Şimdi Ara

D-Smart Kandirmacasi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
745
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sevgili Arkadaşlar, D-Smart kurulduğu günden beri abonesiyim. Bu yıl abone olmak istemediğim halde 24 ay sabit fiyatla hoşgeldin paketiyle beraber tüm kanallar açık olacak şekilde (üzerine basarak 3 kez müşteri hizmetlerine telefonda tekrar ettirdim) abone oldum. Üzerinden sadece 2 ay geçti ve ek paketlerin hepsi kapandı. Btk, şikayet var ve kendilerine maille şikayette bulundum. Daha olmadı tüketici hakem heyetine de şikayet edeceğim. Daha ne yapılabilir bilmiyorum ses kaydı incelenirse gerçek ortaya çıkar. Ama Dsmart'a yine yanıltmadı. Biz yandık siz yanmayın

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



  • tüketici heyetine ver direkt.

    istersen btk ya da yazabilirsin

  • ben verdim modül istediğimi söyledim dedim 2 ayda 3 4 modül değiştim dedim her ay 50 50 servis ücreti mi vericem dedim modül parası kestikleri halde dedim.. cezasız iptalini istiyorum dedim bana sözlerini tutamıyorlar dedim savunması istendi diyor firma sonra müşteriye bilgi verildi diyor kapatıyor şikayeti.. şikayate cevap vermek için yazılı yapman lazım e devlette tekrar şikayete cevap yok hakem heyetide bunlardan yana komple şirket bunlar




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugrelll -- 4 Nisan 2021; 18:44:33 >
  • Bir D-Smart klasiği. Allah kurtarsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En son bu maili BTK ve Dsmarta gönderdim. Halen bekliyorum. İzleyememek değil de enayi yerine konmak aldatılmak insana koyuyor.

    12-13 yıl önce Dsmart’a uyumlu Goldmaster marka hd uydu alıcısını piyasadan 650 tl ödeyerek satın aldım. Daha sonra Dsmart platformuna cihaz mülkiyeti bende olacak şekilde yıllık abone oldum. 2-3 yıl önce mülkiyete bana ait olan uydu alıcısını verdiğim takdirde karşılığında ücretsiz modül verileceği taahhüt edilerek değişim yapıldı. Şu an faturada cihaz bedeli olarak görülen ücret modül ücreti ise mülkiyeti bende olan eski cihazımın kumandası ve hdmi kablosu ile tarafıma iadesini.

    Ayrıca,

    Dsmart 10 Şubat 2021 tarihinde 24 ay boyunca sabit fiyatla tüm ek paketleri izleyeceğimi taahhüt ederek abone etmesine rağmen 03 Nisan 2021’de tüm ek paketleri şifreli yayın haline getirmiştir. 09 Nisan tarihinde saat 16:20-16:34 saatlerinde 0850 2660266 numaradan görüştüğüm Dsmart müşteri temsilcisi Kadir bey, daha önce ki müşteri temsilcilerinin aksine 12 ay değil 24 ay boyunca tüm ek paketleri sabit fiyatla izleyeceğimi teyit ederek, şikayetim konusunda haklılığımı itiraf etmiştir. Konuyla ilgili yetkili servis yönlendireceğini söylediğinde benim modülümde ve televizyonumda arıza olmadığını, olsaydı hiçbir kanalı izleyemeyeceğimi söylememe rağmen servis yönlendirmiştir. Aynı gün gelen teknik servis ek paketleri izlememe engel müşteriden kaynaklı herhangi bir arıza olmadığını müşteri hizmetlerini arayarak bilgilendirmiştir. Bu durumda sözleşmeden, modül ve televizyonumdan kaynaklı bir problem olmamasına rağmen 03 Nisan 2021 tarihinden bu yana Dsmart taahhüdünü yerine getirmemektedir. Bu konuda tek taraflı olarak tarafımdan herhangi bir ücret kesilmeden sözleşmemin iptalini rica ederim.





  • 14 Nisan 2021 saat 13:13-13:28’de 0850 2660266 numaradan görüştüğüm müşteri temsilcisi 1 ay süresince ücretsiz ek paket tanımlayacağını söyledi ama yine çözüm olmadı. Dsmart ne yapmaya çalışmakta? 

  • Buna biz dsmart hediye paket dolandırıcılığı diyoruz.


    Tahahhütünüz bittikten sonra veya iptal talebinden sonra sizi d-smart genel merkezden tahahhüt yeniletmek için arıyorlar, size bazı paket fiyat tekliflerinde bulunuyorlar buraya kadar her şey normal. Fiyat yüksek v.s. derseniz size daha düşük paketler önerip yanına hediye 1 yıl mega paket vereceğiz diyorlar böylece en düşük paketten tahahüt yeniliyorsunuz daha az para ödüyorsunuz hediye paketlerle tüm kanallarınız 1 yıl açık oluyor böylece aklınızı çelmiş oluyorlar, teklifi kabul ediyorsunuz tahahhütünüz uzuyor fakat tahahhütünüz uzatıldıktan sonra hediye paketleri vermiyorlar ya da verip 1 ay sonra kapatıyorlar. Müşteri hizmetlerini aradığınızda da aynı şeyleri tekrarlıyorlar sistemsel arıza, teknik bir problem, sistem güncellemesi var, tanımlama yapılacak, arıza kaydı açıldı en kısa sürede kontrol edilecektir diye yalanları sıralıyorlar.


    O yüzden tahahüt yenileyecek arkadaşlar asla ama asla hediye paketleri kabul etmesin, tüm kanalları izlemek istiyorsanız direkt mega paket teklifi alın hediye paketlerin hiçbirisini kabul etmeyin çünkü vermiyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımcı123 -- 15 Nisan 2021; 11:22:53 >




  • Bende de aynı sorun vardı sadece hoşgeldin paketi kanalları açılıyordu kayıt açtım 2 gün sonra aradılar evet haklısınız tüm kanallar açık demişiz dediler dışardaydım tüm kanalları açtım dedi yetkili eve geldim gene açılmamıştı aradım iptal birimine bağlandım ağzıma ne geliyorsa söyledim kanalları açtı ama geçici çözüm bakalım ne olacak

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Btk, Şikayet var, Tüketici hakem heyetine şikayet ettim. Ama kaç gün oldu hiç bir gelişme yok. Nasıl iş anlamadım. 90 TL. cayma ücreti varmış. Allah belalarını versin. Verip kurtulacağım bu beladan. Ne haysiyetsiz firmaymis anlam veremiyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ayni sorunu bende yasiyorum. 2 gundur hediye kanallar acilmadi. Yayinlar sd oldu . Berbat bir firma
    Online islemlerde hata veriyor e devletten iptal edeyim dedim onlarda hata veriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.