Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

cvp bekleyen birkac soru

5
Cevap
0
Favori
364
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> SilkRoad Online >> cvp bekleyen birkac soru
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Onbaşı
      17 Mesaj
      18 Mart 2006 19:49:02 Konu Sahibi
      ben oyuna yenı basladımda bıraz soru sorım dedım kafama cok sey takıldı o bakımdan qasıste oynuyom 13 lvl carım var bow skıllerıne bıde cold verıom da heala da verıımı verırsem tek resi mı acayım yoksa butun skıllerımı ?full str gıdıom bellı bı lvlden sonra 2 str 1 ınt yapammmı? lvl 20 olunca illa meslek mı secmek zorunda mısın mesela lvl 30 da da meslek alabırlımıyım?sızce theıf mı trader mı hunter mı olım (eger meslek alcak sevıyeye gelırsem) son olarak ta bazı sılahalrın ucunda morum bı renkte yanıo o ıs nasıl oluo acıklarsanız sevınırım hemde cokkkkk
      ne cok soru sordum be oyle : bıde Qasıs te sorunmu var ya 1 saaten berı gıremıyom servera ama dıer serverlara gırıyo lvl kascam daha yaww



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FaTal_BelT -- 18 Mart 2006; 20:38:25 >



      |
      |
      _____________________________




    • Teğmen
      127 Mesaj
      19 Mart 2006 02:56:36
      quote:

      Orjinalden alıntı: FaTal_BelT

      ben oyuna yenı basladımda bıraz soru sorım dedım kafama cok sey takıldı o bakımdan qasıste oynuyom 13 lvl carım var bow skıllerıne bıde cold verıom da heala da verıımı verırsem tek resi mı acayım yoksa butun skıllerımı ?full str gıdıom bellı bı lvlden sonra 2 str 1 ınt yapammmı? lvl 20 olunca illa meslek mı secmek zorunda mısın mesela lvl 30 da da meslek alabırlımıyım?sızce theıf mı trader mı hunter mı olım (eger meslek alcak sevıyeye gelırsem) son olarak ta bazı sılahalrın ucunda morum bı renkte yanıo o ıs nasıl oluo acıklarsanız sevınırım hemde cokkkkk
      ne cok soru sordum be oyle : bıde Qasıs te sorunmu var ya 1 saaten berı gıremıyom servera ama dıer serverlara gırıyo lvl kascam daha yaww



      char ile ilgili soruları cevaplamyacam okcu konusunu sabitlerde bulabilirsin.
      lv 20 de meslek secmek zorunda deilsin.
      oyunda meslek secmek oyle sureklı olmak zorunda oldugun irşet deil . bayragı çıkarttıktan sonra hürsün :D

      thief olmak çok zevkli ama para kazanamazsın. ben dedimki

      lv 20 den 42 ye kadar trader...
      42 den sonra hunter olabilirsin...

      oyunda thief puanları trader puanlarını trader puanlarıda thief puanlarını siliyor..
      hunter lv 2 olduktan sonra thief olursan ve fazlaca hunter keersen penaltı yiyip hunter guildine para vermek zorunda kalabılırsın...

      silahlarda alchemy konusu sabitlerde turkce guide kısmında var oraya bakabilirsin.
      |
      |
      _____________________________
      volkan SARIOĞLU




    • Yüzbaşı
      416 Mesaj
      19 Mart 2006 11:41:54
      quote:

      Orjinalden alıntı: FaTal_BelT

      ben oyuna yenı basladımda bıraz soru sorım dedım kafama cok sey takıldı o bakımdan qasıste oynuyom 13 lvl carım var bow skıllerıne bıde cold verıom da heala da verıımı verırsem tek resi mı acayım yoksa butun skıllerımı ?full str gıdıom bellı bı lvlden sonra 2 str 1 ınt yapammmı? lvl 20 olunca illa meslek mı secmek zorunda mısın mesela lvl 30 da da meslek alabırlımıyım?sızce theıf mı trader mı hunter mı olım (eger meslek alcak sevıyeye gelırsem) son olarak ta bazı sılahalrın ucunda morum bı renkte yanıo o ıs nasıl oluo acıklarsanız sevınırım hemde cokkkkk
      ne cok soru sordum be oyle : bıde Qasıs te sorunmu var ya 1 saaten berı gıremıyom servera ama dıer serverlara gırıyo lvl kascam daha yaww


      1)Ya tabii kide heala ver lvl 17de açılsın(tabi yetiştirebilirsen)res.Çok gerek oluyor.
      2)Tabiiki hepsini açmalısın bence(tabi bence)
      3)İyi olur 2 str 1 int ama bence bunu 2 int 1 str yap ve lvl 27 gibi başla.(Buda bence)
      4)Level 20'de meslek almak zorunda değilsin tabiki.
      5)Bence level 35 olmadan thief veya hunter olma.Arasıra traderlere çık 20den sonra ama sakın yanlız çıkma ve 1 yıldız al 27 lvl felan olana kadar.Yoksa çok zor thiefler gelebilir.
      6)Eğer Knight Online oynadıysan oranın +8i buranın Sos'u(Seal Of Star).Seal Of Star şans eseri çıkar ama bende tek ayakkabı var.Silah arıyorum ama çok pahalı.Sakın 30 level olmadan Sos alma parayla 30 level olunca başlarsın Sos aramaya.
      Soracakların bu kadarsa kolay gelsin.
      |
      |
      _____________________________




    • Onbaşı
      17 Mesaj
      19 Mart 2006 14:38:16 Konu Sahibi
      bana sos cıktı pantolun luk ama lvl 12 ıcın npc ye sattım kazık mı yedım yanı bıde oyunda kolay nasıl para kascam ya paraların hepsı nerdeyse hp ıle mp ye gıdıo 20k var tek 16 olan sılah alcam para kalmıcak:(
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      408 Mesaj
      19 Mart 2006 14:54:54
      quote:

      Orjinalden alıntı: FaTal_BelT

      ben oyuna yenı basladımda bıraz soru sorım dedım kafama cok sey takıldı o bakımdan qasıste oynuyom 13 lvl carım var bow skıllerıne bıde cold verıom da heala da verıımı verırsem tek resi mı acayım yoksa butun skıllerımı ?full str gıdıom bellı bı lvlden sonra 2 str 1 ınt yapammmı? lvl 20 olunca illa meslek mı secmek zorunda mısın mesela lvl 30 da da meslek alabırlımıyım?sızce theıf mı trader mı hunter mı olım (eger meslek alcak sevıyeye gelırsem) son olarak ta bazı sılahalrın ucunda morum bı renkte yanıo o ıs nasıl oluo acıklarsanız sevınırım hemde cokkkkk
      ne cok soru sordum be oyle : bıde Qasıs te sorunmu var ya 1 saaten berı gıremıyom servera ama dıer serverlara gırıyo lvl kascam daha yaww


      Öncelikle archer olmanla str full gitmen büyük hata... Şu an 3x archer ım lvl 18 e kadar 2 int 1 str 18 den sonra full int gittim şu an gayet memnunum.. Archer olmak demek hızlı olmak demek.. Hızlı olmak demek düşman yanına yaklaşmadan yere yığman demek... Çabuk öldürmek içinde magic gücünün yani int in yüksek olması demek... Bundan sonra full int gitmeni öneririm...

      Mesleği arkadaş açıklamış ztn cevap vermeme gerek yok.

      Para konusunda bu oyunda hakkın olan parayı alıcaksın... Bi yaratık öldürdün içinden para düştü çekinmeden al bırakma... Yerde sahipsiz para gördün al.. Bu belki kimine göre yanlış olabilir ama bu oyunda paralı olmak istiorsan bunlar şart...

      Force skillerinde sana yarayacak olan 3 numaralı skilldir.. hem başka player a hem de kendine heal basabilirsin... Ötekileri gereksiz buluyorum... Ha eğer illa resleyecem diorsan 4. res skillini de aç o kadar daha fazla ötesine gitmemeni öneririm...

      Silahların ucundaki morluk demişin... Onlar seal of star, seal of moon , seal of sun... sos iteme +7 lvl , som iteme +15 , seal of sun da iteme +12 lvl katar... Yani aynı lvldeki normal itemle arasında en kötü ihtimal 100k oynar {ileriki leveller için 3-4m ye kadar çıkar} Elbiseler o konuda pek rağbet görmesede yediğin damage i azalttığını aynı levelde bi item giydiikten sonra görebilirsin...

      Servera girememen çok normal... Serverlar tıkabasa dolu... Bende 2 saatten beridir girmeye çalışıorum ama tık yok...

      İyi eğlenceler...
      |
      |
      _____________________________
      ~*~ єή dєяiήdє єή گoή àяzu ~*~

      уüяüѕüη üѕтüмє gєℓєη gєℓѕѕιη вιяαккıρ σятα∂α gι∂єη gιтѕιη...σσℓαη σσℓмυş ∂ιуєη ѕυυѕѕυυηη νυя∂∂υм вєη вυυ ∂üüηуαηıη ∂ιιвιηє...




    • Onbaşı
      17 Mesaj
      19 Mart 2006 16:20:47 Konu Sahibi
      sızı cok rahatsız ettım bılıyom ama naparsın merak ıste bı yerde okumustum(sanırım bu forumda)archer car cold ve lıghtıng e vermıs bunuda yapammı onerılmısınız ?bıde mıllet sp bırıktır dıyo bnde archery lvl ım le paralel goturuom ama cold e lvlımden 2 eksık forceyıde 4 eksık yaptım boyle gıdıyoz ıste 19 da arc skılı actıktan sonra lvlım le arc arasına 2 fark koymayı dusunuyom boyle yaparsam sp ler fln sorun yaparmı bana ? (söz baska soru sormıcam bıktınlık gelmesın sıze )
      |
      |
      _____________________________
Reklamlar
sohbet
haberler
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
üniversite
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,219
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.