Şimdi Ara

[ÇÖZÜLDÜ] Bilgi Vermeden Kampanyamı Bitiren Vodafone'dan KAZIK Fatura

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bugün itibariyle Vodafone müşteri hizmetleri ile görüştüm ve bana paket aşımı yaptığım tutarı İADE ETTİLER. Sorunum Çözülmüştür.

    Buradan Manevi destek veren arkadaşlara çok teşekkürler...



    Öncelikle DİKKAT EDİN, SİZİN DE BAŞINIZA GELMESİN.

    1 yıl kadar önce numaramı Vodafone'a taşıdım ve Cep Avantaj Her Yöne Mini tarifesini (Her Yine 250 dk) seçtim. +1 TL'ye ise + 250 dk heryöne vererek toplamda 500 dakikam olmuş oldu.

    Ancak bu +1 TL'nin 12 ay geçerli olduğunu bilmiyordum ve geçen ay bitmiş. Bu ay Vodafone bana sormadan, bilgilendirmeden 250 dk üzeri konuşmamı kazık tarifeden faturalandırmış ve 172.3 TL fatura göndermiş.

    Müşteri Hizmetleri bilgilendirmek zorunda değilize yatıyor ve ekliyor, isterseniz +1 TL'ye +250 dakika olayını 1 yıl daha uzatırız ama bu faturaya birşey yapamayız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thedeparted -- 25 Şubat 2013; 17:03:55 >







  • paketinizin yuzde 80i ve yuzde 100unu kullandınız mesaji gelmedi mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkattack

    paketinizin yuzde 80i ve yuzde 100unu kullandınız mesaji gelmedi mi?

    Hocam şimdi durum şu;

    benim paket 250 dk'lık ve aylık +1TL'ye + 250 dk daha toplamda aylık 500 dk alıyordum.

    Ancak bu aylık +1 TL'ye +250 dk olayı geçen ay 1 yıl dolduğu için bitmiş ve bunu bana haber vermediler. Benim de normalde 500 dk beklediğim aylık paketim 250 dk'ya düşünce 250 dk'dan sonraki konuşmaları bana kazık tarifeden faturalamışlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thedeparted

    quote:

    Orijinalden alıntı: turkattack

    paketinizin yuzde 80i ve yuzde 100unu kullandınız mesaji gelmedi mi?

    Hocam şimdi durum şu;

    benim paket 250 dk'lık ve aylık +1TL'ye + 250 dk daha toplamda aylık 500 dk alıyordum.

    Ancak bu aylık +1 TL'ye +250 dk olayı geçen ay 1 yıl dolduğu için bitmiş ve bunu bana haber vermediler. Benim de normalde 500 dk beklediğim aylık paketim 250 dk'ya düşünce 250 dk'dan sonraki konuşmaları bana kazık tarifeden faturalamışlar.



    hocam durumunu anladim. gecmis olsun.

    vodafone tarifendeki dakikalerin yuzde 80i bittiginde seni mesaj yoluyla uyarmak zorunda. yani 200dakikan dolduğunda sana mesaj atmis olmasi lazim.

    gecmiste bu bilgilendirme mesajini atmadigi icin btk ceza kesmisti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bana o %80 mesajları da gelmedi. Önceden geliyordu ama o mesajlar da 250+250 dk'nın ilk 250 dk'sı için geçerli olduğundan %100 mesajı gelse bile nasıl olsa 250 dk daha var rahatlığı oluyordu.

    Şimdi bana paketin %80'i ya da %100'ü için mesaj yollamadılar diye acaba yasal olarak oradan bir hak iddia edebilir miyim ki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thedeparted

    Bana o %80 mesajları da gelmedi. Önceden geliyordu ama o mesajlar da 250+250 dk'nın ilk 250 dk'sı için geçerli olduğundan %100 mesajı gelse bile nasıl olsa 250 dk daha var rahatlığı oluyordu.

    Şimdi bana paketin %80'i ya da %100'ü için mesaj yollamadılar diye acaba yasal olarak oradan bir hak iddia edebilir miyim ki?


    bildigim kadariyla evet...

    bilgilendirme mesaji gonderilmek zorunda...

    hem taahutunuz bitmis dolayisiyla dakikan azalmis hemde bilgilendirme mesaji yollanmamis ilginc.

    vodafonea durumu aciklayan mail atin. bosuna aramayinmusteri hi.zmetlerini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkattack


    quote:

    Orijinalden alıntı: thedeparted

    Bana o %80 mesajları da gelmedi. Önceden geliyordu ama o mesajlar da 250+250 dk'nın ilk 250 dk'sı için geçerli olduğundan %100 mesajı gelse bile nasıl olsa 250 dk daha var rahatlığı oluyordu.

    Şimdi bana paketin %80'i ya da %100'ü için mesaj yollamadılar diye acaba yasal olarak oradan bir hak iddia edebilir miyim ki?


    bildigim kadariyla evet...

    bilgilendirme mesaji gonderilmek zorunda...

    hem taahutunuz bitmis dolayisiyla dakikan azalmis hemde bilgilendirme mesaji yollanmamis ilginc.

    vodafonea durumu aciklayan mail atin. bosuna aramayinmusteri hi.zmetlerini

    İlginç değil, BTK'nın cezasını bu şekilde çıkarmaya çalışıyorlar besbelli. Mail attım, forumlarına yazdım, sikayetvar'a da yazdım aynı şekilde. Zaten bu aşamadan sonra Vodafone bitmiştir, en kısa sürede operatörümü değiştireceğim...




  • sikayetvar.com yada vodafone ya yazin sana dakika uyari mesaji gelmedigini gorecekler sonra tarifenin asil ucretini vakifbank a yatiricaksin dekontuda vodafone ye faxlayacaksin ustune yazdiricaklar isim soyisim ve durum aciklamasi olay okadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beter.böcek

    sikayetvar.com yada vodafone ya yazin sana dakika uyari mesaji gelmedigini gorecekler sonra tarifenin asil ucretini vakifbank a yatiricaksin dekontuda vodafone ye faxlayacaksin ustune yazdiricaklar isim soyisim ve durum aciklamasi olay okadar

    sikayetvar, vodafone, vodafone forum, hatta BTK'ya bile şikayette bulundum. Beklemedeyim...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.