Şimdi Ara

CryEngine 3'ten Gerçekçi Araç Fizikleri

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
5.211
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj




  •  
         Rig of Rods ismindeki açık kaynak kodlu araç simülatörü, CryEngine 3'e entegre edildiğinde ortaya kendine hayran bırakan görüntüler çıkmış. Bu simülatörün diğerlerinden farkı Soft Body isminde fizikler kullanması. Yani aracın parçaları ve objeler tek tek gerçek zamanlı simüle ediliyor ve esnek olması sayesinde son derece gerçekçi yıkım sahneleri çıkartıyor.
     
         Aracın parçaları birbirinden ayrı birer parça olarak iş görüyor ve böylece diğer oyunlarda gördüğümüz tek parçadan oluşan araçlardan daha gerçekçi hale bürünüyor. Her parçanın kendine has ağırlığı, davranışı ve parçalanması bulunuyor ve ayrı ayrı hesaplanıyor.
     
          Tüm bu özelliklere sahip olan Rig of Rods, CryEngine 3'ün de gücüyle daha etkileyici hale gelmiş. Araçlar, tırlar, uçaklar, trenler, helikopterler ve tüm yıkılabilir harita objeleri gerçek fizik kuralları esas alınarak Beam fizik sistemi içerisine dahil edilebiliyor. Gölgelendirme ve objelerin iç içe geçme sorunları şimdilik göz ardı ediliyor ve simülatörün hâlâ geliştirilme evresinde olduğu belirtiliyor.
     









  • OHA süper..

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • google sketchup çözdüğüm kadar cry engine 3 çözsem çok güzel olurdu ama güzel olacak ama ingilizcem olsa tamam :D

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • gta 5 böyle olsa süper olur...

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • iyidir iyi

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Çok güzel bunu crysis'de de kullansalar araç fiziği yerlerde sürünüyor crysis'de.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • ttnet akk yüzünden int. zevki kalmadıki

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Zaten GTA V de ya bunu kullanırlar ya da buna çok benzer bişey kullanırlar..

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Crytek bu projede bulunanları bünyesine katsa; hatta Crytek bile değil herhangi bir oyun firması (CryEngine söz konusu olduğu için Crytek dedim) bu projeye el atsa oyun dünyasında yeni bir çığır açılır.

    Artık bazı oyunlarda (Özellikle Crysis 2) sinematik kalite konusunda az çok tatmin edici boyutlara ulaşılmış durumda.Yapımcılar yeni şeyler ortaya koymalılar.

    Ben oldum olası araç ve çevre hasar fiziği hastasıyımdır.İnşallah bu projeler ortaya çok güzel sonuçlar çıkarırlar...

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Fena değil. Ama o yolda giderken aracın uçması acayip saçma. Daha iyisi yapılabilir. Onun dışında hasar çok gerçekçi. Piyasaya çıkmayan araçların denemesini izler gibi izledim hasarlar çok güzel.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Gerçek gibi aynı vallaha harika yapmışlar artık Cry Engine 3 le araba yarışı yapma zamanı geldi fizik motorunu harika kullanmışlar

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Gta 5 hasar modellemesi konusunda bu kadar iyi olabilecek mi bakalım.
  • Böyle fizik olsun yemişim grafiği arkadaş. Gta V böyle olsa ödül üstüne ödül alır devrim olur.
    ayrıca Gran turismo böyle yapılsa harika olur.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Cryengine 3 tartışmasız en kalitelisi.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • gta ıv de kaportalar zaten buna benzer bir şekilde eğilip yamulabiliyordu hatta bir arabayı duvara dayayıp itfaiye aracıyla 3-4 kere çarpın araba kendinden geçiyor. yani önceden yapılmış değil oda fizikten etkileniyordu tabi bu kadar çok parça için değildi ama gta 5 te bu videodaki kadar iyisini görebiliriz.
  • ouff işte motor bu bununla süper oyunlar çıkabilir
  • Enee ne güzel ezildi la.
  • iyi tamam çok güzel olmuşta. çarptığı duvarda hasar alsaydı daha iyi olurdu.. :) sonuçta her çarpışmada iki tarafta hasar alır.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • 00.39'da ve 03.26 duvar kaportanın içine giriyor ortadan ikiye ayırmış gibi.Fakat çıktığında öyle olmadığını görüyorsunuz.Mükemmel değil ama günümüzdeki grafik motorlarından daha iyi.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Gayet güzel olmuş artık bir kaç oyunda bu yeni teknolojiyi görmek isteriz..
    Artık oyunlar dahada zorlaşıyor desenize :)

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.