DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
CLİO SYMBOL GRUBU
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
25.902
Cevap
77
Favori
1.583.704
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Giriş
Mesaj
    • Onbaşı
      37 Mesaj
      17 Aralık 2008 21:26:10
      @altunismail arkadaşım, lpg yi 77 ytlye doldurdum demişsin, senin tank kaç litrelik ki, o kadar büyük depoları varmı bu lpg'lerin. Varsa iyi bari uzun yolu rahatla yaparız sağa sola girmeden.
      |
      |
      _____________________________

      2008 Hyundai Era 1.5 Select
    • Onbaşı
      30 Mesaj
      17 Aralık 2008 21:28:59
      --------------------------------------------------------------------------------

      arkadaşım güle güle kullan. ben de de aynı model var. bütün arabalar tenekedir. sen kafanı yorma. üstelik bizimkinin sağ ve sol çamurluğu teneke değil plastik. onu tenekeciler düşünsün.

      quote:

      Orjinalden alıntı: toshıbaa21015j

      arkadaşlar
      clio 1.4 rna 2000 model
      fiyat 11.250
      88 000 de g gri benzinli
      temiz olduğu boya ve darme olmadığı söyleniyor, devir göstergesi var harhalde bunlarda
      bunu kullanna arkadaşlar varsa,
      uygunmudur
      ,hangisine niyetlensek birileri çıkıyor
      bişeyler söyleyinci insan almakta terdüt ediyor,ilk arba alınacaksa etkili oluyor ,
      teneke tabiri yaygınmış kime söylesem aynı şey
      ne dersiniz



      _____________________________

      bir arkadaş kliması yoksa 10 ancak edr demiş
      klima yokmuş,, okadar etmezmi pazarlıkla 11 belki verir
      baktıracam arbayı haftasonu

      cevap çin teşekkürler arkadaşlara
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      208 Mesaj
      17 Aralık 2008 21:30:15
      Vay arkadaşlar forum bayağı canlanmış hep böyle devam...
      |
      |
      _____________________________

      2003 1.5 dci 57.000 km beyaz symbol sedan.
    • Yarbay
      5026 Mesaj
      17 Aralık 2008 21:35:41
      quote:

      Orjinalden alıntı: damonbounce

      gıcırtı gelen yerlere sıvı gres sıkın olsun bitsin.emniyet kemeri gıcırtısı bende yok.sadece araba 18,000kmye geldiğinde debriyaja basarken gıcırtı geliyodu. marketten aldım bitane sprey gres sıktım sesi kesti.emniyet kemerinde de işe yarar belki

      nerden bulacağız onu
      |
      |
      _____________________________

      İNTEL 4790K-- CM SEİDON 120V V2--GİGABYTE Z97 SOC --MSI GT980Tİ -CORSAİR 240GB SSD-1TB HDD -- GEİL 2400 MHZ 2*8GB -- CM1000 WATT --THERMALTAKE LEVEL 10 KASA--ASUS PG278Q ROG Swift 27" 2K G-Sync 3D-- LOGİTECH G510-LOGİTECH G602--CREATİVE X-Fİ TİTANİUM--CREATİVE G380--CREATİVE TATİC 3D WİRELESS RAGE

      AKICI OYUN İÇİN , DISPLAYPORTLU MONİTÖR VE UYUMLU VGA- KULLANIN , BOŞA PARÇALARA DÜNYA PARA VERMEYİN.. MONİTÖRÜNÜZ İYİ DEĞİLSE
    • Yüzbaşı
      420 Mesaj
      17 Aralık 2008 22:03:57
      arkadaşlar acil yardıma ihtiyacım var!!
      arabayı yeni aldım malum yazmıştım.
      2007 clio.arabayı aldım getirdim dün saat 11:40 gibi parkettim kapıya.
      az önce gittim çalıştırayım diye(yaklaşık 33 saattir çalıştırmadım)
      ama kapıları ancak anahtarla açabilidm anahtarı taktım kontağı çevirdim ama hiç tık yok ne lambalar( göstergelerin) ne bişey... hiç bişey yok sankii dondu yada...
      acemiyim de ne yapacağız lütfen yardım edin.

      not: sivastayım hava soğukk.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      803 Mesaj
      17 Aralık 2008 22:42:04
      quote:

      Orjinalden alıntı: res80

      herhalde öyledir, markası modeli imzada yazıyor diye ayrıntılı yazmıyorumda, valla arkadaşlar 130 a falan düşecekse hiç düşünmeye gerek yok herhalde. Klimayı falanda açabilirim herhalde yazları, kasmaz değilmi? Ya inanın 250 den aşağı hiç düşemedim. Aynı modelde bazı arkadaşlar 170 falan diyolar, nerde, uzun yol yaptığımda oluyor, valla arkadaşlar taktırcam herhalde 1-2 ay içinde

      araba 1.4 olduğu için klima rölantide ve yokuşta benzinde de zorluyor. ben öyle bir durum da klimayı bir süre kapatıyorum sorun olmuyor.
      |
      |
      _____________________________

      2015 MITSUBISHI ATTRAGE CVT NAVİGASYON PLUS PAKET
      Fujifilm Finepıx s1500 10 mp
    • Yüzbaşı
      803 Mesaj
      17 Aralık 2008 22:46:28
      quote:

      Orjinalden alıntı: hilter

      arkadaşlar acil yardıma ihtiyacım var!!
      arabayı yeni aldım malum yazmıştım.
      2007 clio.arabayı aldım getirdim dün saat 11:40 gibi parkettim kapıya.
      az önce gittim çalıştırayım diye(yaklaşık 33 saattir çalıştırmadım)
      ama kapıları ancak anahtarla açabilidm anahtarı taktım kontağı çevirdim ama hiç tık yok ne lambalar( göstergelerin) ne bişey... hiç bişey yok sankii dondu yada...
      acemiyim de ne yapacağız lütfen yardım edin.

      not: sivastayım hava soğukk.

      forumun sayfalarında bu konu ile ilgili yazılar görmüştüm incele istersen. belki yardımı olur immobilizer ile ilgili olabilir diye düşünüyorum
      |
      |
      _____________________________

      2015 MITSUBISHI ATTRAGE CVT NAVİGASYON PLUS PAKET
      Fujifilm Finepıx s1500 10 mp
    • Binbaşı
      1700 Mesaj
      17 Aralık 2008 23:35:20
      quote:

      Orjinalden alıntı: hilter

      arkadaşlar acil yardıma ihtiyacım var!!
      arabayı yeni aldım malum yazmıştım.
      2007 clio.arabayı aldım getirdim dün saat 11:40 gibi parkettim kapıya.
      az önce gittim çalıştırayım diye(yaklaşık 33 saattir çalıştırmadım)
      ama kapıları ancak anahtarla açabilidm anahtarı taktım kontağı çevirdim ama hiç tık yok ne lambalar( göstergelerin) ne bişey... hiç bişey yok sankii dondu yada...
      acemiyim de ne yapacağız lütfen yardım edin.

      not: sivastayım hava soğukk.


      Bence sorunun kaynağı ya immobilzer ya da aküdür.

      Immobilizer ise, aracın devamlı kullanılan "Ana(Master)" anahtarı ile aracı çalıştırmayı deneyin. Anahtarı yuvasına takın, 5 sn bekleyin, "Service" ışığının sönmesini bekledikten sonra marş verin. Yedek anahtar uzun süre kullanılmadığı taktirde, aracın elektronik donanımı tarafından tanınmayabiliyor.

      Akü ise, kesinlikle "Vurdurma" (Aracın ittirilerek çalıştırılması) diye tabir edilen yöntemle aracınızı çalıştrımaya kalkmayınız. Aksi taktirde, triger kayışı "atlama" yapabilir. En iyisi akü takviyesi alıp, marş vermektir. Eğer aracın hiçbir elektrikli donanımı çalışmıyorsa veya zayıfsa (Örneğin iç aydınlatma ışığı, radyo vs.) sorun akü kaynaklı olabilir.

      Marş verirken araç boşta olsa bile, debriyaja devamlı sonuna kadar basmayı unutmayınız. Aksi taktirde, soğuk hava nedeniyle kalınlaşan şanzıman yağı marş motorunu zorlar..

      Benim tahminim sorununuzun akü kaynaklı olduğu yönünde..
      |
      |
      _____________________________

      2003 Clio Symbol 1.4 16V 98 Hp Gümüş Gri Stil+Güvenlik Paketi
    • Yüzbaşı
      420 Mesaj
      17 Aralık 2008 23:50:32
      şimdi köyde ikamet ediyorum da
      acaba akü takviyesi mi almalıyım yoksa aküyü şarj edebilecek bi imnkaım varsa onu mu denemeliyimmm.
      öncelikle sizce hangisi olmalı??
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      5026 Mesaj
      18 Aralık 2008 08:49:48
      quote:

      Orjinalden alıntı: hilter

      şimdi köyde ikamet ediyorum da
      acaba akü takviyesi mi almalıyım yoksa aküyü şarj edebilecek bi imnkaım varsa onu mu denemeliyimmm.
      öncelikle sizce hangisi olmalı??


      akü takviyesi al bence yüksek ampere dayanıklı kablodan yapıyorlar geçen zeki komşum 4 tane kabloyu bağlamış ya olmaz dedim yok olur dedi kaynak attı durdu en son o bi bobin war ondan duman çıkınca bıraktı
      |
      |
      _____________________________

      İNTEL 4790K-- CM SEİDON 120V V2--GİGABYTE Z97 SOC --MSI GT980Tİ -CORSAİR 240GB SSD-1TB HDD -- GEİL 2400 MHZ 2*8GB -- CM1000 WATT --THERMALTAKE LEVEL 10 KASA--ASUS PG278Q ROG Swift 27" 2K G-Sync 3D-- LOGİTECH G510-LOGİTECH G602--CREATİVE X-Fİ TİTANİUM--CREATİVE G380--CREATİVE TATİC 3D WİRELESS RAGE

      AKICI OYUN İÇİN , DISPLAYPORTLU MONİTÖR VE UYUMLU VGA- KULLANIN , BOŞA PARÇALARA DÜNYA PARA VERMEYİN.. MONİTÖRÜNÜZ İYİ DEĞİLSE
    • Binbaşı
      1700 Mesaj
      18 Aralık 2008 10:09:54
      quote:

      Orjinalden alıntı: hilter

      şimdi köyde ikamet ediyorum da
      acaba akü takviyesi mi almalıyım yoksa aküyü şarj edebilecek bi imnkaım varsa onu mu denemeliyimmm.
      öncelikle sizce hangisi olmalı??



      Bence öncelikle sorunun kaynağının akü olduğundan emin olmalısınız. Eğer akü zayıfsa veya bitmişse, iç ışıklar ya çok zayıf yanar ya da hiç yanmaz.

      Buna kanaat getirmişseniz, akü takviyesi yeterli olur diye düşünüyorum. Takviye yaparken, standartlara uygun takviye kablosu kullanmak önemli. Aksi taktirde, yangın riski ile karşılaşabilirsiniz.
      |
      |
      _____________________________

      2003 Clio Symbol 1.4 16V 98 Hp Gümüş Gri Stil+Güvenlik Paketi
    • Teğmen
      192 Mesaj
      18 Aralık 2008 11:37:12
      araç sen alana kadar kaç gün çalışmadan kaldı belli değil bu sebeple akün zayıf olabilir aldığında yukarda denildiği gibi önce en basitinden başla aküye takviye yap ımmıbılızerla ilgili problemlerde motor marş motoru tarafından döner ama çalışmaz ateşleme yapmaz dolayısıyla senın sorunun ışıkların yanmaması v.b. sebeplerden dolayı (çunkü bizim ışıklar kontak anahtarı yokkende yanıyo)aküden ibaret gibi gözüküyo bi takviye yap olmadı vurdue gitsin bi kereden bişey olmaz
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      420 Mesaj
      18 Aralık 2008 11:38:20
      ozzzy222 ve turbox arkadaşlarım çok teşekkür ederim yardımınız için. ustayı aradım sanırım aküdedir sorunununz gelip çalıoştırırız dedi. ama çalıştırdı diyelim sonra da olmayacak mı bu sorunn.
      aküyü yeni,lemek gerekirse fiyatı ne kadardır bilen var mı yada değişen diyelimmm
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      192 Mesaj
      18 Aralık 2008 11:50:24
      bize tşk yok ama neyse geç kaldık herhal akü fiyatlarını burdan öğrenebilirsin aracındakini koduna uygun olanını
      yaklaşık fiyatlar bunlardır
      http://www.sirinleraku.com/?mutlu-aku-fiyatlari,37
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1700 Mesaj
      18 Aralık 2008 14:58:47
      quote:

      Orjinalden alıntı: hilter

      ozzzy222 ve turbox arkadaşlarım çok teşekkür ederim yardımınız için. ustayı aradım sanırım aküdedir sorunununz gelip çalıoştırırız dedi. ama çalıştırdı diyelim sonra da olmayacak mı bu sorunn.
      aküyü yeni,lemek gerekirse fiyatı ne kadardır bilen var mı yada değişen diyelimmm


      Tahminen 120-140 YTL arasında kalitesi bilinen, yüksek performanslı bir akü alabilirsiniz. Ancak, aracınız 2007 modeldi galiba.. Garantisi devam ediyor mu? Başka bir deyişle, aracın trafiğe çıkışından bu yana 2 seneyi aşkın bir süre geçmiş mi? Geçmediyse, akünün garanti kapsamında onarımının yapılması, bu da mümkün olmuyorsa, değiştirilmesi lazım.. Kontrol ettikten sonra, ustaya başvurun derim..
      |
      |
      _____________________________

      2003 Clio Symbol 1.4 16V 98 Hp Gümüş Gri Stil+Güvenlik Paketi
    • Yüzbaşı
      420 Mesaj
      18 Aralık 2008 15:06:34
      DE_MOLAY kardeş sana da çok teşekkür ederim. tam ben yazarken mesajınızı yollamışsınız ben de yazdıktan sonra farkettim.
      turbox hocam sanırım iki yılı geçmiş
      25,5 ay olmuş trafiğe çıkalı ruhsata göre.
      peki bu akünün ömrü kaç yılki servisi aradım akü boşalmasıdır ömrü bitmemiştir dediler de
      ayrıca tekrar çok teşekkürlerr yardım eden herkese
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      420 Mesaj
      18 Aralık 2008 15:16:15
      aküyü söküp ustaya götürmemin bi mahsuru olur mu acaba?
      malum adam geliyim çalıştırırız dedi ama 40 ytl istedi.
      ben ona götürsem kontrol edip şarj etse alıp getirsem olur muuu??
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1700 Mesaj
      18 Aralık 2008 15:42:01
      quote:

      Orjinalden alıntı: hilter

      aküyü söküp ustaya götürmemin bi mahsuru olur mu acaba?
      malum adam geliyim çalıştırırız dedi ama 40 ytl istedi.
      ben ona götürsem kontrol edip şarj etse alıp getirsem olur muuu??


      Akünün ömrü bence de bitmemiştir. Ustanın 40 YTL istemesi çok abartılı bir rakam. Benim imzamda görülen aracımın yazın aküsü bitmiş, ittirerek çalıştırmak istemediğim için "Renault Yardım" ı çağırmıştım. "Renault Yardım", getirdiği yedek aküden takviye alarak aracımı çalıştırdı. Servis eve 13 Km uzaktaydı, arıza giderilmesi dahil 13 YTL para ödedim.

      Aküyü kendiniz sökmeniz -pratiğiniz yoksa- 1 günü alabilir, zira yukarıda açıkladığım olay başıma geldiğinde ben de sizin gibi düşünerek sökmeyi denedim, ancak başaramadım. Bu nedenle servis çağırdım.

      Önerim, akü takviye kablosu tedarik edin/birisinden ödünç alın ve faal durumdaki bir aracın aküsünden takviye alarak aracınızı çalıştırın. Çalıştıktan sonra, yaklaşık 30 dakika uzun yol sabit hız kullanın. Şarjı yerine gelecektir. Sürüş esnasında gereksiz elektrikli ekipman kullanımından kaçının..

      Takviye kablosu tedarik etme/ödünç alma imkanınız yoksa "Renault Yardım" ı çağırabilirsiniz. Her bir Km'ye 1 YTL ücret alıyorlar..
      |
      |
      _____________________________

      2003 Clio Symbol 1.4 16V 98 Hp Gümüş Gri Stil+Güvenlik Paketi
    • Yüzbaşı
      420 Mesaj
      18 Aralık 2008 15:56:07
      bugün de terslik olacak ya kimi arasam evinde değil aracı olanlardan.
      bizde küçük bi böydeyiz zatenn.
      akşam tekrar arayacağım bakalım akü takviye kablosu olan vardır inş.
      insan bi de acemi ounca stres yapıyor hanii
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      5026 Mesaj
      18 Aralık 2008 16:29:03
      akü 120 civarlarında wallahi marka olarakta soruyorsan makina mühendisi war iş yerinde sormak lazım aklıma gelirse arabada sorayım acaip ucuza alıyorlar geçen bi tamirciye sordum en iyi akü hangisi diye best dedi nerden wardın bu kanıya dedim adi best dedi ne alaka dedim best ingilizce dedi türkçesi iyi e biliyoruzda ben o an şok geçiriyordum ulen tamirciye bak adamdan nasıl bir espiri çıktı felan gülmekle gülmemek arasında kaldım benimde değişmesi gerek sanırım 5 yılı geçmiş 5.5 yıl olmuş değişmemiş ama sorun yok
      |
      |
      _____________________________

      İNTEL 4790K-- CM SEİDON 120V V2--GİGABYTE Z97 SOC --MSI GT980Tİ -CORSAİR 240GB SSD-1TB HDD -- GEİL 2400 MHZ 2*8GB -- CM1000 WATT --THERMALTAKE LEVEL 10 KASA--ASUS PG278Q ROG Swift 27" 2K G-Sync 3D-- LOGİTECH G510-LOGİTECH G602--CREATİVE X-Fİ TİTANİUM--CREATİVE G380--CREATİVE TATİC 3D WİRELESS RAGE

      AKICI OYUN İÇİN , DISPLAYPORTLU MONİTÖR VE UYUMLU VGA- KULLANIN , BOŞA PARÇALARA DÜNYA PARA VERMEYİN.. MONİTÖRÜNÜZ İYİ DEĞİLSE




Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
modasor
izmir havalimanı transfer
ses yalıtımı
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,969
1.2.156

Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.