|
2 3 arkadaşıma attım fazla umut besleme ama yine de yaz değer bu kız için uğraşmaya dediler aynı liseden mezun olduğum 3 kızla takipleşiyor sizce yazıp boş yere üzülmeye gerek var mı yalvarırım bana yardım edin ![]() < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler










