Şimdi Ara

D&R REZİLLİĞİ!! 4 AYDIR ÜRÜNÜM ELLERİNDE

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
5.020
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
117 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Konuyu tam olarak nereye açacağımı bulamadığımdan buraya açıyorum.


    D&R internet sitesi üzerinden Logitech f710 gamepadi 4.3.2019 tarihinde teslim aldım. Ürün 2 yıl garantili. 1 yıl sonra Mart ayı sonuna doğru ürünün sol analogunda takılmalar sıkışmalar gerçekleşmeye başladı. Nisan ayı başında d&r ile mail yolu ile iletişime geçtim ve bana böyle bir mail attılar.


    D&R REZİLLİĞİ!! 4 AYDIR ÜRÜNÜM ELLERİNDE


    Ardından mailde yazılanları tek tek uygulayıp kendilerine ürünü 14 Nisan tarihinde yolladım ve 17 Nisan tarihinde teslim aldılar ve 20 iş günü içerisinde tamir edilip geri yollanacağını beyan ettiler. Yazı çok uzamasın diye kısa anlatacağım beni garanti şirketi taşınıyor kusura bakmayın şeklinde Haziran ayının sonuna kadar oyaladılar. Ben bu süreçte bilgi almak istediğimi belirttim şikayetvar'a da durumu yazdım oradan da bilgilendirme yapılacağını söylediler ancak hiçbir şekilde herhangi bir konuda bilgi vermediler. Ben aramalarıma haftada 1 şeklinde devam ettim. Bana taşınmanın gerçekleştiğini ve en kısa sürede ilgileneceklerini belirtip durdular.


    10 Temmuz'da aradığımda 7 Temmuz itibariyle ürünümün garantide olduğunun ve yasal sürecin 30 Temmuz'da son bulacağının dilersem bu süreç dolduğunda para iadesi alabileceğimi söylediler. 17 Nisan'da verdiğim ürünün yasal süresi 30 Temmuz'da bitiyormuş gerçekten komik insanlar. Tabi ben her hafta aramalarıma devam ettim ve tahmin edeceğiniz üzere herhangi bir geri dönüş olmadı ve 3 Ağustos'ta para iadesi istediğimi söyledim. Bana bu isteğimi yine bildirdiklerini söylediler ancak arkadaşlara her aradığımda aynı şeyleri papağan gibi tekrarladıklarını üst mevkilerdeki veya garanti ekibinin bildirilen maillere ya da artık nasıl bildiriyorlarsa geri dönüş yapmadıklarını paramın acilen iade edilmesinin gerektiğini söyledim. Ama bana verilen cevap garanti ekibinin onayı olmadan böyle bir şeyin mümkün olmadığıymış. Ulan arkadaş adamlar maillere bakmıyor ki neyi onaylayacaklar adamlar çalışmıyor işte zaten iş yapsalar para iadesi istemezdik ürünümüzü alırdık. Vereceğiniz para ile zaten yenisini alamıyorum.Ürünün fiyatı vereceğiniz paranın 2 katı olmuş. Zamanında 185 TL verdiğim ürün için yaptıklarına, söyledikleri yalanlara bakın arkadaş.


    Ben hala herhangi bir iade, ürün geri yollanması bunları bırakın herhangi bir bilgi bile alamadım. Bu konuyu açmamdaki tek amaç bu lanet ettiren firmayı herhangi bir şekilde kullanmamanızı söylemek. İnternetten alışveriş kısmında zaten sürekli şikayetler mevcut. Bu firmadan kesinlikle herhangi bir elektronik ürün almayınız. Alıyorsanız garantisini unutun.


    Not: Müşteri temsilcisi konumundaki arkadaşlar ne kendinden üst mevkideki arkadaşlara ne de garanti firmasına bağlayabiliyor. Tek yaptıkları benim sözlü beyanımı yazılı bir şekilde ilettiklerini söylemek, sizin yerinize mail atıyorlar yani başka herhangi bir işe yaramıyorlar. 14 tane istek oluşturmuşum ancak hiçbirine dönüş yapılmamış yine de bana her aradığımda en kısa sürede dönüş yapılacağı şeklinde konuşabiliyorlar. Yani hiçbir şey yapmamak sizi oyalamak için oluşturulmuş bir teşkilat.



    Edit: THH'ye başvurmuş bulunmaktayım, sonucu yazarım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilk5bin -- 11 Ağustos 2020; 19:27:8 >







  • yukarda kalsın ne kadar çok kişi görürse o kadar iyi

  • Normaldir turkuaz medyanın bı marketi, ATV nin haber seyine başvurun 4 aydır kargom gelmiyo deyin gereğini yaparlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erkanctn98 -- 9 Ağustos 2020; 13:57:2 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • up

  • Benzer olay A101 ile başıma geldi, ürün hatalı olduğu için iade talebinde bulundum ve anlaşmalı firma olan ptt kargo iade kodu ile gönderimi sağlandım. Dağıtıcı şubeye 1 gün içinde gittikten sonra kargoda hareketlilik olmadı. Gayet iyi niyetli pandemi vs. olarak düşünürek 1-2 hafta kadar işlem yapmadım. Daha sonrasında defalarca iki firma ile görüşsemde sonuç alamadım. Ptt kargo fiziki olarak teslim ettiğini ancak sistemden düşmediğini, a101 de sistemde gözükmediği için manuel kontrollerle yapılacağını bildirdi 2 gün içinde. Tabiki yine hareketlilik olmadı. Sürecin başlamasından 1 ay sonrasında THH'ye bildirimde bulundum daha sonrasında Ticaret Bakanlığı'na da aynı bildiriyi gönderdim. THH firmadan savunma istedikten yaklaşık 1 ay sonrasında para iadesinin yapıldığını bildirdiler (daha yeni oldu iade tüm süreç 2ay civarı başvuru durumlarını daha kontrol etmedim) aynı günde benim aylarca ulaşamadığım PTT KİM -sanırım personel- tarafından aranıp ürün size geri gelmiş olabiliir mi yada iade yapılmış olabilir mi, acaba ürün avrupa yakasında kalmış olabilir mi gibi saçma sorular aldım, bu nasıl bir çalışma sistemidir. Ki haklı olarak firmanın iadeyi gerçekleşti mesajını atmış olmasını da söylemedim biraz da onlar uğraşsın diye. PTT sisteminde hala şube de gözüküyor gönderi.


    Velhasıl, iadeyi yaparak kolayca kurtulacaklarını sanıyorlar ancak elimden geldiğince uğraşacağım Ticaret Bakanlığı'ndan konuyla ilgili ayrıntılar ve belgeler talep edildi. Ben artık mümkün mü bilmiyorum ama tazminatmış/yasal faizmiş bu gibi olayları geçtim bu saçma sapan firmaların cezalandırılması için uğraşacağım. Yok öyle tüketicinin bir hizmet için ödediği ücreti günlerce/aylarca para kazanıp geçinmek.


    Herkes bilir ama uzak durulması gereken firmalar ; Vestel, A101, PttKargo.





  • Her gün konuyu yukarıda tutucam daha fazla kişi görmesi açısından

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürünün elimizde. Eğer söylediğim tarihe kadar parayı göndermezsen ürününü öldürürüz.

  • Omisis046 kullanıcısına yanıt

    :D artık cidden ben o ürün yokmuş gibi davranıyorum zaten tek amacım yapılan bu davranışı insanlara da gösterip bilinçlendirmek, başkalarının benim durumuma düşmesini önlemek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yukarı

  • Yukarı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Upp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kanserler hocam benimde 1 aya yakın idefix'den ürünüm gelmemişti,güç bela halletmiştim.

  • Dr den ürün almayacağım artık


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektronik dedin aklıma geldi bende de böyle bir olay olmuştu direnc.net sitesinden aldığım bir malzeme yaklaşık 30-40 günde gelmişti sanki AliExpress'den geliyor!?

  • Logitech servisi ile de iletişime geçmişsin ama sonuç alamamışsın sanırım. Resmi servisi Penta olması lazım. Yurtdışındaki merkezlerine yazarsan gerçekten çok yardımcı oluyorlar. Ben birkaç kere arızalı cihaz için vs. yazmıştım direk yenisini gönderdiler üstelik garantisi geçmişti. Eğer ingilizcen yeterli değilse yardımcı olurum.

    Garantisini doğrulamak için ürün faturasını falan isteyecekler. Seri no vs. isterlerse ürün elinde olmadığı için sıkıntı olabilir ama zaten 4 aydır serviste cihazı alamıyorum vs. dersen hallolur bir şekilde.

  • Bana da buna benzerini vestel yaptı. Klima aldım servi geldi kuracak ürünün hatalı olduğu ortaya çıktı servis raporunu tuttu vestel merkeze de attım tam bir ay her gün görüşmelerimiz oldu yazılı sözlü ha bakıyoruz yok konuşuyoruz yok müdüre ilettim vs sallayıp durdu beni sonra utanmadan sıkılmadan beni aradı biz ürünü değiştiremiyoruz dedi. Para iadesi aldım mecburen ama kur farkından dolayı zarara da uğradık tabi. Kısaca vestel sattığı ürünün arkasında durmadı hatalı ürettiği ürünü alıp gerisini yollamadı hiç bir şey yapmayıp kestirip attı.


    Şimdi size bakıyorum resmen ürüne çökmüşler paranıza da çökecekler anlaşılan peşini bırakmayın derim en azından benim gibi paranızı kurtarmaya bakın derim nalet olsun böyle firmalara! Kolay gelsin dostum.

  • vay üçkağıtç.ılar vay...



    kara listeye aldım

  • Zamanında kulaklık almıştım bu lanet firmadan, sipariş onaylanıp kargoya verildi, önden hediyesi geldi ardından ürün stoklarda kalmadığı için hediyenin parasını kesip ücret iadesi yaptılar, böylede rezil firmadır kendileri. Bu işlem içinde 4 hafta beklemiştim. Madem stoklarında yok ne demeye satış yaparsın stokta var gösterip.. Beceriksiz firma. Sadece şubelerinden kitap alırım onun dışında internet şubesini asla kullanmam insanı pişman ediyorlar..

  • d&r online alışverişi yaptım yaklaşık 3 yıl önce. Sorun yaşadım bir yıl boyunca uğraştım


    halen param onlarda kaldı iade yapmıyorlar kabulde etmiyorlar. Artık sinirim bozuldu haram ettim ve devam ettim



    paramdan cok , insanı kanser ettiler ona yanıyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blizzard Days -- 10 Ağustos 2020; 16:56:45 >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.