Şimdi Ara

Conroe E6300 + ASUS P5W DH Deluxe + Corsair DDR2 667 Overclock

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Slm :)

    Ben de yeni sistemimle bir overclock işine gireyim dedim. Sistem:

    Conroe 6300 - Kendi fanı takılı.
    ASUS P5W DH Deluxe
    1 GB Corsair DDR2 667 Value RAM
    Tagan 480W U-22

    420 FSB'den yukarı çıkamadım bi türlü ama 2.94 GHz'de benim için fazlasıyla yeterli. Daha iyi RAM ve soğutma ile umarım ilerde daha iyisi de gelir :)

     Conroe E6300 + ASUS P5W DH Deluxe + Corsair DDR2 667 Overclock



    _____________________________




  • Ramlerin carpanini dusurerek dene!
    Ayrica boardinin biosunu da guncelle
    Daha fazla yaparsin hic kuskusuz
    _____________________________
  • Bence değerler gayet güzel,çok daha zorlasan 3,12 - 3,20 seviyelerine anca çıkarsın diye düşünüyorum ki buda gereksiz bence
    _____________________________
    R@ Full Blok Sıvı Soğutma

    2014 F30 3.20 ied

    i7 4790k / Asus Maximus VII Formula / Kingston HyperX Beats 8x2GB 2400MHZ / Sapphire R9 280X Dual-X OC / Seasonic x-850 PSU / Corsair Air 540 / Viewsonic VX2363S mhl-w
  • asusla biraz zor daha yüksek fsb yapman be.vmoda girmen lazım bence
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MP4

    Slm :)

    Ben de yeni sistemimle bir overclock işine gireyim dedim. Sistem:

    Conroe 6300 - Kendi fanı takılı.
    ASUS P5W DH Deluxe
    1 GB Corsair DDR2 667 Value RAM
    Tagan 480W U-22

    420 FSB'den yukarı çıkamadım bi türlü ama 2.94 GHz'de benim için fazlasıyla yeterli. Daha iyi RAM ve soğutma ile umarım ilerde daha iyisi de gelir :)

     Conroe E6300 + ASUS P5W DH Deluxe + Corsair DDR2 667 Overclock


    bordun sınırına gelmişsin keşke p5bdelux modeli alsaydın.
    _____________________________
    *asus p5b*core 2 duo 6300@3330mhz(1.33v)*sapphire x1900gt(762 900)*2*512 mb adata ddr2 950 mhz*22 inch ViewSonic lcd*teknomarkpc açıldı*
    ""




  • cvplar için tşk.ler arkadaşlar.

    anakart için bütün kadıköy'ü dolaştım ama sadece bu vardı üst seviye anakartlardan. ben de mecbur bunu aldım, aslında Gigabyte QD6 almak istiyordum ama anakarttan memnunum, gayet stabil :)
    _____________________________
  • 2.9 çok güzel bir değer tebrik ederim
    (darısı başıma )
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • kolay gelsin şimdiden :)
    _____________________________
  • yaw benim board pırlanta gibi 464 fsb yapıyom sesini çıkartmıyo
    _____________________________
    AMD Ryzen 9 9950x3d / MSI X870E Tomahawk PZ / G.Skill Trident Z5 2x24GB 8000C40 / MSI RTX 5090 Suprim SOC / Samsung 990 Pro 2TB / Lian Li HydroShift II / Seasonic TX1600 Noctua Edition / Lian Li O11 Mini v2 / Lian Li Uni Fan TL Wireless / LG Oled 48C5 / Razer Huntsman V3 Pro/ Razer Gigantus V2 / Razer Deathadder V3 Pro / Philips HUE Ambient Kit / Samsung Q700C / DXRacer King Series
  • Peki anakartın üzerindeki çiplerin ısısı nasıl onlar çok ısınıyormu.Üzerlerindeki soğutma onlara yeterli geliyor mu???
    quote:

    Orjinalden alıntı: MP4

    cvplar için tşk.ler arkadaşlar.

    anakart için bütün kadıköy'ü dolaştım ama sadece bu vardı üst seviye anakartlardan. ben de mecbur bunu aldım, aslında Gigabyte QD6 almak istiyordum ama anakarttan memnunum, gayet stabil :)
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: s1Lv3r

    yaw benim board pırlanta gibi 464 fsb yapıyom sesini çıkartmıyo


    abi zaten allah senin yuzune gulmuş walla
    moboyu satacak olursan haberimiz olsun
    _____________________________

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.