Şimdi Ara

co.uk diye bişi niye var?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
13
Cevap
0
Favori
187
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> co.uk diye bişi niye var?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    121 Mesaj
    İngilizler niye com değil de co kullanıyo bilen var mı?



    |
    |
  • Teğmen
    209 Mesaj
    Adamların araçlarında direksiyon neden sağda ise ondan
    |
    |
    _____________________________
    Commodore 64 + Milestone 2
  • Binbaşı
    1385 Mesaj
    İngilizler her yerde aykırılıklarını gösterdikleri gibi burdada com yerine co.uk kullanıyorlar.

    ordaki uk yani united kingdom yani birleşik krallık demek ulan dallamalar krallık mı kaldı ortada gıcık oluyorum şu ingilizlere yav.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2034 Mesaj
    Onlar asil(?) bir millet ya.
    |
    |
    _____________________________
    Doğru zamanda doğru fren, HIZ kazandırır!!!
  • Teğmen
    173 Mesaj
    Aklıma gelmişken ingilizler hakkında bir olay var onu anlatayım...

    Efendim ingiltere 200-300 sene evvel hatta dahada eski savaşlarda,hastalıklarda vs. aşırı insan kaybettiği için yani nüfus yarı yarıya azaldığı için nüfusu artırma yollarına gitmiştir.Hapishanalerdeki bütün hırsızı uğursuzu toplayıp ülkedeki bütün fahişelerle çiftleştirmiştir.Zaten "FUCK" kelimesinin anlamıda buradan gelmektedir.
    FORNİCATİON UNDER CONTROL OF THE KİNG"
    Yani kralın kontrolünde çiftleşme
    Buradan anlayacağınız üzere ingilizlerin yarısı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ATLANTIK -- 24 Aralık 2005 1:49:40 >
    |
    |
    _____________________________
    Ben anticocacola.2 Ay önce siteden süresiz olarak engellendim.Ama forumdaki çoğu kişiyi tanıyorum:)Artık hep bu hesabı kullanacağım




  • Yarbay
    10190 Mesaj
    Alan adı kısaltmalarında belli ülkelerinkini kısaltma ve kolay telafuz yoluna gittiklerinden olabilir.

    Aynı şekilde co.za , co.jp gibi alan adları da mevcut.
    |
    |
    _____________________________


    Jews are hard to be taken in...PSA,Renault and Fiat Alliances are proof of that..
  • Yüzbaşı
    279 Mesaj
    sonuçta bizdede com.tr yok mu nie bu kdr laf ettn annamadm?
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    209 Mesaj
    Vaaayyy şu Akasya Aslıtürkmen'in oynadığı kısa metrajlı filimde geçen diyalog, iyi oturmuş konuya

    quote:

    Orjinalden alıntı: ATLANTIK

    Aklıma gelmişken ingilizler hakkında bir olay var onu anlatayım...

    Efendim ingiltere 200-300 sene evvel hatta dahada eski savaşlarda,hastalıklarda vs. aşırı insan kaybettiği için yani nüfus yarı yarıya azaldığı için nüfusu artırma yollarına gitmiştir.Hapishanalerdeki bütün hırsızı uğursuzu toplayıp ülkedeki bütün fahişelerle çiftleştirmiştir.Zaten "FUCK" kelimesinin anlamıda buradan gelmektedir.
    FORNİCATİON UNDER CONTROL OF THE KİNG"
    Yani kralın kontrolünde çiftleşme
    Buradan anlayacağınız üzere ingilizlerin yarısı o.c dir
    |
    |
    _____________________________
    Commodore 64 + Milestone 2




  • Teğmen
    173 Mesaj
    Ben bunu 2 seneden beri biliyorumVe öğrendikten sonra ingilizlere karşı olan düşüncelerim biraz değişti açıkcası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ATLANTIK -- 24 Aralık 2005 1:50:04 >
    |
    |
    _____________________________
    Ben anticocacola.2 Ay önce siteden süresiz olarak engellendim.Ama forumdaki çoğu kişiyi tanıyorum:)Artık hep bu hesabı kullanacağım
  • Binbaşı
    1988 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: halook

    Vaaayyy şu Akasya Aslıtürkmen'in oynadığı kısa metrajlı filimde geçen diyalog, iyi oturmuş konuya

    quote:

    Orjinalden alıntı: ATLANTIK

    Aklıma gelmişken ingilizler hakkında bir olay var onu anlatayım...

    Efendim ingiltere 200-300 sene evvel hatta dahada eski savaşlarda,hastalıklarda vs. aşırı insan kaybettiği için yani nüfus yarı yarıya azaldığı için nüfusu artırma yollarına gitmiştir.Hapishanalerdeki bütün hırsızı uğursuzu toplayıp ülkedeki bütün fahişelerle çiftleştirmiştir.Zaten "FUCK" kelimesinin anlamıda buradan gelmektedir.
    FORNİCATİON UNDER CONTROL OF THE KİNG"
    Yani kralın kontrolünde çiftleşme
    Buradan anlayacağınız üzere ingilizlerin yarısı o.c dir




    Erkan Can dan önce Aslıtürkmen demek kaçma gel buraya
    Pamuk prenses 2 , izlenesi bir kısa film
    konu ilen ilgim yok.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    600 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: erdemgtr

    İngilizler her yerde aykırılıklarını gösterdikleri gibi burdada com yerine co.uk kullanıyorlar.

    ordaki uk yani united kingdom yani birleşik krallık demek ulan dallamalar krallık mı kaldı ortada gıcık oluyorum şu ingilizlere yav.


    United Kingdom adada yaşayan tüm devletleri kapsayan bir isim. İskoçya falan da var yani o ismin içinde ..
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    66 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: erdemgtr

    İngilizler her yerde aykırılıklarını gösterdikleri gibi burdada com yerine co.uk kullanıyorlar.

    ordaki uk yani united kingdom yani birleşik krallık demek ulan dallamalar krallık mı kaldı ortada gıcık oluyorum şu ingilizlere yav.

    doğrudur,ingilizler hep aykırıdır.metrik ölçüleri de. en küçük ölçü 1 cm varken, neden 2.5 cm kullanılıyor.ingilizleri bitiren şimdiki ABD oldu zaten.ulan kim dedi size amerika kıtasına en alakasız adamları yolla diye isyan edecekleri barizdi.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    4167 Mesaj
    mara
    |
    |
    _____________________________
    iyte kimya müh.
    '89 Şahin
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
haberler
üniversite
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,234
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.