Şimdi Ara

Cosa Oda Termostatı Kombi ve Klima Kiti Hakkında Herşey (284. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11.988
Cevap
211
Favori
476.028
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 282283284285286
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesaybelf

    Hala kormızı ışık ve en son kalan mod yanıyor.uygulamada da kırmızı wifi ekranı var.

    Siz de dırumlar nasıl

    Bende de cosa çevrim dışı.evde olmadığından ancak aksama bakabilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuan sunucu aktif çalışıyor. Aksaklık olduğu anda reset atanlar varsa yeniden kurulum yapabilir. Hiç bir şey yapmayıp bekleyenlerde uygulamaya girdiklerinde kırmızı uyarı yani bağlantı sorunları yaşıyorsa fişini çekip takmalarını öneririm.

    Cosa Oda Termostatı Kombi ve Klima Kiti Hakkında Herşey

    Dün öğlenden sonra 13:52 de sunucu sorunu oldu ve 15:06 da genel bilgilendirme maili herkese yollandı. Bazı arkadaşlarda mail adresinde gereksiz önemsiz postalara düşmüş olabilir. 15:06 da ki gelen açıklama metni;

    "Değerli Kullanıcımız,

    Sizlere daha iyi bir deneyim yaşatabilmek için sistemsel bazı iyileştirmeler yapıyoruz.

    Cosa'ya mobil ve web üzerinden geçici süre ile erişemiyor olabilirsiniz.

    Bu süre içinde Cosa son kaldığı modda çalışmaya devam edecektir. Ayrıca istasyon ünitesi üzerindeki mod değiştirme butonunu kullanarak "Ev, Uyku ve Dışarı" modları arasında geçiş yapabilirsiniz.

    Yeniden kurulum ve eşleştirme yapmanıza gerek yoktur.

    Her türlü soru için bize destek@cosa.com.tr veya 0850 558 0850’den ulaşabileceğinizi hatırlatmak isteriz.

    Saygılarımızla,

    Cosa Destek Ekibi"




    İlerleyen saatlerde Cosa tekrar mail bilgilendirmesini 19:02 de yapmış ve metin aşağıdadır;



    "Değerli Kullanıcımız,

    Sistemsel iyileştirmeler sebebi ile yaptığımız güncellemeler devam ediyor.

    Cosa'ya mobil ve web üzerinden geçici süre ile erişemiyor olabilirsiniz.

    Bu süre içinde Cosa son kaldığı modda çalışmaya devam edecektir. İstasyon ünitesi üzerindeki mod değiştirme butonunu kullanarak "Ev, Uyku ve Dışarı" modları arasında geçiş yapabilirsiniz.

    Yeniden kurulum ve eşleştirme yapmanıza gerek yoktur.

    Cosa'yı fabrika ayarlarına geri getirdiyseniz, Cosa kombi ünitesi üzerindeki alev butonuna basılı tutarak mavi ışığın yandığını gözlemledikten sonra kombinizi Cosa'dan bağımsız olarak kullanmaya devam edebilirsiniz.

    Erişim sorunu giderildiğinde sizi bilgilendireceğiz.

    Her türlü soru için bize destek@cosa.com.tr veya 0850 558 0850’den ulaşabileceğinizi hatırlatmak isteriz.

    Saygılarımızla,



    Cosa Destek Ekibi"




    Ayarlarına dokunmadığım Cosa 01:43 saatinde tekrar sunucu bağlantısını sağlamış. Bir süre sonra 03:12 de kesilerek saat 04:33te sunucu problemi tamamen giderilmiş. An itibarıyla Cosa yeni bir açıklama mailini şuan saat 10:02 de yollamış;



    "Değerli Kullanıcımız,

    Sistemlerimizdeki çalışma tamamlanmıştır.

    Cosa’nıza mobil veya web uygulamalarından yeniden erişim sağlayabilirsiniz.

    Erişim sorununuz hala devam ediyorsa, Cosa İstasyon Ünitesi’ni fişten çekip takmayı deneyiniz. Anlayışınız için teşekkür eder, her türlü soru için bize destek@cosa.com.tr veya 0850 558 0850’den ulaşabileceğinizi hatırlatmak isteriz.

    Saygılarımızla,

    Cosa Destek Ekibi"




    Bu süreçte ben ve bir çok Cosa'ya müdahale etmeyen arkadaşların evleri çalışması gerektiği gibi aynı sıcaklıkta çalışmış. Sorun yaşayanlar evi soğuyanlar olmuş. Geçmişte de bu ve buna benzer sorunları yılda bir yada iki gün yaşadık. Cosa da ekran olmayışından kaynaklı insanların haklı olarak tepki vermeleri normal.

    Bu son aksaklığa planlı kesinti olarak isim verilmesi çok ilginç olmuş. İnşallah son olanlardan sonra cihazı çevrimdışı kullanımını da yaparlar. Çünkü B planlarının işe yaramadığını gördük. Aksaklık anında yedek sunucu mu olur başka birşey mi olur anında devreye girmeli ki sorun yaşanmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GokhanTR -- 20 Ocak 2018; 10:18:30 >




  • Normal çalısıyor su anda...bir sıkıntı yok.

    Söylediğim gibi termostatı alanlar bu gibi durumları bilerek aldılar.

    Ben termostatı hiç ellemedim ve gece -4 te hiç sıkıntı yaşamadım.

    Normal programlandığı gibi çalıştı. Sadece telefondan ulaşamadım.

    Bazı kullanıcılar olayı çok abarttılar. Evet firmanın sorumlulugunda server ancak bu tip sıkıntılar olmayacak diye birşey de yok.



    Hatta hukuki yollara başvuralım bile diyenler oldu.. peki altyapı calışmaları yada herhangi bir sebeple internetiniz kesilse 1 gün acaba servis sağlayıcıya aynı tepki gosterilir miydi merak ediyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cosayı bu forumda ilk alanlardanım. Bir türk firmasını iyi yerlerde görmek istediğimiz için güvendik, aldık, aldırdık. Parasını verip aldığımız bir ürün özellikle de kış aylarında çalışmadığı zaman eleştirmek elbette hakkımız. Maalesef kraldan çok kralcılar var. Ya da paralı askerler mi demeliyiz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Övene saygı duyulurken eleştirenlerede saygı gösterilmek gerekir. Ama sistemsel sorunu güncelleme yapıyoruz diyerek insanları kandırmak hiç etik değil. Neyi güncellemişler bilgisi olan varmı ? YOK
  • Extralarge kullanıcısına yanıt
    Eleştirenlere yönelik ben saygısız bir cümle göremedim 1- 2 sayfadır.

    Ancak eleştirinin fazla abartıldığı söylendiğinde bizler;

    Firma çalışanı olduk,

    Paralı asker olduk,

    Kralcı da olduk..



    Peki bu tip problemlere rağmen halen firmanın yanında olanlara da saygı göstermeniz gerekmiyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • css2005 C kullanıcısına yanıt
    Ben hangi yazımda saygısızlık yapmışım ? Gösterirmisiniz ? Ben genele yazdım sizin sahsınıza değil.
  • Ha bu arada neyi güncellemişler yazılımda söylermisiniz ?
  • Cosa’nın çok basit bir kuralı var: eğer planlı bir iyileştirme yapılıyorsa veya bir hatadan dolayı size bilgi maili geldiyse Cosa aksini söyleyinceye kadar cihaza sakın dokunmayın!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gece 4-5 sularında cihaz ve server aktif çalışmaya başlamış sanırım.bizde sıkıntı yok şuan.zaten ben hiç ellemedim cihaza o bildiği gibi çalıştı serverlar arızalıyken.üşümedik çok şükür.şuan telefonumdan erişebiliyorum sisteme.
  • Sunucu bağlantısı yada İnternet kesilince cihaza ulaşamamak çok saçma.

    Yakın zamanda almayı düşünüyordum ama biraz daha bekliyeyim. Belki offline çalışma güncellemesi falan gelirse alırım aksi takdirde ekranlı internetsiz bir cihaz bakacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de hala uygulama kırmızı WiFi sorunu var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAVIAR

    Cosa’nın çok basit bir kuralı var: eğer planlı bir iyileştirme yapılıyorsa veya bir hatadan dolayı size bilgi maili geldiyse Cosa aksini söyleyinceye kadar cihaza sakın dokunmayın!

    Savaş hocam doğru söylüyorsun ama herkes bizler gibi kullanmıyor. Yani demek istediğim şu öğlenden sonra 13:52 de sunucu sorunu oldu ve 15:06 da mail geldi. Mail gelene kadar son kullanıcı bunun sunucu mu başka birşey mi olduğunu kestiremez. Bu tür sorunlar yaşamamak adına;

    1- Şuan ki kullandığımız Cosa çevrimdışı çalışabilmeli, uygulama üzerinden aynı wifi ağındayken girip müdahale edebilmeliyiz.

    2- Gelecekteki yeni cihaz yapacaklarsa ekran olmalı, ekranda wifi ikonu ve sunucu bulut ikonu olmalı. Dün cihazlar modeme bağlıydı ama sunucu yoktu. Bunun tespitini cosa mail atana kadar ya forumlara bakıp sormalı, yada başka bir cosa kullananı arıyıp "abi benim cosaya girilmiyor sende sorun varmı" demeli. İşte bunlara gerek kalmadan son kullanıcı ekranda görüp etkilenmemesi gerekir.

    İlave olarak ben planlı bir iyileşme olduğunu düşünmüyorum, böyleyse de kabul etmiyorum. Sunucular gece yarısı iyileştirmelerini yaparlar. Bana göre bu olağan dışı durumdu iyi yönetemeyip tekrar sınıfta kaldı ekip.

    Böyle bir aksaklıkla da bazı arkadaşlar işi galeyana gelip şunu yapalım bunu yapalım, susma sustukça sıra sana da gelecek benzeri abartı tepkilerde bulundular. Arkadaşlar eleştiri olmalı zaten, bende zaman zaman yapıyorum. Şu da var az fatura gelince yada konforuyla eşe dosta ballandıra ballandıra anlatırken iyi de en ufak bir aksaklık ta yerden yere vurmak bi garip. Keşke bu özverinizi internet servis sağlayıcılara da yapsak ta ülkemizde ki bağlantılar kotalar bir düzene girse...




  • GokhanTR kullanıcısına yanıt
    İsyan edilecek bir durum yok, insanlar kızabilir ama cosa'nın da bazı sıkıntıları gidermeye çalıştığını göstermesi gerek.Bahsettiğiniz gibi memlekette alt yapı sorunları mevcut ve sağlayıcılar pek sağlıklı çalışmayabiliyor bazı kesimlerde.Bunu göz önünde bulundurarak cosa'nın çevrimdışı mod olayını mutlaka getirmesi gerek.Bu cihazlar internete bağımlı çalışmak zorunda bırakılması şuan çok can sıkıcı.Bu sorunlara rağmen insanlar bu cihazı kullanmak istiyor ama, şirketinde bu duruma kayıtsız kalmayıp müşterilerine yolda kalmamaları için sağlam bir garanti vermesi gerekir.Ben şuan bazı eksikliklerine rağmen cosa almayı kararlaştırmıştım ancak her şeyin ana sunucunun elinde olması ve mevcut sunucunun başına bir şey gelmesi veya kapatılması durumunda cihazın neredeyse hiç bir özelliğinin kalmadığını görünce biraz soğudum açıkçası.Kimse satın aldığı ürünün dışa bağımlı olarak çalışmasını istemez.

    Bu yurtdışından alınan uçakların hedef mekanizmasının tek tuşla kilitlenmesi gibi bir olay.Şirket sahibi atıyorum yarın ben kapatıyorum dükkanı dediğinde ne işe yarayacak bu cihaz?Bunun bir garantisi olmadığı için bu kadar öfke.Bunu da anlamak gerekiyor.Neden sitem edildiğine kafa yormak gerekiyor.Ben sitem edilmeli, isyan çıkarılmalı demiyorum ama müşteriye bir güven verilmeli.Bu dün yaşanan sıkıntı geçici ama ders çıkarılması gereken bir sıkıntıydı bence ve ekibin toplanıp geliştirmelerini bir an önce gerçekleştirmesi gerekiyor.Bayağı bilinçli bir müşteri kitlesi var görüldüğü üzere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zangieff -- 20 Ocak 2018; 14:47:32 >




  • Cosa Oda Termostatı Kombi ve Klima Kiti Hakkında Herşey

    Arkadaşlar 20 gündür kullanıyorum. Çok memnunum evet dün biraz sıkıntı yaşadık. Tekrar yaşamamak dileği ile mail atmak yerine uygulamaya bildirim gönderselerdi bunu da yaşamayacaktık. İnşallah güncelleme gelirde donanımda da sıkıntı yoksa en azında wifi ağında kontrol imkanı sağlanır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yani bende bu kadar abartılacak bir durum göremiyorum.ilahi kudretle sıfır hata ile çalışan bir sistem olmayabilir.zaten satın alırken internet yada server kaynaklı sıkıntı olduğunda manuel modda kullanmayı göze alarak aldım.ekran yok bununda bilerek alıyoruz.ucuz olsun istiyoruz.ama full olsun da istiyoruz.arz talep 1000 TL ye bu saydıklarımın hepsini yapan cihazlar var .onlara yonlenebiliriz.ben 10 tane termostat değiştirmiş biri olarak bazı handikaplarina cosa yi beğeniyorum.isime gelmiyor olsa almazdim.yada satar işine geleni alırdım.yani gerek varmı 3 günlük dünyada içimizde biriken kötü enerjiyi böyle platformlarda boşaltmaya krallar kralcilar şirket çalışanları v.s.cosa nedir ya altı üstü termostat.olmasada olmeyiz yani :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihazı yaklaşık 2 aydır aktif olarak kullanıyorum.istanbulda yaşıyorum ve bu sene neredeyse kış olmadı soğuk olmadı bilen bilir,hal böyleyken faturam geçen seneye göre yaklaşık yüzde 25 artmış vaziyette.

    benim gibi tasarruf edemeyen var mı acaba merak ediyorum ? acaba ben mi ayar yapamıyorum ?

    gün içinde evde sürekli insan olduğundan 21.8- 22 dereceye ayar yapıyorum ve gece uyku modum da 21.6-21.7 hava soğukluğuna göre ayarı ufak aralıklarla arttırıyorum.

    kombim eca premix yoğuşmalı ve evimiz 90 metrekare, yaklaşık 7 metre petek uzunluğu, içten mantolamalı, 60 lık pvc doğramalı sinerji ısıcamlı, kuzeye bakan altı kömürlük olan bodrum bir dairede yaşıyorum.

    geçen yıl aynı ayda 188 tl ödediğim fatura bu yıl 232 tl gelmiş vaziyette,ayrıca geçen sene bu seneye göre daha soğuktu istanbul.yardımcı olabilecek ya da bir fikri olan var mı?
  • Sunucu sorunu olmasına rağmen cihaza hiç müdahale etmedim. Dün gece olması gerektiği gibi çalışmış. Gece moduna almıştım sorunsuz görevini yerine getirmiş. Sabaha karşıda sunucu ile bağlantı sağlamış.

    Bu kadar uzun olması dışında bir sorun göremedim ben. Cihaz offline çalışma modu olsa tabiki güzel olurdu.

    Yazılım ile yapılacak birşey. Ama bir widget bile yapamadılar daha...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • muammer816 M kullanıcısına yanıt
    Geçen yılki faturaya zan gelmiş olabilir

    O yuzden m3 hesabına bakman lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cosanın burda yapacagı bişe yok tasarruf saglıyor bize ama sagolsun dogalgaz firmaları m3 fiyatlarını artırdı mersinde ben m3 göre 1.40-1.45 arası fiyat geliyor.bide su var yaktıgınız m3 üzerine bide düzeltme katsayısı ekliyorlar oldumu size faturada şişkinlik ben 600-650 arası 4 aylık parayı ayırdım zaten.türkiyede cok yüksek ödüyoruz buna cözüm bulmamız lazım yoksa cosa bize her konuda konfor saglıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 282283284285286
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.