Şimdi Ara

COLT , JAZZ , CLİO III , POLO arasında tercih (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
0
Favori
10.703
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Beyler bayanlar..
    2005 model bir Jazz buldum..
    Jazz ES..
    25000 km, fiyat 21000 YTL..(Sunroof da var, sanırım standart değil bu..)

    Fiyat/performans açısındsan bi değrlendirme yapabilecek var mıdır?
    Çok makbule geçer..
  • Kim kimden kopya çekmiş bu durumda? Toyota Renaultdan mı renault Toyota'dan mı? Arka tasarım neredeyse birebir aynı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: likeNOother

    quote:

    Orjinalden alıntı: arkit

    bulamassın arkadasım bakma bulsanda zaten yazacaklarını bensana soyluyorum zaten cılıo colttan carpısma testlerınde cılıo dahaıyı
    fakat ıs dızelın performansı yakıt tuketımı ıc genıslık konfor rahatlık ve kullanım zevkı yoltutusuna gelınce coltun elıne su dokemez
    ne ıstedıgını bılırsen ne alacagınıda bılırsın markalara fanatık bakmıyalım lutfen colt benım ıyıncı japon aracım ve ılk mıtsubıshı aracım yanı ben fanatık degılım senın anlıyacagım
    ha sunuda ısterımkı turkıyedekı ınsanlar yerlı uretım arac alsın ve turkıye ekonomısıne katkısı olsun ama herkezde sanırım benımgıbı dusunup ıhtıyacına gore arac alıyor
    renoultta arac cıkartırken turk ınsanını bıraz dusunup performanslı ekonomık arac cıkartsın bak kıa rıo veya huyundaı arov'a bırsey dıyormuyum adamların dızel motor teknolojısı enson jenarasyon
    aynı elstırılerımı pejo ve fordun 1.4 tdcı motorları ıcınde yapıyorum nıye adamlar nasıl osa satılıyor dıye ınsanlara hala 68 hp dızel motor satıyor fakat fokusun 1.6 motoru harıka
    vosvogendede aynı elestırılerım var adamlar hala 8 valf 102 benzınlı motorları satıyor turkıyeyde hemde dıgerlerını bosver passatta
    bız boyle marka tutargıbı araba markası tutarsak ve bılınclı tuketıcı olmazsak ne ıstedıgımızı ve fıyat mukayesesı yapmazsak
    daha cok eskı teknoojı ve ıse yaramaz motorlar ve yuksek fıyatlara arac alırız .........

    arkadaşım bu testte Colt ta var zahmet ette aç oku http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=10822&artikel_seite=3
     COLT , JAZZ , CLİO III , POLO arasında tercih



    Renault dizel de dünyanın en verimli motorunu üretti 2.0 16V dCi 175HP.. Ve 1.5dCi 106HP te ülkemiz şartları için aylardır test yapılıyordu.. ülkemizdeki mazot kalitesine göre 100Hp ye düşürülüp piyasaya sunuldu.. Diğer firmalar bunu yapmıyor işte.. Sen ben bilinçli insanlarız gidip güvendiğimiz yerden eurodizel alıyoruz ama herkes öyle değil işte.. Renault bunu düşünerek bi bakımdan hem kendi marka imajı ve garantiden değiştirdiği parçalar masrafı yüzünden hemde insanların zaman ve parasının kaybolmaması için hem yürüyen aksam hemde motorlar İÇİN Türkiye piyasasına girmeden önce aylarca test edip Türkiye şartlarına en ujygun şekilde piyasaya sürüyor.. Bursada fabrikada çalışanlar arkadaşlarda diyor buraya verilen Megane Sedan ile yurt dışına verilen Megane Sedanın süspansiyonları farklı.. Buradaki daha yumuşatılmış süspansiyon ve yerden 1.5-2 cm daha yüksek




  • colt 1.3 invite mt benim ilk arabam. alırken aşağı yukarı adı geçen bütün araçları test ettim. ve işte benim arabam dedim. tek şikayetim var 2005 modellerde jantlar alaşım değil ve çok kötü yollarda 5 kişi ile giderseniz eğiliyor:-) şanlıurfa mardin arası mesela. sanırım lastiklerin 195/20/15 olmasının da payı var bunda. diğer tüm özellikleri itibariyle ne iyi etmişim diyorum. czt almayı düşünüyorum bir kaç ay sonra. czt kullananlardan fikirlerini almak istiyorum. arabamla bütün türkiyeyi gezdim diyebilirim. nemrut, mardin hasankeyf, çamlıhemşin, maçahel. bir yıl önce aynı yolları kardeşimin fiestayla yapmıştık. arada dağlar kadar fark var. clio III ü de 2 ay kadar önce test ettim. arabamla gittim teste ve inip arabama bindim. alışkanlığın da payı var tabi ama ben arabamı üzerime tam oturan bir elbiseye benzetiyorum. bu arada colt satışlarının türkiyede ne kadar olduğunu çok merak ediyorum. çok olmadığını biliyorum ve insanımızı anlamakta zorluk çekiyorum. hani görsel bir zevke sahip değiliz ama matematik de mi bilmiyoruz.




  • bence POLO eni yi seçim ya da JAZZ diyorum ondan sonra..
  • ben olsam colt alırdım..
  • kolt alırsın 2.elde elinde patlar(plaka takar takmaz hem de).
    jazz ya da clio alırsın çok az düşüğüne verirsin 2.elde 0 a göre.
    Yedekparçası olmayan(yansanayiden bahsediyorum kazık servis den değil) geleceği belirsiz oto alırsın,ama alırsın 4-5 sene sonra ölü eşşek niyetine satarsın.Haaa dersen ki 4 sene keyif yaşarım o zaman tamam al.
  • euro dizel olayını anlayamadım ben.türkiye deki mazot yüzünden reno beygir güçlerini düşürmüş!o zaman akaryakıt şirketleri kandırıyor bizi euro dizel diye!bence o reno nun elinde kalan dizel motorları iç piyasada eritmesi başka bişey değil!avrupaya iyi motor içeriye elinde kalan!o zaman otomobillerin üzerine güvendikleri akaryakıt şirketlerinin etiketlerini yapıştırmasınlar!
  • quote:

    hayal mahsulüsün karayel hayal

    sevgili trabzon99 kardeşim.
    ben bir jazz sahibi olarak sana derim ki.buradaki konuşulanlara pek kulak asma.gidip içine oturmadıktan sonra,bu işi burada çözemessin.
    benim otomatik jazz elite hk.bilgi veriim ben sadece.
    yakıt tüketimi ş.içi:7.1 ş.dışı:daha şehirdışı kullanmadım ama 6 civarıdır sanırım
    donanım:Sürücü ve yolcu hava yastıkları
    Yan hava yastıkları
    ABS fren sistemi
    Ön ve arkada disk frenler
    EBD - Elektronik fren gücü dağıtımı
    Brake Assist (Fren takviyesi)
    Ön ve arkada sis farı
    Otomatik Klima
    Aliminyum alaşımlı jantlar
    Elektrik kumandalı ön ve arka camlar
    Isıtmalı ve elektrikli katlanabilir dikiz aynaları
    Dikiz aynalarda sinyaller
    Yükseklik ayarlı direksiyon kolunu
    Arkadan aydınlatmalı kadran
    EPS - Elektronik kontrollü direksiyon sistemi
    ISOFIX çocuk koltuğu sistemi
    Ön ve arkada viraj denge çubukları
    Kromaj far içi kaplama
    Siyah iç döşeme ve kapı içi kaplamalar
    Kromaj iç kapı kolları ve el freni düğmesi
    Yükseklik ayarlı ön emniyet kemerleri
    Üç noktadan bağlantılı emniyet kemerleri
    Aktif gergili ön emniyet kemerleri
    Ayarlanabilir koltuk kafalıkları
    Değişken kodlu immobilizer
    Kolay görünür VIN (Araç tanıtım numarası)
    Anahtar üzerinde uzaktan kumandalı merkezi kilit
    Merkezi kilitli yakıt deposu
    Sürücü koltuğu yükseklik ayarı
    Direksiyondan kumanda Radyo/CD çalar
    4 adet hoparlör
    Micro tavan anteni
    Elektrikli açılır cam tavan
    Bardak tutucu ve Küllük aydınlatması
    Önde ve arkada bardak tutucuları
    Bagaj lambası
    Bagaj örtüsü
    Bagajda bağlama kancaları ve yan cep
    Sürücü ve yolcu güneş siperliklerinde kapaklı aynalar
    Koltuk aralarında cepler
    Gövde renginde aynalar ve kapı kolları
    Dijital kilometre sayacı, yakıt tüketim ve dış ısı göstergesi
    Önde çift harita lambaları
    Far yükseklik ayarı
    Kapı ve bagaj açık uyarı ışığı
    Emniyet kemeri uyarı sinyali
    60:40 oranda yatan esnek arka koltuk düzeni

    iç hacim:inanılmaz derecede geniş(dışardan küçük durduğuna bakma)
    bagaj:bi üst sınıftaki araçlara bile kafa tutuo bagaj hacminde bi de katlanabilir koltuklarla gerisini sen düşün
    iç dizayn döşeme:konuşmaya gerek yok.içine otur kalkamayacaksın.


    + torpido da su soğutucu ===> coltu tarif etmişşsin :D :D :D




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.