Şimdi Ara

CRADLE OF FILTH Türkiyeye gelmezmi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
67
Cevap
0
Favori
2.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 44
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 32 gün 21 saat 52 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • cradle_off_filth (5 mesaj) Guest-C1E9C52E6 (4 mesaj) SagittariuS (4 mesaj) peka (3 mesaj) kujeste (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Sinema - Dizi - Televizyon - Müzik - Kitap >> Müzik >> Müzik genel >> CRADLE OF FILTH Türkiyeye gelmezmi?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    71 Mesaj
    bitanem benimm :D cof ve ben ikiz gbisiyzz !!! :D
    inş gelir diorm arkadaşlar inş.hepberaber gideriz
    ya aşırı seviyorum en sevdiğim şarkıları ise:
    HER GHOST İN THE FOG
    NO TİME TO CRY
    TEMPTATİON
    BLACK METAL
    WAMPİRE
    HELL AWAİTS
    NYMPHEMATİNE
    vs. vss :D o bnm cnm aşkm =)



    arkadaşlar !!! topic nasıl açılıyo biri bana söylerse çooooook memnun olurum !! =) bide avatar nasıl konuluyoo ?? sevgilerle :D:D
  • Çavuş
    71 Mesaj
    ya :D birazzzck kibar olabilirsinn :D mesajım gitmedi sandım yine yooladım prdon bu arada dierlerinden :D:D
  • Yüzbaşı
    584 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: cradle_off_filth

    ya :D birazzzck kibar olabilirsinn :D mesajım gitmedi sandım yine yooladım prdon bu arada dierlerinden :D:D

    malesef olamıyorum anlamsız mesaj atanlara kusura bakmazsın umarım
  • Çavuş
    71 Mesaj
    sana söyleyecek laf bile bulamıyorum... sadece gilerim ben sana kendini ne sandığınıda nalamış değilimm =) özüm olan grup hakkında görüşlerimi bildiririm ve bana hiç kimse karışımaz.. eskilerin bi sözü vardı r '' DE GET''
  • Yarbay
    3355 Mesaj
    MM cok iyi bir laf demiş bunlar için .

    - Black Metal yapan adam's ailesi .

    Gercekten oyleler , gerc, artık black metal de yapmıyorlar gothic metal yapıyorlar ama oda pek bir seye benzemiyor.

    Bir nymphtemine adlı parcaları güzel o da Liv Kristen ' ın o billur gibi sesi yüzünden . Yoksa gene eski tas eski hamam olurdu...
  • Teğmen
    233 Mesaj
    Gelsinler Nymphetamine i söylesinler gitsinler yeter o bana
  • Binbaşı
    1005 Mesaj
    Mayhem geldi, Cradle niye gelmesin. (gerçi gözaltı olayları oldu ama olsun)
  • Çavuş
    71 Mesaj
    nymphematine
    her ghost in the fog
    ne time to cry
    vampire
    temptation
    hell awaits
    fln söleseler ytr bnce;);)
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    CoF'un konseri imkansıza yakın diyebilirim...

    Iron Maiden gelcek adamları Yedikule'ye alcaklar...
    Resmen bi rezalet bi tane adam gibi arenamız yok dünyaca ünlü isimleri ağırlıcak...
    Ben olsam Atatürk Olimpiyat Stadını açardım Iron Maiden için

    CoF'un gelmesi halinde yine zindanlara vercekler konseri o da tam anlamıyla kaosa sebep vercek...
    Zatn satanizm olayları tekrar gündeme gelcek. Bi de konserde ölen olur izdihamda fln...CoF 'dan kötüsü olmaz ülkemiz için o zmn
  • Binbaşı
    1707 Mesaj
    Bence dünya için Cof tan kötüsü olamaz Bu arada slayer a satanist demişim yanlış demişim...KK nin yazdığı sözlere bakarak öle bir yargıya vardım ama sevmem slayer dinlemem pekde o yüzden Arayanın öle biri olduunu blmiyodum valla
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Gelirlerse Liv'le beraber gelsinler

    Nymphetamine Livsiz olmaz
  • Yüzbaşı
    906 Mesaj
    Children Of Bodom da gelse keşke
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: in_metal

    Gelseler süper olur. Ama geldikleri an güzel Türkiye'min belli kesimleri satanizm konulu tartışmalar çıkartırlar.




    zate su an siyah giyenleri fln satanis olmakla sucluyolar cof gelse tmm ayvayı yedık konsere gıden herkes satanis oldu hatta orda kedılere toplu katlıam bıle yaparız onların goruslerıyle
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Tabi olm CoF peşinde 3 kamyon dolusu kediyle gelcek

    Alayını kescez, sonra bulursak bakire kız kurban etcez Gerçi bu dönemde bakire kız zor ama şansımızı deneriz
  • Binbaşı
    1899 Mesaj
    ben satanisim.
    sen satanissin.
    o satanis.
  • Binbaşı
    1733 Mesaj
    http://forum.donanimhaber.com/m_15348126/tm.htm



    COF a alternatif grup ne önerirsiniz????
  • Çavuş
    64 Mesaj
    gelecek yakında..
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    bu ne yaa adam insandan baska herseye benziyor
  • Yarbay
    3218 Mesaj
    Butun ozentiler dolusur konsere artik. Apacileri bile gorebiliriz konserde.

  • Yarbay
    4126 Mesaj
    Cradle Of Filth ne tarz müzik yapıyor?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
valorant points
Webtures SEO;SEO Nedir?
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,353
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.