|
Merhaba, 2012 Cmax Titanium X sahibiyim. Elektrikli bagaj kapağının açılmasında sorun olmuyor ama haftada 1-2 sefer ( 10 kez kullansam 2'side ) bagaj kapağı kendisi aşağıya inmiyor. El ile tutup çekmek gerekiyor. Bagajın açılması konusunda sorun olmuyor ama kapanma sırasında belirttiğim gibi bazen kapanmıyor. Bunun sebebi ne olabilir? |
|
_____________________________
Lenovo Y5070 Notebook, Samsung Note3, Samsung Tab A tablet, 2012 Ford Cmax 1.6 tdci Titanium X
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






