Sadece bir soru sormak istiyorum, acaba forumda coilover'ın ne olduğunu bilen, ayarlarının nasıl yapıldığını bilen, aracında kullanan var mı acaba?
google a coilover yazılır gerekli teknik bilgi alınır.
Ben hayatımda coilover görmedim. Bunun eksikliğiyle yaşamaktan bıktım doğrusu.
ben coilover ı ilk defa duydum..
konuyu görünce bir arkadaşıma sordum -coilover nedir? -yay takımı anassını satiiim
dedi..
Yüksekliği ayarlanabilen süspansiyon seti değil mi ?
Bir Coilover
Sorunuzu sormuşunuz ama insanlarla alay eder tarzda soru sormak sizce uygun oldumu?... Gelen şikayetler olumlu değil bilmelisiniz... Lütfen karşımızdaki insanları düşünelim, elbette bilinmeyebilir ama size güzelce, insanları alaya almadan anlatabilirsiniz, bizlerde öğrenmiş olur size teşekkür ederiz.
Devamlı araba ilanlarında bilhassa modlu arbaların aksesuar vs. listelerinde okuyordum fakat hiç merak etmemiştim.
Bu sayede öğrenmiş olduk ama bi fırça yemediğimiz kaldı ..
Elektronik kontrollü ve el ile ayarlananlar mevcuttur..
El ile ayarlananlar genelde lastiği söküp ayarlanır..
Markaya göre değişir tabi HR yi biliyorum ben..
Tek başına coilover takmak amortisör bağlantı noktalarını zorlar diye biliyorum.Manual olarak lastik çıkarılarak ayarlanan ve otomatik ayarlanabilen (nispeten bunlar daha pahalı) olanları var.
arkadaşlar aramızda coilover ya da sadece spor yay kullananlar varsa görüşlerini alalım. aracını düşürmek isteyenler bu uygulamaların artılarını ve eksilerini merak ediyor.
mesela ilk soru benden:
yay değişikliğine gidildiğinde teker büyük bir çukura düştüğünde yay çukuru dolduracak kadar aşağı iniyor mu normal yaylar gibi?
eğer lastik aşağı inmeme eğilimi gösteriyorsa tahminim bu durum kaportayı esnetir ve ilerde aracın sağından solundan ses gelmesini sağlar.
kullananlar tüm tecrübelerini paylaşabilir mi?
quote:
Orijinalden alıntı: mitsulover
arkadaşlar aramızda coilover ya da sadece spor yay kullananlar varsa görüşlerini alalım. aracını düşürmek isteyenler bu uygulamaların artılarını ve eksilerini merak ediyor.
mesela ilk soru benden:
yay değişikliğine gidildiğinde teker büyük bir çukura düştüğünde yay çukuru dolduracak kadar aşağı iniyor mu normal yaylar gibi?
eğer lastik aşağı inmeme eğilimi gösteriyorsa tahminim bu durum kaportayı esnetir ve ilerde aracın sağından solundan ses gelmesini sağlar.
kullananlar tüm tecrübelerini paylaşabilir mi?
Sert yayların elbette esnemesi daha azdır... Önemli olan sizin dengeli iş yapmanız... Çok çok sert yaylar kullanırsanız (misal 60 mm indiren)
çukurlarda araca zarar verebilirsiniz...
Ancak kaliteli bir markaya ait 30 mm indiren yay-amortisör takımı kullanırsanız, aracınızdan aldığınız keyif hem artar hem sağlıklı iş yaparsınız....
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme