Şimdi Ara

Conti Premium Contact 5 neden bu kadar çok yarılıp patlıyor? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
5.095
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cp5 bir senede 15 bin yaptim ve lastik performansı ciddi düştü . Enery Saver Michelin uzak durun kuru ıslak her türlü kizakliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vortex35


    quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega

    Ezbere konuşanlara bakmayın. Kesinlikle yanaktan sorunlu bir lastik. Kendi başıma geldi. Sıfır aldığım daha 9 bin km'deki aracımda 70-80 km/s hızla giderken, yüksüz ve şehir içinde temiz asfalt yolda, hiçbir yabancı madde olmaksızın yanaktan boydan boya yarılma yaşadım. Lastik havalarını sürekli olarak her araca binişimde ve sürüş sırasında ekranımdan kontrol ederim. Hiçbir sorun yoktu.Başka bir şehirde olduğum için stepne de olmayınca büyük sıkıntı oldu. Hyundai müşteri hizmetleri yardımcı olmadı. Kendi imkanlarımla akşam saatlerinde bir lastikçiyi evinden getirtip çıkma bir lastikle yola devam ettim.

    Sonra araştırdığımda CPC5 ile ilgili benzer çok fazla yarılma şikayeti olduğunu gördüm. Lastiklere olan güvenim sıfıra indiği için hepsini Goodyear EGP ile değiştirdim.

    Aracınızı yakın zamanda kaldırım vb. gibi yerlere park etmişmiydiniz ?

    Veya lastiğin yanağını herhangi bir yere sürtme oldu mu ?

    Şimdi CPC konusunda büyük bir yanılma var şöyle ki ; Continental'in 2 fabrikası mevcut yanlış hatırlamıyorsam biri Almanya/Hannover diğeri Romanya/Yaş'taydı. Türkiye'ye gelen Continentallerin çok büyük bir bölümü bu iki ülkeden geliyor arkadaşlar. Şanslıysanız size Almanya üretimi denk gelmiştir. Almanya üretimi denk gelen kişilerde zaten yukarı da ki iyi yorumları oluşturan kişiler. Romanya üretimi denk gelenlerde lastiğim şöyle yarıldı böyle patladı diyenler. Bilinçli tüketici olmakta fayda var. Lastiği gözünüzle görmeden fiyatta pazarlık yapıp tamam alıyorum takın demeyin. Kendi ebadınızı sorun varsa getirin bakalım deyin. DOT'a bakın yakın tarih mi ? Üretim yerine bakın Almanya mı ? 1000-1500TL arası para veriyorsunuz lastiğe ve bu konuda en ufak bir bilinciniz yok ondan sonra lastiğim yarıldı.

    Hayatımda gördüğüm en saçma yorumlardan biri, cpc5 etiketi taktilarsa Romanya fabrikasından çıkanlara o kalitede olmalı , yoksa lastik ismini değiştirsin depica sava imperit falan yapsın. Müşteri bir de fabrika mi araştıracak!!!



    Lastik için adac ALMAN test sitesinin ALMAN lastikleri gazlamasidır, sorunlu bir lastik.



    Goodyear, Pirelli dışına çıkmamak lazım Türkiye şartlarına uygun iyi lastiklerdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 3 yıldır Ankara yollarında 205 55 16 Cp5 kullanıyorum. Kendimi tam bir lastik canavarı , çukur düşmanı olarak tanımlayabilirim. Henüz lastiği yardığım olmadı ancak 3. senedr abs nin çabuk devreye girdiğini söyleyebilirim. Cp5 den şikayetciyseniz michelin fln kullanmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Megane 1 varken araştırmıştım, 185 60 15 için en makul seçenek Dunlop FM800.
  • sorun lastikte değil, lastikçilerde. 1500 kg arabalara 32 32 basıp gönderiyorlar, sonra yok abs devreye giriyor yok yarılıyor. Şöyle etrafa bakıyorum lastiklerin çoğu yanakların üzerine basmış şekilde duruyor. Öyle duran lastik patlar da çatlar da.
  • Aynı ölçüde Continental ürünü barum b2 lastik taktırdım 1 yılı oldu 400 liraydı 4 tanesi taş gibi çıktı sorunsuz .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cpc5 bebimde yarıldı. Almayın aldırmayın. 2 yıllık 30binkm anca gitmiş hava kontrolü yapılmış. Deliği yarığı olmayandı. Alaşehir girişinde parçalandı. Forumda resimleriyke anlatmıştım zamanında. Hala hayattaysak megane 2 nin kalitesindendir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araba kullanmayi bilmiyorsaniz yarilir tabi. Aracim bmw nin kullanmis oldugu en sert amortisorlere sahip. Ek olarak spor yay taktim ve 18 jant var. Lastik ise CPC5 225/40/18 ve lastikte en ufak bir deformasyon yok. Daha once Barum vardi ve 1 senede lastikler parcalandi. CPC5 gercekten asiri saglam. Tek sorunu ses yapmasi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul'da yaşıyorum ve her yer bilindiği üzere inşaat ne yazık ki. Continental premium contact 5 kullanırken lastiklere nerdeyse haftada bir çivi girerdi. Lastiklerde yama yapılacak yer kalmadı desem abartmış olmam. İstemeyerek te olsa briggestone t001 aldım. Aynı güzergahta kullanmama rağmen hiç çivi girmedi. Bizim ülkemizde ne yazık ki şartlar sert, ses yapan lastiklere uygun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 40 bin km kullandık cpc5'i bence gayet güzel bir lastik yarılma falanda yapmadı ki bu araba her türlü zor koşulda kullanılmış bir şirket aracı ıslakta fren mesafesi güzeldi yol tutuş da iyiydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sen konfor istiyorsan yumusak lastık alıyorsun contı gıbı. E dolayısyla yumusak astıklere cıvıde girer saga sola surtersende yarılır. SAglam ıstıyorsan uzak dogu mallarına bakmalısın ama onlarda bir contı gibi konforlu yada iyi yol tutuasa sahıp degıldır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ölümüne çArşı ulan

    Cp5 bir senede 15 bin yaptim ve lastik performansı ciddi düştü . Enery Saver Michelin uzak durun kuru ıslak her türlü kizakliyor

    hocam abartmayın 80 bın civarı kullanılabılır 60dan sonra kızaklama riskinden dolayı su bırıkıntılerıne yavas girmek kaydıyla.. Hamuru cok kalıtelı daha kalıtelı olursa araba takla atar yolu ıyı tuttugundan bırakmaz kaymaz yanı hamurunu cok begenıyorum fren mesafesı olsun konforu olsun cok cok ıyı bir lastık ıslak ve kuru zemınde kullandıgım en ıyı lastıktı
  • Konfor-sağlamlık-sessizlik-yol tutuş değişkenlerinde en optimum lastik bence Lassa impetus revo 2+. Fiyat avantajı da cabası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • conti tabandan sağlamdır. iyi lastiktir. ama michelin gibi o da yanaklardan sorunlu, çatlamalar baş gösterebiliyor.
  • K@sToR kullanıcısına yanıt
    1200 kg bir araca kaç basmamız gerekiyor hocam?
  • Eco Contact 5, fabrika cikis lastigi 2012 uretim 44 bin kilometrede. Daha lastikler 1 kere bile janttan sokulmedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lukany


    quote:

    Orijinalden alıntı: vortex35


    quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega

    Ezbere konuşanlara bakmayın. Kesinlikle yanaktan sorunlu bir lastik. Kendi başıma geldi. Sıfır aldığım daha 9 bin km'deki aracımda 70-80 km/s hızla giderken, yüksüz ve şehir içinde temiz asfalt yolda, hiçbir yabancı madde olmaksızın yanaktan boydan boya yarılma yaşadım. Lastik havalarını sürekli olarak her araca binişimde ve sürüş sırasında ekranımdan kontrol ederim. Hiçbir sorun yoktu.Başka bir şehirde olduğum için stepne de olmayınca büyük sıkıntı oldu. Hyundai müşteri hizmetleri yardımcı olmadı. Kendi imkanlarımla akşam saatlerinde bir lastikçiyi evinden getirtip çıkma bir lastikle yola devam ettim.

    Sonra araştırdığımda CPC5 ile ilgili benzer çok fazla yarılma şikayeti olduğunu gördüm. Lastiklere olan güvenim sıfıra indiği için hepsini Goodyear EGP ile değiştirdim.

    Aracınızı yakın zamanda kaldırım vb. gibi yerlere park etmişmiydiniz ?

    Veya lastiğin yanağını herhangi bir yere sürtme oldu mu ?

    Şimdi CPC konusunda büyük bir yanılma var şöyle ki ; Continental'in 2 fabrikası mevcut yanlış hatırlamıyorsam biri Almanya/Hannover diğeri Romanya/Yaş'taydı. Türkiye'ye gelen Continentallerin çok büyük bir bölümü bu iki ülkeden geliyor arkadaşlar. Şanslıysanız size Almanya üretimi denk gelmiştir. Almanya üretimi denk gelen kişilerde zaten yukarı da ki iyi yorumları oluşturan kişiler. Romanya üretimi denk gelenlerde lastiğim şöyle yarıldı böyle patladı diyenler. Bilinçli tüketici olmakta fayda var. Lastiği gözünüzle görmeden fiyatta pazarlık yapıp tamam alıyorum takın demeyin. Kendi ebadınızı sorun varsa getirin bakalım deyin. DOT'a bakın yakın tarih mi ? Üretim yerine bakın Almanya mı ? 1000-1500TL arası para veriyorsunuz lastiğe ve bu konuda en ufak bir bilinciniz yok ondan sonra lastiğim yarıldı.

    Hayatımda gördüğüm en saçma yorumlardan biri, cpc5 etiketi taktilarsa Romanya fabrikasından çıkanlara o kalitede olmalı , yoksa lastik ismini değiştirsin depica sava imperit falan yapsın. Müşteri bir de fabrika mi araştıracak!!!



    Lastik için adac ALMAN test sitesinin ALMAN lastikleri gazlamasidır, sorunlu bir lastik.



    Goodyear, Pirelli dışına çıkmamak lazım Türkiye şartlarına uygun iyi lastiklerdir.

    Yorumumun size neyi saçma geldi anlamadım fakat fabrikadan fabrikaya kalite farkının olmadığını düşünecek kadar bu işlerden uzaksanız yorumunuzu ciddiye almayacağım.

    Tam tersini düşünüyorsanız da size bir kaç sorum var ;

    Türkiye'de üretilen Megane 4 ile Fransa üretimi olan Megane 4 arasında ki kalite/ham madde/işçilik farkı nedir ?

    Türkiye'de üretilen Civic FC5 ile İngiltere'deki Civic FC5 arasındaki arasında ki kalite/ham madde/işçilik farkı nedir?

    Almanya'da üretilen Golf ile Meksika'da üretilen Jetta'nın arasında ki kalite/ham madde/işçilik farkı nedir ?


    Bunlar aklıma ilk gelenler, bu sorular ve liste uzar gider. Düşünmeden konuşmayın/yorum atmayın. Ondan sonra laf dalaşına girip zorla yönetimden uyarı aldırtıyorsunuz.




  • Good year EGP kullanıyorum.Daha 700 km de çivi girdi.Ayrıca frenlerinden de memnun değilim yol tutuşundan da.Bundan sonra başka markaları deneyeceğim.
  • mesut1221 M kullanıcısına yanıt
    Kendi şahsi yorumum ve deneyimlerinden bahsettim. Kendi zannimca bridgestone ve pirelli'den sasmam artik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vortex35


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lukany


    quote:

    Orijinalden alıntı: vortex35


    quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega

    Ezbere konuşanlara bakmayın. Kesinlikle yanaktan sorunlu bir lastik. Kendi başıma geldi. Sıfır aldığım daha 9 bin km'deki aracımda 70-80 km/s hızla giderken, yüksüz ve şehir içinde temiz asfalt yolda, hiçbir yabancı madde olmaksızın yanaktan boydan boya yarılma yaşadım. Lastik havalarını sürekli olarak her araca binişimde ve sürüş sırasında ekranımdan kontrol ederim. Hiçbir sorun yoktu.Başka bir şehirde olduğum için stepne de olmayınca büyük sıkıntı oldu. Hyundai müşteri hizmetleri yardımcı olmadı. Kendi imkanlarımla akşam saatlerinde bir lastikçiyi evinden getirtip çıkma bir lastikle yola devam ettim.

    Sonra araştırdığımda CPC5 ile ilgili benzer çok fazla yarılma şikayeti olduğunu gördüm. Lastiklere olan güvenim sıfıra indiği için hepsini Goodyear EGP ile değiştirdim.

    Aracınızı yakın zamanda kaldırım vb. gibi yerlere park etmişmiydiniz ?

    Veya lastiğin yanağını herhangi bir yere sürtme oldu mu ?

    Şimdi CPC konusunda büyük bir yanılma var şöyle ki ; Continental'in 2 fabrikası mevcut yanlış hatırlamıyorsam biri Almanya/Hannover diğeri Romanya/Yaş'taydı. Türkiye'ye gelen Continentallerin çok büyük bir bölümü bu iki ülkeden geliyor arkadaşlar. Şanslıysanız size Almanya üretimi denk gelmiştir. Almanya üretimi denk gelen kişilerde zaten yukarı da ki iyi yorumları oluşturan kişiler. Romanya üretimi denk gelenlerde lastiğim şöyle yarıldı böyle patladı diyenler. Bilinçli tüketici olmakta fayda var. Lastiği gözünüzle görmeden fiyatta pazarlık yapıp tamam alıyorum takın demeyin. Kendi ebadınızı sorun varsa getirin bakalım deyin. DOT'a bakın yakın tarih mi ? Üretim yerine bakın Almanya mı ? 1000-1500TL arası para veriyorsunuz lastiğe ve bu konuda en ufak bir bilinciniz yok ondan sonra lastiğim yarıldı.

    Hayatımda gördüğüm en saçma yorumlardan biri, cpc5 etiketi taktilarsa Romanya fabrikasından çıkanlara o kalitede olmalı , yoksa lastik ismini değiştirsin depica sava imperit falan yapsın. Müşteri bir de fabrika mi araştıracak!!!



    Lastik için adac ALMAN test sitesinin ALMAN lastikleri gazlamasidır, sorunlu bir lastik.



    Goodyear, Pirelli dışına çıkmamak lazım Türkiye şartlarına uygun iyi lastiklerdir.

    Yorumumun size neyi saçma geldi anlamadım fakat fabrikadan fabrikaya kalite farkının olmadığını düşünecek kadar bu işlerden uzaksanız yorumunuzu ciddiye almayacağım.

    Tam tersini düşünüyorsanız da size bir kaç sorum var ;

    Türkiye'de üretilen Megane 4 ile Fransa üretimi olan Megane 4 arasında ki kalite/ham madde/işçilik farkı nedir ?

    Türkiye'de üretilen Civic FC5 ile İngiltere'deki Civic FC5 arasındaki arasında ki kalite/ham madde/işçilik farkı nedir?

    Almanya'da üretilen Golf ile Meksika'da üretilen Jetta'nın arasında ki kalite/ham madde/işçilik farkı nedir ?


    Bunlar aklıma ilk gelenler, bu sorular ve liste uzar gider. Düşünmeden konuşmayın/yorum atmayın. Ondan sonra laf dalaşına girip zorla yönetimden uyarı aldırtıyorsunuz.







    bir argümanınız saçma olmasın ve bir de atarlanıyorsunuz..

    fransadaki meganı Türkiye'de satıyorlar mı ? yada İngiltere'deki civic'i satın alabiliyor musun Türkiye'de ???

    Jetta zaten meksika'da üretiliyor başka yerde üretiyor da Türkiye'de mi satmıyorlar ??

    fabrikadan fabrika kalite olayı ile ilgili bir yorum mu attım ben ???

    dedim gibi eğer hem almanya hem romanya üretimi varsa ve kalite sıkıntısı varsa bunu Türkiye ikisini beraber getiriyorsa bu firmanın SUÇUDUR ve MÜŞTERİ işi gücü yok hangi fabrikadan olduğunu mu araştıracak ?? araba değil hem bu lastik !!!! lastik üzerinde romanya olduğu nerde yazıyor bir göster bakalım bilgilenelim.


    laf dalaşı falan diyorsun al şikayet et mesajlarım burada bak.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.