Şimdi Ara

çok fazla kanıt var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
552
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eğer görmesini bilirseniz etraf çirkin olduğunuza işaret eden binlerce kanıtla dolu

    sahte bir umuda bağlanmak için buz gibi gerçeği inkar edemedim




    _____________________________
  • Ne gibi hocam ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tipine kaç verirsin 10 üstünden

    _____________________________
  • her şeyin ön koşulu ve başlangıcı iyi görünmek

    ne kadar iyi olursa olsun açıp hint filmlerini izlemezsin değil mi? çünkü kendini çirkin hintli erkeklerin yerine koyarak katharsis sağlayamazsın. katharsis sağlamak için ryan gosling, christian bale falan onların filmlerini izlersin çünkü çirkin bir erkeğe hiçbir şey yakışmaz. yaptığın her şey, başarılar bile yakışmaz. çirkinsindir çünkü ötesi yok


    çirkin olmak doğrudan, hayatı sosyalize olmuş bir varlık olarak yaşamaya değer mi değmez mi bu sorunun cevabını veriyor. çirkinsen ön koşulu sağlamıyorsun bu kadar basit. ormanlarda, dağlarda yaşamaya uygun olabilir ama

    _____________________________
  • düşük puanlarda olduğuma işaret eden birçok kanıt var. hemi de çok sağlam kanıtlar şüpheye mahal vermeyecek buz gibi gerçekler

    insan buz gibi gerçeği gördükten sonra tipine vereceği puanı ciddiye alamıyor

    _____________________________
  • psikolojik sorunlar falan yalan dolan bu arada

    yok sosyal fobiymiş yok bilmem ne

    çirkinsen sosyal fobik olmak için yeteri kadar donen vardır zaten. tuhaf olan şey çirkin olan birinin sosyal fobik olmaması

    çirkin kızlara bakıyorum mesela, kendilerini derslere falan veriyorlar veya dinsel uğraşlara kapılıyorlar

    hepsi ne kadar da çiğ duruyor

    _____________________________
  • Valla güldüm hint filmi örneğine ama çok haklısın


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • eskortlara gittiğin için suçsuzsun, belki tek suçun çirkin olduğun halde azmayı kendine hak görmendir

    _____________________________
  • Çok mu tipsizim hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • tipini pek hatırlamıyorum ama çirkin olduğunu düşünüyorum çünkü çok fazla taşın suyunu çıkarıyorsun

    iyi görünen erkekler ilkokuldan itibaren şartlar ne olursa olsun ilgi görüyor. sınıfın en arkasında otursa, sosyal fobik falan olsa bile bir sürü kız tatlı buluyor. eğer bu konularda bir şeyler olsun diye uğraşıyorsan çirkinsindir

    dans kursları, imaj kasmak için sürekli kıyafet araştırmalar, fitness yapmaya abartılı düşkünlük falan çirkinliğin alametleri gibi duruyor

    sen kendini daha iyi bilirsin

    _____________________________
  • Hocam valla ne diyeyim baya haklısınız 1960-2010 arası filmlerin hastasıyım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Haklısın hocam ama

    1 2 sene önce kıyafet araştırıyordum paso, şimdi pek bi şey almıyorum üstüme, sonbaharda bi blazer aldım bi de 2. günlük ayakkabı olsun diye bi sneaker aldım başka bi şey almadım, geçen sene işe ilk girdiğim zaman lacoste’a 1 aylık maaşımın yarısını bırakmıştım

    fitnessa abartılı düşkün değilim 3 gün yapıyorum haftada o da döt göbek bağlamayım diye

    ilkokul 5.sınıftayken aynı sınıftaki 2 kız benden hoşlanıyordu 4.sınıf, ilkokulda da beğenen oldu ama çirkinlerdi 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • senin için yeterince kanıt yoktur o zaman

    ben kendi annesinin ve babannesinin bile çirkinsin dediği biriyim. çok sağlam kanıtlarım var yani

    al sana buz gibi gerçek

    _____________________________
  • O tipsiz filan değil ağır troll


    Konuya gelecek olursak ne yapalım ben de tipsizim kabullenip önümüze bakmak beklentileri düşürmek lazım belki de

    _____________________________
  • İnsanlara güzel olanı hak görmek yerine onları gömmek neden? Sen çirkinliği insanın suretiyle olduğunu felan mı sanıyorsun? O halde büyük bir yanılgı içindesin. Kendi içindeki çirkinliği dışarı vurmak için bile forumu kullanmışsın. Seviyeyi daha ne kadar düşürebilirsin.? Gel bunu toplum içindeki bir bireye söyle bakalım. Gözlerinin içine baka baka sana neler söyleyeceğine sen bile inanamazsın.


    Benim davranışlarımda suretimde güzel. Ve bu toplum için düzgün bir bireyim...

    _____________________________
  • kanka düşünsene eğer yakışıklı olsaydın şimdi ne yapıyorsan aynısını yapacak ama kızların ilgisini çekecektin. depresyonda olsan seni karizmatik bulacaklardı, neşeli olsan eğlenceli olacaktın. yani erken yaşlardan beri onaylanma ve sevgi görecektin ve hayatın tamamen farklı olacaktı, belki şuan tıpı bitirmeye yakın hayattan keyif alan biri olacaktın. ama olmadı işte ve bunların hepsi doğduğunda belirlenmişti al sana buz gibi gerçek

    ben artık çirkinim çirkinim çirkinim diye zikir çekmeye başladım çünkü hayatımı belirleyen şey benim gerçeğim budur

    seni seviyorum bu arada. sen ne yapsan sana hak veririm, çirkine her şey serbesttir bence kuru fasulye gibi bir şeyiz

    _____________________________
  • 22yykadir kullanıcısına yanıt

    bu toplum için birey olmak mevzusunu sık sık düşünüyorum, mesela sınıfta oturuyorum böyle ve arada bir şaşırma geliyor 'lan allah'tan aralarında bulunmama müsaade ediyorlar' diye düşünüyorum. şükür yani, bu toplum bizi bir şekilde içinde tutuyor ve sürgün etmiyor. ama yine de kendi kendimi sürgün etmeyi düşünmemekten kendimi alıkoyamıyorum

    toplum içinde çirkinler için sınırlı bir hareket alanı var gibi gözüküyor. şükür ama, en azından içerideyiz

    _____________________________
  • İlkokuldakilerine mi yürüyorsun

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Ben erkeklerin bile ilgisini çekemedim ki (eşcinsel-biseksüel vs değilim, genel manada insanların anlamında) kızların çekeyim hocam. İnanılmaz kendi halinde, neredeyse tepkisiz, sıkıcı, pasif (eşcinsel değilim) bir tipim. Arkadaşım yok değil ama ne bileyim benle konuşacak pek bir şey bulamıyorlar gibi hissediyorum sıkılıyorlar benden gibi. Diğer yandan tipsiz olduğunu düşündüğüm insanlar da kızlar vs hayat yaşıyorlar. Bilmiyorum sadece tiple alakalı değil bu konu bence. Bu arada Brad Pitt olsam tıbbiye bitmez

    _____________________________
  • Dışarıya çık ve pratik yap.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.