Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

cpu 55 derece ? prescott ta normal mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
16
Cevap
0
Favori
828
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> cpu 55 derece ? prescott ta normal mi?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    32 Mesaj
    slm minipc kasa aldım 2800 prescott ile cpu ısısı 50-55 derecelerde. Bu ısılar normal mi? Eğer değilse nasil düşürebilirim? Ramın fsbsini 133 yaptım fakat birsey değişmedi? Nasıl düşürebilirim? Thermal pasta sürsem ne kadar fark eder? Ya da fanımı değiştirmeliyim? MiniQ pcnin kendi fanını kullanıyorum. Tesekkurler



    |
    |
  • Yarbay
    2604 Mesaj
    normal ama değerleri düşürmek için daha kaliteli soğutma kullanabilirsin
    zaten prescott lar ısınan işlemcidir gayet normal termik macun un etkisi olur ama daha kaliteli soğutmayı tavsiye ederim
    |
    |
  • Yarbay
    7309 Mesaj
    presscot da normal [^]
    |
    |
  • Yarbay
    8088 Mesaj
    prescott için bu havalarda normal
    |
    |
  • Yarbay
    2309 Mesaj
    Mini pc ve prescott iyi bile...
    |
    |
  • Yarbay
    4200 Mesaj
    ohaaa be intel okadar ısınırmı sen kesin fanı takmamışsındır![krl]
    |
    |
  • Yarbay
    2836 Mesaj
    Selam,

    Prescott işlemcilerin malesef normal Northwood işlemcilere göre 8-10 derece daha fazla ısınma problemi var. Orjinal fanıyla pek sağlıklı soğutma yapılamıyor. Extra daha güçlü bir soğutmaya ihtiyacın var.
    |
    |
  • Yarbay
    4667 Mesaj
    prescott one ole adında hayır yok zati
    |
    |
  • Onbaşı
    32 Mesaj
    slm
    hepinize tesekkurler. Bu ısı bazen 60 da oluyor.
    1-Benim icin kac derece tehlikeli sınır
    2-Daha kaliteli soğutmadan kasıt nedir(ek kasa fanı mı yoksa modifiye cpu fanı mı)
    |
    |
  • Yarbay
    10190 Mesaj
    inteller 50 dereceden sonra performansta düşmeye ve dengezisleşmeye başlıyor. 75 tehlikeli bir sıcaklık. Her an bu sıcaklıkta gidebilir işlemci. 90 ve yukarısında dağıtıcı şapkaya bakmadan yanıyor zaten.

    Gerçi Minipcler pek modifiye kaldırmaz ve o boyutu için optimum fan sağlanmıştır ama bakır heatsink kullanabilirsin.

    Aslında Zalman cnps7000cu kullan diyecem ama o 12cmlik fanla kasaya sığmaz o.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    617 Mesaj
    prescott ısı konusunda ok kötü devri northwood devri arklar
    |
    |
  • Yüzbaşı
    763 Mesaj
    50-55 Prescott için normal.
    |
    |
  • Binbaşı
    1577 Mesaj
    ben presscot 2.8 işlemciyi slk 900 U + tornado fan(3700 devirde) şuanda pc 53-56 derece....
    |
    |
  • Yüzbaşı
    453 Mesaj
    Merhaba 800 lükler bu kadar ısınıyormu ya bendeki 2400/533 prescott 22-28c arasında değişiyor.Kesinlikle fanın yetersizdir.Bende aşırı ısındığını gördüğüm tek parça psu ama psu için 70c ler normal sanırım.Ek soğutma için öncelikle kasa fanı alıp denemeni öneririm fiyatları çok ucuz.Ben 3 adet eski psu fanlarını söküp soldan kapağa delik açarak cpu ve ekran kartı üzerine üfleyecek şekilde diğerinide arkadan dışarı üfleyecek şekilde taktım ve şuana kadar ısınma problemi yaşamadım.Amd 2500 den sonra bu sıcaklıklar beni bile ısıtmaz :)
    Saygılarımla,
    |
    |
  • Yarbay
    2256 Mesaj
    Arkadaşım prescot işlemci için sendeki ısı normal bu zmanda herhangi bir şey olmaz merak etme bilgisayarı tasarlayanlar bu sıcaklıklara göre bir fan takmıslardır (Sanırım .. [afro])
    |
    |
  • Mesut Çevik
    7752 Mesaj
    Normaldir basit bi P4 den fazlasını beklememek lazım. Yaşasın AMD yaşasın Ati Geldin Half-Life 2 (Ne uyum ama)
    |
    |
  • Yüzbaşı
    580 Mesaj
    abi boşver fanı heatsinki falan, oraya bi ızgara koy, bilgisayarla çalışırken bi yanda nescafe çay falan koyarsın, acıktın mı da koy tavayı, omlet yaparsın, mutfağa kadar gidip gelmenin yarttığı zaman kaybından da kurtulursun.
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
üniversite
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Masal
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,313
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.