Şimdi Ara

continental lastıkler michelin den ıyımıdır ?? (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
249
Cevap
2
Favori
229.521
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ratkow

    eger;
    michelin energy --- Continental EcoContact Derseniz Michelin energy derim
    michelin energy --- Continental Premium contact derseniz conti derim :)



    Continentalin premium'una karşı michelin'in primacy'si var harika bir lastik. Hem sağlam, hem yumuşak, hem konforlu.
  • Arkadaşlar 175 70 R13 Continental Ecocontact 3 almayı düşünüyorum..Aranızda kullanan varsa yorumlayabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Ben bugun continantel premiumcontact 5 aldim 4 adet. Daha onceki lastigim premiumcontact 2 di 5 yil doldurdu ve hayati anlamda cok anilarimiz oldu fren mesefesi yol tutusu derseniz bana gore continental premiumcontact dan vazgecmeyin almanyada adac ve hollandada anwb 2013 testlerini inceleyin derim premiumcontact 5 suan 1 numara ve en kaliteli lastik diyebilirim ayrica auqplaningde 1 A sinifinda biraz fazla yakabilir ama hic birsey insan hayatindan onemli degil ve Birazda cebinizi yakabilir ama dogru secim diyebilirim tabiki ilk can guvenligini istiyorsaniz.
    Kullandigim lastik 205 55 16 91 V FR aliminyum jant lar icin Fr olanina bakin bunlarda jant korumasi var ayni zamanda jantinizi korumus olursunuz.
  • Continentali 2014 2017 arası kullandım. Kışlıklarından memnundum, yazlık olarak da Nokian ve Goodyear kullandım.
    Fakat şimdi alacak olsam kışlık Nokianı, yazlık Dunlop'un üst modellerini tercih ederdim.
    Büyükşehirler için Michelin, Conti iyi olabilir ama Anadolu yolları için sağlam lastik lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alphace -- 26 Ekim 2018; 14:42:26 >
  • Good year modellerini inceleyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alphace

    Yazlık lastik almak istiyoum iki yıl sonra yenisini almayı da düşünmüyorum.
    Conti kış lastiği kullanıyorum yumuşak ama acayip uğulduyor.
    Micheline bakıyorum çabuk eriyor diyorlar.
    Bridgestone turanzaya ise çok sert diyorlar.

    Şimdi ne Conti ve Michelin kadar yumuşak ne de Turanza kadar sert olmayan ara bir lastik bakıyorum.



    Michlen için kim çabuk eriyor diyorsa emin ol yanılıyor 60 bin km oldu michlen primacy HP hala diş var lastikçiye gösterdim bi 15.000 km daha yapar dedi lastiği 4. Yılı görmediğim çukur kalmadı sapa sağlam duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhabalar..
    Arabamda goodyear eagle eye 4 mevsimlik lastik vardi. Arabayi yeni aldigimda dedim ki bu araba ile uzun yola cikarsam ayvayi yedim. En ufak bir çukuru bile hissettiriyordu. Araba a3 sline süspansiyonlarida biraz sert olunca sanki çamaşır makinesi suruyormusum gibi hissediyordum.
    Continental premium contatact5 aldim veeee inanılmaz bir sekilde çukurlar yokmuş gibi hisseder oldum.
    Lastikci arkadasin dedigine gore michelin energy saver modeli continental premium contatact5 modelinden daha kötü. Çünkü Continental yagmur ve benzin kategorisinde A sinifi. Gerek direksiyonun yumusamasi gerekse yoldaki ses orani oldukça düştü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DİKKAT;
    Arkadaşlar herkes kendi görüşünü dile getirdi bazıları testlerden gördüğünü bazilarida kullandığı tecrübeleri yansıttı.

    Burada yazacaklarim emin olun bir cogunuzun işine yarayacaktır.

    Şimdi öncelikle çok uzun yıllar otomobil kullanan ve lastiğe önem veren biri olduğumu belirtmek isterim. şimdi gelelim konuya;

    Ilk lastigim bridstone er300 idi. Sifir aldim ve 30.000 km kullandim. Izlenimlerime gelince gerek sesi gereksede sertliği yüzünden çok muzdarip olmuştum ama çukur köy yolu gibi yollarda beni hiç uzmedi. Ancak otoban asfaltinda allaha emanet yol tutuş 1 sene sonra gitmişti. tekrar alir miyim aklimdan zorum yoksa asla almam. Arabaya sunta kestirip binerim daha konforlu olur.

    2012 yilinda süper bir karar verip michelin energy saver aldim. Ilk zamanlar gerek sesi gereksede konforu beni resmen büyüledi. Sanki araba kullanmiyorum da arabanin içinde oturuyorum. Çok güzel bir rüya gibiydi. Taaaaak ki yağmurlu havada işe gidene kadar. O gece tam iki defa spin attim ve artık tirsmaya başladım. Sonra ertesi gün rampalarda isiklarda kalkarken patinaja düşmeye başladı. Sürat yaparkende özellikle 120 den sonra istikrarsizlik başladı ve 2013 yazinda sadece 2 cm.lik logar kapagina biraz hızlı ciktim ve olan oldu. Ne mi oldu tabiki kocaman bir balon. Zaten iki yildir kullandigim ve tam 5 kere patlayan lastiklerimi degistirmeye karar verdim. Her zaman aklimda olan ancak bir türlü alamadigim continental lastiklerine göz diktim ve 2014 yilinda taktirdim.

    Gelelim bunlara. Continental premium contact 5 aldım. Ilk izlenimim cok yumuşak ve sessiz olmasiydi. Ne kadar hiz yaptiysam yolu hic birakmadi. Yol sesi orta seviyede ve ozellikle yağmurda sanki lastiklerin altina japon yapıştırıcı sürülmüş gibiydi. Bu zamana kadar kullandim ve lastik hala değişmedi. Simdiki aklim olsaydi sadece continental alırdım. Ama eco contact 5 de güzel ancak aracim ağır olduğu icin premiumcontact5 aldim.

    Pirelliyi tavsiye etmem good year iyidir sessizdir ama 3. Arabamda vardi habire balon yapiyordu. Karar sizin.

    Bu arada aracim hyundai elentra 195 60 15 lastik ebadi var. Kullananlar bilir yaklasik 1400 kg (LPG falan) civarında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Alphace A kullanıcısına yanıt
    Bridgestone lastikler evet sert ve gürültülü bir lastiktir. Ama çok saglamdir. Michelin ise yumuşak ve sessizdir ancak kauçuk yapısı nedeni ile aşınma değeri yüksektir. Ayrica da yağmurlu yollarda biraz zayıftır. Continental ise bu ikisinin ortasında ne sert nede yumuşak bir lastiktir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Continental i neredeyse hiç tecrübe etmediğim için şahsi görüş belirtemem ancak Michelin in son yıllarda yuvarlanma ömrünü çok uzattığı hatta Energy Saver ın karşılaştırmalı testlerde kendi kategorisinde en yüksek aşınma puanlarını aldığı bir gerçek, şahsen uzun yol yapmayla kolay kolay aşınmadığını ama sert darbelerde kolay balon yaptığını kendim de gördüm.
  • Aynen öyle aşınma değeri öyle karton gibi değil cok uzun yillar kullanabilirsiniz ama biraz narindir kendileri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • michelin de kullandım şimdi yeni takılan conti premium contact 5 te kullanıyoruım ikiside iyi lastik birini 5 yıl kullandım yanaklarda çatlama yaptı ama conti yeni 1 ay dahi olmadı şimdilik memnunum ama ileride sıkıntı olursa yazarım...
  • Vw Bora ile continental lastiklerle sağanak yağmurda 170 altına düşmemek kaydıyla 65 dakikada ceyhandan antebe girdim ve yağmur hiç durmamıştı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015te yazan eleman amma abartmış, yok yağmurda işe giderken iki spin atmışmış, yok ertesi gün pati çekmişmiş. Araba sürmeyi bilmeyen adama böyle olur işte. 3 sene energy saver kullandım, uzun yol da yaptım 200km ile otobanda da gittim, yağmur ne, kışın karda bile sorun yaşamadım. İş şöförlükte, hayır yağmurda spin atacak gibi giden adam zaten ne lastik kullansa ecelini bulur bir gün. Energy saverların olayı zaten yüksek tutuş değil düşük yuvarlanma direnci ve konfor. Ufak bir yakıt tasarrufu sağlasa da asıl alan konfor için alır. İyi yol tutuş isteyen adam zaten michelin primacy modelini alır. Premium contact'ın muadili odur.

    Ben energy saverla kaldırıma da çok çıkardım aracımla hiç balon olmadı ama bu demek değil ki yapmaz. Yumuşak hamurlu ve narin bir lastiktir, çabuk çatlaklar oluşur. Ama konforunu başka markada bulamazsınız. O yüzden gülü seven dikenine katlanır.
  • Energy saver kullanıyorum gayet iyi bugüne kadar kayma olmadı balonda atmadi cukurlardanda baya geçtim hatta ise giderken geçtiğim güzergahın bazı noktalarında yolları kazma işi hiç bitmiyor buna ragmen balon atma yok aracın boş ağırlığı 1360 kg balon atanlar muhtemelen otoban için gerekli olan havayı basiyorlar benim araç için şehir içi kullanımda 29 psi otoban kullanımı için 32 psi kullanıcının da nasil kullandığı önemli lastiği.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vpx1 -- 14 Aralık 2016; 17:48:55 >
  • konfor olarak iyiden kötüye goodyear hankook michelin continental runflat lastikte kullandıgım lastikler
  • cp5 ve primacy 3 kullanmış birisi olarak karşılaştırırsam; cp5 testlerde ve gerçek koşullarda sınıfındaki en kısa fren, en iyi tutunmaya sahip lastik. Ama bu yalnızca 20 bin km sürüyor. 15-20 bin km den sonra lastik ciddi anlamda sertleşiyor bu da aşırı yol sesi ve fren mesafesinde artış olarak geri dönüyor. Ama o hali bile primacy den iyi yol tutuyor. primacy ile araba zorlayınca önden kayardı, conti ile ön taraf direksiyon tepkilerime eksiksiz yanıt veriyor. Bence türkiye şartlarında en uygunu goodyear eg gibi duruyor. testlerde conti kadar iyi yol tutuyor, sessizlik konusunda michelin den bile iyi ve uzun ömürlü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K@sToR -- 14 Aralık 2016; 23:11:12 >
  • Selamlar cpc5 ve goodyear efficient grip performance her iki lastiği de kullandım.goodyear, continentale göre daha sessiz ve yakıt ekonomisi var.ama goodyear ın yere tutunma,kayma,patiye düşme problemi var.ebat 205 55 16 93w.Continentalcpc5 biraz daha sesli ama rahatsız edici değil,ıslak fren ve kuru fren mesafesi çok iyi (goodyeara göre).Conti5 kullanıyorum goodyear a göre daha iyi.Ben frenaja bakıyorum,aniden frene basınca ısla-kuru yol durma mesafesi benim için önemli.Goodyear durmuyor sürekli abs devreye giriyor.CPC5 de de abs devreye çok az giriyor sanki lastik yere yapışıyor.cpc5; gefp den şehir içi 0,3 fazla yakıt yaktırıyor.araç(ford dizel 1.6).benim tespitlerim bu şekilde.saygılar.
  • dr112 kullanıcısına yanıt
    goodyear egp hakkında cok dogru tespitler yapmışsınız.bende egp yerine kuru ve ıslakta frenleme mesafesinde 1.olan hankook ventus prime 3 aldım.önceden yarım frende abs devreye girerken şimdi hankooklar tam frende bile yola yapışıyor.
  • dr112 kullanıcısına yanıt
    Yazdıklarınıza katılıyorum ama ben de dayanıklılığa bakıyorum. CPC5 kullanırken 120 km/s hızda lastiğin yanaktan boydan boya yarılma riskini alamadığımdan yeni aldığım araçtaki Conti lastiklerin hepsini EGP ile değiştirdim.
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.