Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Crossfire 6950 PCI-E Slotunu Büktü SSli

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
11
Cevap
0
Favori
687
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> Ekran kartı >> Crossfire 6950 PCI-E Slotunu Büktü SSli
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    arkadaşlar kasa benim değil bi arkadaş yapmış 2 adet HD 6950 DirectCU fakat üstteki pci-e slotu 1.5 - 2 hafta sonra iptal olmuş. karta elektrik geliyor fanlar dönüyor fakat SLI aktif olmuyor üstteki kartı görmüyor. anakart değiştirmekten başka bi çare varmı en uzaktaki pci-e slotlarına takılı başka slot yok kartta :S kartları tek tek denedim çalışıyor alt slotta üstekine takınca ikisinide görmüyor


    http://e1212.hizliresim.com/14/h/gxjym.jpg
    üstteki slota dikkat kartı çıkardığımızda gördük ki baya baya bükülmüş ama alttaki sağlam :s



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi black_wizard006 -- 15 Aralık 2012; 17:04:25 >



    |
    |
    _____________________________
    Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Cooler Master Hyper 212 Evo - MSI Z77 MPower - Gigabyte GTX970 G1 Gaming 4GB - Corsair Vengeance 4x4 1866MHz CL9 16GB - Corsair Carbide 400R - Corsair RM 850 - Corsair 240GB Force GS SSD - Seagate Barracuda Surveillance 2TB - Asus 23.6" VN247H (1ms) - Logitech G710 - Logitech G600 - Logitech G230

  • Yarbay
    2623 Mesaj
    keşke altına destek birşeyler koysaymıs allahtan kasa devrilmemiş :)
    usta eller tarafından lehimlenerek sorun aşılabilir ama faydalı olacağını sanmıyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    420 Mesaj
    asus çok başarılı soğutmalar ama maşallah böyle 3 slotluk tuğla gibi kartlar yapıyor.

    sonuç malum
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    anakartı değiştircez ya lehimle falan olucak şey değil gibi
    |
    |
    _____________________________
    Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Cooler Master Hyper 212 Evo - MSI Z77 MPower - Gigabyte GTX970 G1 Gaming 4GB - Corsair Vengeance 4x4 1866MHz CL9 16GB - Corsair Carbide 400R - Corsair RM 850 - Corsair 240GB Force GS SSD - Seagate Barracuda Surveillance 2TB - Asus 23.6" VN247H (1ms) - Logitech G710 - Logitech G600 - Logitech G230

  • Yüzbaşı
    411 Mesaj
    Anakartın markası ne asus mu? Asus ise hiç düşünmeden gönderin Çizgiye sorunu hallederler, ola ki anakartı tamir edemezlerse yine de sizi üzmezler.
    _____________________________
    Gigabyte GA-Z170-D3H, i7 6700K, SilverStone Tundra TD02-E, Sound Bşaster Audigy RX, Kingston Hyperx 8GB DDR3 2400MHz CL11 Predator, SilverStone Strider Gold S 750W 80+, İntel 520 series 60 GB SSD, Galax Gamer 120Gb ssd, WD 1TB, Corsair r500, HpX2301
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: law1979

    Anakartın markası ne asus mu? Asus ise hiç düşünmeden gönderin Çizgiye sorunu hallederler, ola ki anakartı tamir edemezlerse yine de sizi üzmezler.

    hocam asus çizgiye gönderirizde yine böyle olma olasılığı fazla temiz bi fiyattan satıp slotları daha geniş bi anakart alıcaz.
    _____________________________
    Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Cooler Master Hyper 212 Evo - MSI Z77 MPower - Gigabyte GTX970 G1 Gaming 4GB - Corsair Vengeance 4x4 1866MHz CL9 16GB - Corsair Carbide 400R - Corsair RM 850 - Corsair 240GB Force GS SSD - Seagate Barracuda Surveillance 2TB - Asus 23.6" VN247H (1ms) - Logitech G710 - Logitech G600 - Logitech G230

  • Teğmen
    158 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: black_wizard006

    quote:

    Orijinalden alıntı: law1979

    Anakartın markası ne asus mu? Asus ise hiç düşünmeden gönderin Çizgiye sorunu hallederler, ola ki anakartı tamir edemezlerse yine de sizi üzmezler.

    hocam asus çizgiye gönderirizde yine böyle olma olasılığı fazla temiz bi fiyattan satıp slotları daha geniş bi anakart alıcaz.

    kartı gönderin size belki aynısını 0. yollarlar öyle satmayı düşünebilirsiniz.maşallah asusun kartları kaya gibi kavga çıkarsa taş niyetine kullanmamız için tasarlamışlar herhalde
    _____________________________

    Amd Phenom ii X6 1100t 3.3Ghz
    XFX Hd Radeon 6870 Black Edition 1Gb 256 bit
    Gskill (4x2) Ares Low Profile ddr3 1600mhz 1.5v
    Xigmatek Gaia Sd 1283 Cpu Cooler
    WD 3.5" 500GB Caviar Black Sata 3.0 7200Rpm 64MB
    OCZ Fatal1ty 550w 80 Plus Psu
    Aerocool Vs3 Advantage Middle Tower




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: black_wizard006

    quote:

    Orijinalden alıntı: law1979

    Anakartın markası ne asus mu? Asus ise hiç düşünmeden gönderin Çizgiye sorunu hallederler, ola ki anakartı tamir edemezlerse yine de sizi üzmezler.

    hocam asus çizgiye gönderirizde yine böyle olma olasılığı fazla temiz bi fiyattan satıp slotları daha geniş bi anakart alıcaz.

    kartı gönderin size belki aynısını 0. yollarlar öyle satmayı düşünebilirsiniz.maşallah asusun kartları kaya gibi kavga çıkarsa taş niyetine kullanmamız için tasarlamışlar herhalde

    internette bi kasa vardı 4 tane direct cu gtx 580 takmışlar kasa devrilmiş bizimkide onun olayı gibi olucak heralde adamın kafasına vursan öldürür
    |
    |
    _____________________________
    Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Cooler Master Hyper 212 Evo - MSI Z77 MPower - Gigabyte GTX970 G1 Gaming 4GB - Corsair Vengeance 4x4 1866MHz CL9 16GB - Corsair Carbide 400R - Corsair RM 850 - Corsair 240GB Force GS SSD - Seagate Barracuda Surveillance 2TB - Asus 23.6" VN247H (1ms) - Logitech G710 - Logitech G600 - Logitech G230





  • Yarbay
    5699 Mesaj
    bizim windforce da garibim tüy siklet bişi, üflediği hava ile mevcut ağırlığınıda sıfırlıyordur kasa içinde
    _____________________________
    Intel i7 3930K 6C/12T || Asus P9X79 PRO || Corsair 32 GB DDR3 RAM || Rtx 2080(ti?) Bekleniyor || Samsung 850 Pro 512GB SSD || Seagate 2 TB HDD || Thermaltake 750W XT PSU || AOC G2460PG 144Hz Gsync || Samsung A70
  • Yarbay
    19925 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Just In Time

    bizim windforce da garibim tüy siklet bişi, üflediği hava ile mevcut ağırlığınıda sıfırlıyordur kasa içinde

    |
    |
    _____________________________
    PS4 Pro || Galaxy S9 Plus | iPhone XS Max || Gigabyte X99 Gaming G1 Wi-Fi || Core i7-5820K@4.8 - Noctua NH-D14 || G.Skill Ripjaws 4 4x4 GB @3200 MHz cl15 || MSI GTX 980 Ti Lightning || BenQ XL2420T @141 Hz - Samsung 55JU6570 TV || Corsair Neutron GTX 240 GB - Sandisk X300s 256 GB || Creative Sound BlasterX G6 + Sennheiser PC 360 + Sennheiser Momentum On-Ear || Thermaltake Toughpower Grand RGB 850W || Corsair Air 540 || Corsair M65 Elite RGB White + Razer Mamba T.E. | Logitech G510
  • Kurmay Yarbay
    35987 Mesaj
    Yan yatıracaktın kasayı yanlış yapmışsın.
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: _Dominic_Toretto_

    Yan yatıracaktın kasayı yanlış yapmışsın.

    hocam sistem benim değil. oda olabilir ama ozamanda kasanın bi manası kalmıyor hem olan olmuş artık yapacak bişi yok anakart değiştirmekten başka.çizgiye göndericez yapıldıktan sonra satıp dediğiniz gibi yan kullanabilir arkadaş öyle daha mantıklı.
    |
    |
    _____________________________
    Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Cooler Master Hyper 212 Evo - MSI Z77 MPower - Gigabyte GTX970 G1 Gaming 4GB - Corsair Vengeance 4x4 1866MHz CL9 16GB - Corsair Carbide 400R - Corsair RM 850 - Corsair 240GB Force GS SSD - Seagate Barracuda Surveillance 2TB - Asus 23.6" VN247H (1ms) - Logitech G710 - Logitech G600 - Logitech G230

HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
haberler
üniversite
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,413
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.