Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

CREATIVE ZEN TOUCH HAKKINDA HERŞEY!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
1.771
Cevap
2
Favori
78.309
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    32 Mesaj
    @asan88 walla mp3 player olarak dehşet kaliteli bi icat! ben çok memnunum! şarkı atmak kendi bilgisayarında sorun deil! düzenleme kısmı biraz kasıo ama düzenledikten sonra insanın böle bişeye sahip olabilmesi nekadar güzel bişey onu anlıosun! başkalarının bilgisayarından mp3 atma konusunda işte bizde kriz halindeyiz! yani en azından ben kriz halindeyim! arkadaşımın evine götürdüm playeri, taktım bilgisayara driver istedi! ben isterdimki yeni firmware ile usb bellekgibibi pencere açılsın! adamın bilgisayarında ne warsa sömüreyim!nekadar güzel olurdu dimi? ama maalesef şu aşamada beceremiorm ben! ama becerebilirsem hepinizle paylaşıcam! kolay gelsin!

    bir gün creative ni savunma durumuna düşsersen, içinde bulunduğun durumun ahval ve şeraitini düşünme
    |
    |
    _____________________________
    A State Of Trance




  • Yüzbaşı
    640 Mesaj
    sick-t nasılki sp2'yi yükledikten sonra bazı usb aygıtlar filan görünüyorsa yani tanınıyorsa pc'de wmp10 da da yükleyince bizim cihazların tanınmasını sağlayan dosyaları yüklüyor gittiğin yerde olması lazım benim denediğim kadarıyla öte yandan senin makinede görmüyor mu?yani eskiden atıyordun şimdi mi atamıyorsun yoksa hiç mi gösteremedin cihazı?
    |
    |
    _____________________________
    HER ZAMAN UMUT VARDIR!
    Anti-"Bu kadar kısa sürede iki mesaj atamazsınız"!
  • Binbaşı
    1407 Mesaj
    Arkadaşlar bana WMP 10 versiyonunun altındaki versiyonlar gerekmediğinden kullanmıyorum ama buraya daha önce bir link koymuştum sanırım ilgilileri için. Bakın bir daha...

    http://forums.creative.com/creativelabs/board/message?board.id=dap&message.id=130414


    Sick-T'nin dediği gibi düzenleme kısmı biraz üşengeç kılıyor insanı ama kolay değil yani, 40bin megabyte'lık bir hard diskte aradığım parçayı inanın 10 saniyede bulabiliyorum. Muhteşem teknikler var arayüz olarak, bunları tam olarak kullanabilmek için de sanatçı adlarına, albüm adlarına, müzik tarzlarına çok dikkat etmenizi öneriyorum.
    |
    |
    _____________________________




  • Onbaşı
    32 Mesaj
    @blackeagle1245 merhabalar tekrar! şimdi önce şunu açıklığa kavuşturalım! ne benimbilgisayarımda ne de gittiğim yerdeki bilgisayarda sp2 yok! biz ailecek sp2 ye karşıyız! ikinci konuysa ben bu alete mp3 atabiliormkendi makinamda! cihazi gösterememek gibi bi sorunum yok, benim tek ızdırabım bilgisayarım penceresinin içinde nomad explorer altında görünüo edevat! ki firmware upgrade olayından sonra o da görünmüo ya neyse! istediğim şey nasıl c sürücüsü d sürücüsü war yanlarında taşınabilir depolama aygıtı simgesiyle u playerin çıkması beceremedim gitti! yani tek sorunun sp2 den kaynaklandığını söölüosan eger karşı olmama rağmen sp2 ye kurar denerim! belki de haklısındır! yoksa wmp10da görme gibi bi sorunu yok!ordan gayet güzel etiket düzenliorm istediğim gibi kopyalıyorum! maşallahı var media playerin!
    |
    |
    _____________________________
    A State Of Trance




  • Binbaşı
    1407 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sick-T

    @blackeagle1245 merhabalar tekrar! şimdi önce şunu açıklığa kavuşturalım! ne benimbilgisayarımda ne de gittiğim yerdeki bilgisayarda sp2 yok! biz ailecek sp2 ye karşıyız! ikinci konuysa ben bu alete mp3 atabiliormkendi makinamda! cihazi gösterememek gibi bi sorunum yok, benim tek ızdırabım bilgisayarım penceresinin içinde nomad explorer altında görünüo edevat! ki firmware upgrade olayından sonra o da görünmüo ya neyse! istediğim şey nasıl c sürücüsü d sürücüsü war yanlarında taşınabilir depolama aygıtı simgesiyle u playerin çıkması beceremedim gitti! yani tek sorunun sp2 den kaynaklandığını söölüosan eger karşı olmama rağmen sp2 ye kurar denerim! belki de haklısındır! yoksa wmp10da görme gibi bi sorunu yok!ordan gayet güzel etiket düzenliorm istediğim gibi kopyalıyorum! maşallahı var media playerin!

    Yukarıda yazdığım da mı olmadı? MTP şeklinde gözüken klasörde kopyalayacağın dosyaları "Veri" klasörüne kopyaladığında? Sonuçta bir şey değişmiyor çünkü her pc algılıyor sanırım o klasörleri. Bende de eski versiyonda "Nomad"seçeneği gözüküyordu ayrı bir seçenek olarak. Bu versiyonda gözükmüyormuş, yukarıda yanlış hatırladığım için yanlış bilgi vermişim. Özür diliyorum bunun için ayrıca...
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    5495 Mesaj
    ya rica etsem şu tag programının linki ya da ismi var mı?
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    32 Mesaj
    ben bu programı kullanıyorum! türkçe dil desteğide var sanırım baya işinizi görecek! yalnız deişiklik yaptıktan sonra save tuşuna basmayı unutmayın! başlarda kafayı yedim! sizde boşuna saç dökmeyin die vurgulamak istedim!

    http://www.m p3tag.de/en/download.html (m ile p3tag arasındaki boşluğu bi zahmet siliverin )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sick-T -- 10 Mayıs 2006; 22:35:27 >
    |
    |
    _____________________________
    A State Of Trance
  • Çavuş
    54 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: KontG

    hangi program? link verebilir misin?


    Kusura bakma KontG biraz geç gördüm mesajını.

    Creative Software Suite for PlaysForSure-enabled Creative Zen Touch Players
    44 MB
    http://files.creative.com/manualdn/Applications/PDE/8723/0x693F32F8/ZENT_PCAPP_LB_1_30_04_MTP.exe

    linki burda. Creative in kendi sitesinden. Yeni firmware için bilgisayar programı. Daha öncede dediğim gibi playlist hazırlamak çok çok kolay. Deneyin hak vereceksiniz bana.
    |
    |
    _____________________________
    www.uni-genclik.comwww.kitapokurmusun.com
    AMD Athlon64 3000+Epox 8KDA3J1024 MB RamASUS A9550 GE 128 MbLG 52x32x52 Cd-WrLG DVD-RomASUS DVD-WRAopen KasaLG T710BHCreative Inspire 4400Creative Zen Touch 20 Gb





  • Yüzbaşı
    640 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sick-T

    @blackeagle1245 merhabalar tekrar! şimdi önce şunu açıklığa kavuşturalım! ne benimbilgisayarımda ne de gittiğim yerdeki bilgisayarda sp2 yok! biz ailecek sp2 ye karşıyız! ikinci konuysa ben bu alete mp3 atabiliormkendi makinamda! cihazi gösterememek gibi bi sorunum yok, benim tek ızdırabım bilgisayarım penceresinin içinde nomad explorer altında görünüo edevat! ki firmware upgrade olayından sonra o da görünmüo ya neyse! istediğim şey nasıl c sürücüsü d sürücüsü war yanlarında taşınabilir depolama aygıtı simgesiyle u playerin çıkması beceremedim gitti! yani tek sorunun sp2 den kaynaklandığını söölüosan eger karşı olmama rağmen sp2 ye kurar denerim! belki de haklısındır! yoksa wmp10da görme gibi bi sorunu yok!ordan gayet güzel etiket düzenliorm istediğim gibi kopyalıyorum! maşallahı var media playerin!

    öncelikle şunu söyliyim firmware upgrade den sonra nomad explorer aleti görmüyor mtp olarak görüyor.Bende ve gittiğim makinalarda sp2 ve wmp 10 wardı gördü 2sindede kusursuz bi şekilde.Birde eğer ki firmware upgrade den sonra gördü mtp olarak ondan sonra görmediyse o zmn başka?
    |
    |
    _____________________________
    HER ZAMAN UMUT VARDIR!
    Anti-"Bu kadar kısa sürede iki mesaj atamazsınız"!




  • Er
    3 Mesaj
    Arkadaslar herkese merhaba
    Ben 2 gun once zen touchimi aldim isyerinde kurdum calistirdim fakat
    evdeki bilgisayarimda creative zen touch isim olarak goruyor fakat driverini
    bulamiyor. Kafayi yiyecegimm. yeni firmware de yukledim isyerinde oluyor ama
    evde olmuyor. Fikri olan varsa bana lutfen soylesin ne yapabilirim...
    simdiden tesekkurler
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1407 Mesaj
    Son firmware'ı yüklediysen WMP 10 olması lazım bilgisayarında. SP kontrolünü de yapmanı tavsiye ederim iyice. Garanti o tarz bir sorundur.
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    3 Mesaj
    Tesekkur ederim arkdasim ama sunu soylemeliyimm
    1 SP nedir nasil kontrol edilir
    2 Bilgisayarda zen touch aygiti bulundu diyor driveri onceden yuklemis olmama ragmen
    bi daha yuklememi istiyor ve surucu bulamiyor/
    3 USB farkindan olabilir mi
    Tesekkurler
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1407 Mesaj
    SP, servis pack denen microsoft yamalarıdır. Açılımını duyunca hatırlamışsındır sanırım.
    2.yazdığını tam anlayamadım ama şunu söyleyeyim. Son firmware'dan sonra yanında gelen cddeki programları kullanamıyorsun, onun yerine yukarıda "Angel of Mercy" adlı arkadaşın linkini verdiği programı indirebilirsin. Son firmware'dan sonra "Zen Touch aygıtı bulundu" diyor dediğin gibi, daha sonra MTP aygıtı olarak bilgisayarımda iconu çıkmalı. Vallahi senin sorununun ne olduğunu tam anlamadığım için ne dediğimi de bilmiyorum aslına bakarsan
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    3 Mesaj
    2 sikta demek istedigim su
    Aleti bilgisayara taktigimda zen touch bulundu diye yazi cikiyor. Ancak alet icin driver yuklememi istiyor
    ancak uygun bir driver bulamiyor. creativein sayfasindan yeni driverida indirdim/
    ilgine tesekkur ederimm
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1407 Mesaj
    Önemli değil, daha net yardım edebilmek isterdim...Umarım çözmüşsündür problemi
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5495 Mesaj
    tag programını bi türlü yükleyemiyorum ya...
    neden olabilir?



    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    32 Mesaj
    @KontG arkadaşım kolay gelsin! aklıma üç şey geliyor!

    1- dosya, indirme sırasında zarar görmüş olabilir!

    2- bu programı kurarken alet bilgisayara bağlı olacak!

    3- her derdin altından bi service pack olayı çıkıo, bi ihtimalde bu olabilir!


    Creative seni seviyoruz! heeey zen touuuuch seni deeeeeee!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sick-T -- 11 Mayıs 2006; 23:12:22 >
    |
    |
    _____________________________
    A State Of Trance
  • Çavuş
    54 Mesaj
    Güvenli kipte yükler mi bunu bilmiyorum ama bide orda dene belki orda yükleyebilir. Sadece tagler için yüklüyosan bunu binlerce tag programı var onlardan yüklersin.
    |
    |
    _____________________________
    www.uni-genclik.comwww.kitapokurmusun.com
    AMD Athlon64 3000+Epox 8KDA3J1024 MB RamASUS A9550 GE 128 MbLG 52x32x52 Cd-WrLG DVD-RomASUS DVD-WRAopen KasaLG T710BHCreative Inspire 4400Creative Zen Touch 20 Gb

  • Yarbay
    5495 Mesaj
    arkadaşlar çok önemli bir soru sorucam....

    şimdi....


    bir cd'den wma yaptıktan sonraki (192 bitrate) müziğin kalitesiye, 64 bitrate olan bir müziği 192 bitrate yaptıktan sonraki müziğin kalitesi arasındaki farklar nelerdir???? Ya da büyük fark var mıdır???

    Bunun cevabını çok merak ediyorum.....
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1407 Mesaj
    Tabii ki cdden riplediğin 192kbps performansına erişemezsin. Ben denemiştim, pek bir katkısını görmedim sese. Bir de size tavsiyem, cdden müzik riplerken 192 değil de 320kbps tercih edin hem WMA formatında hem de mp3lerde.
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
sohbet
e-ticaret
SEO
son dakika
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Lastik Fiyatları
Paykasa
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,318
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.