Şimdi Ara

Çok Az Kullanılmış Logitech F710 50 TL (Nano Alıcısı yok)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Konunun Etiketleri
Şehir #Gaziantep
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ürünü 4 ay önce aldım çok çok az kullandım. 2. ayın başında alıcısını kaybettim. Ama fatura vs herşeyini attığım için nano alıcısını bir türlü temin edemedim. O yüzden satıyorum. Yeniden satın alacağım. Fotoğraf eklememe gerek yok yepyeni ürün. Ciddi alıcı illa isterse çekip atarım sorun değil.

    Fiyat: 50 TL
    Pazarlık yok kargo alıcıya ait. Gaziantep içi elden ya da önce havale sonra kargo şeklinde olacak alışveriş. İsteyene istediği platformdan +komisyonu ile ilan da açarım.

    Sistem Notu : Bu ilan her türlü yoruma açıktır.



    _____________________________
    Alışlar: baycocophoenix, MERT237, law1979, alişeker, tayfun808, 1906nedir, baycocophoenix

    Satışlar: inbox99, plashout, tosunpasa, thediablo, drekeskin, erkantuzcu

    Takas: hakan_cilbirci

    Ve bir süre sonra takip edemediğim alışverişler(2012)
  • 25 yap alıyım
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.