|
2025 model crafter için üstünde kar simgesi olan ticari 4 mevsimlere bakıyorum. 235/65/r16c ölçü. continin tanesi 8000 civarı, michelin 11bin tl. acaba f/p olarak contiye mi yönelsem yoksa paraya kıyıp michelin'e mi? fabrika giti denen dandik lastiklerden takmış. bir daha yazlık lastiğe de para vermek istemiyorum. |
_____________________________
![]() |




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler












