Şimdi Ara

çok kötü bir zamanda yaşamıyor muyuz

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bugün nisanın 28. herkes sevgilisiyle gezerken, cıvıl cıvıl dolaşırken ben bunları düşündüm ve içim çok kötü oldu. lise 3. sınıf öğrencisiyim. çevremdekiler mi kötü yoksa gerçekten insanlar bu kadar şerefsiz mi oldu bilmiyorum. kızları ayrı bi fingirdek, keza erkekler desen kimden nasıl faydalanırım derdinde. büyükşehirlerdeki bu durumu düşünemiyorum. bilmiyorum bazen şehir hayatını terk edip gidesim var ama korkuyorum da neyden korktuğumu bilmeden.



    _____________________________
  • insanlar çok bozdu
    _____________________________
  • ne yapcan işte gençlik böyle,bunun sorumlusuysa anne babalar.Ama bazen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Söyleyen bilmez,
    Bilen söylemez ...
  • Dinsiz bi nesilin sonuçların Edep haya nedir bilmezler.
    Sen bu dediğin tipleri gel birde izmirde gör ...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: llllxefsanexllll

    Dinsiz bi nesilin sonuçların Edep haya nedir bilmezler.
    Sen bu dediğin tipleri gel birde izmirde gör ...

    Bunu din ile nasil iliskilendirdiniz acana? Daha geçen sene haci hoca denen adalarin pornolari sizmadimi internete

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onureyiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: llllxefsanexllll

    Dinsiz bi nesilin sonuçların Edep haya nedir bilmezler.
    Sen bu dediğin tipleri gel birde izmirde gör ...

    Bunu din ile nasil iliskilendirdiniz acana? Daha geçen sene haci hoca denen adalarin pornolari sizmadimi internete

    Eğer İslam olmasaydı ülkemizde edepsizilik hayasızlık çok daha fazla olacaktı ülkede bu bi gerçek
    _____________________________
  • onureyiz kullanıcısına yanıt
    Ben bu konuya daha önce yorum yapmamışıydım?


    Hocam hangi hocanın çıkmış?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Çok garip bir ailem var.
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • imzana bakarak yazıyorum, kızların peşinden koşman lazım bu bir. temiz görün ve kibar ol bu iki. insanlarla yakın olup konuşabilmen lazım kadın erkek farketmez bu üç.
    bunları yapmazsan kendini toplum dışı asosyal biri gibi hissetmen çok normal bir durum. kızların acımasızlığını hesaba katmayı unutma sonra başın yanmasın.
    _____________________________

    film/altyazı | Mal kaybeden, bir şey kaybetmiştir, Onurunu kaybeden birçok şey kaybetmiştir. Fakat cesaretini kaybeden her şeyini kaybetmiştir. Johann Wolfgang von Goethe
  • kryeck kullanıcısına yanıt
    sorun bu değil, asosyal falan değilim çok şükür. kadınlarla aram gayet iyidir. ben sadece toplumdaki insanlar arasındaki çıkar ilişkisinden söz etmek istemiştim
    _____________________________
  • Aramızda olsan sorunları geçtimde çoğu insan gerçekten aşağılık hayvanlara etmediğimiz işkence kalmadı devir gerçekten çok kötü
    _____________________________
  • zaman kötü bu konuda haklısınız yapacak fazla birşey yok, kimse kimseye benzemez (cinsel içgüdüler hariç) dolayısıyla insanlar hakkında genelleme yapmam.
    bir insanı görerek ne cins olduğunu anlayamazsınız onunla biraz vakit geçirip duruma göre işinizi görmenizi veya yanından uzaklaşmanızı tavsiye ediyorum.
    ayrıca çıkar ilişkisi olmak zorunda bu yaşadığımız toplumun temel taşı, çalışmak ekmek kazanmak zorundasınız. siz bu ilişkiden ne anlıyorsunuz ama bilmiyorum. iki tarafın faydasına olan ilişkiden bahsediyorum ben. yoksa olmaz tabii.
    _____________________________

    film/altyazı | Mal kaybeden, bir şey kaybetmiştir, Onurunu kaybeden birçok şey kaybetmiştir. Fakat cesaretini kaybeden her şeyini kaybetmiştir. Johann Wolfgang von Goethe
  • kryeck kullanıcısına yanıt
    en basit örnek. bi kafeye babamın parasıyla gittiğim zaman garsonlar tarafından sahip tarafından ilgi alaka süper. ama bu beni mutlu etmiyor. benim otobüs biletine paramın yetmemesi ve biletçinin canın sağolsun birader demesi daha samimi daha içten geliyor beni daha mutlu ediyor.
    _____________________________
  • sizin yapmanız gereken şey en iyi şekilde okulu okuyup meslek sahibi olmanız, gerisi hikaye. paraya önem veriyorsanız ithalat/ihracat/ticaret okuyun. insanların ne düşündüğü o kadar önemli değildir. okumazsanız asgari ücretle kendinize bakmak zorunda kalırsınız ki bu çok kötü bir durumdur hele birde kiradaysanız.
    kolay gelsin.
    _____________________________

    film/altyazı | Mal kaybeden, bir şey kaybetmiştir, Onurunu kaybeden birçok şey kaybetmiştir. Fakat cesaretini kaybeden her şeyini kaybetmiştir. Johann Wolfgang von Goethe
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.