Arkadaşlar ilgilenen herkese tesekkürler.. tüm servis kayıtlarına ulaştım..aracın km si gerçekmiş.. kontrollerini yaptırdım ve bugün itibariyle 5 kapılı bir corsa 1.4 sport sahibiyim:)
fiyat ve km çok çok iyi hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsınız inş.
quote:
Orijinalden alıntı: firatgun
Arkadaşlar ilgilenen herkese tesekkürler.. tüm servis kayıtlarına ulaştım..aracın km si gerçekmiş.. kontrollerini yaptırdım ve bugün itibariyle 5 kapılı bir corsa 1.4 sport sahibiyim:)
Allah kaza,bela,arıza yolda kalma vs.vermesin. Yazılardan bir an önce kurtulun
keyifli sürüşler...hayırlı olsun
Herekse merhaba, Biraz uzuuunca anlatacağım, sorular hikayenin sonunda, sıkılanlar hemen oraya atlayabilir.. :)
Önceki cumartesi arabayla ayvalık’a gittim. Gitmeden önceki Salı günü arabayı arkas akatlar’a kontrole götürmüştüm, çok uzun olmasa da uzun yol ne de olsa.. Hiçbir sorun yoktu. Cuma günü kalkışlar esnasında sol ön taraftan bir ses geliyor gibi geldi bana ama üstünde durmadım. Cumartesi yola çıktığımızda yolun 2-3. saatinde bu tıkırtı tekrar başladı. Hızlı değil gayet normal bir şekilde araba kalkış yaparken sol önden bir metalin takıldığı bir yerden kurtulması gibi bir ses geliyordu. O yolu bilenler hatırlayacaktır, Balıkesir yolu ivrindi civarı çok kötü, bir tarafı kapatıp kapatıp trafiği diğer şeride vermişler ve yol girintili çıkıntılı taşlı topraklı.. dururcasına yavaş ilerleniyor. Bu yolda arabanın altına falan herhangi bir darbe gelmedi çünkü zaten çok yavaştım, ama ses arttı. Ayvalık’a vardığımızda artık yanımdaki arkadaşım da sesi çok rahat bir şekilde duyabiliyordu. Tabii hemen Özlem Hanım’ı aradım :) Ses devam ederse yakınlardaki bir servisten randevu alalım dedi.
Ses cumartesi günü boyunca devam edip ertesi gün kesildi, pazartesi günü de hiç çıkmadı ama geri dönüş de olduğu için işi sağlama almak istedim ve Çarşamba gününe edremit tınaz’dan randevu aldık. Tam beklediğim gibi, araba servisteyken de çıt çıkarmadı :) Adamlar da doğal olarak anlayamadılar ne olduğunu. Gayet normal. Benim hayali ses tariflerimle tam teşhis koymalarını zaten beklemiyordum. Usta dedi ki, “şundan olabilir, şunu çıkaralım yine deneyelim ses yapacak mı bakalım” (şu dediği, benim adını sonradan öğrendiğim denge çubuğu) Çıkardık. Götürdüler o parçayı biyerlere. O parça olmadan test ettik, hala ses yok. “Geri takalım ben öyle gideyim o zaman” dedim. “Gerek yok ki bizim hurdalık bunlardan dolu, az da olsa alt kısmı korusun diye var bu parça(!!), biz bunu zaten karter koruma takarken çıkarıyoruz gerek yok bu parçaya” dedi. “E çıkarınca yerine karter koruma takıyosunuz ama dedim, geri takalım” (bilmişliğim tuttu:) İstemeye istemeye taktı. İyice sıktı takarken. Tekrar teste çıktık.
Bu sefer daha abukça bi ses yapmaya başladı araba. Trrrr trrrr diye bir ses, neredeyse her gaza basışta. Şanzuman kulağı denge çubuğuna değiyormuş.. “ama benim duyduğum ses bu değildi, hiç duymadım böyle bir ses” dedim. Pek bir etkisi olmadı bu söylediğim şeyin. Ustada zafer kazanmış bakışı vardı. Çıkartıp bagaja koyduk denge çubuğunu, geri dönüş yolunu da öyle geldim. Bir de, motor kısmı pis diye olduğu gibi spray sıkıp temizledi (iyi niyetle), ama bütün spray cama bulaşmış. Silecekler bi işe yaramadı. “Bu cama ne olmuş” dedim? “Biz yapmadık” dedi. “Geldiğimde böyle miydi bu araba” dedim. “Yıkayalım mı” dedi. Eh..
Benim bahsettiğim ses şimdi ara sıra oluyor, sürekli olmaya başlayınca özlem hanımın başına ekşiyeceğim :)
Sorum şu; Corsa zaten az savrulan bir araba değil kanımca, uçuşuyor. Denge çubuğu ne kadar etkili/etkisiz? Karter koruma mı yaptırayım yoksa denge çubuğunu düzelttirip geri mi taktırayım :)
kartel koruma kesın cozum olucaksa taktırın derım...zararı yok faydası var aracın altını korur... Ins taktırdıktan sonra aynı ses devam etmez
quote:
Orijinalden alıntı: gluw
Herekse merhaba, Biraz uzuuunca anlatacağım, sorular hikayenin sonunda, sıkılanlar hemen oraya atlayabilir.. :)
Önceki cumartesi arabayla ayvalık’a gittim. Gitmeden önceki Salı günü arabayı arkas akatlar’a kontrole götürmüştüm, çok uzun olmasa da uzun yol ne de olsa.. Hiçbir sorun yoktu. Cuma günü kalkışlar esnasında sol ön taraftan bir ses geliyor gibi geldi bana ama üstünde durmadım. Cumartesi yola çıktığımızda yolun 2-3. saatinde bu tıkırtı tekrar başladı. Hızlı değil gayet normal bir şekilde araba kalkış yaparken sol önden bir metalin takıldığı bir yerden kurtulması gibi bir ses geliyordu. O yolu bilenler hatırlayacaktır, Balıkesir yolu ivrindi civarı çok kötü, bir tarafı kapatıp kapatıp trafiği diğer şeride vermişler ve yol girintili çıkıntılı taşlı topraklı.. dururcasına yavaş ilerleniyor. Bu yolda arabanın altına falan herhangi bir darbe gelmedi çünkü zaten çok yavaştım, ama ses arttı. Ayvalık’a vardığımızda artık yanımdaki arkadaşım da sesi çok rahat bir şekilde duyabiliyordu. Tabii hemen Özlem Hanım’ı aradım :) Ses devam ederse yakınlardaki bir servisten randevu alalım dedi.
Ses cumartesi günü boyunca devam edip ertesi gün kesildi, pazartesi günü de hiç çıkmadı ama geri dönüş de olduğu için işi sağlama almak istedim ve Çarşamba gününe edremit tınaz’dan randevu aldık. Tam beklediğim gibi, araba servisteyken de çıt çıkarmadı :) Adamlar da doğal olarak anlayamadılar ne olduğunu. Gayet normal. Benim hayali ses tariflerimle tam teşhis koymalarını zaten beklemiyordum. Usta dedi ki, “şundan olabilir, şunu çıkaralım yine deneyelim ses yapacak mı bakalım” (şu dediği, benim adını sonradan öğrendiğim denge çubuğu) Çıkardık. Götürdüler o parçayı biyerlere. O parça olmadan test ettik, hala ses yok. “Geri takalım ben öyle gideyim o zaman” dedim. “Gerek yok ki bizim hurdalık bunlardan dolu, az da olsa alt kısmı korusun diye var bu parça(!!), biz bunu zaten karter koruma takarken çıkarıyoruz gerek yok bu parçaya” dedi. “E çıkarınca yerine karter koruma takıyosunuz ama dedim, geri takalım” (bilmişliğim tuttu:) İstemeye istemeye taktı. İyice sıktı takarken. Tekrar teste çıktık.
Bu sefer daha abukça bi ses yapmaya başladı araba. Trrrr trrrr diye bir ses, neredeyse her gaza basışta. Şanzuman kulağı denge çubuğuna değiyormuş.. “ama benim duyduğum ses bu değildi, hiç duymadım böyle bir ses” dedim. Pek bir etkisi olmadı bu söylediğim şeyin. Ustada zafer kazanmış bakışı vardı. Çıkartıp bagaja koyduk denge çubuğunu, geri dönüş yolunu da öyle geldim. Bir de, motor kısmı pis diye olduğu gibi spray sıkıp temizledi (iyi niyetle), ama bütün spray cama bulaşmış. Silecekler bi işe yaramadı. “Bu cama ne olmuş” dedim? “Biz yapmadık” dedi. “Geldiğimde böyle miydi bu araba” dedim. “Yıkayalım mı” dedi. Eh..
Benim bahsettiğim ses şimdi ara sıra oluyor, sürekli olmaya başlayınca özlem hanımın başına ekşiyeceğim :)
Sorum şu; Corsa zaten az savrulan bir araba değil kanımca, uçuşuyor. Denge çubuğu ne kadar etkili/etkisiz? Karter koruma mı yaptırayım yoksa denge çubuğunu düzelttirip geri mi taktırayım :)
"Az da olsa alt kısmı korusun diye var bu parça " diyen adamın yapacağı işten de, verdiği bilgiden de hayır gelmez.
Söz konusu parça ön süspansiyon düzeneğinin önemli bir parçasıdır. En önemli görevi soldan sağa ya da soldan sağa ani ağırlık transferlerinde hafif kalan taraftaki tekerleklerin yerle temas halinde kalmasını sağlamaktır.
Yürüyen aksam parçalarında tamir yoluna gidilmesi tavsiye edilmez, eğilme-bükülme ya da benzeri bir zarar gördüyse değiştirmekte fayda var.
quote:
Orijinalden alıntı: fb_erol_1317
quote:
Orijinalden alıntı: Sal2003
liste fiyati 750 tl ancak bana 500 tl gibi bir rakama gelmis oldu..fotoda su an cekili yok ama zamanim olunca ceker koyarim.
tanesimi yoksa hepsimi?
hepsine ödediğim tutar..sıfır alırken sadece aradaki fark ödendiğinden böyle..
quote:
Orijinalden alıntı: gluw
Herekse merhaba, Biraz uzuuunca anlatacağım, sorular hikayenin sonunda, sıkılanlar hemen oraya atlayabilir.. :)
Önceki cumartesi arabayla ayvalık’a gittim. Gitmeden önceki Salı günü arabayı arkas akatlar’a kontrole götürmüştüm, çok uzun olmasa da uzun yol ne de olsa.. Hiçbir sorun yoktu. Cuma günü kalkışlar esnasında sol ön taraftan bir ses geliyor gibi geldi bana ama üstünde durmadım. Cumartesi yola çıktığımızda yolun 2-3. saatinde bu tıkırtı tekrar başladı. Hızlı değil gayet normal bir şekilde araba kalkış yaparken sol önden bir metalin takıldığı bir yerden kurtulması gibi bir ses geliyordu. O yolu bilenler hatırlayacaktır, Balıkesir yolu ivrindi civarı çok kötü, bir tarafı kapatıp kapatıp trafiği diğer şeride vermişler ve yol girintili çıkıntılı taşlı topraklı.. dururcasına yavaş ilerleniyor. Bu yolda arabanın altına falan herhangi bir darbe gelmedi çünkü zaten çok yavaştım, ama ses arttı. Ayvalık’a vardığımızda artık yanımdaki arkadaşım da sesi çok rahat bir şekilde duyabiliyordu. Tabii hemen Özlem Hanım’ı aradım :) Ses devam ederse yakınlardaki bir servisten randevu alalım dedi.
Ses cumartesi günü boyunca devam edip ertesi gün kesildi, pazartesi günü de hiç çıkmadı ama geri dönüş de olduğu için işi sağlama almak istedim ve Çarşamba gününe edremit tınaz’dan randevu aldık. Tam beklediğim gibi, araba servisteyken de çıt çıkarmadı :) Adamlar da doğal olarak anlayamadılar ne olduğunu. Gayet normal. Benim hayali ses tariflerimle tam teşhis koymalarını zaten beklemiyordum. Usta dedi ki, “şundan olabilir, şunu çıkaralım yine deneyelim ses yapacak mı bakalım” (şu dediği, benim adını sonradan öğrendiğim denge çubuğu) Çıkardık. Götürdüler o parçayı biyerlere. O parça olmadan test ettik, hala ses yok. “Geri takalım ben öyle gideyim o zaman” dedim. “Gerek yok ki bizim hurdalık bunlardan dolu, az da olsa alt kısmı korusun diye var bu parça(!!), biz bunu zaten karter koruma takarken çıkarıyoruz gerek yok bu parçaya” dedi. “E çıkarınca yerine karter koruma takıyosunuz ama dedim, geri takalım” (bilmişliğim tuttu:) İstemeye istemeye taktı. İyice sıktı takarken. Tekrar teste çıktık.
Bu sefer daha abukça bi ses yapmaya başladı araba. Trrrr trrrr diye bir ses, neredeyse her gaza basışta. Şanzuman kulağı denge çubuğuna değiyormuş.. “ama benim duyduğum ses bu değildi, hiç duymadım böyle bir ses” dedim. Pek bir etkisi olmadı bu söylediğim şeyin. Ustada zafer kazanmış bakışı vardı. Çıkartıp bagaja koyduk denge çubuğunu, geri dönüş yolunu da öyle geldim. Bir de, motor kısmı pis diye olduğu gibi spray sıkıp temizledi (iyi niyetle), ama bütün spray cama bulaşmış. Silecekler bi işe yaramadı. “Bu cama ne olmuş” dedim? “Biz yapmadık” dedi. “Geldiğimde böyle miydi bu araba” dedim. “Yıkayalım mı” dedi. Eh..
Benim bahsettiğim ses şimdi ara sıra oluyor, sürekli olmaya başlayınca özlem hanımın başına ekşiyeceğim :)
Sorum şu; Corsa zaten az savrulan bir araba değil kanımca, uçuşuyor. Denge çubuğu ne kadar etkili/etkisiz? Karter koruma mı yaptırayım yoksa denge çubuğunu düzelttirip geri mi taktırayım :)
Valla sorunun cevabi bende yok malesef ama okurken benim denge cubugumunda tinaz tarafindan yurutuldugunu anladim..
Gecen sene tatile giderken edremit civarinda arabanin altini vurmustum ve ses gelmeye baslamisti.. Tinaza gittim karter muhafaza yamulmus ve egzos borusuna degip ses yapiyordu. Sokup somun taktilar ve ses kesildi. Sonra istanbulda gittigim ilk bakimda yine ufak bi ses sorunumda vardi onuda soyledim bakarlarken denge cubugu nerde kim soktu falan muhabbeti olmustu.. Demekki tinaz yurutmus simdi anliyorum..
quote:
Orijinalden alıntı: Bekapa
quote:
Orijinalden alıntı: gluw
Herekse merhaba, Biraz uzuuunca anlatacağım, sorular hikayenin sonunda, sıkılanlar hemen oraya atlayabilir.. :)
Önceki cumartesi arabayla ayvalık’a gittim. Gitmeden önceki Salı günü arabayı arkas akatlar’a kontrole götürmüştüm, çok uzun olmasa da uzun yol ne de olsa.. Hiçbir sorun yoktu. Cuma günü kalkışlar esnasında sol ön taraftan bir ses geliyor gibi geldi bana ama üstünde durmadım. Cumartesi yola çıktığımızda yolun 2-3. saatinde bu tıkırtı tekrar başladı. Hızlı değil gayet normal bir şekilde araba kalkış yaparken sol önden bir metalin takıldığı bir yerden kurtulması gibi bir ses geliyordu. O yolu bilenler hatırlayacaktır, Balıkesir yolu ivrindi civarı çok kötü, bir tarafı kapatıp kapatıp trafiği diğer şeride vermişler ve yol girintili çıkıntılı taşlı topraklı.. dururcasına yavaş ilerleniyor. Bu yolda arabanın altına falan herhangi bir darbe gelmedi çünkü zaten çok yavaştım, ama ses arttı. Ayvalık’a vardığımızda artık yanımdaki arkadaşım da sesi çok rahat bir şekilde duyabiliyordu. Tabii hemen Özlem Hanım’ı aradım :) Ses devam ederse yakınlardaki bir servisten randevu alalım dedi.
Ses cumartesi günü boyunca devam edip ertesi gün kesildi, pazartesi günü de hiç çıkmadı ama geri dönüş de olduğu için işi sağlama almak istedim ve Çarşamba gününe edremit tınaz’dan randevu aldık. Tam beklediğim gibi, araba servisteyken de çıt çıkarmadı :) Adamlar da doğal olarak anlayamadılar ne olduğunu. Gayet normal. Benim hayali ses tariflerimle tam teşhis koymalarını zaten beklemiyordum. Usta dedi ki, “şundan olabilir, şunu çıkaralım yine deneyelim ses yapacak mı bakalım” (şu dediği, benim adını sonradan öğrendiğim denge çubuğu) Çıkardık. Götürdüler o parçayı biyerlere. O parça olmadan test ettik, hala ses yok. “Geri takalım ben öyle gideyim o zaman” dedim. “Gerek yok ki bizim hurdalık bunlardan dolu, az da olsa alt kısmı korusun diye var bu parça(!!), biz bunu zaten karter koruma takarken çıkarıyoruz gerek yok bu parçaya” dedi. “E çıkarınca yerine karter koruma takıyosunuz ama dedim, geri takalım” (bilmişliğim tuttu:) İstemeye istemeye taktı. İyice sıktı takarken. Tekrar teste çıktık.
Bu sefer daha abukça bi ses yapmaya başladı araba. Trrrr trrrr diye bir ses, neredeyse her gaza basışta. Şanzuman kulağı denge çubuğuna değiyormuş.. “ama benim duyduğum ses bu değildi, hiç duymadım böyle bir ses” dedim. Pek bir etkisi olmadı bu söylediğim şeyin. Ustada zafer kazanmış bakışı vardı. Çıkartıp bagaja koyduk denge çubuğunu, geri dönüş yolunu da öyle geldim. Bir de, motor kısmı pis diye olduğu gibi spray sıkıp temizledi (iyi niyetle), ama bütün spray cama bulaşmış. Silecekler bi işe yaramadı. “Bu cama ne olmuş” dedim? “Biz yapmadık” dedi. “Geldiğimde böyle miydi bu araba” dedim. “Yıkayalım mı” dedi. Eh..
Benim bahsettiğim ses şimdi ara sıra oluyor, sürekli olmaya başlayınca özlem hanımın başına ekşiyeceğim :)
Sorum şu; Corsa zaten az savrulan bir araba değil kanımca, uçuşuyor. Denge çubuğu ne kadar etkili/etkisiz? Karter koruma mı yaptırayım yoksa denge çubuğunu düzelttirip geri mi taktırayım :)
Valla sorunun cevabi bende yok malesef ama okurken benim denge cubugumunda tinaz tarafindan yurutuldugunu anladim..
Gecen sene tatile giderken edremit civarinda arabanin altini vurmustum ve ses gelmeye baslamisti.. Tinaza gittim karter muhafaza yamulmus ve egzos borusuna degip ses yapiyordu. Sokup somun taktilar ve ses kesildi. Sonra istanbulda gittigim ilk bakimda yine ufak bi ses sorunumda vardi onuda soyledim bakarlarken denge cubugu nerde kim soktu falan muhabbeti olmustu.. Demekki tinaz yurutmus simdi anliyorum..
sizin arabada gazihanın yazılımı varmış nasıl memnunmusunuz?birde o.z. jantların arabaya takılı halde bi fotosu varmı?
"Az da olsa korumak için var bu parça"
Ustaların kıçından birşey uydurdukları ne ilk bomba,ne de son olacak.Denge çubuğu adı üzerinde ön takımı dengede tutan parçadır.Kısa vadede değil ama orta vadede ön takım diye birşey kalmaz araçta,ayrıca aşırı sert bir viraj veya ani direksiyon manevralarında araç kendini toparlayamaz ve kontrolden çıkma riski doğar.
O bahsettiğin sesler genelde araçta bir parça çıkar,kopar ve başka bir metalle temas ettiğinde gelir.Motor,şanzuman kulakları,egzoz sistemi vs bunların birleşim noktalarına baktırmanız lazım.
quote:
Orijinalden alıntı: fb_erol_1317
quote:
Orijinalden alıntı: Bekapa
quote:
Orijinalden alıntı: gluw
Herekse merhaba, Biraz uzuuunca anlatacağım, sorular hikayenin sonunda, sıkılanlar hemen oraya atlayabilir.. :)
Önceki cumartesi arabayla ayvalık’a gittim. Gitmeden önceki Salı günü arabayı arkas akatlar’a kontrole götürmüştüm, çok uzun olmasa da uzun yol ne de olsa.. Hiçbir sorun yoktu. Cuma günü kalkışlar esnasında sol ön taraftan bir ses geliyor gibi geldi bana ama üstünde durmadım. Cumartesi yola çıktığımızda yolun 2-3. saatinde bu tıkırtı tekrar başladı. Hızlı değil gayet normal bir şekilde araba kalkış yaparken sol önden bir metalin takıldığı bir yerden kurtulması gibi bir ses geliyordu. O yolu bilenler hatırlayacaktır, Balıkesir yolu ivrindi civarı çok kötü, bir tarafı kapatıp kapatıp trafiği diğer şeride vermişler ve yol girintili çıkıntılı taşlı topraklı.. dururcasına yavaş ilerleniyor. Bu yolda arabanın altına falan herhangi bir darbe gelmedi çünkü zaten çok yavaştım, ama ses arttı. Ayvalık’a vardığımızda artık yanımdaki arkadaşım da sesi çok rahat bir şekilde duyabiliyordu. Tabii hemen Özlem Hanım’ı aradım :) Ses devam ederse yakınlardaki bir servisten randevu alalım dedi.
Ses cumartesi günü boyunca devam edip ertesi gün kesildi, pazartesi günü de hiç çıkmadı ama geri dönüş de olduğu için işi sağlama almak istedim ve Çarşamba gününe edremit tınaz’dan randevu aldık. Tam beklediğim gibi, araba servisteyken de çıt çıkarmadı :) Adamlar da doğal olarak anlayamadılar ne olduğunu. Gayet normal. Benim hayali ses tariflerimle tam teşhis koymalarını zaten beklemiyordum. Usta dedi ki, “şundan olabilir, şunu çıkaralım yine deneyelim ses yapacak mı bakalım” (şu dediği, benim adını sonradan öğrendiğim denge çubuğu) Çıkardık. Götürdüler o parçayı biyerlere. O parça olmadan test ettik, hala ses yok. “Geri takalım ben öyle gideyim o zaman” dedim. “Gerek yok ki bizim hurdalık bunlardan dolu, az da olsa alt kısmı korusun diye var bu parça(!!), biz bunu zaten karter koruma takarken çıkarıyoruz gerek yok bu parçaya” dedi. “E çıkarınca yerine karter koruma takıyosunuz ama dedim, geri takalım” (bilmişliğim tuttu:) İstemeye istemeye taktı. İyice sıktı takarken. Tekrar teste çıktık.
Bu sefer daha abukça bi ses yapmaya başladı araba. Trrrr trrrr diye bir ses, neredeyse her gaza basışta. Şanzuman kulağı denge çubuğuna değiyormuş.. “ama benim duyduğum ses bu değildi, hiç duymadım böyle bir ses” dedim. Pek bir etkisi olmadı bu söylediğim şeyin. Ustada zafer kazanmış bakışı vardı. Çıkartıp bagaja koyduk denge çubuğunu, geri dönüş yolunu da öyle geldim. Bir de, motor kısmı pis diye olduğu gibi spray sıkıp temizledi (iyi niyetle), ama bütün spray cama bulaşmış. Silecekler bi işe yaramadı. “Bu cama ne olmuş” dedim? “Biz yapmadık” dedi. “Geldiğimde böyle miydi bu araba” dedim. “Yıkayalım mı” dedi. Eh..
Benim bahsettiğim ses şimdi ara sıra oluyor, sürekli olmaya başlayınca özlem hanımın başına ekşiyeceğim :)
Sorum şu; Corsa zaten az savrulan bir araba değil kanımca, uçuşuyor. Denge çubuğu ne kadar etkili/etkisiz? Karter koruma mı yaptırayım yoksa denge çubuğunu düzelttirip geri mi taktırayım :)
Valla sorunun cevabi bende yok malesef ama okurken benim denge cubugumunda tinaz tarafindan yurutuldugunu anladim..
Gecen sene tatile giderken edremit civarinda arabanin altini vurmustum ve ses gelmeye baslamisti.. Tinaza gittim karter muhafaza yamulmus ve egzos borusuna degip ses yapiyordu. Sokup somun taktilar ve ses kesildi. Sonra istanbulda gittigim ilk bakimda yine ufak bi ses sorunumda vardi onuda soyledim bakarlarken denge cubugu nerde kim soktu falan muhabbeti olmustu.. Demekki tinaz yurutmus simdi anliyorum..
sizin arabada gazihanın yazılımı varmış nasıl memnunmusunuz?birde o.z. jantların arabaya takılı halde bi fotosu varmı?
Ben pek memnun degilim devir bandim kisaldi 3500 devirde veriyor maks gucu onu bjraz daha yukari cekmek gerek
tifosi peki yakıt tüketimi ne durumda
quote:
Orijinalden alıntı: ccc_07
tifosi peki yakıt tüketimi ne durumda
Valla artik nerden ne kadar yakit koydugumu bilmiorum varille bidonla santiyeye geliyor veya sirket merkezindeki pompadan dolduruyorum cogu zaman kac litre bile koydugumu bilmiorum:) Birde bu yakitlara para vermedigim icin bence gayet iyi tuketim:)
Benim yazılım gayet iyi şuan 4000devir/dk 'da max gücü 3k civarı max torku veriyor.
her kartel korumayı takandan çıkarıyorlarmı bu çubugu..ben hiç dikkat etmedimde nasıl birsey bu..
herkese çok teşekkürler yanıtlar için. bugün gittim arkas akatlar'a, ustalar çok eğlendi "gereksiz bir parça bu zaten, alt kısmı az da olsa korusun diye" konusuyla. general motors yazı göndermiş tüm servislere bu parçanın sökülüp atılmaması gerektiğine dair, yasaklanmış. öyle dedi ustalardan biri. artık tınaz bu parçaları toplayıp toplayıp ne yapıyor bilemiyorum..
bu arada, arkas'ta taktılar denge çubuğunu yerine, herhangi bir yamulma yok, tınazdaki gibi ses falan da yapmadı, sapasağlam.. halüsinasyon muydu rüya mıydı ben anlamadım ne işler döndüğünü.
reko kimi yerlerde söküp atıyorlarmış koruma takılırken ama atılmadan takılıyor dedi usta, yani hem korumaya hem denge çubuğuna sahip olunabiliyor.
çok ilginç buldum bu olayı.. türk ustaların parça arttırma kabiliyetini hep duymuştum ama ilk defa canlı olarak yaşadım, hakikaten takdire şayan :)
arkadaşlar bugun 1.4 enjoy + park sensörü dahil 32.000 tl ye aldım sizce fiyat nasıl......... bu arada standart ses sistemin kalitesi nasıl elimde alpine bass ve anfi var takmaya değermi ?
hocam gel sana o paraya 1.4 polo alalım :) Ses sıstemı olayına hıc gırme cok pısman olursun.ben yapmıstım corsaya en baslarda guzel ses verıyordu ama daha sonra kapıdakı hoparlorler patladı gıbı bısı oldu,sarkının sozlerı anlasılmıyordu,bıda da hayatta gırmem bu işe... Haa kapılara mit takımı alır guclendırım dıyorsan o zaman ayrı ama orjınal sıstemın ustune hıc bısı yapma... Benden sana tavsıye ben yaptım pısman oldum
ohh tıfosı senden ıyısı yok bu memlekette :)
Arabama kavuştum sonunda :) Benzin filtresi yerinden çıkmış takmışlar geri.Arka taşıyıcının önündeki koruyucu metal parça az miktarda yamulmuş.Onun da sürüşe etkisi yok gibi görünüyor.İzmir Arkas'tan da öyle dediler zaten. Fakat takıntı mı yaptım bilmiyorum,araç kalkarken 1. ve 2. viteslerde,otobüslerdeki gibi gaza bastıkça bir uğultu duyuyorum. Dediğim gibi paranoya yapmış aracı fazla dinlemiş de olabilirim,600 km yol geldim 2 kere dikkatimi çekti. Bir ara Arkas'a götürüp burada da bir kontrol ettirmekte fayda var gibi sanki.