Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

cpu sıcaklığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
8
Cevap
0
Favori
188
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    merhaba arkadaşlar
    benim sorum bilgisayarınızın işlemcisi ne kadar ısınıyor.
    ben amd kullanıyorum
    aero7 fanım var ve buna karşı genede 60-65 gördüğüm oluyor
    tabiki biosta gördüğüm değer
    asus probe de ise bu değer nedense 50-52 arasında oluyor.
    sizin değerleride yazarsanız sevinirim

    acaba 60-65 tehlikeli bir durummu?

    deniz nas
    şimdiden teşekkürler....
    [frndsp]



    |
    |
  • Yüzbaşı
    341 Mesaj
    İşlemcinide yazarsan sevinirim arkadasım.
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    bilgisayarım
    amd 1800+
    asus via kt400
    256mb ram
    128 mb geforce4 mx 440se
    |
    |
  • Yarbay
    2185 Mesaj
    bendede aynı anakart var ve 1700+@2200 mhz 1.6 v core ile çekirdek ısısı maximal load durumda 75-76 oldu,kasa kapalı ve egzos fan kullanmıyorum.
    Sen eğer o/c yapmadan biosda o ısı değerlerini gördü isen bana göre fazla.
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    hayır o/c yapmadım
    bilgisayar amd 1800+@1533
    [:(!][frndsp]
    |
    |
  • Yüzbaşı
    931 Mesaj
    anakart sorunlu olmalı o değerler fazla bi elle soğutucunu el değmicek gibiyse araya artic silver seramik falan sür yanıcak bak işlemciniz benim çook adi bi fan ve soğutucuyla (satıcam diye imzadakileri çıkardım) max 51 gördüm 5 saat vice city oynayınca
    |
    |
  • Yarbay
    3459 Mesaj
    Ya yeri gelmişken bende sorim benim işlemci celeron 1700 mesela hdd’ye cd kopyalarken işlemci ısısı 60-65 dereceye çıkıyor normalmi bu değer anakart biostar.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    696 Mesaj
    deniznas bence işlemci ısın haddinden fazla ! yani aero 7 gibi bi fanın varken özellikle ! bende cp5 var kasa kapalı egzos fan var 52 dereceyi geçmiyo! ne yaparsan yap 55 derecenin üzerine çıkaramadım (oc hariç tabii )
    |
    |
  • Yüzbaşı
    304 Mesaj
    sorun işlemci voltajından kaynaklanıyor olabilir..işlemci voltajını biosdan defaulta çek...
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
google reklamları
SEO
haberler
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,218
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.