Şimdi Ara

CRYSIS 3 PC Multiplayer Topluluğu 65+ Kişiyiz - The Lost Island DLC! (DH Server)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
3.080
Cevap
8
Favori
77.302
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> Oyuna Özel Forumlar >> Crysis >> CRYSIS 3 PC Multiplayer Topluluğu 65+ Kişiyiz - The Lost Island DLC! (DH Server)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5686 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: AmiralKanca

    Abi Kralchar(ahyz) neden banlandı. Nooluyor bu forumda artık kestiremiyorum. Banlayan yönetici çıkıp sebebini de bi açıklasa ya. Bu çok kötü oldu....
    quote:

    Orijinalden alıntı: EGZoD!A

    Abi Kralchar(ahyz) neden banlandı. Nooluyor bu forumda artık kestiremiyorum. Banlayan yönetici çıkıp sebebini de bi açıklasa ya. Bu çok kötü oldu....

    Yahu sallayın Türk server muhabbetini,adaletsizliği ilk baştan belliydi.o kadarda tartışıldı ve hala aynı serverde oynuyorsunuz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Cryengine 3 Amateur developer.
    https://www.youtube.com/watch?v=T3VEt5GKOqE
    *Model design.
    *Map design.
    *Concept design.
  • Yüzbaşı
    741 Mesaj
    ilk sayfadaki herkesi ekledim. (YavasLanOldurcen)
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    246 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    EGZoD!A



    Abi sunucudan(oyundan) bahsetmiyorum. Forumdan banlanmış. 34 günlük banlı gözüküyor.
    |
    |
    kımyasal kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Halim yalın Son Sireni benim için çalın, Resmini çekmelisin her anın, Kanıda olmalı her feryadın. Beni burdan alın; Canım Sıkkın! "Sagopa Kajmer"
  • Teğmen
    246 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    EGZoD!A



    Var kardeş, özelden mesajlaşalım, forumda kalabalık olmasın.
    |
    |
    ArchangeL8535 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Halim yalın Son Sireni benim için çalın, Resmini çekmelisin her anın, Kanıda olmalı her feryadın. Beni burdan alın; Canım Sıkkın! "Sagopa Kajmer"
  • Çavuş
    72 Mesaj

    Guzel yazmışsın verdiğin örnek de uçuk değil aslında birbirine yakın olaylar. Benim sitem ettiğim şey sunucularda adminler olsa bunun önüne geçse en azından burda ismi yazılanları tekmeleme olmasa oyun içinde (bilmiyorum böyle bir şey mümkün müdür?) Rahat rahat oynamak varken elin son dakikası sunucudan atılmak siniri bozuyor.
    |
    |
    EGZoD!A kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    246 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    EGZoD!A



    Evet buna çok rastladım, eski hesabımda 2 sunucudan banlanmıştım hem de en sevdiğim sürekli oynadığım bir Fransız bir de Alman sunucusu. Yalnız benim oynadığım yerlerde adminler sürekli oluyordu ama bizzat adminler atıyordu beni. Yani öyle oylamaya felan sunmuyorlardı bile. Yani anlayacağın ne adminler ne votekick'in kullanıcılara açık ya da kapalı olması bu işe çare değil. Hele Crytek buna hiç bir çözüm bulamaz. Yani biraz iyi oynadığımız için banlanıcaz. Sürekli oyunda görünmeyecez. Sürekli MVP olmayacaz.

    Şöyle bir örnek daha vereyim. Bu oyuna ilk başladığım zaman(oyunun çıkış tarihinde yani) herkes daha yeni başlamıştı ki millet oyunu yeni yeni kavrıyordu, Crysis 2'den farklı da olduğu için alışılmaya çalışılıyordu. Taaa ki milletin gözü açılıncaya kadar. Birileri hile nedir bunu buldu, birileri votekick'in yerini buldu, birileri kendine sunucu açtı dünyanın kralı kendisi zannetti, çünkü ondan iyi oynayan olamazdı o sunucuda, vs vs vs. Böyle bir çok örnek verilebilir. Ama şunu da söylemekte fayda var bu işin artık çözümü yok, hepten çamura bulanmış durumda. Bundan sonrasında dediğim gibi oynamana bakıcaksın. Yani ben geçenlerde yeni hesabımla oynarken 40 küsür adam haklamıştım hiç ölmeden, oyunun bitmesine 30 sn felan vardı, ev arkadaşım yanımdaydı, vurduğum adamları sayıyordu, şansına. En son oyundan bi koptu(Oturumunuza Bağlantınız Kesilmiştir, lanet çözülemeyen Crytek hatası), o an bi patladım arkadaşım bile korktu... Düşünün bir ha votekick ile atışmışsınız ha bu bahsettiğim durum sizin de başınıza geldi(eminim gelmiştir). Aynı şey.

    Gene uzattım yaaa. Kısa yazı yazamıyorum arkadaş. Neyse...

    Kalın sağlıcakla.
    |
    |
    elessar86 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Halim yalın Son Sireni benim için çalın, Resmini çekmelisin her anın, Kanıda olmalı her feryadın. Beni burdan alın; Canım Sıkkın! "Sagopa Kajmer"




  • Binbaşı
    1892 Mesaj
    KENDİ SW MİZDE SORUN YOK ADMİNLERİN İÇİNDE BENDE VARIM DÜN ÇOK GÜZEL OYNADIK FAKAT BAN ATAMADIM(ÖĞRENEMEDİM) ONUN HARİCİNDE 1 KERE ATILDIM ONUDA AHYZ DENEMEK İÇİN YAPMIŞ :D SW DE BAN ATABİLSEM 100 KİŞİ ÖLDURENİ TEKMELEYENİ BANLARIM TCFR SW SİNE GİRMİŞTİM SABAH 22-4 GİDİODUM Bİ ADAM TUTTURDU KİCKLİCEK NEYSE KİCKLEDI GERİ TEKRAR GİRDİM OYLAMA AÇTIM ADAMI BENDE ATTIM SW DE HERKES F1 E BASIYOR.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1892 Mesaj
    Aynen oturumunuzla bağlantınız kesilmiştir .s



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    662 Mesaj
    Bizim sunucuda tekmelemeyi kapatabiliriz.
    |
    |
  • Yarbay
    13464 Mesaj

    naz_eg e PM at.
    |
    |
    ArchangeL8535 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1892 Mesaj
    Tekmeyi kapatıcam tamam.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    74 Mesaj
    Dlc aldım biraz oynadım gerçekten rhino çok güçlü olmus 3kişinin arasına girip 3 ünü alıp çıkıyorum sonra hemen tekmeleme
    listeye eklersen sevinirim
    Crysis 3 Hunter Edition - LiBeRi0



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3067 Mesaj
    burak4242TR - Crysis 3 Hunter Edition + DLC



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    200 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ArchangeL8535

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: ArchangeL8535

    quote:

    Orijinalden alıntı: ShiRuKhaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: membranous35

    quote:

    Orijinalden alıntı: Khalchar

    quote:

    Orijinalden alıntı: membranous35

    quote:

    Orijinalden alıntı: ShiRuKhaN

    Türk deyip oyun oynamaya adam aramayın yabancıların çogu onlardan daha adam :) bu forumdakilere nasihat olsun benden.


    Aynen katılıyorum çok karaktersiz kişilikler var oyunda sırf üzerimize oynayan çocukmu desem hastamı desem ne diyim bilemiyorum..

    Napıyorlar mesela?

    Mesela tüm oyun boyunca peşimize takılıyor tüm oyun boyunca ama peşimden koşuyor :) terbiye sınırım zorlanıyor hacı derdın ne dıyorum adam guluyor sacma sapan bırseyler yazıyor.. nereye gıtsem pesımde kufur edıyorum arsız guluyor bırde ark ıstegı atıyor.. birde bu server lar admınlerı kımse yok gauus yasak yok jaw yasak kullanıyorum dıye oyundan atıyorlar varmı boyle bır hakları?

    İyi oynadıgın için banlayan var , hiç bi kuralı çignemedigin halde , bow yasaksa banlayabilir kendi serverinden :)

    haha ShiRuKhaN nbr dostum o direği kafanda kırcam senin :) 4 tane jaw var ölene kadar 3 kişi götürüyorum serverdan atıyorlar sonra madem öyle bu ecu lar okla kurbaga gibi onlar neden atılmıyor hacı durdugum yerde okla vuramıyorum adamlar durmadan zıplarmı ya :) okta yasaklansın zıplamakla beraber ozaman.. saçmalık hele bu alman server lar ne kufurumu yedi..

    Aynen çıkamayasın diye yapmışlar serverleri. Okla zıplamadan vurma ihtimali çok az zıplayıncada ıskalama ihtimalin çok az :))
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    200 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: AmiralKanca

    Evet buna çok rastladım, eski hesabımda 2 sunucudan banlanmıştım hem de en sevdiğim sürekli oynadığım bir Fransız bir de Alman sunucusu. Yalnız benim oynadığım yerlerde adminler sürekli oluyordu ama bizzat adminler atıyordu beni. Yani öyle oylamaya felan sunmuyorlardı bile. Yani anlayacağın ne adminler ne votekick'in kullanıcılara açık ya da kapalı olması bu işe çare değil. Hele Crytek buna hiç bir çözüm bulamaz. Yani biraz iyi oynadığımız için banlanıcaz. Sürekli oyunda görünmeyecez. Sürekli MVP olmayacaz.

    Şöyle bir örnek daha vereyim. Bu oyuna ilk başladığım zaman(oyunun çıkış tarihinde yani) herkes daha yeni başlamıştı ki millet oyunu yeni yeni kavrıyordu, Crysis 2'den farklı da olduğu için alışılmaya çalışılıyordu. Taaa ki milletin gözü açılıncaya kadar. Birileri hile nedir bunu buldu, birileri votekick'in yerini buldu, birileri kendine sunucu açtı dünyanın kralı kendisi zannetti, çünkü ondan iyi oynayan olamazdı o sunucuda, vs vs vs. Böyle bir çok örnek verilebilir. Ama şunu da söylemekte fayda var bu işin artık çözümü yok, hepten çamura bulanmış durumda. Bundan sonrasında dediğim gibi oynamana bakıcaksın. Yani ben geçenlerde yeni hesabımla oynarken 40 küsür adam haklamıştım hiç ölmeden, oyunun bitmesine 30 sn felan vardı, ev arkadaşım yanımdaydı, vurduğum adamları sayıyordu, şansına. En son oyundan bi koptu(Oturumunuza Bağlantınız Kesilmiştir, lanet çözülemeyen Crytek hatası), o an bi patladım arkadaşım bile korktu... Düşünün bir ha votekick ile atışmışsınız ha bu bahsettiğim durum sizin de başınıza geldi(eminim gelmiştir). Aynı şey.

    Gene uzattım yaaa. Kısa yazı yazamıyorum arkadaş. Neyse...

    Kalın sağlıcakla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: EGZoD!A

    Evet buna çok rastladım, eski hesabımda 2 sunucudan banlanmıştım hem de en sevdiğim sürekli oynadığım bir Fransız bir de Alman sunucusu. Yalnız benim oynadığım yerlerde adminler sürekli oluyordu ama bizzat adminler atıyordu beni. Yani öyle oylamaya felan sunmuyorlardı bile. Yani anlayacağın ne adminler ne votekick'in kullanıcılara açık ya da kapalı olması bu işe çare değil. Hele Crytek buna hiç bir çözüm bulamaz. Yani biraz iyi oynadığımız için banlanıcaz. Sürekli oyunda görünmeyecez. Sürekli MVP olmayacaz.

    Şöyle bir örnek daha vereyim. Bu oyuna ilk başladığım zaman(oyunun çıkış tarihinde yani) herkes daha yeni başlamıştı ki millet oyunu yeni yeni kavrıyordu, Crysis 2'den farklı da olduğu için alışılmaya çalışılıyordu. Taaa ki milletin gözü açılıncaya kadar. Birileri hile nedir bunu buldu, birileri votekick'in yerini buldu, birileri kendine sunucu açtı dünyanın kralı kendisi zannetti, çünkü ondan iyi oynayan olamazdı o sunucuda, vs vs vs. Böyle bir çok örnek verilebilir. Ama şunu da söylemekte fayda var bu işin artık çözümü yok, hepten çamura bulanmış durumda. Bundan sonrasında dediğim gibi oynamana bakıcaksın. Yani ben geçenlerde yeni hesabımla oynarken 40 küsür adam haklamıştım hiç ölmeden, oyunun bitmesine 30 sn felan vardı, ev arkadaşım yanımdaydı, vurduğum adamları sayıyordu, şansına. En son oyundan bi koptu(Oturumunuza Bağlantınız Kesilmiştir, lanet çözülemeyen Crytek hatası), o an bi patladım arkadaşım bile korktu... Düşünün bir ha votekick ile atışmışsınız ha bu bahsettiğim durum sizin de başınıza geldi(eminim gelmiştir). Aynı şey.

    Gene uzattım yaaa. Kısa yazı yazamıyorum arkadaş. Neyse...

    Kalın sağlıcakla.

    Egzodia iyi oynuyorsundur ban sebebi ^^ Levent midir nedir oda beni hacker diye banladı :D takma kafana yabancılarla takıl rahat et :) Dota 2 oynaym dedm hayatmda ilk defa oynuyorum yabancılar didiniyo ögretim diye Türkler bütün sülalemi andı bi oyunda
    _____________________________




  • Teğmen
    246 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    EGZoD!A



    Yanlış anlamışsın bir kısım yerleri. Ben oyundan banlandım evet ama kimin banladığını da yazmıştım, lakin sen anlamak istediğini anlamışsın. Benim leventle hiç bir sıkıntım yok. Ben herkesin derdini sıkıntısını anlamaya çalışırım, kimsenin hatasını yüzüne vurmam, aksine kapatmaya çalışırım. Bu yüzdendir ki genelde forumlarda bir mesaj dahi yazmadığım halde, iyi olduğum bir oyunda tecrübelerime dayanarak herkese yardımcı olmaya çalışıyorum. Önceki sayfalarda mevcut. Forumdan ya da P.M. üzerinden yardım ediyorum.

    Beni banlayanları(bu sunucuların adminleri bizzat) üstteki mesajın başında yazmıştım tekrar yazıyorum,
    "Evet buna çok rastladım, eski hesabımda 2 sunucudan banlanmıştım hem de en sevdiğim sürekli oynadığım bir Fransız bir de Alman sunucusu."

    Bununla da kalmıyor, genelde oynadığım UK #1 sunucusunda iyi oyuncular olduğundan oynuyorum ki arada adminlere rastlıyorum. Onlarda iyi oyuncu oluyor genelde 5 reboot lu falan. Bazen hiç vuramayınca zorlarına gidiyor direk atmak yerine votekick başlatıyorlar, atarlarsa birileri sebebini sorar tabi ki.

    Her neyse gene yazdığım mesajı uzatmak istemem. Ama DOTA 2 yi merak etmiyor değilim. Yalnız gördüğüm tüm oyuncular bağımlı oluyor oyuna, şu ana kadar hiç bir oyuna bağımlı olmasam da belki bir ara (3-4 gün sonra olabilir) oynamaya gelirim. Oynarsan eğer Oyun İsmimi imzamda paylaşırım.

    Şimdilik sağlıcakla kalın.
    |
    |
    ShiRuKhaN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Halim yalın Son Sireni benim için çalın, Resmini çekmelisin her anın, Kanıda olmalı her feryadın. Beni burdan alın; Canım Sıkkın! "Sagopa Kajmer"




  • Teğmen
    246 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    EGZoD!A



    Ve bu arada yabancıları gözünde çok büyütüyorsun. Zira en iyi hile kullanan ve bunu açıkça milletin gözüne sokan klanlar Sith, Rus, RnK birlikleri. Almanlar kimsenin gözünün yaşına bakmıyorlar adminse uzun süre MVP olma(ben bu yüzden atıldım), Fransızlar çok küstah sunucuda hiç bir kural olmadığı halde seni liste başında gördü müydü hemen adminler Scar+Laser, Direk kullanmak gibi şeylerden adam atıyorlar(Bir sunucudan da bu yüzden atıldım). Diğer bir tanesi var ki İngilizlerrrr, bunlarda oyunda çok sakinler sesleri solukları çıkmaz ama iyi oynarlar(Örneğin IK klanı) ama her ne hikmetse bir defasın bir çok IK klan üyesinin bulunduğu UK #1 de oynarken adamın teki(kim olduğunu bilmiyorum, eski patch de idi) oylama başlatmıştı ve oylama 6-4 gibi bişeyle kapanmıştı. Canım sıkılmış oyundan çıkmıştım. Bunlar ve bunlar gibi bir çok örnek var.

    Neyse yakında görüşmek üzere, şimdilik Final sınavlarımı halletmem gerek, sağlıcakla.
    |
    |
    ShiRuKhaN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Halim yalın Son Sireni benim için çalın, Resmini çekmelisin her anın, Kanıda olmalı her feryadın. Beni burdan alın; Canım Sıkkın! "Sagopa Kajmer"




  • Yarbay
    2261 Mesaj
    Arkadaslar bu dlc yi dun satin almak istedim fakat 15 euro olarak gozukuyor. Odemeyi turk lirasi karsiligi olarak 40 tl ye mi yapacaz. Bir arkadas resimli olarak anlatirsa nereden nasil alacagimizi sevinecez. Satin alinca bi patch mi iniyor pc ye. Nasildir durum. Bir yapan eden one ciksin. Herhangi bir kredi karti oluyor sanirim. Paypal falan filan diyor??? Aciklamalarinizi bekliyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    İntel 5820K / Msi X99S Gaming 9 ACK / Evga GTX 1080 Classified + EK Water Blok / Asus ROG Swift PG348Q 34″ 3440×1440 IPS G-Sync Curved 100Hz / Corsair Graphite 780T White / Custom Liquid Cooling / GSKILL TRIDENT Z 2x8GB 16GB DDR4 3200MHz CL16 / Corsair AX860i / R Λ Z Ξ R Blackwidow Chroma / Steel Series Rival 700 16.000 CPİ Gaming Mouse / R Λ Z Ξ R Orbweaver Gaming Keypad / HyperX Cloud II Gaming Headset / Creative Sound Blaster Zx PCIe Sound Card / Logitech Z 5500 5 1 / Samsung 960 EVO 500 GB NVMe - M.2 SSD / WD MY Cloud Mirror 8 TB NAS / Seagate 4 Tb İronWolf 64 Mb NAS HDD / Seagate 3 Tb Barracuda 64 Mb HDD /


  • Teğmen
    246 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    EGZoD!A


    Önce bu adrese gidiyorsunuz daha sonra alttaki resimleri takip ediyorsunuz.
    http://cdkeyshere.com/crysis-3-the-lost-island-cd-key.html

    http://postimg.org/image/b3ld0eabx/
    http://postimg.org/image/9aigc2p59/
    http://postimg.org/image/bpabwi5e5/
    http://postimg.org/image/4nceab1sd/

    Ancak bu kadar yapabildim. Direk sayfada resimleri göstermeyi bulamadım. İdare edin.
    Resimlerde anlattıklarımdan sonra yardıma ihtiyacınız olursa buralarda olacağım.

    Resimlerdeki işlemler karışık gelirse WebMoney üzerinden (Telefondaki kredi ile alma) alma konusunda yardımcı olabilirim. Sadece telefonunuzda +24 tl olması yeterli.
    ----------------------------------------------------------------
    Siparişi tamamladıktan sonra ana menüye dönün(cdkeyshere.com'da). Üstteki menülerden "Hesabım"ı seçin.
    Daha sonra sağ taraftaki menülerden "Sipariş Geçmişim"e tıklayın. Bu kısımda Durumu yazan yere dikkat edin.
    Tamamlandı yazmıyorsa "DEVAM" tuşuna basın ürün sayfası açılacaktır, alt kısımdaki "Serial keys for this product: bu kısma key yazar" keyi kopyalayın.
    Eğer Durumu:Tamamlandı yazıyor ve keyi henüz bilmiyorsanız "Tamamlandı" yazısının hemen altında 2 küçük ikon var soldakine (üzerinde gelince Göster yazar) tıklıyorsunuz.
    Sonra az önce bahsettiğim ürün sayfasını açıyor ve keyi görüyorsunuz. Bu işlemleri yapıp keyi kopyaladıktan sonra,

    Origin'i açıyorsunuz ve üstteki menülerden (Origin, Friends, Help yazar) Origin'e tıklayıp "Redeem Product Key" e basıyorsunuz. Biraz bekledikten sonra key girme ekranı açılacaktır. Bu kısma Keyi yapıştırıyorsunuz(isterseniz elle girin farketmez). Daha sonra İLERİ'yi tıklayın DLC ile ilgili bilgiler gösterecektir, FİNİSH diyin.

    Bu işlemlerden sonra otomatikmen DLC yi indirmeye başlayacaktır ama eğer indirmezse Oyuna sağ tıklayıp Check for Update'e tıklamanız yeterli. DLC yi indirmeye başladığını Origin'in altındaki siyah barda açılacak olan %0 ile başlayan bölmeden anlayabilirsiniz. Yine bu kısımda %0 ın üzerinde tıklarsanız da indirmenin nasıl ilerlediğini görebilirsiniz.


    Şimdiden kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AmiralKanca -- 12 Haziran 2013; 14:19:58 >
    _____________________________
    Halim yalın Son Sireni benim için çalın, Resmini çekmelisin her anın, Kanıda olmalı her feryadın. Beni burdan alın; Canım Sıkkın! "Sagopa Kajmer"




  • Yüzbaşı
    947 Mesaj
    Beyler yay alınca normal ok yerine patlayıcı ok vermesi ve sonucunda o elin mahvolması sorunu sizdede varmı ? Arkadaş anlamıyorum . Hani tamam finansal bölge doğu nehri çin mah. gibi yerlerde yakın silahı lazım ama baraj penn deposu ve merkezi mağrada ( bazen williamsburg ) bana ok lazım oluyor arkadaş ya . Gausta kullanabilirm ama gauss seri değil . DSG-1 zaten hiç sevmediğim damagesi düşük olan bir silah . Ne zaman geçecek bu sorun bir açıklama yokmu yav . İnternet hızı yavaşladımı geliyor bu bugumsu şey :D Birde şöyle bir sorun var ben diyelimki 6000 xp kazanıyorum ama o sıralamadakine sadece oyun içi skoru ekliyor mesela bugun bi oyun sonunda 10402 xp aldım ama tabloya 5400 küsür bişey yazmış . Oyun içi buglar adamı deli ediyor. Sizde benim gibi deli oluyorsanız simulator oyunu oynayın anlık sinire çok iyi geliyor :D Game Dev Tycoon tavsiyem
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Orjinal Laptop Yedek Parça
Mobilya Takımları
Canlı Tv izle
haberler
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,594
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.