Şimdi Ara

Çok km'li dizel motorlar kötüdür safsatası (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
78
Cevap
1
Favori
2.797
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • kendinle mi karıştırdın ? benim yazdıklarım ve senin benim yazdıklarıma verdiklerin saçma cevaplarında orada ben sadece tork dan bahsettim gerisini sen yazdımla alakası olmayan şeyleri
  • dizel hastası kullanıcısına yanıt
    Şimdi sizin iddianıza gelince öncelikle konunun ortasından girince bazı şeyler böyle köşeli oluyor baştan okursanız benim dci motoru yukarılara çekme derdimin olmadığı tdi veya tdci ye gerek bile kalmadan hyundai acc.era&getz i alt etmeye yeteceğinden bahsettiğimi görürsünüz. Test ortamlarıyla sizin kişisel tercihleriniz arasında tabi ki test verilerini tercih edeceğiz fakat bunlar birbirine 3-5 hp, Tork veya birkaç saniye 0-100 üstünlüğü sağladı diye biri uçuyor diğeri s..çıyor anlamı yüklemez. Benim ilk tepkim de buydu zaten rakip olamaz lafları falan saçmalık. Sizin az da olsa teknik olarak üstün göründüğü halde nickize de bakarsak dci motoru bu kadar gömmeniz bilimle çelişir. Dci yeni nesli mercedes armasının altına bile girebilmişken üstelik. Ve yine aynı sebepten Dayanıklılık konusunda hyundai den eksiği olduğunu düşünmüyorum açıkçası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Senin istediklerin ve çok daha fazlası vardı cevaplarımda bir kaç gün bekle sindirince düşünürsün tekrar, bilgi ağır gelmiş bünyene. Şu konuyu baştan aşağı sakin kafayla okumanı tavsiye ediyorum. Kişisel eleştrilerini de hakaret etmeden özelden yazarsan sevinirim burada bunlar değil bilgi olmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5-6 sene önce 92 model şahinimiz vardı benim frene basıp aniden durduğum yerde yanımda frene basıp uzun uzun kedi hatırlıyorum arkadaşımın sonra bir ara yolda giderken passatin teki aynaya çarpip kaçmıştı gaza dip yapıp dibine kadar girip passatin önünü kesmiştik adam fark etmedim kusura bakmayın filan dedi de gaza asılıp kaçmasından belliydi yanında ki kıza dua et diyip gitmiştik heyt günler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bilgiler açık ve net senin verdiğin bilgiler dışındaki cevaplar var okuduklarını ve yazdıklarımı anlarsan doğru bilgileri sende yazabilirsin
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Bu cehaletle daha fazla mücadele edemeyeceğim sen haklısın kardeşim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genelde yüksek km'li dizel araçlar şirket aracı oluyor yada taksi çıkması oluyor.Hepsi öyle demiyorum ama piyasanın geneli böyle.Eğer araç düzgün kullanılmışsa sorun çıkarmaz ancak şirket araçlarının yada taksi çıkması araçların düzgün kullanıldığını söylemek imkansız.Sabahtan akşama kadar trafikte olan araçların sorunsuz olacağını ve temiz olduğunu kim iddia edebilir ki?
  • aferin kendini iyi tarif etmişsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordplanett


    quote:

    Orijinalden alıntı: mitsubashi

    Her zaman söylerim Ford ile aynı fiyata iken Hyundai almak için sağlam kafa yapmış olmak gerekir..%20 ucuza satarlarsa Hyundai yi ayrı konu..dediğiniz gibi 15-20 yıllık Ford lar piyasada iken 5-6 yaş üstü Hyundai bie çok az trafikte..İnsanın bunlara ne yapıyorlar sucuk mu oluyor yahu diye sorası geliyor

    Türlüsünü kullandık üstadım, 92 model Glx Taunusa da bindim ben. 96 model Escort'a da. AccentII'den fiat palio ya geçtik inanır mısın 4 kişiyle ıslak zeminde de rampa çıkılabildiğini hatırladık. Dayım admire olanı, amcam era'yı hala kullanıyor istisnasız durmuyor bu araçlar. 1 hafta ikame araç otomatik elantra geldi yakıta yetişemedik. nasıl 1.6 dizel otomatikse artık 11-12 litre yaktık hadi performansı beğendik 1-2 litre gazlamaya say 10 litre 1,6 yakar mı yahu?

    Ya arkadaşım markayı gömeceğim diye iyice saçmalamışsın. Şu an bir Renault sahibi olarak, geçmişte 6.5 sene Hyundai Admire kasa kullandım, "yok freni kötüymüş de, yok durmuyormuş da", bırak Allah aşkına kulaktan dolma söylentilerle konuşuyorsun. Şu anki aracım da ABS olmasına ve de 4 teker disk fren olmasına rağmen, emin ol Admire kasa daha dengeli ve daha güven verici fren yapıyordu. Kullanmasak bilmesek neyse.




  • tefennili kullanıcısına yanıt
    Ya'lı başlayan cümle kurma sevimsiz duruyor ciddiyet gerekiyorsa göze batıyor, arkadaşım'lı noktaya da var biraz daha ABS yok o araçta bildiğim kadarıyla ya da opsiyon olarak koymuşlarsa da benim kullandığımda yoktu. Kulaktan dolma demişsin bak yazıyorum orada kendi AccentII aracım vardı 2 yıl bindim, dayımda önce 2004 vardı şimdi de 2005 model admire var 5-6 yıldır devamlı kullanıyorum. Başka bir araçtan inip ona bindiğinde kızaklıyor işte, corolla efsane de benzer bir platform ama kızaklamıyor. Dersen ki limitleri var kabul ederim, ama limitleri dar işte. içi ışıl ışıl, 4 cam otomatiği merkezi kilidi standart içeriden açılan bagaj ve depo kapağı var sınıfının üzerinde özellikler, uzunyolda rahat evet ama istanbul gibi yeditepe bir şehirde zorlanıyor bu araç AccentII gitmekte sonraki Accent Admire de özellikle durmakta. Yeni nesil modelleri Avrupalı rakipleriyle benzer tasarım ve donanımlarla üretiliyor zaten ve özellikle i20-i30 serisi çok başarılı. Bunu burada bir tek ben söylemiyorum herkes öyle düşünüyor. Renault sık arıza yapan konfor odağına arıza eşiğini tercih eden bir marka mesela bunu ben kabul ediyorum, siz de edin rahat edin mutlu olun.




  • echomaniac E kullanıcısına yanıt
    1 ay önce, 1.4 tdci 186400 km makyajlı 2006 fiesta comfort aracımı 27000'den sattım. cuma ilana koydum, pazartesi satıldı. sağ arka çamurlukta boya vardı sadece. fiyatlar çok değişken, eşşek gibi kullanılmışı 20 22bin arasından gidiyor. yeni araç bakıyorum ama çok uçuk fiyatlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordplanett

    Ya'lı başlayan cümle kurma sevimsiz duruyor ciddiyet gerekiyorsa göze batıyor, arkadaşım'lı noktaya da var biraz daha ABS yok o araçta bildiğim kadarıyla ya da opsiyon olarak koymuşlarsa da benim kullandığımda yoktu. Kulaktan dolma demişsin bak yazıyorum orada kendi AccentII aracım vardı 2 yıl bindim, dayımda önce 2004 vardı şimdi de 2005 model admire var 5-6 yıldır devamlı kullanıyorum. Başka bir araçtan inip ona bindiğinde kızaklıyor işte, corolla efsane de benzer bir platform ama kızaklamıyor. Dersen ki limitleri var kabul ederim, ama limitleri dar işte. içi ışıl ışıl, 4 cam otomatiği merkezi kilidi standart içeriden açılan bagaj ve depo kapağı var sınıfının üzerinde özellikler, uzunyolda rahat evet ama istanbul gibi yeditepe bir şehirde zorlanıyor bu araç AccentII gitmekte sonraki Accent Admire de özellikle durmakta. Yeni nesil modelleri Avrupalı rakipleriyle benzer tasarım ve donanımlarla üretiliyor zaten ve özellikle i20-i30 serisi çok başarılı. Bunu burada bir tek ben söylemiyorum herkes öyle düşünüyor. Renault sık arıza yapan konfor odağına arıza eşiğini tercih eden bir marka mesela bunu ben kabul ediyorum, siz de edin rahat edin mutlu olun.


    "Ya" ile başladığım çok özür dilerim Beyefendi. Şimdi efendim, zat-i alinizin iddia ettiği şey yanlış. Çünkü 6,5 yıl kullandığım aracımı, takdir buyurursanız sizden daha iyi bilirim. Eğer bir kişi Hyundai Admire kasayı, frenleri güvensiz diye iddia ediyorsa, ya bu düpedüz sallama, ya da kulaktan dolma bir söylentidir. Ya da Admire kasayı 6 yıldır aynı lastikle kullanıp " lastikler beni daha bir 3 yıl da götürür, lastiğe para mı verilir, yarılıncaya kadar devam" diyen bir süper zekadır. Deminden beri konuda ki yorumlarını okuyorum, tutarsız tutarsız şeyler yazıp, bir de millete akıl vermeye çalışıyorsun, bence kendimizi boşa yoruyoruz Neyse kal sağlıcakla.




  • tefennili kullanıcısına yanıt
    Sizin şahsi görüşünüz aracın güvenli olduğu benim şahsi görüşümse yeterli tecrübede olmayan birisi için kızaklama riski içerdiğidir. İkimizinki de tecrübeye dayalı sizinki her gün benimki ara sıra kullanmak kaydıyla benzer süreler.



    Gelelim mesajlara b sınıfı accent e kendi sınıfındaki Clio tüm teknik verilerle üstün iken c segment megane ı ona rakip görmeyen insanlarla aynı kafadaysanız yazdıklarım sizin için anlaşılır değildir doğrudur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamamen safsata dizel araclari km dusurup dusurup satiyorlar piyasada,alan da araci 90 binde saniyor 190 bindeki araca burun kiviriyor bir bilse kendininkinin gercekte 490 binde olduğunu birdaha burun kivirmaz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drmelihx

    Tamamen safsata dizel araclari km dusurup dusurup satiyorlar piyasada,alan da araci 90 binde saniyor 190 bindeki araca burun kiviriyor bir bilse kendininkinin gercekte 490 binde olduğunu birdaha burun kivirmaz...

    km düşürmek kolay değil çünlü araç muayenesinde kolayca belli oluyor. mesela 2009 da araç 180 binde muayeneye kayıtlı oldğu bildirildi. 2011 de ise 200 bindr girdi diyelim. adam aracı 2017 de 300 binden 210 bine çekti. burada hile yaptığı muayene girdiği km sayesinde bariz şekilde anlaşılır. sadece biraz araştırma yapılması gerekiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne yani iyi midir ?
    yüksek kilometreli her araç kötüdür yahu ,sadece motoru mu baz alıyorsunuz ,diğer yerlerinde yıpranma falan olmuyor mu ?
    üstelik 220 bin km. artık araçlar için çok yüksek görülmüyor ,sadece bana uymaz diye düşünenler yanaşmak istemiyor (gerçi dizel araç zaten çok km. yapmak için alınır ve 2. eli mutlaka yüksek olur)

    400 binde olsa sorun olmayacağını nereden anlıyorsunuz ,falcı falan mısınız ?
    220 binde sorun olmuyorsa ,400 binde de olmaz mantığı ???

    100 bine gelmeden sorun çıkartan benzinli araç tabi olacaktır ,kul yapısı bunlar ama o benzinli olduğundan değil ,aynı örnekleri dizel araçlarda da görebilirsiniz

    bakımını iyi yaparsan yürüyen kısmında sorun olmaz ,peki aynı şekilde emniyet kemerleri ,koltuklar ,klima vs. eskimiyor mu ?

    gerçi sadece km. ye bakarak da sorunsuz demek mümkün değil ,özellikle bazı firmalara ait araçlar anormal kullanımlar neticesinde 100 bin km. olmadan adeta döküldüğü görülüyor

    mecbur kalmasa kim yüksek km.li araç almak ister ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uçmayıbilmeyenkuş


    quote:

    Orijinalden alıntı: drmelihx

    Tamamen safsata dizel araclari km dusurup dusurup satiyorlar piyasada,alan da araci 90 binde saniyor 190 bindeki araca burun kiviriyor bir bilse kendininkinin gercekte 490 binde olduğunu birdaha burun kivirmaz...

    km düşürmek kolay değil çünlü araç muayenesinde kolayca belli oluyor. mesela 2009 da araç 180 binde muayeneye kayıtlı oldğu bildirildi. 2011 de ise 200 bindr girdi diyelim. adam aracı 2017 de 300 binden 210 bine çekti. burada hile yaptığı muayene girdiği km sayesinde bariz şekilde anlaşılır. sadece biraz araştırma yapılması gerekiyor

    Arastirma deil de kendi mantiğini sorgula bir yere varacaksin.Adam 2009 araci aldi 2012 muayane vaktine gelene kadar 150 bin km bindi servise de ugramadi cekti 15 bin e km yi satti birine.. Bazilari 5 tane el degistiriyorda anca biri anliyor..Yüksek km den deil düsük km den huylan...Ona da care bulmuslar ya dikkat cekmeyecek miktarda dusuruyorlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.