Şimdi Ara

CONTROL (27 Ağustos 2019) [PS4 ANA KONU] (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
376
Cevap
7
Favori
25.158
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Atmosferi çok hoşuma gitti bende almayı düşünüyorum ama hikaye hakkında biraz daha bilgi bekliyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Silah gibi oyun geliyor valla çok belli keşke bir de türkçe olsaydı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Control | E3 2019 Teaser| PS4

  • Control: 18 Minutes Of Reality Bending Gameplay | E3 2019

  • Oyunun adı bana göre Control yerine kesinlikle "Flip chairs and tables Forever" olmalıydı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Playstation5 -- 14 Haziran 2019; 19:7:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • New Gameplay Today (Game Informer) – Control



    -----

    Control | Dev Diary - How to Fight the Hiss | PS4




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Venomstr -- 18 Haziran 2019; 8:4:47 >




  • REMEDY oyunlarını severim. Sıkı bir PS oyuncusuyum fakat ALAN WAKE zamanında XBOX almayı bile düşünmüştüm (Daha sonra PC ye çıktı, oynadım bitirdim)
    En son çıkardıkları QUANTUM BREAK ise bana göre çok güzel, PS tarafında muadili olmayan, oynarken oldukça keyif aldığım bir oyundu.

    CONTROL oyunu bana ilk etapta QUANTUM BREAK'i anımsattı. Her ne kadar yapıları biraz farklı olsa da, bir çok yönden benzer noktaları var.
    Fakat CONTROL dar alanda kısa paslaşmalar yapacak bir oyun. ARGE çalışması gibi düşünün... Güzel ve büyük mekan çizimleri, ışıklandırmalar, eşya fizikleri vs.
    Peki oyunda başka ne var? Kaç karakter bizi oyuna bağlayacak? Sanki bana ilk 2-3 saati oldukça keyifli geçen ama sonraki saatlerinde monotona bağlayan bir oyun olacak gibi geliyor.

    QUANTUM BREAK böyle değildi mesela. Farklı mekanlar, farklı karakterler... Oyunda tam bir film havası vardı. Ne yazık ki bunu CONTROL de göremeyeceğiz gibime geliyor.

    Biraz farklı bir yaklaşım olacak ama;
    89 yılından beri oyunlarla, konsollarla iç içeyim. Oynadığım en iyi oyun LAST OF US, ikincisi ise UNCHARTED serisidir diyebilirim. Bu çok net.
    Bu oyunların hikayeleri, oyun içi karakterlerin resmen içimize işlemesi, bizden biri gibi olması...
    Sadece bir karakter üzerinden değil, bir karakteri yönlendirirken diğer yan karakterlerin sanki canlıymış gibi oyun boyunca yaşaması...
    Farklı farklı mekanlar, muhteşem karakter iletişimleri, yaşanan ve yaşatılan duygular, sesler, aksiyonlar, dramlar...
    Gerçekten inanılmaz bir emek, harika birer sanat eseri.

    CONTROL'ü çıkar çıkmaz alacaktım ama sadece 1 iş yeri binasından geçtiğini öğrenince biraz beklemem gerektiğini düşündüm.
    Aynı mekanikler, aynı fakat sürekli ofisleri, katları, koridorlar değişen bir bina, tek adam üzerinden ilerleyen oyun düzeni. Tam bir ARGE ÇALIŞMASI.
    Umarım yanılırım ama oyun tam bir kısır döngü olacak gibi.

    Herkese iyi oyunlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ASKERTUNGA -- 18 Haziran 2019; 8:56:52 >




  • The First 13 Minutes of Control - IGN First

  • Remedy'den Max Payne 1 Remake bekliyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Firma farklı deneyimler farklı bir tarz ortaya koymaya çalışıyor. Ancak piyasada tutmayacak şeylere yatırım yaptıklarını düşünüyorum. Öncelikle oyun farklı bir mekanik sunuyor, fakat bu mekanikten sıkıldığımız anda oyunun havası söner. Çünkü mekan sınırlı ve benzer yapıda olacak, sürekli aynı mekanikle bulmaca çöz düşman öldür kafasında ilerleyeceğiz. Muhtemelen başında ve sonunda çokta farklı bir yapı olmayacak...

    Artık bu tarz hikayeli oyunların nesli tükenmek üzere, bakın hikayeli oyunların değil bu tarz oyunların...Quantum Break'te benzer kafadaydı, bir mekanik üzerine oyunu inşa etmişler fakat o mekaniğin albenisi bittiği anda oyunda bitiyor.

    Remedy, Max Payne remake yapsa daha çıkmadan milyonlar satar diye düşünüyorum :)
  • Beni en çok üzen ve alacakken vazgeçmeme sebep olan şey sohbet esnasında karakterlerin ölü gibi hareketsiz biçimde bir birine bakması ve iç ses konuşurken ekranın ana karaktere zoomlanması aşırı acemice olmuş hiç yakıştıramadım ve çok soğudum oyundan nasıl fark edemezler bu olayı anlamadım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Türkçe olmalıydı
  • Control: Full Side Mission Gameplay (4K) - IGN First



  • Oyunumuz gold olmuş hayırlı olsun

    CONTROL (27 Ağustos 2019) [PS4 ANA KONU]

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Control - Exclusive Story Trailer


  • Control - What is Control: The Enemy Within



  • Control - The Battle is on! | PS4



  • Control - Seizing Power! | PS4



  • quote:

    Orijinalden alıntı: ASKERTUNGA

    REMEDY oyunlarını severim. Sıkı bir PS oyuncusuyum fakat ALAN WAKE zamanında XBOX almayı bile düşünmüştüm (Daha sonra PC ye çıktı, oynadım bitirdim)
    En son çıkardıkları QUANTUM BREAK ise bana göre çok güzel, PS tarafında muadili olmayan, oynarken oldukça keyif aldığım bir oyundu.

    CONTROL oyunu bana ilk etapta QUANTUM BREAK'i anımsattı. Her ne kadar yapıları biraz farklı olsa da, bir çok yönden benzer noktaları var.
    Fakat CONTROL dar alanda kısa paslaşmalar yapacak bir oyun. ARGE çalışması gibi düşünün... Güzel ve büyük mekan çizimleri, ışıklandırmalar, eşya fizikleri vs.
    Peki oyunda başka ne var? Kaç karakter bizi oyuna bağlayacak? Sanki bana ilk 2-3 saati oldukça keyifli geçen ama sonraki saatlerinde monotona bağlayan bir oyun olacak gibi geliyor.

    QUANTUM BREAK böyle değildi mesela. Farklı mekanlar, farklı karakterler... Oyunda tam bir film havası vardı. Ne yazık ki bunu CONTROL de göremeyeceğiz gibime geliyor.

    Biraz farklı bir yaklaşım olacak ama;
    89 yılından beri oyunlarla, konsollarla iç içeyim. Oynadığım en iyi oyun LAST OF US, ikincisi ise UNCHARTED serisidir diyebilirim. Bu çok net.
    Bu oyunların hikayeleri, oyun içi karakterlerin resmen içimize işlemesi, bizden biri gibi olması...
    Sadece bir karakter üzerinden değil, bir karakteri yönlendirirken diğer yan karakterlerin sanki canlıymış gibi oyun boyunca yaşaması...
    Farklı farklı mekanlar, muhteşem karakter iletişimleri, yaşanan ve yaşatılan duygular, sesler, aksiyonlar, dramlar...
    Gerçekten inanılmaz bir emek, harika birer sanat eseri.

    CONTROL'ü çıkar çıkmaz alacaktım ama sadece 1 iş yeri binasından geçtiğini öğrenince biraz beklemem gerektiğini düşündüm.
    Aynı mekanikler, aynı fakat sürekli ofisleri, katları, koridorlar değişen bir bina, tek adam üzerinden ilerleyen oyun düzeni. Tam bir ARGE ÇALIŞMASI.
    Umarım yanılırım ama oyun tam bir kısır döngü olacak gibi.

    Herkese iyi oyunlar.
    +1000




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayo3327

    Silah gibi oyun geliyor valla çok belli keşke bir de türkçe olsaydı
    ben çevirip youtube'a atacağım.. rdr 2, spiderman,hitman , re2 , tomb raider vs hepsi altyazılı olarak kanalımda var.. kanalımın adı : MBT TV , red dead redemption 2 altyazılı yazarsanızda çıkar.. bi bakarsanız sevinirim
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.