Şimdi Ara

COMPAQ PRESARIO F505EA Kullanıcıları Buraya... (45. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.558
Cevap
3
Favori
135.821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4344454647
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tuncaydemir

    merhaba,
    bende yaklaşık 5 ay önce teknosadan f500 aldım.forumdan takip ettiğim kadarıyla xp kurarak performansını artırabilmek mümkün ama daha önce vistaya xp kurmadığım için açıkçası kararsız kaldım.Şu haliyle işimi görüyor aslında ama bazı oyunlarda genelde pes 6 oynuyorum.grafik ayarlarını medium 800*600 de oynayabiliyorum.xp kursam oyun oynarken bir faydası olurmu veya hiç orjinal vistayı kaybetmeden paraya kıyıp ram ile yükselterekmi performansını arttırsam.pc bilgim orta seviyede ama daha önce kendi masaüstü pc me format atıp driverleri kendim yükleyip kullanabiliyordum.
    Sorunsuz xp kuran arkadaşlar acaba verilen linkler yeterli oluyormu.yani cesaret edip bi günümü ayırarak bende xp ye mi geçsem?

    Ben ilk sayfada verilen driverlar ile sorunsuzca XP kurmuştum. Tanınmayan şey kalmamıştı. Sorunsuz kullanıyordum.

    Bence eğer XP kuracaksan mutlaka Recovery DVD lerini oluştur ve de bence mutlaka Acronis gibi bir Image programı ile C nin Imageini al ve benim de yaptığım gibi XP kurduktan sonra Vistaya dönmek istersen Acronis sayesinde 5 dakikada sorunsuzca hemen geri dönersin Vistaya




  • Herkese merhaba.
    Yaklaşık 9 aylık bir f505ea kullanıcısıyım va başımdaki bir sorunu hem sizlerden öneri almak hem de alacaklara örnek olması açısından sizlerle paylaşıyorum.
    Bilgisayar yaklaşık 2 aydır zor açılıyor. Power tuşuna basıyorum ve bilgisayar kendine yarım saat boyunca falan restart atıyor.Ekran hiç gelmiyor bu restart sırasında,sürekli kara.Bilgisayar açılınca ise herhangi bir sorun,performans düşüşü,ekstra ısınma yok.
    Ben hep arızayı donanımsal zannettim ve İstanbul dışında oturduğum için servise yollamadım,kör topal kullanıyorum.Fakat bu sabah en sonunda mavi ekranla karşılaştım,NV4_Disp okunamıyordu.Sorunum belki de ekran kartı driverının düzgün çalışmaması,bilimiyorum.Şu an driverları yeniden indiriyorum ve indirdikten sonra tekrar ekran kartını yükleyeceğim,olmadı bir format çekeceğim.
    Benzer sorunlarla karşılaşanlar oldu mu? Bir çözüm önerisi olan var mıdır?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: konstantinoux

    Herkese merhaba.
    Yaklaşık 9 aylık bir f505ea kullanıcısıyım va başımdaki bir sorunu hem sizlerden öneri almak hem de alacaklara örnek olması açısından sizlerle paylaşıyorum.
    Bilgisayar yaklaşık 2 aydır zor açılıyor. Power tuşuna basıyorum ve bilgisayar kendine yarım saat boyunca falan restart atıyor.Ekran hiç gelmiyor bu restart sırasında,sürekli kara.Bilgisayar açılınca ise herhangi bir sorun,performans düşüşü,ekstra ısınma yok.
    Ben hep arızayı donanımsal zannettim ve İstanbul dışında oturduğum için servise yollamadım,kör topal kullanıyorum.Fakat bu sabah en sonunda mavi ekranla karşılaştım,NV4_Disp okunamıyordu.Sorunum belki de ekran kartı driverının düzgün çalışmaması,bilimiyorum.Şu an driverları yeniden indiriyorum ve indirdikten sonra tekrar ekran kartını yükleyeceğim,olmadı bir format çekeceğim.
    Benzer sorunlarla karşılaşanlar oldu mu? Bir çözüm önerisi olan var mıdır?

    Ben de hazirandan beri kullanıyorum seninki gibi bir problemle karşılaşmadım ama benimki servise anakart, pil ve DVD değişimine gitti.




  • arkadaslar benim lap topumda wireless problemi verdi. 20 iş günü oldu. Wirelessin yanında cd rom da bozuk dedim. HP yi aradım dün ve ana kartın ve dvd romun değişeceğini fakat parçaların daha gelmedini öğrendim. Umarım benimde tamiratım 30iş gününde bitmez ve makineyi değiştirebilirim. Soğudum hpden başka alacağım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: zaman26


    loptopı dün servise verdim, wireless ve pilinde sorun var diye belirtim, bakalım ne kadar bekleyecegiz,


    23 ocaktan beri hala bi ses yok servisten,, bekliyoruz,
  • Orjinalden alıntı: adepex

    Orjinalden alıntı: adepex

    Arkadaşlar merhaba,
    ben sorunla ilgili araştırma yaparken yazdıklarınıza ulaştım,
    Presario F500 kullanıyorum. Bende de wireless birkaç gün önce çalışmayı durdurdu. Öncelikle çağrı merkezini aradım ve söyledikleri üzere sitesinden drıverları indirip kurdum birşey değişmedi. Wireless ışığı kırmızı yanıyor hala. Ethernet kablosu ile internete bağlanabiliyorum. Şimdi :
    Bu sorunu daha önce yaşayan, servise giden vs aşamaları geçen bir arkadaş topluca anlatıp akıl verirse sevinirim.
    1. Bu aşamada yapılacak birşey/ başka bir çözüm var mı?
    2. Makinayı servise götürürken örneğin Ankara'da nereye vermeli?
    3. Servise bilgisayarla birlikte neleri vermek gerekiyor recover dvd'si, çantası vs neleri istiyorlar?
    4. Bu sorunla veren arkadaşların bilgisayarı ne kadar serviste kaldı?
    5. Karşı taraftan ne tür bilgiler/teklifler gelebiliyor ve ne yapmak lazım?

    Yani sorunu yaşayan ve bu aşamaların hepsini geçen bir arkadaşımız izlenmesi gereken yolu iyice (ama acil) anlatırsa çok sevinirim.

    Teşekkürler



    Arkadaşlar bu mesajımı inceleyen ve yorumlayan/ bilgi veren herkese teşekkür ederim.
    Bilgisayarımı internette uzunca bir süre araştırma yaptıktan sonra servise götürdüm. Bugün 31.gün, sabah aradığımında anakartta sorun var, yurt dışından parça bekliyoruz, sipariş verdik dediler. Cihazı teslim ederken sadece wireless sorununu belirtmiştim, diğer arkadaşların tavsiye ettiği gibi başka şikayetler belirtmedim. Cumartesileri iş günü olarak sayılıyor. Cihazla birlikte pilini de teslim alıyorlar. 30 işgünü - 35 gune denk geliyor sanirim -tamamlanmadan tamiri bitirip teslim edebilirler mi bilmiyorum, ama yasal süreyi aşarsa ben de para iadesi isteyeceğim.

    Teşekkürler


    Devamı :

    Arkadaşlar belki aynı sorunu yaşayan arkadaşlara yardımcı olabilirim diye anlatmaya devam ediyorum,

    Kanuni süre olan 35 gün (30 iş günü) dolduktan sonra çağrı merkezini aradım, başvuru kaydını alıp 3 gün içinde arayacaklarını söylediler. Aradılar ve öncelikle yeni bir bilgisayar önerdiler. Beğenmedim ve para iadesi talep ettim. Cihazımın şarj kablosunu servise vermem gerektiğini söylediler. Önce kabloyu teslim ettim, sonra bilgisayarı servise verirken aldığım formu da aldılar. Cihazla verilen çantayı geri istemediler. Bazı müşterilerden kutusunu falan da istediklerini duymuştum benden istemediler. Sonra banka hesap bilgilerimi ve bilgisayarın faturasını hpye faxladım. Sonrasında beklemek kalıyor geriye. Bir yada bir buçuk aylık bir süre içinde hesaba yatırıyorlarmış. Ben pek sorun yaşamadım, gayet profesyonel davrandılar, sorun çıkarmadılar.
    Zaten 30 günlük iş günü dolduktan sonra para iadesi talep etmek kanuni hakkınız.

    SON DURUM: Arkadaşlar 15 gün gibi bir sürede para iadesi yaptılar, sadece 40 ytl gibi bir kesinti olmuş, banka kaynaklı mı yada nedir bilmiyorum ama sorgulamadım. Şimdi Acer'in bir modelini aldım ve kullanıyorum. Forumdan tamamen ayrıldım dolayısıyla, tüm arkadaşlara iyi forumlar diliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adepex -- 23 Mart 2008; 2:05:41 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: zaman26


    quote:

    Orjinalden alıntı: zaman26


    loptopı dün servise verdim, wireless ve pilinde sorun var diye belirtim, bakalım ne kadar bekleyecegiz,


    23 ocaktan beri hala bi ses yok servisten,, bekliyoruz,

    17 Ocak'ta verdim , pil sorunu vardı. DVD oynatınca ses gelmiyordu , aşırı yavaştı ve wireless çalışmıyordu sanırım. Hâlâ arayan yok , Cuma günü arayıp yeni laptop isteyeceğim.
  • 17 Ocak'ta verdim , pil sorunu vardı. DVD oynatınca ses gelmiyordu , aşırı yavaştı ve wireless çalışmıyordu sanırım. Hâlâ arayan yok , Cuma günü arayıp yeni laptop isteyeceğim.



    bende 23 ocakta vermistim, bu hafta arayacagım, servis kagıdının üzerinde yazan sifre ve kullanıcı adı ile web sayfasından baktım, tamir süreci devam ediyor gibi bir yazı çıkıyor. Bu hafta arayıp bende yeni makina istemeyi düsünüyorum.
  • Bugün internette baktım. Eskiden onarım devam ediyor (52) yazarken şimdi (54) yazıyor. 54 ne anlama geliyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: k_t_destek

    Bugün internette baktım. Eskiden onarım devam ediyor (52) yazarken şimdi (54) yazıyor. 54 ne anlama geliyor.


    benimkinde de (11) yazıyor daha önce (52) yazıyodu, telefon actım bu gün 30 is günü dooldu napıyonuz diye, dedilerki beklenen anakart ve pil bu gün geldi, onarımınız devam ediyor, ne zaman alırım dedim gün veremiyoruz dediler bende yenisini verin o zaman dedim onlarda koordinatörümüz sizi 3 gün icinde arayacak dediler, gelismeler böle... hala bekliyoruz,, ii bisiler verseler,, ben 2 gb yapmıstım bellegi,, arada kaynamaz insallah,..
  • arkadaşlar merhaba

    bende preasario f505ea kullanıcısıyım. gerçekten paranın alabileceği en iisiydi ama artık acer lar devirmeye başladı

    yaklaşık 26 iş günü gün olarak 1 ayı geçti notebook umu servise verdim benim notebook da bios pili ve wireless problemi vardı.

    notebook gerçekten çok ii yeni model yerine bu notebook un düzgün onarılmış halini tercih edebilirim neden derseniz vista basic deki performansı core 2 duo işlemcili notebooklardan bile süperdi ve lcd ekranı çok kaliteliydi ayrıca altec lansing hoparlörleri beni bitiriyodu.

    bugun teknisyen aradı beni ve notebook şifremi öğrendi. nedir durumu dedim şifrenizle giriş yaptıktan sonra test edicem eğer performansı iyi ise yarın onarım tamamlandı kaydı düşücem dedi bakalım yarını bekliyorum. bir üst model ve ya kendisi tercihim. çünkü para iadesi ile uğraşamayacığım

    hp de bu tip problemler normal ama aynı problem bi toshiba da falan olduğunda en geç 6 günde adamlar size bi şekilde dönüyolar. bence hp gibi portföyü genişbi firmanın teknik servisine düzen getirme zamanı.

    bende xp li kullananlardanım ama sanırım notebook umuzu bozan xp di çünkü aradığında yanlışlıkla ağzımdan kaçtı xp yüklediğimi söyledim. xp nin % 80 etkili olduğunu söyledi açıkçası anlayamadım ...

    herkese iyi günler iyi forumlar...




  • Presario F500 kullanıcısıyım, "Wireless kesin çözüm" konusuna yazdığım yorumu sizinle paylaşıyorum. Gerçekten düzeldi, sorun yaşayanlar için denemeye değer....


    quote:

    Evet, gerçekten düzeldi. Wireless problemi yaşayan insanlardan biriydim. Hatta yarın itibari ile servisine cihazı teslim edecektim. Ama yükler yüklemez anında çalışmaya başladı ve şu an için bu serilerde alışmadığım kadar stabil...Hayret....Hiç inanasım gelmiyor hala....
  • ....dün yeni loptop istemistim, aksam üstü cep telefonuma mesaj geldi: onarımınız tamamlandı diye, az önce aldım makineyi ama henüz acamadım, anakart ve pil degismis, sistem yeniden yüklenmis, bütün testleri yapılmış, aksama makineyi iice koncuklar durumu yazarım,,
  • evet arkadaşım çözüm önerin için teşekkürler ama olan oldu ve beklemedeyim hala mesaj gelmedi fakat pavilion.servisportal.com da ürün teslime hazır diyor =? anlayamadım. şimdi 30 gün içinde mesaj gelmesse bu hazır değil demek mi hala akıl sır erdiremedim ben :)
  • evet cihazım teslime hazır nihayet 1 aydan sonra..................


    şimdi 4440307 yi aradım ve hatun alabilirsiniz dedi... :)

    ama hp
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Nanosoft

    11 Aralık 2007 günü batarya sorunundan dolayı servise bıraktığım nb a 30 iş günü içerisinde batarya takılamadığı için bana Compaq Presario 6620ET modelini önerdiler ve kabul ettim. Muhtemelen yarın yeni ürünü alacağım.

    Bu nedenle yaklaşık 9 aydır (son 3 ayında nadiren de olsa) yazmaya devam ettiğim bu başlığa veda etmek durumunda kalacağım. Emeği geçen tüm arkadaşlara saygılar sunarım.



    Bugün aradılar bana da yeni bir cihaz önerecekler. Mail bekliyorum tam 4 saattir , müşteri hizmetlerini de aradım ama hâlâ mail gelmedi..
    İnşallah 6620 verirler ama benim içime F ya da C700 serisi bir cihaz vereceklermiş gibi doğuyor.




  • hangi makinayı öneriyorlar eger para iadesi istemez isek
  • quote:

    Orjinalden alıntı: realteco

    hangi makinayı öneriyorlar eger para iadesi istemez isek

    Dünden beri mail ile tekliflerini bekliyorum.
    Şu an piyasada ürünün muadili olan HP PRESARIO F740ET var.
    http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=98&productid=bd72021
    Bunu teklif edeceklerini düşünüyorum. Ama diğer arkadaşlara verilen 6620 olursa çok iyi olur benim için.




  • yok ya onu veremezler senin makinan çift cekirdek degilmiydi
  • arkadaşlar tekrardan merhaba.

    28 şubat 2008 perşembe tarihi nihayet notebook umu aldım. şimdi size yapılan işlemleri söylüyorum :)

    Mainboard ve Battery Değiştirildi. İşletim sistemi ve driverleri yeniden yüklendi. Batarya Yeni olduğu için ilk 16 saatlik şarjını mutlaka alınız.

    şimdi anlamadığım nokta benim bios pilim sorunlu idi :d normal pil değildi. neden değişti :d

    neyse gene ucundan yırttılar. yalnız alet eskisinden daha iyi çalışıyor onu belirteyim. birde arkadaşımızın önerdiği update yi de yapınca daha bi iyi oldu.
  • 
Sayfa: önceki 4344454647
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.