Şimdi Ara

Corsa D Baskı balata değişimi hk.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.348
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar Corsa 2009 1.2 Easytronic benzinli aracımın baskı balatasını değişticem Luk Marka baskı balata - 3 Lt otomatik şanzıman yağı - GM marka Debriyaj bilyası aldım


    Her zaman gittiğim bir usta var her arabaya bakıyor fakat internette birisi yazmış Easytronic araçlarda baskı balata değişimlerinde Debiyaj bilyası havası ve Cihaz bağlanıp programlama yapılması gerekli diye bu doğru mu? benim gittiğim ustada cihaz yok farklı bir servise mi? gitmeliyim size danışmak istedim


    teşekkürler




    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.