Şimdi Ara

Corolla'da şaşırtan detay (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
5.499
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    Bu sisteme 10 yıldır geçti üreticiler yeni bişey değil, üstelik o süngerin konma amacı var, dilersen onu atıp orda oluşan boşluğa stepne alıp koyuyorsun. Boş maliyet oluşmamış oluyor..

    Sünger koymasına gerek var mı sizce?

    Orayı kaplasa, güzel eşya gözleri yapsa fena mı olur? O kaplamanın maliyeti o süngerin maliyetinden çok fazla olmaz. Stepne ya da lpg takmak isteyen yine kaplamayı çıkarıp takabilir. Ama bu şekilde özensizlikten başka bir şey göremiyorum ben. Kia ceed bagajı incelemenizi öneririm. Kayan bölme var, altta gözler var. Çok kullanışlı.

    Dediğim yapsa da toyota kaybetmez. 450 litre diye lanse ettiği bagaj hacmi 520litre olur. Kağıt üzerinde de rakiplerinde geri kalmaz, kazanır.
  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
    Orayı kaplamanın maliyeti seri üretim bir araçta 150tl olamaz. Taş çatlasa 10tl olur. Basit bir kaplama atsalar bile yeter o sünger yerine, en azından eşya gözü olur. Stepne, lpg isteyen yine kaldırıp atabilir. Bu şekilde çok kötü, özensiz duruyor.
  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
    Sizinle aynı şeyleri düşünüyorum. Böyle saça böyle tarak diyerek aracın bir kısmını ayrıca satacaksın. Bir devlet düşünün amacı insanları korumak olan ama onları kuş serisine muhtaç bırakan, 2000 yılı araçlara 20bin vermek zorunda bırakan.

    Halk içinde muteber bir nesne yok devlet gibi
    Olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi.

    Bu mısralara farklı açılardan bakarsak eski püskü araçlara mahkum edilen, o araçlar yüzünden geçirilen kazalarda sakat kalanlar yönünden de bakmak lazım.

    Bence makam sahiplerinin o makamın neden kurulduğunu, kime hizmet için oluşturulduğunu hatırlamaları ve halkın refahı devletin bekası için yeni yöntem ve stratejiler geliştirmeleri gerektiğinin farkına varmalılar. Zira son fiyatlara bakarsak elimizdeki araçları uzuuuunca bir dönem kullanacak gibiyiz.
  • toyota corolla modelinde motor ve şanzımanda değişikliğe gitmezse , ve bu geri giden tasarımından vazgeçmezse daha çok kan kaybedecektir..

    bir dönem filo aracı olarak tercih ediliyordu ancak megane çıktığından beri doğru düzgün filo araçlarında da tercih edilmemeye başlanacak..

    ne yapacaklar merak içindeyim, bir marka değeri bu kadar hızlı şekilde kaybedilemez..
  • cesmuru kullanıcısına yanıt
    En boş donanım vwlerin ne kadar dandik olduğunu biliyoruz.Ona göre araç öneriliyor zaten.Arkadaş yazmış ama f/p oranı yüksek,ucuz bir sedan için " o yok bu yok o çöp bu çöp " demesi aşırı saçma.Kaldı ki kimse süper bir kaliteye sahip olduğunu söylemiyor.Fiyatına göre kalitelidir dese kimse birşey demez.Araç 60 bin tl,lpg uyumlu ve sedan(şaft-sanırım böyle yazılıyor-tüneli olmayan nadir araçlardan )

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • El frenini bilmem de her model de daha nasıl çirkin araba yapyıorlar onu anlamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • filo piyasası megane dci-edc olarak devam eder. toyota bu kafa ile ancak emekli memur arabası olur. bir araç bu kadar zevksiz ve ruhsuz olur. bir tane iyi diyebileceğimiz özelliği yok. tüm konularda vasat bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    filo piyasası megane dci-edc olarak devam eder. toyota bu kafa ile ancak emekli memur arabası olur. bir araç bu kadar zevksiz ve ruhsuz olur. bir tane iyi diyebileceğimiz özelliği yok. tüm konularda vasat bir araç.

    Honda civic ve renault megane gelince satışları çok düştü zaten. Bu senenin en büyük kaybedenlerinden birisi toyota.

    Diğer dediklerinize katılmıyorum. Olumlu özelliği çok. Geniş, konforlu, ferah, ekonomik, sağlam, dayanıklı, servisi iyi, ikinci eli iyi, lpg uyumlu.
  • 1.33ü alınır, lpg takılıp binilir. Taksiciler ötv muafiyetinden sonra hücum etti bu arabaya, sonuçta markası ikinci eli sağlam, kendisi sağlam, motor kendini ıspatlamış lpg uyumlu, geniş rahat gayet derli toplu araba. Corolla nesillerdir iş görme arabasıdır, rekabetçi bir araç değildir. Detay arayan, incelik arayan, üzerinde çalışılmış bir araç arayan hava alır. Bu durum son nesil Civic'de nasıl değiştiyse, bundan sonraki Corolla'da da değişecek.
  • Tasarım göreceli bir şey. Bana göre baz donanımın tek eksiği kapaklı jantlar. Onun yerine ince kollu siyah jantlar bu aracın görünümünü bir anda değiştirir. Buradaki herkes arabadan çok iyi anladığı için Corolla dünyanın en çok satan modeli oldu. Herkesin ihtiyaçları farklıdır. Bana geniş rahat bir araç lazımdı. 57 bine alabileceğim en uygun araç buydu. Bu aracı alan arabadan anlamıyor diyenler neye göre kime göre? Herkes ister çok daha kaliteli,daha iyi motorlu,otomatik vitesli araç almayı. Ama koşullar ne gerektiriyorsa onu yapıyor insanlar. Saygı duyun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Orayı kaplamanın maliyeti seri üretim bir araçta 150tl olamaz. Taş çatlasa 10tl olur. Basit bir kaplama atsalar bile yeter o sünger yerine, en azından eşya gözü olur. Stepne, lpg isteyen yine kaldırıp atabilir. Bu şekilde çok kötü, özensiz duruyor.

    Tamir kitinde neler var? Benimkinde elektrikli şişirme pompası, kriko, pompaya konan bir çeşit yapıştırıcı sıvı var. Tamir kitinin de ses yapmayacak şekilde sabitlenmesi gerekiyor (özellikle kriko ve bijon anahtarı). Bunu yapmanın da en makul yolu yanmaz strafor kullanmak. Sonra, kalan kısmı süslemek çok pahalı olmasa da, çok gerekli değil. Çünkü rakip araçlarda mevcut olan bir şey değil.

    Bagaj içinde bir alt kat gözünü D sınıfından itibaren görüyoruz. D sınıfında da çoğu araçta yok yani bu arada. Neyse, çok önemli de değil.

    Sonuçta tepesinde sağlam bir bagaj zemini yok mu bu meretin? Bagaj zeminin altı bu kadar önemli mi? Bence C sınıfı araçlarda bagaj zeminin altındaki bir alanın doğru kullanılmasına gelene kadar ne eksiklikler var. Direksiyonu çeviriyorsun, araba dönmüyor, gaza basıyorsun gitmiyor daha.

    O yüzden, bence çok da önemli değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Ben de casio f91'den bozma analog saati kaldirdilar sandim.

    Digital yerine analog saat yazmisim, herkes de artilamis :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
    ''Direksiyonu çeviriyorsun, araba dönmüyor, gaza basıyorsun gitmiyor'' demişsiniz.. bu nasıl bir şeydir ?? araba değil o zaman bu yahu
  • Tamir kitinde neler var bilmiyorum.



    Bu da subaru levorg un bagajı. İleri tarafında kapaklı ve bölmeli bir daha küçüğünden bir göz daha var. Harika yapmışlar.





    Corolla'da şaşırtan detay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • türkleri adam yerine koyup abd versiyonunu satsalar corollanın keşke
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.