. Bazı cihazlar sinyalleri iyi çözümleyemiyor. Mesela demişti bir arkadaşımız d-smartı takıyorum sinyal düşük, başka cihaz takıyorum sinyal iyi diye. Çözüm olarak çanak antenin farklı konumlandırılması, ucundaki lnb aparatının değiştirilmesi veya iyi ayarlanması gibi öneriler sunuluyor.
  • bc_ kullanıcısına yanıt
    sağolasın
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.