Şimdi Ara

CS 1.6 (HELP PLS.)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
561
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 18 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 7
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 7
  • Ortalama Mesaj Aralığı 21 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 7
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 7
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • bladecarter (9 mesaj) qwerttytuopas (7 mesaj) Abuz (3 mesaj) Gielenberg (2 mesaj) Floyt (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Non-Steam olarak kurdum 1.6'yı isternet üzerindeki serverlara bağlanırken "class c" hatası veriyo patch filan mı yüklemem lazım acep



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qwerttytuopas -- 28 Aralık 2004, 15:40:00 >



    |
    |
  • Ya kocaman forumda kimse counter oynamıyor mu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwerttytuopas

    Ya kocaman forumda kimse counter oynamıyor mu
    Arkadasım ya Orjinal Servera Girmek İstiyorsundur yada Patch yoktur

    Forumda Cs ci olmazmı Sen iste yeterli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwerttytuopas

    Ya kocaman forumda kimse counter oynamıyor mu
    non steamda steam serverlarına girmez başka serverlara girmeyi dene nonsteam olan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Floyt

    non steamda steam serverlarına girmez başka serverlara girmeyi dene nonsteam olan

    Alıntıları Göster
    Non-Steam serverları nereden bulucam birazdaha detaylı bilgi pls. Oynamak için patch varsa ismini verebilirmisiniz ?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwerttytuopas

    Non-Steam serverları nereden bulucam birazdaha detaylı bilgi pls. Oynamak için patch varsa ismini verebilirmisiniz ?



    Alıntıları Göster
    213.194.119.166:27015 AS-EDO 1.6 Non-Steam Server

    62.56.139.41:27015 CS1.Oynayalim.Net FF-V1.6-[CD]

    62.56.139.42:27015 CS2.Oynayalim.Net FF-V1.6-[CD]

    62.56.139.43:27015 CS3.Oynayalim.Net FF-V1.6-[CD]

    213.194.119.161:27015 CilvenazNetCafe 1.6 Server [CD]

    213.194.119.160:27015 DemoNs.Team clan Server [2] 1.6 Non-Steam-[CD]

    213.194.119.157:27015 KarizmaCafe <34> Cs 1.6 NoN-SteaM ServeR

    213.194.119.155:27015 OGU*3S* 1.6 Server SevgiSadakatSabir

    213.194.119.164:27015 [CsC] SuRRounD Clan


    213.194.119.180:27015 team.kNc | Klarnet CAfe # <66> Nonsteam Server


    Not: SunuculaR online'dýr Kesinlikle Alýntý Degildir Biraz Önce Kendim Hazirladým Bol fraglar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bladecarter

    213.194.119.166:27015 AS-EDO 1.6 Non-Steam Server

    62.56.139.41:27015 CS1.Oynayalim.Net FF-V1.6-[CD]

    62.56.139.42:27015 CS2.Oynayalim.Net FF-V1.6-[CD]

    62.56.139.43:27015 CS3.Oynayalim.Net FF-V1.6-[CD]

    213.194.119.161:27015 CilvenazNetCafe 1.6 Server [CD]

    213.194.119.160:27015 DemoNs.Team clan Server [2] 1.6 Non-Steam-[CD]

    213.194.119.157:27015 KarizmaCafe <34> Cs 1.6 NoN-SteaM ServeR

    213.194.119.155:27015 OGU*3S* 1.6 Server SevgiSadakatSabir

    213.194.119.164:27015 [CsC] SuRRounD Clan


    213.194.119.180:27015 team.kNc | Klarnet CAfe # <66> Nonsteam Server


    Not: SunuculaR online'dýr Kesinlikle Alýntý Degildir Biraz Önce Kendim Hazirladým Bol fraglar.

    Alıntıları Göster
    bladecarter eyw.

    Serverlara giriyorum ama 10-15sn. sonra bağlantı kopuyor bide latency 250'nin altına düşmüyor.Daha hızlı oynamak bide kopmamak için ne yapabilirim ?

    internet 256Kbps




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwerttytuopas

    bladecarter eyw.

    Serverlara giriyorum ama 10-15sn. sonra bağlantı kopuyor bide latency 250'nin altına düşmüyor.Daha hızlı oynamak bide kopmamak için ne yapabilirim ?

    internet 256Kbps

    Alıntıları Göster
    Cheating Death Programı olmadıgı için Atar

    Birde Rate Ayarların düzgün Degilse Ping'in Yüksektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bladecarter

    Cheating Death Programı olmadıgı için Atar

    Birde Rate Ayarların düzgün Degilse Ping'in Yüksektir.

    Alıntıları Göster
    Rate ayarlarını nası yaparım birazdaha açıklarsanız iyi olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwerttytuopas

    Rate ayarlarını nası yaparım birazdaha açıklarsanız iyi olur

    Alıntıları Göster
    Cheating Death Programının son sürümünü bulup indirdim oyuna girmeden önce minimize ederek çalıştırıyorum ama yinede serverdan atıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwerttytuopas

    Cheating Death Programının son sürümünü bulup indirdim oyuna girmeden önce minimize ederek çalıştırıyorum ama yinede serverdan atıyor

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: qwerttytuopas

    Cheating Death Programının son sürümünü bulup indirdim oyuna girmeden önce minimize ederek çalıştırıyorum ama yinede serverdan atıyor



    VAC serverlara CD açık girmeye calisirsan seni oyundan atacaktır.Yurt dışı serverlara girmeye calisiyorsan zaten cd istemiyordur ve pinginin 250 olması gayet dogal tr çıkışlarından dolayı.CD'nin şuanki sürümü : C-D v4.26.1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gielenberg

    quote:

    Orjinalden alıntı: qwerttytuopas

    Cheating Death Programının son sürümünü bulup indirdim oyuna girmeden önce minimize ederek çalıştırıyorum ama yinede serverdan atıyor



    VAC serverlara CD açık girmeye calisirsan seni oyundan atacaktır.Yurt dışı serverlara girmeye calisiyorsan zaten cd istemiyordur ve pinginin 250 olması gayet dogal tr çıkışlarından dolayı.CD'nin şuanki sürümü : C-D v4.26.1

    Alıntıları Göster
    rate ayaraları için

    pfs_max 30 filan yap şimdilik aklıma gelirse yazarım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UndeRqRo.uNd

    rate ayaraları için

    pfs_max 30 filan yap şimdilik aklıma gelirse yazarım

    Alıntıları Göster
    256k ADSL rate'leri: rate 7500 cl_rate 6500 cl_cmdrate 20 cl_updaterate 21
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UndeRqRo.uNd

    rate ayaraları için

    pfs_max 30 filan yap şimdilik aklıma gelirse yazarım

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: UndeRqRo.uNd

    rate ayaraları için

    pfs_max 30 filan yap şimdilik aklıma gelirse yazarım



    bi halt bildigini mi saniyorsun sen bakiyim? fps ayarlarıyla oynatma adamı.. elemanın söyledigi fps ayarları fps_max daima 100 olucak.. rate ayarlarını yukarıda ki arkadaş yazmış kolay gelsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gielenberg -- 28 Aralık 2004, 16:35:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gielenberg

    quote:

    Orjinalden alıntı: UndeRqRo.uNd

    rate ayaraları için

    pfs_max 30 filan yap şimdilik aklıma gelirse yazarım



    bi halt bildigini mi saniyorsun sen bakiyim? fps ayarlarıyla oynatma adamı.. elemanın söyledigi fps ayarları fps_max daima 100 olucak.. rate ayarlarını yukarıda ki arkadaş yazmış kolay gelsin

    Alıntıları Göster
    pfs yazmıs zaten Fps de degil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bladecarter

    pfs yazmıs zaten Fps de degil

    Alıntıları Göster
    Sötlediğiniz rate ayarlarını consol'a yazdım ama yine 15-20sn sonra serverdan attı diğer serverlarda da denedim hep atıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwerttytuopas

    Sötlediğiniz rate ayarlarını consol'a yazdım ama yine 15-20sn sonra serverdan attı diğer serverlarda da denedim hep atıyor

    Alıntıları Göster
    C-D update etmedikce Oyuna girsende Atar Bu suc bizde degil kendindedir.

    Ayrıca Verdigim Rateler Senin Baglantını düzeltir Oyundan Atılmamını SAGLAMAZ !!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bladecarter

    C-D update etmedikce Oyuna girsende Atar Bu suc bizde degil kendindedir.

    Ayrıca Verdigim Rateler Senin Baglantını düzeltir Oyundan Atılmamını SAGLAMAZ !!!

    Alıntıları Göster
    ABi o nasıl saçma rateler yazmak ya??? Cl _cmdrate 20 ile adam vurabilmek bile Mthiş bir başarı.256 kb adsl için rateleri 40 ile 60 arasında yapmanı tavsiye ederim.Ayrıca Rate ayarını 15000 yapabilirsin(cl_rate Değil) zaten pingin 70 ile 90 arasında olacak buyuk olasıkla,kablonun pingine ulaşman mümkün deil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abuz

    ABi o nasıl saçma rateler yazmak ya??? Cl _cmdrate 20 ile adam vurabilmek bile Mthiş bir başarı.256 kb adsl için rateleri 40 ile 60 arasında yapmanı tavsiye ederim.Ayrıca Rate ayarını 15000 yapabilirsin(cl_rate Değil) zaten pingin 70 ile 90 arasında olacak buyuk olasıkla,kablonun pingine ulaşman mümkün deil.

    Alıntıları Göster
    SACMAlayan sensin denendi arkadasım bilip bilmeden bi sazanlama Be Cok bilenler gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abuz

    ABi o nasıl saçma rateler yazmak ya??? Cl _cmdrate 20 ile adam vurabilmek bile Mthiş bir başarı.256 kb adsl için rateleri 40 ile 60 arasında yapmanı tavsiye ederim.Ayrıca Rate ayarını 15000 yapabilirsin(cl_rate Değil) zaten pingin 70 ile 90 arasında olacak buyuk olasıkla,kablonun pingine ulaşman mümkün deil.

    Alıntıları Göster
    uhauha sallayın aMg.




    once patch ı ındir sora serlara gırmeye çalış server lar dolu olduğu için de bazen atıyo.....


    ADMIN LERDEN DOLAYı




- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.