Şimdi Ara

Corvette C6 & Borla Stingers Video

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
510
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet dostlar ilk vide karşınzda.kalite biraz kötü ama sonraki videolarda telafi edicem.sevgiler,saygılar

    http://www.youtube.com/watch?v=f_cDMRqJm5w



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thule -- 12 Ağustos 2007; 1:10:11 >



    _____________________________
    Hier stehe ich und kann nicht anders. Gott helfe mir, Amen...



    I am 77% addicted to Counterstrike. What about you?
  • gaza basmasken çıkan ses hoşuma gitmedi...
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: quadream

    gaza basmasken çıkan ses hoşuma gitmedi...


    klasik amerikan sesi.. ben aşığım o sese
    _____________________________
    Hier stehe ich und kann nicht anders. Gott helfe mir, Amen...



    I am 77% addicted to Counterstrike. What about you?


  • Maşallah dostum ses de araba da müthiş,güle güle kazasız belasız binersin inş :)
    _____________________________
    Atiyba Auto
  • Allah kza bela vermesin akla zarar bir alet.. Bende sese bayıldım, horluyor mübarek
    _____________________________
  • maşallah maşallah

    allah kazasız belasız günler nasip eylesin sana..
    _____________________________
  • iyi niyetleriniz için çok teşekkür ederim dostlar..
    _____________________________
    Hier stehe ich und kann nicht anders. Gott helfe mir, Amen...



    I am 77% addicted to Counterstrike. What about you?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    V8 Zamanı.w220 S500 AMG
    12 yıl önce açıldı
    Corvette C6
    19 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster


  • gece bu aracı gormeden sesini duysam 1 metre geri sıcrarım herhalde
    cok güsel yaa..
    allah kaza bela vermesin
    _____________________________
  • sağolasın dostum.bak sana söz verdim gönderdim.sesler biraz kötü çıktı ama idare edin işte
    _____________________________
    Hier stehe ich und kann nicht anders. Gott helfe mir, Amen...



    I am 77% addicted to Counterstrike. What about you?
  • Abi Ses Süperde Duvara Hız Göstergesinimi Yansıtıyo Nedir

    Allah Kaza Bela Vermesin Dostum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi »gαяgi»· -- 13 Ağustos 2007; 13:37:42 >
    _____________________________
    Bir Kulaç Daha Atsam Karadayım,Ben Hiç Böyle Bir Denize Dalmadım Üzerimde Pantolonum Artı Ayakkabılarım,Ha Gayret! Bir Sene Fırtına,Üzerimde Dolunay,Gün Yüzü Asmış, Dalgalar Boyum Aşmış,Nefesime Gücü Bahşet Mevla.Bir Kulaç Daha Atsam Olur Evvel Allah.
  • duvara değil ön cama kadranı ve diğer göstergeleri yansıtıyo.Arabanın güzel bi özelliği.akşam karanlığında süper oluyor..
    _____________________________
    Hier stehe ich und kann nicht anders. Gott helfe mir, Amen...



    I am 77% addicted to Counterstrike. What about you?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Thule

    duvara değil ön cama kadranı ve diğer göstergeleri yansıtıyo.Arabanın güzel bi özelliği.akşam karanlığında süper oluyor..



    cama yaptığı yanasımanın boyutu ayarlanıyor mu? Öyle çok küçük geldi bana
    _____________________________
    The Power of Dreams Honda


    Team Technical !
  • kameradan da olabilir.. normalde görüntü net ve gayet güzel.formatını falan da değişebiliyosun..
    _____________________________
    Hier stehe ich und kann nicht anders. Gott helfe mir, Amen...



    I am 77% addicted to Counterstrike. What about you?
  • Abi Bence Süper Bi Özellik Ya Yeşil Neon Gibi
    _____________________________
    Bir Kulaç Daha Atsam Karadayım,Ben Hiç Böyle Bir Denize Dalmadım Üzerimde Pantolonum Artı Ayakkabılarım,Ha Gayret! Bir Sene Fırtına,Üzerimde Dolunay,Gün Yüzü Asmış, Dalgalar Boyum Aşmış,Nefesime Gücü Bahşet Mevla.Bir Kulaç Daha Atsam Olur Evvel Allah.
  • Walla deli bişi bu araba.Benim gallardoyla yanından geçersem şaşırma thule.

    Gallardo görünümlü yani corollamla tabiiki İnş. bigün gallardom olur.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: theturk1987

    Walla deli bişi bu araba.Benim gallardoyla yanından geçersem şaşırma thule.

    Gallardo görünümlü yani corollamla tabiiki İnş. bigün gallardom olur.


    bekleriz...yeni modifikasyonlarım olacak.amerika'dan parça araştırıyorum.dediğim gibi arabayı 460-470 beygir arası yapıp bırakıcam..
    _____________________________
    Hier stehe ich und kann nicht anders. Gott helfe mir, Amen...



    I am 77% addicted to Counterstrike. What about you?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Thule


    quote:

    Orjinalden alıntı: theturk1987

    Walla deli bişi bu araba.Benim gallardoyla yanından geçersem şaşırma thule.

    Gallardo görünümlü yani corollamla tabiiki İnş. bigün gallardom olur.


    bekleriz...yeni modifikasyonlarım olacak.amerika'dan parça araştırıyorum.dediğim gibi arabayı 460-470 beygir arası yapıp bırakıcam..


    Ya thule nerde bizde o para ömrümüzün sonuna kadar para biriktirsek bile gallardo hayal.Seninde yavru çok güzel yanına gelmeye çekinir artık ferrariler.
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: theturk1987


    quote:

    Orjinalden alıntı: Thule


    quote:

    Orjinalden alıntı: theturk1987

    Walla deli bişi bu araba.Benim gallardoyla yanından geçersem şaşırma thule.

    Gallardo görünümlü yani corollamla tabiiki İnş. bigün gallardom olur.


    bekleriz...yeni modifikasyonlarım olacak.amerika'dan parça araştırıyorum.dediğim gibi arabayı 460-470 beygir arası yapıp bırakıcam..


    Ya thule nerde bizde o para ömrümüzün sonuna kadar para biriktirsek bile gallardo hayal.Seninde yavru çok güzel yanına gelmeye çekinir artık ferrariler.

    orası hiç belli olmaz...bazen insan 2 sene içerisinde hayal bile edemeyeceği noktalara gelebiliyor..örnekleri var..çalarak çırparak değil..hakkıyla..o yüzden dostum hep daha iyisini hedefle..söylediğin şeyler hayal değil..şu an bu tür araçların sahipleri kendilerini kaf dağında sanıyorlar ama öyle değil..mütevazi olmak önemli..
    _____________________________
    Hier stehe ich und kann nicht anders. Gott helfe mir, Amen...



    I am 77% addicted to Counterstrike. What about you?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Thule


    quote:

    Orjinalden alıntı: theturk1987


    quote:

    Orjinalden alıntı: Thule


    quote:

    Orjinalden alıntı: theturk1987

    Walla deli bişi bu araba.Benim gallardoyla yanından geçersem şaşırma thule.

    Gallardo görünümlü yani corollamla tabiiki İnş. bigün gallardom olur.


    bekleriz...yeni modifikasyonlarım olacak.amerika'dan parça araştırıyorum.dediğim gibi arabayı 460-470 beygir arası yapıp bırakıcam..


    Ya thule nerde bizde o para ömrümüzün sonuna kadar para biriktirsek bile gallardo hayal.Seninde yavru çok güzel yanına gelmeye çekinir artık ferrariler.

    orası hiç belli olmaz...bazen insan 2 sene içerisinde hayal bile edemeyeceği noktalara gelebiliyor..örnekleri var..çalarak çırparak değil..hakkıyla..o yüzden dostum hep daha iyisini hedefle..söylediğin şeyler hayal değil..şu an bu tür araçların sahipleri kendilerini kaf dağında sanıyorlar ama öyle değil..mütevazi olmak önemli..



    Kutluyorum thule seni.Yerinde bi açıklama.Teşekkürler.
    _____________________________




  • Iced earth
    _____________________________

    Thy Majesty
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.