Şimdi Ara

Continental VanContact A/S Ultra vs Michelin Agilis CrossClimate ticari 4 mevsim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
1
Favori
708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2025 model crafter için üstünde kar simgesi olan ticari 4 mevsimlere bakıyorum. 235/65/r16c ölçü. continin tanesi 8000 civarı, michelin 11bin tl. acaba f/p olarak contiye mi yönelsem yoksa paraya kıyıp michelin'e mi? fabrika giti denen dandik lastiklerden takmış. bir daha yazlık lastiğe de para vermek istemiyorum.




    _____________________________
  • Kışları soğuk, yoğun kar olan bir yerde kullanacaksan iyi bir kış lastiği daha iyi olur. 4 mevsim lastiğin kullanılabilecek olduğu yerdeysen Conti'de iyidir. Ticari kullanmadım ama otomobilde iyiydi 

    Ticari araçlarda genelde en ucuzunu takip geçiyorlar, kaliteli lastik tercih etmeni takdir ettim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • teşekkür ederim. sanırım goodyear vector 4 seasons cargo alacağım gibi duruyor. 6250 tl ye buldum tanesini sök tak dahil.

    _____________________________
  • manisa aktif haber - sarıgöl haberleri - manisa haber
    Manisa'da zincirleme trafik kazasında 1 kişi öldü, 4 kişi yaralandı
    https://www.manisaaktifhaber.com.tr/foto-galeri/manisada-zincirleme-trafik-kazasinda-1-kisi-oldu-4-kisi-yaralandi?page=14


    Ticari kullaniyorsan kis lastigi zorunlu,

    4 mevsim lastik 30 derece uzeri asfalt sicakliginda yol tutmaz,

    4 mevsim lastik kullananlar hem kendi canini hemde trafiktekilerin canini yok saymaktadir,

    Milyonluk araç kullanip lastige para verememek de ne bileyim,
    Allah sifa versin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • bir lastik patlamasinin zarari büyük oluyor,
    paraniz yoksa trafiğe cikmayın,
    toplu taşıma kullanin lütfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • donanimforumuser D kullanıcısına yanıt

    @donanimforumuser


    attığınız linkteki kazayla 4 mevsim lastiğin ne alakası var? alacağım lastikler üst seviye markaların modelleri. hepsinde 3 tepeli karlı dağ (3pmsf) ve M+S ibareleri var aynı kışlık lastikler gibi. tutup da jinyu, linglong marka dandik lastiklere bakmıyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 16 Eylül 2025; 0:6:47 >
    _____________________________
  • 30 derece üzeri asfalt sicakliklığında ,
    yol tutuşun bozulur,
    Lastik sicakligin artar,
    Defermasyon hızlanır,

    Lastik özelligini kaybeder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanimforumuser -- 17 Eylül 2025; 17:8:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Hem parana yazık,
    Hemde trafikteki canlilara..

    4 mevsim;
    surekli yagmurlu,
    ılıman iklim olan yerler için.

    (Kullanim araligi 1-30 derece arasi olmasi lazim.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanimforumuser -- 17 Eylül 2025; 10:19:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • konum: izmir


    20 kasım 2025 itibarıyla vancontact a/s ultra 99/97h (195/60/16) hafif ticariler için 4 mevsim lastiği takım olarak değiştirdim. tanesi 6.900 türk lirasına geldi kasım indirimiyle. alışverişimi pttavm kanalıyla 'jantlastik adresi' adlı kullanıcıdan gerçekleştirdim. 2125 idi üretimi. 21. hafta 2025 yılı. tanesi 1.000 lira, toplamda 4.000 lira uyguna geldi piyasanın pazar koşullarına göre.


    araç ticari, 1.3 doblo kısa kasa van.


    eski dunlop dört mevsimlere kıyasen birkaç günlük izlenimlerim:


    -direksiyonda yumuşama ve hakimiyet hissi çok iyi.

    -çok dik yokuşlarda evet az da olsa patinaja kalıyor. belki de ben gaza ani dokundum farkında olmadan

    -fren inanılmaz. beni en çok etkileyen fren ve direksiyon hakimiyeti oldu zaten

    -virajlar için konuşmak henüz erken.

    -kasis ve çukurlar girinti çıkıntılarda rahatsız edici ama araç en nihayetinde ticari, ne süspansiyonu bekliyorsun ki. burada dunlop ile arasında şimdilik bir fark göremedim.


    kış bitimi güncelleyeceğim. mart gibi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nauraiklimİzmir -- 23 Kasım 2025; 15:21:52 >
    _____________________________




  • goodyear vector 4seasons cargo alıp konuyu kapattım ben. orijinal sprinter lastiğiymiş. tanesi 6400 tl ye geldi 2025 üretimli. lastikler güzel.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 23 Kasım 2025; 17:17:31 >
    _____________________________
  • bugün izmir inanılmaz yağmurluydu. vancontact 4 mevsimin dik yokuşlarda yol tutuşundan, hiçbir şekilde çeyrek de olsa patinaja kalmaması, o diklikten inerken birkez olsun fren kaçırmaması beni büyüledi. umarım uzun ömürlüdür lastikler. ıslak zemin, düz yolda 70 ile giderken fren testi de yaptım, kızaklama zerre yapmadı aracın abs'si çalışmamasına rağmen. şimdilik çok çok memnunum lastiklerden. daha detaylı testler yapacağım. özellikle arnavut taşı ile döşenmiş bir yokuşun çıkış ve inişinde de sorun çıkartmıyorsa doblo ile, lastiklere tam not vereceğim.

    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.