Şimdi Ara

Corsair Benim İçin Bitmiştir (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
2
Favori
8.077
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Buna benzer olaydan ben 2 tane G930 çöpe attım.Çöpe attim derken kulaklıklar sadece kablolu olarak çalışıyor yani.Bir kulaklığı seversem genelde yedek kulak pedlerini ve bataryasını da alıyorum mutlaka 2 3 yıla ömrü döküyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 çeker dozer evrim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acura07

    Tek geçme bence....

    Adamlar karşı ödemeli kargo gönderiyor.
    Hemde garantisi devam eden ürüne

    Alıntıları Göster
    Garantisi olmayan ürünümü üst versiyonuyla değiştirdikleri yetmedi üzerine APEX750 verdiler... Hangi karşı ödemeli kargo...
  • Logitech G930un kulakçık padleri soyuldu diye yeni kulaklık yollamıştı bana. Daha sonra şarzı 1 saat gitmeye başlamıştı.Elimde olan 2 lipoyu paralel bağlamıştım. Şimdi saatlerce gidiyor.

    Corsairin yaptığı bence rezillik başka birşey değil. Yedek parça olarak temin etmesi gerekirdi. Logitech şimdi G933 lerde telefon bataryası gibi yapmış. Böyle bir sıkıntı yaşadığında müşteri komple kulaklık değiştirmek yerine batarya değiştiriyor. Ama kaliteyi düşürmüşler G930dan sonra, leğen plastiği gibi elde kalıcak diye korkuyor insan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: axiadam

    Garantisi olmayan ürünümü üst versiyonuyla değiştirdikleri yetmedi üzerine APEX750 verdiler... Hangi karşı ödemeli kargo...

    Alıntıları Göster
    Şanalıymışsınız..

    Apex 800 klavyenin tuşları dökülmüştü. Garantisi devam ediyordu.
    Size tuş takımı gönderecez dediler. Kargo geldi karşı odemeliydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acaluka kullanıcısına yanıt
    Türkiye'de de ürünün fatura tarihinden 5 sene boyunca yedek parçasını bulundurma ve garanti bitse bile makul bir ücret karşılığından servis verme yükümlülükleri var. Yerinde olsam sırf ibret olsun diye THH'ye giderim.
  • Kanunu eksik biliyorsunuz. Satış sonrası 5 yıl boyunca yedek parça bulundurma ve ücretli bir şekilde servis verme zorunluluğu var. Forumu biraz araştırın bataryası olmadığı için sıfır bilgisayar verilen arkadaş var.
  • logitech 1 sene önce garantisi biten klavyenin yerine yenisini gönderdi. corsair saçmalamış.
  • BilimselProgramci kullanıcısına yanıt
    Bu yazdigin tr için geçerli. Yurtdişi için geçerli degil kanunu gayet iyi biliyorum. Rma support acmis arkadas adamlar bakmak zorunda degil garantisi biteli 1.5 yil olmus ayrıca. Hakkin rma ile degil gitsin tr deki distribitor ile çözsün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben zaten TR tarafı için söyledim.
  • RaiNFallDown kullanıcısına yanıt
    Evet hocam Logitech yeni kulaklıklarda çok akıllıca hareket etmiş pil tasarımı olarak. Ancak deneme şansım oldu, malzeme kalitesi olarak ben de biraz yetersiz buldum. Bakalım yine de büyük ihtimalle G933 veya G935 alırım bir dahaki sefere.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • BilimselProgramci kullanıcısına yanıt
    TR'deki servis Boğaziçi Bilgisayar, 5 para etmez adamları servis diye koymuşlar başka bişey demiyorum... Mailde yazdım zaten TR servis sağlayıcınızı gözden geçirin diye.

    Neyse, herkes çeşitli firmalarla ilgili sorun yaşamış onu gördük. En azından tecrubeleri paylaşmış olduk. Bir dahaki tercihleri de bu tecrubeler doğrultusunda yapacağız elbette ki. Ben kendi adıma en azından çevre bileşenlerini Corsair tercih etmem bir daha. Sonuçta bir şekilde mağdur oldum ve firma beni sorunumla baş başa bıraktı. Sonuçta kimseye de karışamayız. Herkese desteği ve tecrubeleri için teşekkir ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yakında benim de başıma gelecek sanırım o kadar zaman oldu benimde alalı. Bir çözüm bulabilirseniz edit leyin hocam.

    Ama benim başka bir durum daha var son 6 aydır zaman zaman ses kalitesi geçici süreliğine cizirti li oluyor, sonra düzeliyor. Yani 3-4 kere olmuştur. Ömrü bittiğinin sinyali sanırım. Siz böyle bir şey yaşadınız mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Corsair benim yıllarca kullandığım ve bozulan rami direkt para iadesi yaptı. Böyle basit bir yanlışı niyr yaptılar acaba.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • https://www.pilburada.com/power-xtra-px603048-37v-900-mah-li-polymer-pil-soketli-pcm-15a-4946

    Bu üründen aldım 2 adet. Normalde içindeki pil 50mm kalınlığında, bu aldığım 60mm kalınlığında. Ancak konu içindeki bir arkadaş daha önce bundan takıp kullanmış herhangi bir sorun yok diyor.

    Burada önemli olan pilin 3 soketli olan tipte olması. Ancak bunu bulabildim. Pilin orjinali 1000 mAh iken bu aldığımız 900 mAh. Yani hemen hemen aynı performansı verecek. Gönül isterdi ki 1500 mAh pil bulalım 12 saat kullanalım ama 1500 Mah piilerde 3 soketli model bulamadım malesef.

    ÖNEMLİ NOT: Bu arada aldığımız pil 60mm kalınlıkta olduğu için kulaklığın pil yuvasının üzerindeki backplate'i takmayacağız. Youtube'de bir çok videoda zaten bu parçaya gerek olmadığı belirtilmiş. Yani kullanım ve kozmetik olarak herhangi bir engel teşkil etmiyor.

    Piller geldiğinde detaylı fotografları atarım zaten değişim aşamasında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acaluka -- 9 Mart 2020; 3:7:4 >




  • acaluka kullanıcısına yanıt
    corsair kulaklık almayı düşünüyordum void elite ama bu durumdan sonra logiteche yönelirim büyük ihtimalle aynı sorunu bizim de yaşamayacagımızın garantisi yok böyle şeylerin paylaşılması iyi oldu sorunu bir şekilde çözmüşsünüz ama corsairin yaptıgı çok yanlış
  • Hocam ilk ve son sayfaya baktım, aradakileri okuyamadım ama birçok arkadaş bahsetmiş ancak listede kulaklıklar için 3 yıllık bir servis süresinden bahsedilmiş. 3 seneniz dolmadıysa THH'ne verin. Sadece kendiniz değil diğer arkadaşlar için de örnek olsun bence. THH başvurmak E-devlet üzerinden gayet basit. Sadece resimleri PDF formatında istiyorlar ki çevirici ile halletmek basit.
  • ø kullanıcısına yanıt
    Hocam servis Vektron Elektronik iken bana da sorgusuz sualsiz yeni ram göndermişlerdi. Hatta o kadar sorunsuz oldu ki, sonrasında işte bu yüzden çoğu üründe Corsair tercih ettim. Ancak şu anki servis Boğaziçi Bilgisayar ve malesef tam bir rezalet...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • şuana kadar aldığım g930,g933,g935 kullandım hepsinde aynı problemi yaşadım ses kopması başlıyor bi süre sonra kulaklıga vura vura ses geliyordu artık. ilk başta bu sorun yüzünden 2 kere yeni kulaklık yolladılar daha sonra kulaklıkları yurtdışından aldığım için türkiye'ye artık gönderim yapmadıklarını kulaklıgı aldığım firma/ülke'ye gönderebilecklerinden bahsettiler. çok kalitesiz ürünleri..
  • LOGITECH G935 satıyorum hocam buyurun 😂😂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.