Şimdi Ara

ÇÖZÜLDÜ Anahtarı çıkardığım halde göstergeler çalışmaya devam ediyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
1
Favori
1.172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SORUN MOTOR BÖLÜMÜNDEKİ SİGORTA KUTUSUNDAN OLDUĞUNU BULDUK.

    SERVİS TEMİZLEME OKSİDASYON ÖNLEYİCİ YAPTI ANCAK İLERİDE TEKRAR AYNI HATASI VERİRSE SİGORTA KUTUSU VE SİGORTA KUTUSUNDAN GİDEN BÜTÜN ELEKTRİK HATTININ DEĞİŞMESİ GEREKTİĞİ SÖYLENDİ. FİYATI İSE 1500 TL.

    ŞİMDİLİK 70 TL İLE HALLETTİM. ÇOK ŞÜKÜR.


    AYRICA BURSA FİAT ÇALIŞKANEL SERVİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM . İLK DEFA BİR SERVİS MÜŞTERİSİNİ DÜDÜKLEMEK İÇİN DEĞİLDE YARDIM ETMEK İÇİN ÇALIŞTIĞINI GÖRDÜM. BUNDAN SONRA 100 200 TLBİLE FAZLA OLSA BÜTÜN BAKIM VE ONARIMLARIMI ÇALIŞKANEL SERVİSİNE YAPTIRACAĞIM



    Evet acayip ilginç bir arızaya sahibim

    Araç 2008 model fiat fiorino 1.3 multijet manuel 150.000 km de .

    Sorunlarıma gelince :

    1- Kontağı mar pozisyonuna getirip ışıkların sönmesini beklerken MOTOR SUYU SICAKLIĞI ÇOK YÜKSEK MOTORU KAPATIN diyor . Hararet göstergesi tavana vuruyor sonra sıfırlanıyor. Ulan daha arabayı çalıştırmadım ne harareti :S
    2- Arabayı çalıştırdım gideceğim yere gittim arabayı stop ediyorum ve AİRBAG ARIZASI ayrıca YAKIT KESME DEVRE DIŞI hatalarını veriyor...
    3- Uzaktan kumanda ise kapıları açıyor ama kapatmıyor kilide sokarak kitlediğim zaman bütün kapılar kitleniyor
    4- Hadi bu hatalar neyse asıl sorun anahtarı kontaktan çıkarıyorum ama panelde ışıklar ve göstergeler çalışmaya devam ediyor.

    Sanayide bir ustaya gösterdim motor bölümündeki sigorta kutusundan yapıyor büyük ihtimalle dedi ama oda emin değil.

    Akü 2013 ağustos ayında değişti aküden olmadığı kesin ...

    Aha buda videosu ... Allah aşkına bir çare bulun bana




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozn.Onl -- 31 Mayıs 2014; 15:57:18 >







  • Amerikalilar bosuna lakap takmamis.Fix It Again Tom...FIAT

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit

    Amerikalilar bosuna lakap takmamis.Fix It Again Tom...FIAT

    fiat 500 ün amerikada ne kadar sattığınıda biliyoruz :)
  • Beyin arızası gibi. Sel vs maruz kaldı mı aracınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Var mı başka çözüm önerisi olan ?
  • Araba hic yalniz kalmak istemiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam nedir senin bu aractan çektiğin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sigorta kutusu diyorsa doğru olabilir. Arkadaşın Doblo aracında bi tane sigortayı söküp aracı çalıştırdık ve aynı sizinki gibi bir sürü hata vermeye başladı. Sigortayı yerine takınca düzeldi.
  • Beyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    Hocam nedir senin bu aractan çektiğin

    sorma yahu geçen sne yaza kadar hiç bir sorunu yoktu canavar gibiydi.

    sırf az yakıyor diye elimde tutuyorum yoksa anında satıcam gene 159 a geri dönücem ama işte az yakması bütün sorunlarını affettiriyor. beyin olmasın sorunda ne olursa olsun.
  • Peugeot 307 aracımda da bu tarz saçmalamalar yaşadım BSI beyni değişti.
    Araca yaptırdığım ses sisteminin elektrik kablosu geçtiği yerden su almıştı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiat servisine gitmekten çare kalmadı sanırım :S
  • Sıradışı gelecek ama motoru sıcak su ile yıkatın

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim tipo da çalışır vaziyette anahtarı çıkarıyorum gazlıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    Sıradışı gelecek ama motoru sıcak su ile yıkatın

    bağlantı ne buradaki peki :D
  • Bence beyinden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizde bir palio var anahtarı çevirmeden çekip çıkartıyorum araç çalışmaya devam ediyor
  • Fiat Ecuscan ile arıza kodlarına baktırın önce.

    İlk olarak motor bölümündeki sigorta panelini sökün. Board'u tiner ve fırça yardımıyla temizleyin. Bütün sigorta ve röleleri kontrol edip çalışmayanları değiştirin.

    1 ya da daha fazla arıza kaybolursa board'da kırık çatlak var mı diye baktırın.

    Her ne kadar bu kadar çok arıza varmış gibi gösterse de kızdırma bujilerine gerçekten bozuk. MAR'a getirdiğiniz anda başlıyor arıza ışığı yakmaya.


    Bir kere de arabayı çalıştırmadan marş basmayı bırakın. Arıza kodlarını aynı şekilde yakacak mı bakın.

    Eğer o zaman da yaparsa beyinden gibi duruyor diyeceğim ben de.
  • ECU veya sigorta kutusu gibi fakat kumandanın pili zayıflamış veya anahtar kodlamasında problem olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    Sıradışı gelecek ama motoru sıcak su ile yıkatın

    Hatta temiz su mümkünse erikli olsun
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.