Şimdi Ara

CoolerMaster Alırken Dikkat Edin , Bilgilendirme. (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
230
Cevap
3
Favori
18.579
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
368 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ürünleri çok kaliteli neredeyse 10 yıldır nvidia model kasalarını kullanıyorum halen taş gibi... Sizin durum ayrı garanti koşulları vs. uğraştırıyorlar demek ki...

  • Zamaninda V ile başlayan meşhur teknoloji firmasında m.hizmetlerinde çalışırken Cooler Master tedariginde hep sorun yaşıyorduk demek ki hala değişmemiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birkaç farklı kasa arasında kalmışken Aerocool airhawk alıp geçmiştim, oldukça memnunum şu an. CM iyidir sağlamdır ama Türkiye ayağındaki müşteri iletişimi yetersiz demek ki.


    CoolerMaster Alırken Dikkat Edin , Bilgilendirme.



    En iyi markaların bile Türkiye müşteri hizmetleri tam memnuniyet sunamıyor bazen. Bu tip problemleri her marka ile yaşamak mümkün hale geliyor bizim ülkemizde. Bazen de sorunlar çözüme kavuşuyor, biraz da şans işi. Hangi marka olursa olsun Allah kimseyi servislere muhtaç etmesin. CoolerMaster Alırken Dikkat Edin , Bilgilendirme. 





  • vallahi 1-2 ay önce bende cooler master hyper 212 spectrum soğutucusunu aldım kule tipi

  • Coolermaster in kaliteli olup olmaması baska birsey , tuketiciye cozum sunup sunmadıgı baska birsey ...

    Cok miktarda Coolermaster kasa kullandım ve kullanıyorum.CM690 Kasası tas gibi kasaydı.Efsanelerden biriydi.

    Su anda MB520 650W lıgını kullanıyorum.gayet iyi,kibar bir kasa...


    Tuketiciye karsı tutum baska birsey , genel olarak son derece kaliteli kasaları var.musteri memnuniyeti zayıf diye guzel olan yanlarını da gormezden gelmeye calısmaya gerek yok.


    TR deki bircok Distribitor ve Yetkili Servis de oldugu gibi vektron Elektronik de bu konuda Musteri memnuniyeti konusunda sıkıntıları olan bir firma oldugu ortada maalesef...

  • CoolerMaster Alırken Dikkat Edin , Bilgilendirme. 

  • Muten Baba kullanıcısına yanıt
    Bir daha coolermaster bakmam bile.
    Bilgilendirme için teşekkürler
  • CM oldu bitti TR pazarını sallamıyor. Kasaları için opsiyonel olarak sattığı hiç aksesuar yok, hiç olmadı. TR yetkilisinin sosyal medyada paylaşımda bulunmaktan başka bir numarası olduğunu sanmıyorum. Oğlum sar oradan 2 tane 20cm kasa fanı yolla diyecek bir statüde değil yani.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu durumda aynı markanın MB520 model kasasını kullanan biri olarak bozulmaması için dua etmeye başladım.

    2 adet fan için bu kadar sıkıntı yaşanıyorsa yazık.

  • Uyarı için teşekkürler , buradaki firma yetkilisinin cevabını gördükten sonra bedava olsa almam artık cooler master. Bazı ürünlerini beğeniyordum aklımdaydı ama artık kesinlikle bakmamda almamda. Gayet normal bir şeymiş gibi firma yetkilisi de 4 aydır bekliyoruz cevap veriyoruz ya işte sorun çözülmese de tarzı bir mesaj atmış. Bilgisayarda 5 yıl yedek parça bulundurma zorunluluğu var , beyaz eşya da 10 yıl. Elimizde yedek parça yok diye bir bahane olamaz. 20 gün içerisinde durum halledilmek zorunda çözülemiyorsa yerine aynı ürün temini mümkün değil ise bir üst modeli gönderilir. Bence hemen hakem heyetine verin 20 günde yapılmadığına dair mailler ve buradaki 4 aydır parça bulunmadığına dair mesaj ile birlikte. 4 aydır parça yok diye bir bahane olamaz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Firmanın satmış olduğu ürünlerin arkasında ne kadar durduğunun yanıtı bu konuda. Verilmiş olan yanıt ise daha bir traji-komik. Ben malımı sattım hadi eyvallah tavırlarıyla yürümekte malesef çoğu firma. Oysa ürünü satın alan kullanıcının da hakları var. Madem ürün parçalarını bulmakta sorun yaşıyorsun, o ürünü satmayacaksın o zaman. Bu konu da insanların, bu markadan olur da almak isterse bir kez daha düşünmesini sağlayacaktır. İnsanların bu konularda bilgilenmesi açısından bu açılan konuları çok destekliyorum ve hemen öne çıkarıyorum. Şimdiden çok geçmiş olsun diliyorum konu sahibine. Burada bu modele sahip kullanıcıların da korkularını dile getirdiğini görünce bu markaya yaklaşmamanın en doğrusu olacağını düşünüyorum. Siz böyle devam ettiğiniz sürece kaybeden kullanıcılar olmayacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mart ayının sonlarına doğru CM TD500mesh kasa içinde pc topladım ve sıkıntısız kullanıyorum. Herkes fanlardan rahatsız olduğunu belirtmiş ve ben fanları son hız çalıştırmıyorum ama ne gürültü var ne de bazı arkadaşların rastladığı o tıkırtı sesleri.



    Çok ilginçtir, buraya bunu yazdım ve aynı günün gecesi fanlardan uğultu gelmeye başladı(belki bu konudan sonra ben daha fazla dikkat ettim ya da gerçekten dün gece başladı bu sorun), tam olarak emin değilim eğer kasanın fanları mı yoksa arctic aionun fanları mı yapıyor uğultuyu ama şu an kasa fanlarıdır diye düşünüyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HappyMaker12 -- 4 Nisan 2021; 14:38:56 >
  • Problem sadece CM Türkiye ile ilgili değil. Genel olarak firmanın kendisinde problem bulunuyor. Elimde H500P Mesh Beyaz versiyon kasa mevcut. Alırken ekstra fiyat farkı vererek satın aldığım kasaya , avrupa CM müşteri destek birimiyle irtibata geçtiğimde yedek parça desteği sağlanmayacağını öğrendim. Böyle bir mantık olabilir mi? Üretilen bir ürüne daha 2 yıl olmuşken verilen destek nasıl kesilir anlayamıyorum.

  • Utanmadan birde elimizde fan yok diyor. 4 ay olmuş 4 ay. Çinden söylesen zaten 20 güne geliyor.

  • Bir firma kullanıcısına karşı nasıl tavır takınmalı, ne şekilde davranmalı, reklamını en iyi nasıl yapar? gibi sorularla bir sunum hazırlasam olumsuz örnek olarak direkt bu konudan faydalanırdım.

  • alışveriş listemde vardı 1 2 coolermaster ürün çıkardım kardeşim. Aynı durumu yaşamak istemem açıkçası

  • Yazılanların özetine ve firmanın satış sonrası hizmetlerine bakarsak, "ürünü satarım sonrası beni ilgilendirmez" demek oluyor.

  • AREryilmaz kullanıcısına yanıt

    fan kanatı tasarımı etkili üflemede ama noctuanın denediğim ürünü kendi internet sitesinde kasa fanı diye geçiyordu. ha belki noctua midi tower kasaya göre tasarlamıştır o fanı. 60cm kasanın sonuna kadar hava üflemek başka, 40 cm kasada hava üflemek başka. belki düşük devirde basıncı anlamak için hassas test sistemi işe yarayabilir ancak yüksek devirde elle aradaki fark rahat anlaşılıyor ki arctic 2100devir, noctua 1500 devir, ve 1500 devirde bile arctic daha ileri üflüyor havayı, noctua sağa sola dağıtıyor. uzun dönem sıvı soğutma+egzoz fanı için noctua kullandım ses ve titreşim şikayetim hiç olmadı, şimdide arctic kullanıyorum uzun dönemde ne olacak bakalım göreceğiz inşallah.

  • cabriyo kullanıcısına yanıt

    Noctua'nın yeni a12lerinden istiyorum ben ama çok pahalı olduğu için alamıyorum açıkçası. Gentle typhoon diye bir çakması var gerçi ve neredeyse tamamen aynısı. Sizin bahsettiğiniz fanlar A12 değil değil mi?

  • AREryilmaz kullanıcısına yanıt

    bahsettiğim A14 kanatları kürek gibi olan. ancak a12 lerde internette 2 foto var, birisinde kanatları hilal/orak gibi diğeri kürek gibi. a12 nin kanat şeklini anlayamadım.


    kanatları orak gibi hilal gibi olan modeller daha derli toplu hava üfler. aslında bu biraz şekil ile alakalı. ama noctua alim havayı ileri doğru uzağa üflesin amacın varsa kanat tipine göre orak şeklinde hilal şeklinde olan kanatlar havayı daha ileri üflüyor benim tespitim. yani kasada egzoz fanı noctua olabilir sadece havayı dışarı atsın yeter uzağa atmasının bir anlamı yok, ama kasa içine hava gönderecekse havayı uzağa atmasında fayda var, yada sıvı soğutma fanı, hava soğutma fanı olacaksa havayı direk ortadan göndermede fayda var, sağa sola dağıtmamalı benim fikrim böyle.

    ancak soğutmanın hem ön hem arkaya fan takılacaksa o zaman bir emiş olacağından hangi fan takılırsa takılsın illaki 2 fanlı soğutmada kanatçık şekli önemi azalır. yinede en iyi soğutma yada havayı ileri ortadan gönderme hilal şeklinde kanatlara sahip fanlarda oluyor. msi ekran kartlarında hep bu tip kanat var yada asus beyaz ekran kartında bu tip kanat var boşuna yapmıyorlar yani.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cabriyo -- 5 Nisan 2021; 11:40:55 >




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.