Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

creative ct 6840

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
3
Cevap
0
Favori
125
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    arkadaşlar bunun driverini arıyorum kendisi web cam olup eski bir parçadır.driverguideden indirdim ama bana 92kblik bi şey verdi ve çalışmıyor.creativin sayfasındada yok zaten adamlar eskilere yatırım yapmamış galiba.ayrıca bu web cam için program filan gerekiyor mu?



    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1207 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: derkin

    arkadaşlar bunun driverini arıyorum kendisi web cam olup eski bir parçadır.driverguideden indirdim ama bana 92kblik bi şey verdi ve çalışmıyor.creativin sayfasındada yok zaten adamlar eskilere yatırım yapmamış galiba.ayrıca bu web cam için program filan gerekiyor mu?


    yaniliyorsun kardes onemli olan aramasini bilmekte creative gibi bir marka zaten sirf teknik destegi icin alinir.

    bu arada ben sana win xp surucusunun adresini veriyorum hangi siletim sistemi kullandigini belirtmemissin.

    http://us.creative.com/support/downloads/download.asp
    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    dostum harbiden baktım yaw ingilizce siteden beni türkçeye yönlendirdi yok yok yok bak açtım verdiğin linki yine yok.
    creative web cam pro blaster pro bilmem ne var benim dediğim yok.acaba bunlardan birinimi indirecem ki?
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    olmuyor olmuyor olmuyor yükledim takın webcami diyor acaba yanlış olanımı indirdim?beyler elinde olan varsa bi zahmet
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Masal
haberler
üniversite
son dakika
google reklamları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,156
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.