Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Counter-Strike: Global Offensive Duyuruldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
608
Cevap
6
Favori
36.874
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> Oyun Haber, İnceleme, Ekran Görüntüleri >> Oyun Haberleri >> Counter-Strike: Global Offensive Duyuruldu
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3600 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Balıkesirin Çılgın Eşeği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Divided We Stand

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekostros

    quote:

    Orijinalden alıntı: Divided We Stand

    quote:

    Orijinalden alıntı: Musculation

    quote:

    Orijinalden alıntı: Divided We Stand

    steam'a gelmedi mi daha oynasak artık şu oyunu ya

    steam de satiliyor oyun zaten

    fiyatı ne kadar ?

    14 dolar

    kaçak kullanma şansımız yok mu

    yok, verip parasını oynayın. biz enayi miyiz 14 dolar verip aldık ? o kadar pahalı da değil. beleşçilik yapmayın.

    Bende almak istiyorum ancak performans sorunu olur mu olmaz mı diye alamıyorum bir türlü.Ben bu yüzden bekliyorum bir korsan sürüm, iyi sistem olsa gözüm kapalı alırdım 15 dolar hiçbir şey değil.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    4922 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ekostros

    quote:

    Orijinalden alıntı: Shiftlenbik

    Betada oynarken hiç beğenmemiştim.
    Ne biliyim 1.6 dan sonra oyunda sanki bir ağırlık var gibi.
    Silahlarda falan daha fazla sekiyormuş gibi geldi bana.


    Silahların tepme olayında bir sorun var gibi hissediyorum bende.Şöyle bir sorun bazen adamı yakın mesafeden bile vursan mermiler içinden geçip gidiyor sanki hiç biri tutmuyor 20 mermi boşaltıyorum ve bel üstüne direk, boşluğa sıkmıyorum çünkü enemy olarak kırmızı gözüküyor isabet almaya başladığında, yok ölmüyor herif onca mermiden sonra canına bakıyorum 70-80 oha. Aynı mesafeden aynı silah aynı noktaya sonraki el 2 mermi ile ölüyor. İlginç şeyler oluyor oyunda bazen.Ben source'u hiç oynamadım ama 1.6'da böyle değildi.

    bu konuda yalnız değilmişim benim gibi düşünende varmış, Hakikatende durum dediginiz gibi mermiyi adamın üstüne bosaltıyorum sanki hiç mermi adama isabet etmemiş gibi canı 80 lerde geziyor ve bu cok canımı sıkıyor acıkcası ve düzelene kadarda oynamayi düşünmüyorum.
    _____________________________




  • Yarbay
    9717 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackF!Re

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekostros

    quote:

    Orijinalden alıntı: Shiftlenbik

    Betada oynarken hiç beğenmemiştim.
    Ne biliyim 1.6 dan sonra oyunda sanki bir ağırlık var gibi.
    Silahlarda falan daha fazla sekiyormuş gibi geldi bana.


    Silahların tepme olayında bir sorun var gibi hissediyorum bende.Şöyle bir sorun bazen adamı yakın mesafeden bile vursan mermiler içinden geçip gidiyor sanki hiç biri tutmuyor 20 mermi boşaltıyorum ve bel üstüne direk, boşluğa sıkmıyorum çünkü enemy olarak kırmızı gözüküyor isabet almaya başladığında, yok ölmüyor herif onca mermiden sonra canına bakıyorum 70-80 oha. Aynı mesafeden aynı silah aynı noktaya sonraki el 2 mermi ile ölüyor. İlginç şeyler oluyor oyunda bazen.Ben source'u hiç oynamadım ama 1.6'da böyle değildi.

    bu konuda yalnız değilmişim benim gibi düşünende varmış, Hakikatende durum dediginiz gibi mermiyi adamın üstüne bosaltıyorum sanki hiç mermi adama isabet etmemiş gibi canı 80 lerde geziyor ve bu cok canımı sıkıyor acıkcası ve düzelene kadarda oynamayi düşünmüyorum.

    Evet sinir bozucu olmaya başladı baya. Daha biraz önce oyundaydım 2-3 metre mesafeden adama 30 mermiyide boşalttım ölmedi ya böyle bişey olamaz bug gibi bişey bu anlamadım. Canıda inmiyor herifin mermiler içinden geçip gidiyor adamın
    _____________________________
    "Your hair is winter fire, January embers, My heart burns there, too. "
    Yaşa Mustafa Kemal Paşa Yaşa




  • Binbaşı
    1384 Mesaj
    Hocam steam disinda nerden alabiliriz. Bnde maestro kart varda onunla alabiliyorum anca acaba bu kartla bu oyunu nerden alabilirim.?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Carraro 700
    Cumhuriyet Üniversitesi Veteriner Fakültesi
    Olympus O-MD E-M5 -->Flickr
    Youtube Kanalım:: https://goo.gl/iBS1vV
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: tlserkan

    Hocam steam disinda nerden alabiliriz. Bnde maestro kart varda onunla alabiliyorum anca acaba bu kartla bu oyunu nerden alabilirim.?
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lutimos -- 5 Aralık 2012; 22:43:20 >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1384 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lutimos

    quote:

    Orijinalden alıntı: tlserkan

    Hocam steam disinda nerden alabiliriz. Bnde maestro kart varda onunla alabiliyorum anca acaba bu kartla bu oyunu nerden alabilirim.?

    Kartsız işlem ile atmlerden alabilirsiniz oyunu. Ben öyle aldım.

    Nasil oluyor hocam o.?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Carraro 700
    Cumhuriyet Üniversitesi Veteriner Fakültesi
    Olympus O-MD E-M5 -->Flickr
    Youtube Kanalım:: https://goo.gl/iBS1vV
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: tlserkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lutimos

    quote:

    Orijinalden alıntı: tlserkan

    Hocam steam disinda nerden alabiliriz. Bnde maestro kart varda onunla alabiliyorum anca acaba bu kartla bu oyunu nerden alabilirim.?

    Kartsız işlem ile atmlerden alabilirsiniz oyunu. Ben öyle aldım.

    Nasil oluyor hocam o.?

    Alıntıları Göster
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lutimos -- 5 Aralık 2012; 22:43:17 >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1384 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lutimos

    quote:

    Orijinalden alıntı: tlserkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lutimos

    quote:

    Orijinalden alıntı: tlserkan

    Hocam steam disinda nerden alabiliriz. Bnde maestro kart varda onunla alabiliyorum anca acaba bu kartla bu oyunu nerden alabilirim.?

    Kartsız işlem ile atmlerden alabilirsiniz oyunu. Ben öyle aldım.

    Nasil oluyor hocam o.?

    Atmye gidiyorsunuz, kartsız işlem seçiyorsunuz, hesap no ve şube kodunu yazdıktan sonra parayı yatırıyorsunuz. Tabii, telefon, doğum tarihi ve TC Numarasınıda istiyor. Yatırdığınız kişiye dekontu gösteriyorsunuz, 5 dakika içinde size gönderiyor keyi.

    Hmm havale seklnde diyosunuz dogru mantikli.peki siz ne kadara aldiniz. Galiba gittigidiyorda filanda 23-25 arasi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Carraro 700
    Cumhuriyet Üniversitesi Veteriner Fakültesi
    Olympus O-MD E-M5 -->Flickr
    Youtube Kanalım:: https://goo.gl/iBS1vV




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: tlserkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lutimos

    quote:

    Orijinalden alıntı: tlserkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lutimos

    quote:

    Orijinalden alıntı: tlserkan

    Hocam steam disinda nerden alabiliriz. Bnde maestro kart varda onunla alabiliyorum anca acaba bu kartla bu oyunu nerden alabilirim.?

    Kartsız işlem ile atmlerden alabilirsiniz oyunu. Ben öyle aldım.

    Nasil oluyor hocam o.?

    Atmye gidiyorsunuz, kartsız işlem seçiyorsunuz, hesap no ve şube kodunu yazdıktan sonra parayı yatırıyorsunuz. Tabii, telefon, doğum tarihi ve TC Numarasınıda istiyor. Yatırdığınız kişiye dekontu gösteriyorsunuz, 5 dakika içinde size gönderiyor keyi.

    Hmm havale seklnde diyosunuz dogru mantikli.peki siz ne kadara aldiniz. Galiba gittigidiyorda filanda 23-25 arasi

    Alıntıları Göster
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lutimos -- 5 Aralık 2012; 22:43:15 >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1384 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lutimos

    quote:

    Orijinalden alıntı: tlserkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lutimos

    quote:

    Orijinalden alıntı: tlserkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lutimos

    quote:

    Orijinalden alıntı: tlserkan

    Hocam steam disinda nerden alabiliriz. Bnde maestro kart varda onunla alabiliyorum anca acaba bu kartla bu oyunu nerden alabilirim.?

    Kartsız işlem ile atmlerden alabilirsiniz oyunu. Ben öyle aldım.

    Nasil oluyor hocam o.?

    Atmye gidiyorsunuz, kartsız işlem seçiyorsunuz, hesap no ve şube kodunu yazdıktan sonra parayı yatırıyorsunuz. Tabii, telefon, doğum tarihi ve TC Numarasınıda istiyor. Yatırdığınız kişiye dekontu gösteriyorsunuz, 5 dakika içinde size gönderiyor keyi.

    Hmm havale seklnde diyosunuz dogru mantikli.peki siz ne kadara aldiniz. Galiba gittigidiyorda filanda 23-25 arasi

    25 TL'ye aldım GameKeyStore'dan sahibi bu forumda. nucLear nicki.

    Tamm hocam tesekkurler. İyi geceler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Carraro 700
    Cumhuriyet Üniversitesi Veteriner Fakültesi
    Olympus O-MD E-M5 -->Flickr
    Youtube Kanalım:: https://goo.gl/iBS1vV




  • Yüzbaşı
    383 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tlserkan

    Hocam steam disinda nerden alabiliriz. Bnde maestro kart varda onunla alabiliyorum anca acaba bu kartla bu oyunu nerden alabilirim.?

    Rus key satan yerlerden kesinlikle almayın steam kurallarına uymamış olursunuz bu hesabın kapatılmasıyla sonuçlanabilir.

    Burdan alabilirsin site güvenilirdir çok oyun aldım.

    www.impulsedriven.com/csgo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdxceed -- 29 Ağustos 2012; 3:30:21 >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1384 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mdxceed

    quote:

    Orijinalden alıntı: tlserkan

    Hocam steam disinda nerden alabiliriz. Bnde maestro kart varda onunla alabiliyorum anca acaba bu kartla bu oyunu nerden alabilirim.?

    Rus key satan yerlerden kesinlikle almayın steam kurallarına uymamış olursunuz bu hesabın kapatılmasıyla sonuçlanabilir.

    Burdan alabilirsin site güvenilirdir çok oyun aldım.

    www.impulsedriven.com/csgo

    Burdada kredi kartı gerek galiba dimi yani maetro kart olmuyo.
    |
    |
    _____________________________
    Carraro 700
    Cumhuriyet Üniversitesi Veteriner Fakültesi
    Olympus O-MD E-M5 -->Flickr
    Youtube Kanalım:: https://goo.gl/iBS1vV




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lutimos -- 5 Aralık 2012; 22:42:19 >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    383 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lutimos

    Benim dediğim rus key değil. Eksileyip duran arkadaş, bilip bilmeden eksileyip durmasın. Açıklamasına baksın sitede önce. Biz de biliyoruz herhalde rus keyin ban sebebi olduğunu. Rus key olduğunu bilsem alıp o kadar oyunumu riske sokmam.

    Ben mobildeyim eksilemiyorum. Senden ve o site sahibinden çok önceleri steam kullanmaya başladım insanları yanlış yönlendirme benden daha iyi biliyorsan. Sattıkları rus key değil ise o zaman sana hayrına ucuza satmış 5 lira zararına herkese satıyor hayır yapıyor yani öyle mi? Kendi hesabını kullanamıyor şu anda bunu da açıkla bakalım çok biliyorsan. O kadar oyun dediğin bir kaç oyun kendine çok güveniyorsun.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: mdxceed


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lutimos

    Benim dediğim rus key değil. Eksileyip duran arkadaş, bilip bilmeden eksileyip durmasın. Açıklamasına baksın sitede önce. Biz de biliyoruz herhalde rus keyin ban sebebi olduğunu. Rus key olduğunu bilsem alıp o kadar oyunumu riske sokmam.

    Ben mobildeyim eksilemiyorum. Senden ve o site sahibinden çok önceleri steam kullanmaya başladım insanları yanlış yönlendirme benden daha iyi biliyorsan. Sattıkları rus key değil ise o zaman sana hayrına ucuza satmış 5 lira zararına herkese satıyor hayır yapıyor yani öyle mi? Kendi hesabını kullanamıyor şu anda bunu da açıkla bakalım çok biliyorsan. O kadar oyun dediğin bir kaç oyun kendine çok güveniyorsun.

    Alıntıları Göster
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lutimos -- 5 Aralık 2012; 22:42:47 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3606 Mesaj
    Bilip bilmeden insanları suçlamayı ne kadar çok seviyorsunuz.
    Ey "ben senden ve o site sahibinden çok önce steam kullanmaya başladım" diyen arkadaş. Nolmuş yani? Önce kullanmaya başlaman senin daha profesyonel olduğunu göstermez ki. Bir şeyi kullanmak başka o şeyi bilmek başka.
    Sitemizde sattığımız bir çok rus keyide var elbet ama rus keyi diye ban sebebi olacak veya dili rusça olacak diye bişey yok. Bir deli kuyuya bir taş atmış misali. Bir yerde asparagas haber çıktı rus keyleri şöyle böyle banlanır vs diye. Herkes ona takmış. LEGAL olarak alınan keylerde hiçbir şekilde böyle sorun yoktur. 3-4 yıldır forumda 100lerce müşterim arkadaş oldu. Bir kişi varmı benim keyim banlandı diyecek? Ben sadece satış değil yeri geldiğinde teknik konularda yardımcıda oluyorum. Git al bi yerden aynı oyunu kutulu 180 liraya sana kurulumda yardımcı olacakmı baklaım..
    Ayrıca ucuz oyunlar bir tek rusyada yok bunuda kafanıza sokun.
    Rusya, Hindistan, Hongkong gibi başka ülkelerde var..
    Gelelim asıl konuya. Sattığımız CS:GO keyleri Global keylerdir yani tüm dünyada geçerli ve aynı olan kategoride üründür.
    Her oyunun keyi rus, eu, us diye ayrılmıyor. Bunlarda o cinsten.
    Kesinlikle hiçbir sorun yaşamadan rahatlıkla oynayabilirsiniz. HİLE YAPMADIĞINIZ sürece satın aldığınız keyden dolayı banlanırsanız ve bunu kanıtlarsanız (steam supporttan gelen bir cevap ile) Paranızı %100 geri iade garantimiz var.
    İçiniz rahat olsun güle güle oynayın.
    |
    |
    _____________________________
    XBOX[ONE] Live: nucLearTR - PSN[PS4]: nucLearTR




  • Yarbay
    4406 Mesaj
    Keyiniz çalınmış ise, illegal generate edilmiş ise rus olsun olmasın banı yersiniz. Resmi olarak alınmış, kar marjı düşük key ler ile karıştırmayın bunları. mdxceed in mesnetsiz iddialarına bakacak ve itibar edecek olsak, rusya da hiç bir insan online oyun oynamıyor, online oyun alamıyor olurdu, zira rus key leri direkt ban sebebi. Bir keyin, öyleyse bile, rus key olması ayrı şey, illegal generate edilmiş olması ayrı şey.

    Bilmiyor isek susacağız.
    |
    |
    _____________________________

    PSN : Buyukbaba | LIVE : Buyukbaba
    Cömertlikte akarsu gibi ol. Şefkatte güneş gibi ol. Kusur örtmekte gece gibi ol. Öfkede ölü gibi ol. Tevazuda toprak gibi ol. Müsamahada deniz gibi ol. Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol.
  • Yarbay
    9871 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ekostros

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackF!Re

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekostros

    quote:

    Orijinalden alıntı: Shiftlenbik

    Betada oynarken hiç beğenmemiştim.
    Ne biliyim 1.6 dan sonra oyunda sanki bir ağırlık var gibi.
    Silahlarda falan daha fazla sekiyormuş gibi geldi bana.


    Silahların tepme olayında bir sorun var gibi hissediyorum bende.Şöyle bir sorun bazen adamı yakın mesafeden bile vursan mermiler içinden geçip gidiyor sanki hiç biri tutmuyor 20 mermi boşaltıyorum ve bel üstüne direk, boşluğa sıkmıyorum çünkü enemy olarak kırmızı gözüküyor isabet almaya başladığında, yok ölmüyor herif onca mermiden sonra canına bakıyorum 70-80 oha. Aynı mesafeden aynı silah aynı noktaya sonraki el 2 mermi ile ölüyor. İlginç şeyler oluyor oyunda bazen.Ben source'u hiç oynamadım ama 1.6'da böyle değildi.

    bu konuda yalnız değilmişim benim gibi düşünende varmış, Hakikatende durum dediginiz gibi mermiyi adamın üstüne bosaltıyorum sanki hiç mermi adama isabet etmemiş gibi canı 80 lerde geziyor ve bu cok canımı sıkıyor acıkcası ve düzelene kadarda oynamayi düşünmüyorum.

    Evet sinir bozucu olmaya başladı baya. Daha biraz önce oyundaydım 2-3 metre mesafeden adama 30 mermiyide boşalttım ölmedi ya böyle bişey olamaz bug gibi bişey bu anlamadım. Canıda inmiyor herifin mermiler içinden geçip gidiyor adamın

    hacı sen hangi platformda oynuyorsun ?
    _____________________________
    PSN: YunusIEmre




  • Yarbay
    9717 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: şanışer

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekostros

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackF!Re

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekostros

    quote:

    Orijinalden alıntı: Shiftlenbik

    Betada oynarken hiç beğenmemiştim.
    Ne biliyim 1.6 dan sonra oyunda sanki bir ağırlık var gibi.
    Silahlarda falan daha fazla sekiyormuş gibi geldi bana.


    Silahların tepme olayında bir sorun var gibi hissediyorum bende.Şöyle bir sorun bazen adamı yakın mesafeden bile vursan mermiler içinden geçip gidiyor sanki hiç biri tutmuyor 20 mermi boşaltıyorum ve bel üstüne direk, boşluğa sıkmıyorum çünkü enemy olarak kırmızı gözüküyor isabet almaya başladığında, yok ölmüyor herif onca mermiden sonra canına bakıyorum 70-80 oha. Aynı mesafeden aynı silah aynı noktaya sonraki el 2 mermi ile ölüyor. İlginç şeyler oluyor oyunda bazen.Ben source'u hiç oynamadım ama 1.6'da böyle değildi.

    bu konuda yalnız değilmişim benim gibi düşünende varmış, Hakikatende durum dediginiz gibi mermiyi adamın üstüne bosaltıyorum sanki hiç mermi adama isabet etmemiş gibi canı 80 lerde geziyor ve bu cok canımı sıkıyor acıkcası ve düzelene kadarda oynamayi düşünmüyorum.

    Evet sinir bozucu olmaya başladı baya. Daha biraz önce oyundaydım 2-3 metre mesafeden adama 30 mermiyide boşalttım ölmedi ya böyle bişey olamaz bug gibi bişey bu anlamadım. Canıda inmiyor herifin mermiler içinden geçip gidiyor adamın

    hacı sen hangi platformda oynuyorsun ?

    Steam'den aldım pc'de oynuyom moruk. Konsol versiyonundan memnun değilmiş çoğu kişi. Biliyorsun cod gbi değil bu oyun. Hızlı bir yapısı var ve Aim'e geçme olayı yok baya zorluyormuş o yüzden. Zaten ds3 ile oynamak istemiyordum usb klavye ve mouse'umda yoktu o yüzden Pc'ye aldım. Alırsan haberim olsun steam'den ekliyim oynarız birlikte
    |
    |
    _____________________________
    "Your hair is winter fire, January embers, My heart burns there, too. "
    Yaşa Mustafa Kemal Paşa Yaşa




  • Yarbay
    9871 Mesaj
    Hacı ben PC de oyun oynamıyorum Total War serisi hariç.

    DS3 akar ya benim için sorun değil yani PS3 e alırım eğer alırsam.
    |
    |
    _____________________________
    PSN: YunusIEmre
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
haberler
Mobilya Takımları
SEO
google reklamları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,457
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.