Şimdi Ara

Cok kasli olmak icin steroid disinda baska bir yol yokmu ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
26
Cevap
0
Favori
243
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Cok kasli olmak icin steroid disinda baska bir yol yokmu ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3758 Mesaj
    Supplement beslenme antrenman falan yetmiyor artik , fitness modeller gibi vucudum olsun istiyorum ama olmuyor
    Tek yol igne mi kür mu yok mu baska care



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    _____________________________
  • bıraderım sımdı nabıosun bılıyomusun 33 lıraya guzel bı proteın dozu alıorsun karıstırıosun muz fln ıste gıdıosun salona tam 11 kere şınaw cekıosun bak bura cok onemlı.Ondan sonra gıdıosun tmm mı 7 kere dambıl kaldırıosun 3.5kg olcak ondan sonra duwarları kırabılırsın tek yumrukla kardesım,cok ıyı form tutarsn benım dedıklerımı yab

  • Onbaşı
    27 Mesaj
    Kilo kaç ölçüler ne durumda? İyi beslenerek 135cm omuz 43cm kol 78cm bel yapan arkadaşlarım var herşey steroid değil. Beslenme>antreman>uyku düzeni>besin takviyesi demişti bir hocam başarılı bir adamdı.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Diğer hesabım Emre-Dylan
  • Yüzbaşı
    836 Mesaj
    bıraderım sımdı nabıosun bılıyomusun 33 lıraya guzel bı proteın dozu alıorsun karıstırıosun muz fln ıste gıdıosun salona tam 11 kere şınaw cekıosun bak bura cok onemlı.Ondan sonra gıdıosun tmm mı 7 kere dambıl kaldırıosun 3.5kg olcak ondan sonra duwarları kırabılırsın tek yumrukla kardesım,cok ıyı form tutarsn benım dedıklerımı yab
    _____________________________
    MSI GE72 Apache, Logitech G300S, Harman/Kardon BT
  • Yüzbaşı
    439 Mesaj
    Neler yapıyorsun antrenmanda hele önce onları yaz, neler yiyorsun, kaç kilo ağırlık altına giriyorsun. Protein diyeti yapıyor musun?

    Vücudunun ihtiyacı olan vitamin, yararlı yağları alıyor musun?



    İğne kür felan bunlar bahane.
    |
    |
    _____________________________
  • ¦Microsoft Sidewinder Gaming Mouse || Steelseries 5Hv2 Gaming Headset ? Qck Medium Mouse Pad || Razer Hammerhead Pro || Sennheiser Cx-200-II
  • ¦Tag Heuer Monaco LS ? Grand Carrera || Casio Edifice 550D-1AV ? 540D-1AVDF || Casio G-Shock GD-350-1B ? GX-56-1B
  • ¦Hp Pavilion Dv6-1241ET || Seagate Expansion 2TB ? 1.5TB || Western Digital 2.5" 500GB || Sandisk 32GB UltraFit
  • ¦Pentel Smash ? Graph 1000 ? GraphGear 1000 || Lamy Safari Matte Black
  • ¦Samsung 55" 3D LED Smart Tv || Samsung S7 Black
  • ¦
  • Yarbay
    5022 Mesaj
    Çalışmak. Öyle 1-2 yıl değil ama. En az bi 5 yıl. Başka yolu yok.

    Bu sabır gerektiren bi spor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERT* -- 30 Temmuz 2016; 0:39:48 >
    _____________________________
  • Onbaşı
    27 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MERT*

    Çalışmak. Öyle 1-2 yıl değil ama. En az bi 10 yıl. Başka yolu yok.

    Bu sabır gerektiren bi spor.

    10 çok değil mi hocam? Yani çok iri ve parçalı(95-100kg) olmak istemeyen biri, genelde düzenli yaparsa 4 5 yılda amacına ulaşıyor gözlemlediğim kadarıyla. Mesele o forma ulaşmak değil, onu korumak en büyük sıkıntı o



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NighTWarrioR -- 30 Temmuz 2016; 0:43:08 >
    _____________________________
    Diğer hesabım Emre-Dylan
  • Yarbay
    5022 Mesaj

    Sonrasında onu 5 yaptım zaten.

    Genetik de önemli tabii.
    |
    |
    NighTWarrioR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    89 Mesaj
    iğne kullanıp ertesi gün öyle olmuyorsun
    10 yıl çalış ondan sonra gelişmiyorumde
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    27 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MERT*

    Sonrasında onu 5 yaptım zaten.

    Genetik de önemli tabii.

    Genetiğin etkisi var tabi ki ama prof olarak yapacaksan etkisi var, öteki türlü genetik pek aranılan bir şey değil. Genetikten kastım karın kasların düzgün bir biçimde çıkmaması v.b gibi



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Diğer hesabım Emre-Dylan
  • Yüzbaşı
    308 Mesaj
    zaten millet de streodi bu yüzden basıyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    ...
  • Yüzbaşı
    533 Mesaj
    Fitness modeller gibi olman icin ihtiyacin olan sey steroid degil, zaman.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5022 Mesaj
    Hiç gelişmiyorum falan demeyin arkadaşlar, moralinizi bozmayın. İlla ki gelişeceksiniz. Tabii yeterince protein tüketmeye özen gösterirseniz. (yağlara, karbonhidratlara falan dikkat etmiyorum ) Ben 2 yıl önce başladığımda kolum 28 cm civarındaydı, şu an ise 37. 8-10 cm az değil. Zaten fazlasını beklerseniz üzülürsünüz.

    Alın bu da motivasyon






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERT* -- 30 Temmuz 2016; 1:02:47 >
    _____________________________




  • Onbaşı
    27 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MERT*

    Hiç gelişmiyorum falan demeyin arkadaşlar, moralinizi bozmayın. İlla ki gelişeceksiniz. Tabii yeterince protein tüketmeye özen gösterirseniz. (yağlara, karbonhidratlara falan dikkat etmiyorum ) Ben 2 yıl önce başladığımda kolum 28 cm civarındaydı, şu an ise 37. 8-10 cm az değil. Zaten fazlasını beklerseniz üzülürsünüz.

    Alın bu da motivasyon






    Maşallah no pain, no gain. Devam hocam



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Diğer hesabım Emre-Dylan




  • Yarbay
    5022 Mesaj

    Aynen hocam devam. Daha yolun başındayız. 💪

    Bu arada belirtmek isterim, yaşım daha 17. 💪

    Şu an daha hacimli olabilirdim fakat boyum 1.86, o yüzden gelişimim 1.76 boyundaki birine göre daha yavaş. Ama önemli olan sonuç. 💪

    Edit: 4x daha olmuş kusura bakmayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERT* -- 30 Temmuz 2016; 1:16:38 >
    |
    |
    NighTWarrioR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    171 Mesaj

    yolumu kaybettigimde sana yol tarifi sorucam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Endless Fight kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    184 Mesaj
    Bende başlıcam bu sene. Steroid alıcam yapacak bişey yok. O kadar uğraşıp çok iyi bir sonuç almadan bırakmam.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    27 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MERT*

    Aynen hocam devam. Daha yolun başındayız. 💪

    Bu arada belirtmek isterim, yaşım daha 17. 💪

    Şu an daha hacimli olabilirdim fakat boyum 1.86, o yüzden gelişimim 1.76 boyundaki birine göre daha yavaş. Ama önemli olan sonuç. 💪

    Edit: 4x daha olmuş kusura bakmayın

    O boya o gelişim harika ben uzun zamandır yapmıyorum ama adam gibi bir salon bulursam döneceğim 9 10kg kadar kütle kaybettim. Bir sürü takviye besinim vardı uni 3001 optimum whey uni creatin kuzenime verdim, oda senin gibi yaşı küçük 16 17 yaşlarında soğuk 37cm kol 124 omuz filan var 71kg 1.80 boyunda. Belki bir gün aynı podyuma çıkarsınız oda 14 aydır filan yapıyor



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Diğer hesabım Emre-Dylan




  • Yüzbaşı
    389 Mesaj
    hocam birincisi antremanını kaldırdığın ağırlığı,ağırlaştıracaksın.öğününü arttıracaksı(bu çok önemli),uykunuda arttırmalısın.
    |
    |
    _____________________________
    P.Komd.Kd.Ütğm
    TSK
  • Yarbay
    2459 Mesaj
    Bu vucut geliştirme psikolojinizide bozuyor sağlığınızıda ..
    Her gün antrenman yap her gün kilolarca tavuk ve diğer zıkkımları ye ..yetmeyince steroidlere yüklen ..oda yetmedi başka creatin felan saçmalıklar ..ne kadar bu böyle gidecek 2-3 ay ...sonra yeniden sönsün vucut .... bu iş tamamen para tuzağı ..spor salonlarını ve supplementcileri zengin ediyorsunuz ...sonrada doktorları ..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Onbaşı
    27 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: murat8361

    Bu vucut geliştirme psikolojinizide bozuyor sağlığınızıda ..
    Her gün antrenman yap her gün kilolarca tavuk ve diğer zıkkımları ye ..yetmeyince steroidlere yüklen ..oda yetmedi başka creatin felan saçmalıklar ..ne kadar bu böyle gidecek 2-3 ay ...sonra yeniden sönsün vucut .... bu iş tamamen para tuzağı ..spor salonlarını ve supplementcileri zengin ediyorsunuz ...sonrada doktorları ..

    Bastım amino asiti taş gibiyim. Kardeşim seni şöyle konu çıkışına doğru alalım lütfen



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Diğer hesabım Emre-Dylan
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
son dakika
haberler
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,766
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.