Şimdi Ara

COMPAQ PRESARIO F505EA Kullanıcıları Buraya... (46. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.559
Cevap
3
Favori
135.821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: zaman26

    ....dün yeni loptop istemistim, aksam üstü cep telefonuma mesaj geldi: onarımınız tamamlandı diye, az önce aldım makineyi ama henüz acamadım, anakart ve pil degismis, sistem yeniden yüklenmis, bütün testleri yapılmış, aksama makineyi iice koncuklar durumu yazarım,,


    ...loptopı aldım ancak henüz kurcalamaya pek vaktim olmadı, anakart ve pil degismis, sistem yeniden kurulmus, vb.. vista yüklemisler, aksama formatlayıp XP yükleyecegim, pilin degistigi ii olmus, film izlerken bile epey götürdü makinayi,, su bios güncellemesini yaptıktan sonra bakalım nasıl bir performans alcaz makineden,
  • F505ea makinami wireless sorunundan 19 da service verdim.Merak ettigim 30 gunde tamir olmaz ise hangi urunu onerirler.Core2 islemcili bir sey taleb edilebilirmi..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: realteco

    F505ea makinami wireless sorunundan 19 da service verdim.Merak ettigim 30 gunde tamir olmaz ise hangi urunu onerirler.Core2 islemcili bir sey taleb edilebilirmi..

    Presario V6000 serisinden, AMD tabanlı bir model önerirler sanırım. Core2 Duo değil de, bence 1.6Ghz Core Duo bile alsan iyidir derim. Çünkü AMD tabanlılar daha fazla problem çıkarıyor.
  • amd cok hızlı ve cok ısındığı için aslında bu problem normal bence . eskiden sadece windows da 80 derece olan ekran kartım şimdi oyunlarda 74 de falan. herhalde daha ii bi kart taktılar gibi :)
  • benim servis kodu 52 den 0 a dondu galiba elime vercekler makineyi.19 da vermistim
  • Laptopumu bugun aldım.
    Anakart.
    pil ve işletim sistemini tekrar yuklemısler.
    En hızlı benimkini yaptılar heralde..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: realteco

    Laptopumu bugun aldım.
    Anakart.
    pil ve işletim sistemini tekrar yuklemısler.
    En hızlı benimkini yaptılar heralde..

    Gerçekten de çabuk yapmışlar, şanslısın. Peki toplam kaç iş günü oldu?
  • Subat 19 aksamı vermistim.13 oldu galiba.Ben sadece wireless sorunlu yazdım adamlar pili degistirmisler.Xp yukluydu recovery de silinmisti.
    vista kurmuslar recovery de geri gelmis.Galiba izmir servisi iyi çalışıyo.
  • merhaba beyler.

    benim bir kac sorum olacak ilgilenebilirseniz mutesekkir olurum.

    notebookda kablosuz ağ gidip geliyor genel olarak kullanılamıyor.bunun yanında yakın zamanda keşfettiğim üzere dvd yakamıyorum ama her nasılsa okuyor alet.bi de mousepadin ortası silindi boyle aşındı ve bir de aşırı ısınıyor sayesinde klayve kullanmayı öğrendim:)pil de yaklasık olarak 1 saat gidiyor daha fazla gittigine sahit olmadı şimdiye kadar.dolayısıyla laptopu servise vermek istiyorum artık:)

    1.servis tam olarak nerdedir?adres tarifi yaparsanız cok memnun olurum.servis yerine aldıgım teknosaya bıraksam problem olur mu?

    2.pil ve adaptor dısında neyi bırakmam gerek.recovery dvdsi denmiş ama ben sildim onu dvd ye çektim.dvd yi mi istiyorlar.ek olarak adaptorun ucu yamuk bi problem olur mu?

    3.herkes gibi xp yukledim şimdi format atıp vista yukleyecegim.benim xp yukledigimi anlarlarsa bile bunun için beni suclayabilirler mi?

    4.notebook bana iş için lazım bu arada tamirat suresince notebook alma sansım var mı servisten?

    biraz uzun bi mesaj oldu.okuyan ilgilenen herkese teşekkurler tekrardan.

    saygılar

    esen kalın


    unutmu$um:istanbul avrupa yakasındayım.taksım,mecidiyekoy veya 4 levent den yaparsanız servis adresi tarihini $ukela olur:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nemtersis -- 10 Mart 2008; 9:44:59 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: nemtersis

    merhaba beyler.

    benim bir kac sorum olacak ilgilenebilirseniz mutesekkir olurum.

    notebookda kablosuz ağ gidip geliyor genel olarak kullanılamıyor.bunun yanında yakın zamanda keşfettiğim üzere dvd yakamıyorum ama her nasılsa okuyor alet.bi de mousepadin ortası silindi boyle aşındı ve bir de aşırı ısınıyor sayesinde klayve kullanmayı öğrendim:)pil de yaklasık olarak 1 saat gidiyor daha fazla gittigine sahit olmadı şimdiye kadar.dolayısıyla laptopu servise vermek istiyorum artık:)

    1.servis tam olarak nerdedir?adres tarifi yaparsanız cok memnun olurum.servis yerine aldıgım teknosaya bıraksam problem olur mu?

    2.pil ve adaptor dısında neyi bırakmam gerek.recovery dvdsi denmiş ama ben sildim onu dvd ye çektim.dvd yi mi istiyorlar.ek olarak adaptorun ucu yamuk bi problem olur mu?

    3.herkes gibi xp yukledim şimdi format atıp vista yukleyecegim.benim xp yukledigimi anlarlarsa bile bunun için beni suclayabilirler mi?

    4.notebook bana iş için lazım bu arada tamirat suresince notebook alma sansım var mı servisten?

    biraz uzun bi mesaj oldu.okuyan ilgilenen herkese teşekkurler tekrardan.

    saygılar

    esen kalın


    unutmu$um:istanbul avrupa yakasındayım.taksım,mecidiyekoy veya 4 levent den yaparsanız servis adresi tarihini $ukela olur:)


    Evet wirelessın gitmiş, anakartı değiştirecekler. Ben de aynı problemlerden vermiştim; Wireless - Pil - DVD RW. Benim bilgisayarı 23 iş gününde yapmışlardı.

    Sorularına gelelim;

    -1 Mecidiyeköyde ana onarım merkezi var sanırım ama tam olarak nerede bilmiyorum. Aldığın Teknosaya bırakma elden götür ve elden al. İşin daha çabuk olur

    -2 Pilini tak sadece, adaptöre gerek yok tamire verirken. Ürün değişimi olursa istiyorlar adaptörü. Adaptördeki yamukluk da bir problem teşkil etmez.

    -3 İşletim sistemi ne olursa olsun farketmez. Servis işletim sistemine karışamaz.

    -4 Yedek bilgisayar alabilmek için serviste 15 iş günü geçmesi gerekiyor bildiğim kadar. 15 iş gününden önce taleb edemiyorsunuz yedek bilgisayar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrtgkce -- 10 Mart 2008; 15:44:48 >






  • merhaba arkadaslar ben bir sey sormak istiyorum,

    laptopum da neredeyse herkes de yasanan wireless sorunun dısında, kendilğinden kapanma, pil suresinin cok az gitmesi, pilin sarj olmaması sorunları da vardı. urun artık uretilmediginden yedek parcası hala var mıdır cunku genelde hp uretmediği urunun yedek parcasını bulundurmuyor bir kac arkadasımda aynı durum oldu ve yeni bir urun verdiler. sizce değişim yaparlar mı 30 iş gununun sonunda. servise vereli 7 iş gunu oldu.

    tesekkurler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: zgr_3@hotmail.com



    merhaba arkadaslar ben bir sey sormak istiyorum,

    laptopum da neredeyse herkes de yasanan wireless sorunun dısında, kendilğinden kapanma, pil suresinin cok az gitmesi, pilin sarj olmaması sorunları da vardı. urun artık uretilmediginden yedek parcası hala var mıdır cunku genelde hp uretmediği urunun yedek parcasını bulundurmuyor bir kac arkadasımda aynı durum oldu ve yeni bir urun verdiler. sizce değişim yaparlar mı 30 iş gununun sonunda. servise vereli 7 iş gunu oldu.

    tesekkurler

    V6000 serisinden veriyorlar sanırım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: zgr_3@hotmail.com



    merhaba arkadaslar ben bir sey sormak istiyorum,

    laptopum da neredeyse herkes de yasanan wireless sorunun dısında, kendilğinden kapanma, pil suresinin cok az gitmesi, pilin sarj olmaması sorunları da vardı. urun artık uretilmediginden yedek parcası hala var mıdır cunku genelde hp uretmediği urunun yedek parcasını bulundurmuyor bir kac arkadasımda aynı durum oldu ve yeni bir urun verdiler. sizce değişim yaparlar mı 30 iş gununun sonunda. servise vereli 7 iş gunu oldu.

    tesekkurler


    bildiğim kadarı ile bir üst model anakart takıyorlar..

    seninkiside yapılması da olası.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mrtgkce


    quote:

    Orjinalden alıntı: zgr_3@hotmail.com



    merhaba arkadaslar ben bir sey sormak istiyorum,

    laptopum da neredeyse herkes de yasanan wireless sorunun dısında, kendilğinden kapanma, pil suresinin cok az gitmesi, pilin sarj olmaması sorunları da vardı. urun artık uretilmediginden yedek parcası hala var mıdır cunku genelde hp uretmediği urunun yedek parcasını bulundurmuyor bir kac arkadasımda aynı durum oldu ve yeni bir urun verdiler. sizce değişim yaparlar mı 30 iş gununun sonunda. servise vereli 7 iş gunu oldu.

    tesekkurler

    V6000 serisinden veriyorlar sanırım.

    Evet ama ben değişim onayını verdim , 15 gündür bekliyorum , hâlâ cihazı vermediler.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: k_t_destek


    quote:

    Orjinalden alıntı: mrtgkce


    quote:

    Orjinalden alıntı: zgr_3@hotmail.com



    merhaba arkadaslar ben bir sey sormak istiyorum,

    laptopum da neredeyse herkes de yasanan wireless sorunun dısında, kendilğinden kapanma, pil suresinin cok az gitmesi, pilin sarj olmaması sorunları da vardı. urun artık uretilmediginden yedek parcası hala var mıdır cunku genelde hp uretmediği urunun yedek parcasını bulundurmuyor bir kac arkadasımda aynı durum oldu ve yeni bir urun verdiler. sizce değişim yaparlar mı 30 iş gununun sonunda. servise vereli 7 iş gunu oldu.

    tesekkurler

    V6000 serisinden veriyorlar sanırım.

    Evet ama ben değişim onayını verdim , 15 gündür bekliyorum , hâlâ cihazı vermediler.

    Peki arayıp sormuyor musun? Normalde ürün değişimlerinde sorun çıkarmıyorlar diye biliyoruz ama sende neden böyle bir bekletme oldu ki! Hemen ara sor derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrtgkce -- 14 Mart 2008; 17:26:16 >




  • Aramaz olur muyum , aradım. Cihaz yurt dışından yeni gelmiş. Pazartesi ya da Salı hazır olur dediler.
  • Selamlar,
    öncelikle zaman yetersizliği nedeniyle 16 sayfalık forumu okuyamadım eger soracağım konu daha once dile getirildiyse şimdiden özür dilerim.
    Konu şu, kız arkadaşıma aldığımız presario 505ea adaptörü notebook gac girişine yakın esnek yerden sonra sanırım bir kopukluk var, ara sıra temes etmiyor ve oynayarak duzeliyor. Sark adaptorunde olan bu sorunu nasıl cozebilirim servis nasıl karsılar. Ya da alınabilecek bir yer varmı?
    Simdidden tesekkurler iyi forumlar.
  • Şarj adaptörünün girişe yakın yerinde - kablo bölümündeyse - sorunu en kötü koşulda buradan kesip aynı nitelikte bir soketle değiştirebilirsiniz.Bunu bir elektronikçide de yaptırabilirsiniz.Ancak sorun AC giriş soketindeyse ki bu anakarta tümleşik bir parçadır ve zaman kaybetmeden servise vermeniz gerekir.Zira çoğunlukla bu parça notebooku oluşturan komponentlerde anakartın bir parçası olarak kabul edilir ve ayrı bir parça olarak -anakarttan bağımsız olarak- satılmaz,hatta üreticinin servis @ kütüphanesinde dahi görülmez.Bu da özellikle garanti süresinin bittiği koşullarda son kullanıcı için felaket demektir.Yani ufacık bir parça için neredeyse notebookun fiyatına yakın bir bedel olan anakart parası ödemek zorunda kalırsınız.
    Neyse sizi daha fazla korkutmadan tavsiyemi söyleyeyim : Hiçbir şeyi karıştırmadan derhal servise gidin ve sorunu gösterin..




  • Cevap için teşekkürler şuan ki durum için servisle ugrasmam munkun degil aslında. Yeni bir sarj adaptoru ile olayı cozebilirim diye dusunuyorum ama bu adaptoru nerde bulacagım konusunda bir fikrim yok.
  • SLM ARKADAŞLAR PRESARİO F505 EA KULLANICISIYIM. PROJEKSİYONA VEYA İKİNCİ BİR MONİTÖRE BAĞLADIĞIMDA MOR AĞIRLIKLI BİR RENKLE GÖRÜNTÜ ALIYORUM. SUNUMLARIM HOŞ GÖRÜNMÜYOR. PROJEKSİYONA AKTARILAN GÖRÜNTÜNÜN RENK AYARLARINI NEREDEN YAPABİLİRİM? SERVİSTEN WINDOWS MOBILITY CENTER 'DAN AYARLAYABİLİRSİN DEDİLER AMA OLMADI... LÜTFEN ACİL YARDIM...
  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.