Şimdi Ara

Corsa B Kulübü (49. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.220
Cevap
34
Favori
218.983
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün klima gazı bastırayım diye gittim sanayiye, kaçak olacağını düşünmemiştim, aldığım adam gazı bitmiş bastırır kullanırsın demişti, ne insanlar var dünyada, baktık gaz kaçağı varmış, geç olmuştu, sonra yapmak için ayrıldım,

    Tek bir yerden kuvvetli bir kaçak sesi geliyordu, arabanın iç kısmına el uzatmak da mesele bu arabalarda motor kısmı daracık

    Bakalım başka sorun çıkmaz inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halil_tuyun48

    quote:

    Orijinalden alıntı: absurde


    quote:

    Orijinalden alıntı: halil_tuyun48


    quote:

    Orijinalden alıntı: absurde

    Ah şu tekleme sorununun kesin çözümü olsa araba on numara olacak amma işte... Araç 2000 opel corsa b 1.4. Aracımda lpg var ve lpg de iken 2. 3. ve üzeri viteslerde arada sırada olmak kaydı ile1500 devir üstüne çıkarken tekleme yapıyor sanki güç isterken gaz yetmiyormuşcasına ve sonradan 3000 devire yaklaşınca sorun çözülüyor. Bir süre benzinde kullandım fakat sorun ya çok az olduğundan yada hiç olmadığından hissedilecek bir tekleme olmadı. Tüp tankı hariç LPG kitini komple değiştirdim atiker taktırdım bir süre sonra sorun yine nüksetti. Neredeyse her bakımda bujiler ve kablolar değiştirdim şu an usta yine buji kablosu olabilir diyor. Birde lpg yi aldığım benzin istasyonuna görede sorun çok artabiliyor. Şimdi bu konu hakkında ne yaparsam doğru sıralamada olmuş olur.



    1-yine bujiler ve buji kablosu değiştir (o allahın emri zaten😁) 2-Bobin değiştir (2010da aldım aracı hiç değişmedi) 3-Lpg kiti beslenmesi bobinden mi kontrol ettir (bazı arkadaşlar bunun bobine zarar vermeyeceğini söylemişler siz ne diyorsunuz) 4-Kelebek boğazı temizlet (aracın teklemesine katkısı nedir) 5-Egr valfini temizlet yada iptal et (mantıklı olan nedir) 6- Kurum bağlama ihtimaline karşı subapları temizlet (Bunu yaptırmak zorunluluğu nedir zira bunu yaptırmak istemiyorum) 7- Benzin Enjektörlerinde sorun olursa böyle tekleme yaparmı (Yarım depo benzine würt enjektör temizleyici ile kullanıldı fakat lpgde teklemede bir değişiklik olmadı) 8-Benzin pompası araçta tekleme yaparmı (sorun benzin kırmızı çizgide bir süre binince başgösterdi diye düşünüyorum) 8-Hepsi 9-Arabayı satamam bir süre daha mecburiyet diyelim. 10-Bu şekliyle binmeye devam etmekte istemiyorum açıkçası Not:Bu halde aracım klima kapalı uzun yolda 170 kuruş yaktı...





    Hocam aynı sorun bende de var,. Ben bobini değiştirdim,fakat tekleme sizin tarif ettiğiniz gibi hala var. Sorunu bulursanız paylaşırsanız sevinirim.

    Ah bir bilen tecrübe eden yol gösterse tecrübelerini aktarsa çok iyi olacak halil tuyun. Sizin araba nedir

    Corsa b 99 model Gls, kalkışta ve geri giderken de sık yapıyor gaza basıyorum yemiyor, ama şunu fark ettim sanki havanın durumuna göre azalıp çoğalıyor gibi geldi, sabahları daha az yapıyor

    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaşlar;
    Malesef bahsettiğiniz problemin aynısı benim de başıma geldi. 98 corsa b swing 8v aracımda 2.3. vites kalkış esnasında boğulma
    gaz yememe problemi yaşıyorum. 3 bin devirden sonra toparlıyor. ama 1500 devir 2500 arası araba acayip boğuluyor. Gaz da ve benzinde
    durum değişmiyor. Usta egzoz değişecek dedi ama bana mantıklı gelmedi. egzoz borusundan delik açıp denedik değişme yok. Bayır çıkarken daha çok belli ediyor. Yorumlarınızı okudum. Ne yapmamız gerekiyor. Çözüm nedir :(




  • Merhaba arkadaşlar yeni 98 model corsa aldım. Teyp orijinal kaset çalardı. Başka bir teyp taktım ancak tid ekranı saat tarih derece göstergesi kontak açınca çalışırdı şimdi sadece farları açınca çalışıyor. Orijinal teyp bağlıyken teyp kapalı durumda ki gibi saat tarih derece göstermesini sağlayabilirmiyiz ?
  • alm arkadaşlar el freni körüğünü nasıl değiştirebilirim.Yine diğer sorum da vites koluyla işgili.Otomatik vites kolunda boşluk var.Mesela d pozisyonunda iken vites kolu ileri geri hareket ettirince baya bi boşluk var.Sorun önemli mi tamiri olur mu vites topuzu nasıl çıkar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KOCABEY_VEYSEL

    Merhaba arkadaşlar;
    Malesef bahsettiğiniz problemin aynısı benim de başıma geldi. 98 corsa b swing 8v aracımda 2.3. vites kalkış esnasında boğulma
    gaz yememe problemi yaşıyorum. 3 bin devirden sonra toparlıyor. ama 1500 devir 2500 arası araba acayip boğuluyor. Gaz da ve benzinde
    durum değişmiyor. Usta egzoz değişecek dedi ama bana mantıklı gelmedi. egzoz borusundan delik açıp denedik değişme yok. Bayır çıkarken daha çok belli ediyor. Yorumlarınızı okudum. Ne yapmamız gerekiyor. Çözüm nedir :(

    Alıntıları Göster
    Dostum ben sorunu ateşleme bobinini değiştirerek halletmiştim. Bence sen aracına egzostan işlem yapmadan önce iyi bir ustadan daha fikir al derim çünkü benim egzosla hiç işim olmamıştı tabii aynı sorundan bahsediyorsak. Tabi ben ateşleme bobinine ulaşana kadar birkaç denemede buji buji kablosu eskitip en sonunda bobini değişmiştim ve böylece sorun çözülmüştü....ama senin sorunun daha bir farklı gibi geldi anlattığından... Dediğim gibi gerekirse bir iki ustadan daha fikir al derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi absurde -- 18 Nisan 2018; 21:39:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yolcu60 Y kullanıcısına yanıt
    Vites kolu boşluğu benimkinde de var, usta halat değişmesi lazım dedi, servise de götürmedim göstermek için acaba ne diyecekler, bu ara götürmeyi düşünüyorum, piyasada bulamadım, çıkmaya da güvenmiyor insan, en azından yenisinin fiyatını öğrenirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonucu yazarsanız takip ediyorum.Bir zararı yok gibi ama vitese geçtiği de net olsun istiyorum.Umarım masrafsız bir şeydir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salihd46

    Bugün klima gazı bastırayım diye gittim sanayiye, kaçak olacağını düşünmemiştim, aldığım adam gazı bitmiş bastırır kullanırsın demişti, ne insanlar var dünyada, baktık gaz kaçağı varmış, geç olmuştu, sonra yapmak için ayrıldım,

    Tek bir yerden kuvvetli bir kaçak sesi geliyordu, arabanın iç kısmına el uzatmak da mesele bu arabalarda motor kısmı daracık

    Bakalım başka sorun çıkmaz inşallah
    Bugün gittim klima gazı için. Kaçağı bulduk, usta parçayı bulana kadar bir saat geçti neredeyse, yeri çok zordu. Parçayı kaynak yaptık. Takıp, 650 gram gaz bastı, araba üzerinde 900 gr yazıyor dedim, araba yaşlı bu kadar olur dedi, ayrıca

    Klima basınç müşürü de bozukmuş,

    Orjinali zor bulunur dedi, direk bağladık. Müşür, içinde gaz yoksa klimayi çalıştırmıyor. Zaten soğutmuyorsa gaz bitmiştir diye düşündük ama

    Şimdilik iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • iquique kullanıcısına yanıt
    el freni körüğünü nasıl değiştirdiler.Vitesin altındaki siyah plastik söküldü mü

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcu60

    sonucu yazarsanız takip ediyorum.Bir zararı yok gibi ama vitese geçtiği de net olsun istiyorum.Umarım masrafsız bir şeydir.
    Ciddi bir sorun yok zaten ama,ileri viteslerde d ve d3 ü kullanabiliyorum, d2 ve d1 e geçmiyor, vites kolu oturmadiği için pozisyon şartelinin verdiği bilgiye göre şanzıman beyni d2 ye atmak istediğimde vitesi sabit tutuyor ve ekrandaki S lambası sürekli yanıp sönüyor. vites geçişlerde sorun var diye. Düzelmesini ben de istiyorum, dik yokuşlarda araba yüklü iken bayıyor araba, beni d1 e all diyor ama nafile 40 la yokuş çıkıyorum gazı dipledigim halde. Zaten böyle ihtiyaç anları az oluyor, çözersem yazarım inş buraya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcu60

    el freni körüğünü nasıl değiştirdiler.Vitesin altındaki siyah plastik söküldü mü
    döşemecide yaptırdım. çok kolay. onlar halleder.
  • yolcu60 Y kullanıcısına yanıt
    Siyah plastik ile beraber çıkıyor, halıfileksin altında, biraz uğraştırabilir. Arkadaşın dediği gibi genelde döşemeci takar. Özel servislerde de bulunabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tşkkrlr.Siparişini verdim yarın elimde olur hafta sonu halledeceğim inş.Aynı zamanda klima düğmesini de sipariş ettim.56 lira.Umarım okadar para verdim bir kapağa memnun kalırım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • salihd46 kullanıcısına yanıt
    benim tüm viteslere bir şekilde geçiyor ama sıkıntı vites kolunun yukarı aşağı oynaması.Yani araba d de iken vites kolu n hizasında duruyor.Yağ değişimi yaparken ustaya sordum vites kolunun altında mekanik bir sorun gibi birşey dedi ama tam bilmeyene de kurcalaymak istemiyorum.Vites topuzu çıkmadan zemindeki siyah plastik çıkmıyor.Acaba otomatik vites topuzu nasıl çıkıyor çekerek mi çevirerek mi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunlarım hiç bitmiyor teyp kodunu bilmiyorum.Teyibi kullanabilmenin en kolay ve ekonomik yolu nedir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yolcu60 Y kullanıcısına yanıt
    teyp kapalıyken as ye basılı tut

    teybi aç

    kod girmek için ekran cıkacak

    1-2-3-4 tuşlarını kullanarak kodu gir

    en son bip sesi gelene kadar as ye bas teyp açılacak



    Birisi bu şekilde yapmış olmuş. Sende bir dene istersen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kodu bilmiyorum kod olarak 1234 mü girecem yani.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yolcu60 Y kullanıcısına yanıt
    Evet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcu60

    benim tüm viteslere bir şekilde geçiyor ama sıkıntı vites kolunun yukarı aşağı oynaması.Yani araba d de iken vites kolu n hizasında duruyor.Yağ değişimi yaparken ustaya sordum vites kolunun altında mekanik bir sorun gibi birşey dedi ama tam bilmeyene de kurcalaymak istemiyorum.Vites topuzu çıkmadan zemindeki siyah plastik çıkmıyor.Acaba otomatik vites topuzu nasıl çıkıyor çekerek mi çevirerek mi
    Bugün gösterdiğim başka bir usta halletti gibi, açtık ki vites kolunun iç alt kısmına halatın girdiği yerdeki parça kırılmış, yerine uydurma bir vida ve onu da ince bir telle sıkıştırmışlar. resimde görüldüğü gibi yani, iki arka tarafa bir tane de ön tarafa kalın tel büküp bıraktık. Boşluk %90 gitti, servise gittim içini açmadan baktılar hiçbiri anlamadı, bize bırakın bakarız dediler. Servise araba bırakacak kadar zengin değilim sözünden çıkarak direk sanayine gittim












    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • çok tşkkr ederim gerçekten çok faydalı oldu benim için.Görünen o ki sorun şanzımanla değil de kolla ilgili.Siyah plastiği çıkarabilmek için vites topuzunu mu söktü yoksa vites kolunu mu zeminden bi şekilde ayırdı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.